Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Islandlady
Islandlady sep 30 '09
@ AoD: Sjee dat gaat wel heel hard ineens. Maar ik lees dat je er wel positief tegenover staat! Spannend allemaal.

@ Ann_ik: Kan me heel goed voorstellen dat je erg emotioneel bent hierdoor. Sterkte ermee.

Ik zag vanmorgen op weg naar school honderden gele vlinders. Prachtig gezicht en ik werd er wel een heel klein beetje blij van.
Heb pijn in mijn keel en een dik gezicht van de netelroos grr Bah. Moet er doorheen maar het is even zwaar waardeloos.
admin
admin sep 30 '09
Origineel bericht van: marian
ik ben gewoon moe vandaag(wel vaker hoor) dat gedoe van gisteren is me niet in de koude kleren gaan zitten zeg.
weer een aanslag op vanalles in mijn lijf.
wou maar dat ik geen pijn in mijn lijf heb door die stress.
liefs marian

Het kan ook niet anders dat het je niet in de koude kleren gaat zitten, meis!! Het is nogal een impact!!
Maar Rein heeft nu wel werk he? Hoe zou hij dan zijn taakstraf moeten integreren daarin?

Liefs,
Mar
admin
admin sep 30 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Hoi Pipeloi! smile

Laraprinta hoe is het met de zieken?

Heb wel te horen gekregen dat ik mag gaan werken in het bejaardentehuis. smile

Hey Ann_ik,
Jorinda is nog steeds koortsig, hoesten ... waarschijnlijk toch de mex.griep. Duurt gewoon twee weken! Dus we hebben nog een week te gaan confused
Verder gaat het goed, en zijn de zieken weer beter. Komt voor Jorinda ook wel weer hoor!!!

Wat leuk dat je in het verz.huis mag gaan werken! Wat ga je daar precies doen, en voor hoelang/hoeveel uur??

Liefs,
M
Eruan
Eruan sep 30 '09
Marian, ik wil je veel sterte wensen en ik hoop dat het gauw weer goed gaat! smile

Arme Jorinda! Wens haar nog veel beterschap!

Jee bea! Dat is wel heel vervelend! Ik ben blij dat je je door de vlinders toch wat beter voelde, want wat zijn ze toch mooi. smile

Ik ga 2 zondagen per maand daar werken en dat is dan 5 uur op zo'n ochtend. Ook kan ik voor mensen invallen bij ziekte enz. en mag ik ook in de vakanties daar werken. smile
Islandlady
Islandlady sep 30 '09
Hey wat fijn dat je in het bejaardenhuis mag werken zeg! Gefeliciteerd meis.
Lekker dat je ook op de manege kan werken...

Ja behoorlijk lastig maar ja dan moet ik me maar niet zo druk maken. Zou fijn zijn als ik makkelijker dingen los kan laten.
Het waren allemaal gele vlinders echt mooi
marian
marian sep 30 '09
hey mar
ja rein heeft sinds een aantal weken werk hij zit nu wel ergens anders dan waar hij een paar weken geleden begon.omdat hij daar ook weg moest,niet druk meer.
nu zit hij in 5 ploegen.hoop dat hij dit volhoudt en zij ook met hem he.
financieel komt het dan wel goed en als hij er 3 maanden werkt kan hij er voor vast komen en het bedrijf is maar paar honderd meter hier vandaan.

en met die taakstraf hoop ik dat hij het allemaal goed kan regelen.
liefs marian

Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: marian
ik ben gewoon moe vandaag(wel vaker hoor) dat gedoe van gisteren is me niet in de koude kleren gaan zitten zeg.
weer een aanslag op vanalles in mijn lijf.
wou maar dat ik geen pijn in mijn lijf heb door die stress.
liefs marian

Het kan ook niet anders dat het je niet in de koude kleren gaat zitten, meis!! Het is nogal een impact!!
Maar Rein heeft nu wel werk he? Hoe zou hij dan zijn taakstraf moeten integreren daarin?

Liefs,
Mar
admin
admin sep 30 '09
Quote:
hey mar
ja rein heeft sinds een aantal weken werk hij zit nu wel ergens anders dan waar hij een paar weken geleden begon.omdat hij daar ook weg moest,niet druk meer.
financieel komt het dan wel goed en als hij er 3 maanden werkt kan hij er voor vast komen en het bedrijf is maar paar honderd meter hier vandaan.

liefs marian

Owww, lieverd, dan ga ik drie maanden lang zo superhard duimen!!! Vast werk zou wel geweldig zijn!!! Wist dat hij inderdaad naar de 5 ploegen was gegaan in een ander bedrijf.

Hoe is het nu met jou? Is de stress in je lichaam een beetje gezakt???

Knuf
mij
marian
marian sep 30 '09

ben nu moe en pijn valt nu gelukkig mee. vage hoofdpijn.
ach ja.
zolang hij thuis woont is er een ongezonde stress en ook niet goed voor mike he,de rechter had het er ook over dat het voor mike niet goed is deze situatie.
de kans bestaat dat hij over een half jaar op zichzelf woont. alle instantie's gaan dan met elkaar om tafel zitten geloof ik en voor een woning heeft hij inkomen nodig het liefste een vast inkomen.
kijk echt uit naar de tijd dat hij niet meer hoer woont. wat een rust dan in huis. zal me dan nog wel steeds zorgen maken maar ja. anders dan nu .
liefs marian
Origineel bericht van: Larapinta
Quote:
hey mar

liefs marian

Owww, lieverd, dan ga ik drie maanden lang zo superhard duimen!!! Vast werk zou wel geweldig zijn!!! Wist dat hij inderdaad naar de 5 ploegen was gegaan in een ander bedrijf.

Hoe is het nu met jou? Is de stress in je lichaam een beetje gezakt???

Knuf
mij
Cialara
Cialara sep 30 '09

Hier ben ik deze week een beetje mee bezig grin
admin
admin sep 30 '09
Mooi, Jorine! Ik vind het alleen wel heel strak en ik weet niet of ik daar zou willen lopen blushDe vrije horizon lijkt zo ver weg! Met wat voor intentie heb je dit item gekozen om op doek vast te leggen? Wat voel je er zelf bij?

Liefs,
Mar
Cialara
Cialara sep 30 '09
Oh het is nog niet af hè... er moeten nog een paar mensen op een auto een stel op een brommertje...
Ik vond de kleuren van het cubaanse straatje zo mooi, die knusse huisjes en de zee op de achtergrond (die je nu nog niet ziet wink) Lekker zonnig weertje... Dat sfeertje vind ik zo leuk.
Maar het is nu nog een beetje leeg, dat klopt. Komt goed hoor smile
admin
admin sep 30 '09
Ik wist dat het nog niet af was hoor winkMaar ik zie de zee niet ... breng je die nog dichterbij? Want dan wordt het straatje, volgens mijn gevoel, veel ruimer en heeft het straatje ook een mooi doel smile
Maryssa
Maryssa sep 30 '09
Ik vind de kleuren prachtig! Zou bijna zelf in het schuilderij willen stappen en een beetje rondneuzen! smileBen benieuwd hoe het er als het af is uitziet, Jorine!
Cialara
Cialara sep 30 '09
Nee de zee is heel klein en ver weg... maar hij is er wel. Ik schilder dit trouwens van een foto, en het is wel mijn bedoeling om het abstract weer te geven. Ik vond vooral de kleuren mooi; roze, turquoise, blauw, geel, allemaal lekkere zonnige kleuren grinik kan de zomer nog geen gedag zeggen wink
admin
admin sep 30 '09
Maar de kleuren zijn ook prachtig, misschien daarom dat ik er met je over wilde praten winkIk zal de zee op de achtergrond in mijn gedachten houden, het maakt voor mij ruimte die er anders niet is blush
Pfffff, hoezo ... claustrofobisch????

Liefs
mij
Richie Richard
Richie Richard okt 1 '09
Pff ik moest er vandaag weer zo vroeg uit. Ik zit op dit moment in de trein dit berichtje in te tikken ,et mijn mobiel... Lg arena ownt! Geweldig ding. Ik heb gewoon een touch pad toetsenbord. Al is het wel verrekt klein. Pff nog een half uur in dettrein en dan ben ik in utrecht centraal, dan nog 20 minuten door de regen naar school toe lopen... Gisteren geen tijd gehad voor mijn krachttrainingen, en het ziet er naar uit dat ik er vandaag ook geen tijd voor heb.. Morgen dan maar hea?? Ha ik ben in culemborg nu..
Islandlady
Islandlady okt 1 '09
Origineel bericht van: Eniroj

Hier ben ik deze week een beetje mee bezig grin

Prachtige kleuren typisch Caribbean!!
Ik heb er alleen net als Mar wel een beetje claustrofoisch gevoel bij. De kleuren maken me wel heel vrolijk. Heerlijk tegenstrijdig weer.
Ik ben benieuwd hoe het eindresultaat wordt.

Liefs
Emuca
Emuca okt 1 '09
Momenteel: blaming myself for everything that went wrong...
admin
admin okt 1 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Momenteel: blaming myself for everything that went wrong...

Ach, AoD, en waarom wederom zo triest???
Emuca
Emuca okt 1 '09
Omdat ik overal een zooi van heb gemaakt...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki