Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin okt 1 '09
Zo, even ter afsluiting hier langs.
Als eerste, Bea (Islandlady) heeft haar verhuizing bijna voltooid. Het enige nadeel is dat ze in haar nieuwe appartement nog geen internet heeft. Ze hoopt dat het zo snel mogelijk geregeld is, maar ze heeft geen idee hoelang het gaat duren. Ze zal af en toe op haar laptop bij anderen online te vinden zijn smile

Ik heb twee prima dagen bij huis gehad winkVoel me op dit moment lekker, morgen een dagje werken en dan zaterdag lekker met mijn man naar de voetbalwedstrijd van onze zoon (regen = gewoon een paraplu mee!) Zondag een ochtendje werken en maandag nog een hele dag en dan ben ik bijna een hele week vrij. Ben dan drie dagen niet thuis, maar daarover meer volgende week laugh

Lieve warme groet,
Mar
admin
admin okt 1 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Omdat ik overal een zooi van heb gemaakt...

En kan je die zooi niet weer opruimen dan? (ook figuurlijk bedoeld)
admin
admin okt 1 '09
Origineel bericht van: Islandlady

Erg mooi Jorine, like it ! Waarmee heb je de huizen getekend? Inkt?

Emuca
Emuca okt 1 '09
Ik weet niet hoe ik die zooi moet opruimen... Alles wat ik nu wil is twee armen om me heen die zeggen dat ik me geen zorgen hoef te maken.. dat ik het niet allemaal zelf hoef te doen...
admin
admin okt 1 '09
Je bent minder alleen dan je denkt! Er zijn altijd mensen die aan je denken en soms moet je in het Leven dingen alleen doen, die je eigenlijk niet alleen zou willen doen. Maar heb vertrouwen dat je het wel kan!!

Liefs,
M
Cialara
Cialara okt 1 '09
Quote:
Erg mooi Jorine, like it ! Waarmee heb je de huizen getekend? Inkt?

Dank je voor het compliment grin
Het is houtskool over acryl. Maar het contrast is wel erg sprankelend...

Maar het is nog niet af, er kan nog van alles mee gebeuren zeg ik altijd...
Islandlady
Islandlady okt 1 '09
Mar dank je wel!!!! En plop daar was ik online. Ik hoop dat ik vanavond de buurman kan spreken vanwege het internet en dat ze al geinstaleerd hebben bij hem. Zou top zijn!

Liefs en tot snel

ohhby the way! IK voel me stukken beter! Dank Larapinta en Bellefleur jullie zijn voor mij goud waard!
Emuca
Emuca okt 1 '09
Woonde er maar een paar mensen dichterbij...
admin
admin okt 1 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Mar dank je wel!!!! En plop daar was ik online. Ik hoop dat ik vanavond de buurman kan spreken vanwege het internet en dat ze al geinstaleerd hebben bij hem. Zou top zijn!

Liefs en tot snel

ohhby the way! IK voel me stukken beter! Dank Larapinta en Bellefleur jullie zijn voor mij goud waard!

Ik hoop inderdaad dat je buurman snel alles voor elkaar heeft, zodat jij er ook van kan profiteren!!! smile
En dat jij je beter voelt, heb je zelf gedaan hoor winkHou van je!

Liefs en tot gauw
M
admin
admin okt 1 '09

Ik mis bv mijn vriendin Bea ook meisje, er is ook nog internet, sms en zelfs cosmos om elkaar te bereiken. Probeer toch wat positiever in het leven te staan!! Je bent zo enorm waardevol, voor jezelf, voor je omgeving, vertrouw erop!!

Heel veel liefs
M
Beschermengel
Beschermengel okt 2 '09

Ja daar heeft Marjan helemaal gelijk in, en omdat de energieen nu heel sterk zijn op je gedachten is het zo dat als je negatief denkt het sterker terug komt, ik heb het zelf ook wel is hoor en je blijft er dan zo in hangen. Gewoon een beetje positiever zijn je zult zien dat je dan ook positiviteit aantrekt, gewoon proberen ook al is het moeilijk.....je zult zien dat het werkt! smile

De wet van aantrekking! een stukje hieruit ...Plotseling zit je toch weer in de achtbaan en creëer je ongewenste toestanden. Het is gewoon balen als het doemscenario dat je bij elkaar hebt gefantaseerd zich daadwerkelijk manifesteert. Je weet dat negativiteit en onvrede alleen maar meer van hetzelfde genereert. Je bent alleen nog niet zover om de knop voor eens en altijd om te draaien.
Emuca
Emuca okt 2 '09
Klopt wel. Heb wel positieve momenten, maar ook diepe dalen. De vechtlust is soms een beetje weg. Teveel gebeurd in een te korte tijd denk ik.
Beschermengel
Beschermengel okt 2 '09

Ik geloof je ...en je moet alles verwerken, .......maar om in die negativiteit te blijven maak je het alleen maar erger, probeer aan de leuke dingen te denken die je hebt meegemaakt en je zult zien dat er dan ook leukere dingen naar je toe komen.....het werkt echt waar!

Je hebt nu negative energieen bij je ...zeg dat ze weg moeten gaan en omhul je in licht...en vraag je Beschermengel om hulp ze zijn altijd bereid om je te helpen ........ALS JE MAAR WILT. smile..... laat het maar toe!
Emuca
Emuca okt 2 '09
Lux Aeterna...

Bedankt beschermengel
marian
marian okt 2 '09

waar woon je dan als ik vragen mag
liefs marian

Beschermengel
Beschermengel okt 2 '09

Dat zou ik niet neerzetten hier, dat kun je misschien beter prive vragen ..... smiletelefoonnummers idem dito!
admin
admin okt 2 '09
Zo, vandaag de werkuurtjes er weer op zitten. Morgen vrij en zondag een ochtendje werken, maandag een hele dag (met drie sollicitanten...dus een gevulde dag) en daarna ... lekker vrij! Een week ... want ik ga woensdag naar mijn vriendin in het Westen. Ze is donderdag jarig en had gevraagd of ik een nachtje kom slapen smileDenk dat ik dan nog een nachtje blijf (of ik moet eerder het huis uit gezet worden wink) , maar ze viert haar verjaardag 's avonds, kan ik haar nog mooi even helpen met de drukte.
Maar zover is het nog niet, eerst nog een paar dagen lekker thuis en werken!!
Ik voel me best goed vandaag. Zeg het voorzichtig, want je weet maar nooit ... hihihi ... klop het af op ongelakt hout, zou mijn oma zeggen.

@ AoD - ik hoop dat je vandaag wat meer moed hebt en de positiviteit hebt teruggevonden!! Ga je dit weekend nog naar je vriendin? Vinden haar ouders het goed dat je vaak daar bent?
@ Beschermengel - je woonplaats noemen is toch niet zo heel erg? Staat er ook bij geloof ik in je profiel, toch?

Liefs voor iedereen!! En een fijne start van het weekend smile
Marjan
Maryssa
Maryssa okt 2 '09
Dat is lekker Larapinta dat de werkdag er op zit! Goed dat er maandag sollicitanten komen ik hoop dat er een goede kandidaat tussen zit! Altijd leuk een nieuwe er bij en ook weer fijn als er dan meer handen zijn. Gaat ze je ook helpen bij de planning?
Haaaa gezellig hoor naar je vriendin! Dan ben je er even lekker uit!

Ik ben vandaag een beetje ziekig. Voel me rillerig en heb last van mn keel. Dus pendel gezellig heen en weer tussen bed en bank. Zo maar eens wat eten en de verwarming nog iets hoger zetten. Het is echt weer voor de open haard met een borrel en een goed boek mmmmm! Helaas geen open haard hier haha. Fijne avond allemaal!

x
admin
admin okt 2 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Dat is lekker Larapinta dat de werkdag er op zit! Goed dat er maandag sollicitanten komen ik hoop dat er een goede kandidaat tussen zit! Altijd leuk een nieuwe er bij en ook weer fijn als er dan meer handen zijn. Gaat ze je ook helpen bij de planning?
Haaaa gezellig hoor naar je vriendin! Dan ben je er even lekker uit!

Ik ben vandaag een beetje ziekig. Voel me rillerig en heb last van mn keel. Dus pendel gezellig heen en weer tussen bed en bank. Zo maar eens wat eten en de verwarming nog iets hoger zetten. Het is echt weer voor de open haard met een borrel en een goed boek mmmmm! Helaas geen open haard hier haha. Fijne avond allemaal!

x

Hey lieve Maryssa smile

Ach, meis, dus de griep heeft jou ook te pakken nu? Ziek maar goed uit! Jorinda voelt zich weer beter en gaat maandag weer naar school laugh!! Heeft toch bijna twee weken geduurd crazy
De nieuwe gaat 14u werken op de werkvloer zeg maar. Mijn vaste collega komt niet terug met roosteren, dus of ik het nou alleen bljif doen of ik krijg nog hulp, we wachten het maar af. Ik vind het allemaal prima, zolang ik tenminste er tijd voor krijg wink

Liefss
mij
Maryssa
Maryssa okt 2 '09
Dank je wel lieverd! Ik doe het rustig aan zit met een grote sjaal om en dekentje op de bank. Fijn dat Jorinda zich weer goed voelt ai 2 weken dat is wel lang!

Ik ben benieuwd naar hoe het maandag zal gaan die sollicitatiegesprekken! Zit je zelf ook bij die gesprekken? Altijd leuk maar ook vermoeiend. 14 uur erbij is zowieso fijn. Dat roosteren gaat je volgens mij goed af, dat is lekker. Het is ook leuk werk een soort van puzzelen. Ik heb het ook gedaan in mn vorige werk en het geeft altijd een kick als het weer gelukt is de planning rond te krijgen.

Ik ga eens even wat kaarsjes aan steken hier en kopje thee zetten! Tot later maar weer.

Kussie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420