Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin okt 4 '09
Welkom trug snoetje!!!!
Richie Richard
Richie Richard okt 4 '09
Origineel bericht van: Larapinta
@ Denzil, wat leuk een nieuwe vriendin. Ontmoet via internet?? Dus het klikte, dat is mooi! En nu elke week naar haar toe?

Nah niet zo zeer, ik leerde haar kennen door een vriend van mij, ruim een maand geleden. Het klikte vrijwel meteen.

En ik zou wel willen, maar ik heb niet meer zo gek veel tijd. Dus ik denk dat het hoogstens 2 keer per maand wordt.
Emuca
Emuca okt 4 '09
Hallo lieve iedereen!

Ik ben er weer. smileLekker bij mijn vriendinnetje geweest en net bij mijn pa. De ouders van mijn vriendin vinden het prima dat ik er ben.. ik ben toch niet zo druk. smile
Islandlady
Islandlady okt 4 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Welkom trug snoetje!!!!

hihi dank je wel lieverd!
admin
admin okt 4 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Hallo lieve iedereen!

Ik ben er weer. smileLekker bij mijn vriendinnetje geweest en net bij mijn pa. De ouders van mijn vriendin vinden het prima dat ik er ben.. ik ben toch niet zo druk. smile

Maar dan nog hè ... nergens verder om hoor.
Maar jij bent verliefd op je vriendin, toch? En je vriendin is 15?
Ik ben ook moeder van een meid van 15, bijna 16. En ik moet je eerlijk zeggen, dat als mijn dochter een relatie zou hebben ... ik daar op deze leeftijd toch mijn vraagtekens bij zou zetten. Vandaar dat ik vroeg hoe haar ouders er over denken.
En dan maakt het niet uit dat je vrouw bent hoor!!! Begrijp me niet verkeerd ... smirk
admin
admin okt 4 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Welkom trug snoetje!!!!

Hahaha, snoetje??? eekgeweldig!!! laugh

Nou, welkom terug dan dushi he!!!
Cialara
Cialara okt 4 '09
Origineel bericht van: Karin
@ Jorine, herhaal jij de dingen uit de training?
Thuis dan bedoel ik, hier hebben de kids deze training ook gehad, soort van dan, hier noemen ze dat PMT, psychomotorische training. De kinderen leren van zichzelf wanneer ze met hun gevoel in het groene, oranje of rode stoplicht zitten.
Ze leren stop te zeggen voordat ze in het rode licht knallen, dus het oranje gevoel herkennen is dan de kunst.
Bij mij zakte het thuis enorm snel in en toen ben ik de symbolen (stoplichten) gaan opplakken.
Ik heb met de kinderen een afspraak gemaakt, na drie keer stop roepen moet er worden gestopt, zoniet mag de overtreder een klusje doen voor degene die stop riep.
Voorwaarde is wel dat ze heel eerlijk zijn anders werkt het niet.
Bij ons werkt dit systeem prima, en ik doe dus ook mee.
Als het dan toch uit de hand loopt dan hebben we het daar 's avonds altijd over, zonder de "niet"stopper door het slijk te halen anders heeft het nog geen zin.
Dus wederzijds begrip kweken en het werpt zijn vruchten af, je moet er wel veel energie in stoppen maar als ze dat eenmaal doorhebben is het wel een stuk rustiger in huis.

Lastig Jorinne, geduld en nog eens geduld hé laughsoms voel je je net een bandrecorder..

Heel herkenbaar Karin! Bij ons was de training anders, maar uiteindelijk komt het wel op het zelfde neer; stop zeggen en doen voordat de bom ontploft winkGoed idee trouwens met zo'n stoplicht! Ik moet wel zeggen dat ik uiteindelijk tijdens de training erachter kwam dat ik zelf ook heel veel dingen fout deed...:( maar dat probeer ik nu beter te doen en dat helpt ook goed.

Het ging vandaag weer goed en dan gaat het een ietsie pietsie fout; dan hoef ik alleen maar te herinneren aan gisteren en dan is het Oh ja, dat hadden we afgesproken... sorry mam. Nou dan geef ik het weer zo een maandje en dan beginnen we weer overnieuw. Maaaaaar, iedere keer gaat het steeds ietsjes makkelijker en beter, dus het gaat de goede kant op. smile
En het zijn natuurlijk wel 2 jongens hè, dus dat botst ook geloof ik... maar het zit 'm toch vooral in de karakters confused

@ Larapinta: Ik denk dat het bij jullie er wel op lijkt, maar dat het toch iets anders is. Maar evengoed is het lastig. Met dit verschil dat onze oudste dus echt geen afwijking heeft, maar gewoon heel erg slim is en dingen zo geniepig kan doen dat wij het niet zien... En daarnaast heeft hij ook nog eens een bord voor zijn hoofd waarop staat; ik doe niets verkeerd eekMaar ondanks dat is hij een ontzettend leuke gozer als hij alleen met je is, hij kan dan ook echt wel een lieverd zijn grin

@ Islandlady: Ik zwijmel met het idee van jouw uitzicht grinmaar toch zou ik niet willen ruilen hoor, ik heb het goed hier! Lekker dat je weer Internep hep... Is alles verder al op orde in je nieuwe stulpje?

@ Denzil; hey je was een tijdje niet zoveel op het forum. Leuk dat je weer een vriendinnetje hebt smile

@ Helma; oei je auto, gaat ie morgen naar de garage? En wat gezellig zeg je weekend als ik het zo lees! Veel plezier nog met winkelen in wezep (of was dat vandaag? Ben het ff kwijt confused)

Zo heb ik nu iedereen al gehad? Nou in ieder geval allemaal nog een fijne avond en werkse weer komende week wink

Liefs Jorine
admin
admin okt 4 '09
Origineel bericht van: Denzil
@ Denzil, wat leuk een nieuwe vriendin. Ontmoet via internet?? Dus het klikte, dat is mooi! En nu elke week naar haar toe?

Nah niet zo zeer, ik leerde haar kennen door een vriend van mij, ruim een maand geleden. Het klikte vrijwel meteen.

En ik zou wel willen, maar ik heb niet meer zo gek veel tijd. Dus ik denk dat het hoogstens 2 keer per maand wordt.

Moet wel lachen dan hoor ... je hebt haar al gezien, maar je herkent haar niet op het station ?? laughLekkere warboel dat je ook bent....hahaha [goed bedoeld he!!!]
Emuca
Emuca okt 4 '09
Nee, ze is 16... En al heel erg zelfstandig voor haar leeftijd. Dus het verschil 19 - 16 maak je daarmee wel kleiner. smile
admin
admin okt 4 '09
Nee, ze is 16... En al heel erg zelfstandig voor haar leeftijd. Dus het verschil 19 - 16 maak je daarmee wel kleiner. smile

Ik wens je ook veel geluk met haar hoor winkAlleen bekijk ik het van de ouderlijke kant zeg maar. En mijn dochter is ook bijna 16 laughMaar zolang jullie gelukkig zijn!! Gewoon genieten whistle
Emuca
Emuca okt 4 '09
Ach ja.. vergeleken met haar was ik op mijn 16e echt nog een kindje.
admin
admin okt 4 '09
Ach ja.. vergeleken met haar was ik op mijn 16e echt nog een kindje.

Echte vergelijkingen kun je toch niet trekken ... daar heb je helemaal gelijk in hoor winkMijn moederhart sprak zullen we maar zeggen ... hihihi ...
Islandlady
Islandlady okt 4 '09
Nou zal ik het uitzicht dan even laten zien lieve schatten!
Flauw he!

Huisje is helemaal op orde. Nog even mijn ladenkastje vullen op de slaapkamer en later nog kleding halen bij mijn oude huis maar dat komt van de week wel. Kids zijn vrij dus die kunnen mooi helpen smile.
Cialara
Cialara okt 4 '09
Nou dat lijkt me duidelijk hè, trampoline op je balkon en dan 's ochtends zo de zee in duiken wink
Islandlady
Islandlady okt 4 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Welkom trug snoetje!!!!

Hahaha, snoetje??? eekgeweldig!!! laugh

Nou, welkom terug dan dushi he!!!

Dank je wel:)
Emuca
Emuca okt 4 '09
Oeeeh! Zee!
Islandlady
Islandlady okt 4 '09
Hallo lieve iedereen!

Lekker meis! Kun je er weer even dag of 5 tegen smile!!!!
Islandlady
Islandlady okt 4 '09
Oeeeh! Zee!

Caribbean Sea smile
admin
admin okt 4 '09
Ja, wij hebben de Waddenzee tongueen in het Westen de Noordzee ... hahaha, die zijn vást niet zo warm als daar !!! laugh
Islandlady
Islandlady okt 4 '09
Weet wel zeker van niet en gelukkig is de zee niet zo warm.....zelf beetje koud van de week (nou ja wat is koud) Althans de Atlantische Ocean... ja van alles hebben we twee hier op het eiland. Als de zee te warm is komen er orkanen smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki