Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Islandlady
Islandlady sep 30 '09
Origineel bericht van: Larapinta

@ Bea, was je inderdaad kwijt gisteravond frown, ben toen maar naar bed gegaan, want oogjes vielen dicht en vanmorgen ging om 6 uur weer de wekker. Heb je smsje ontvangen laiverd hoor, en ik spreek je gauw weer!!!

Ach stomme eiland af en toe...
Het gaat wel maar voel me gewoon rot. Eenzaam ook eigenlijk misschien is dat het woord? Norbert komt morgen terug. Jongens slapen morgen bij Hans. Donderdag komen ze weer bij mij want hij gaat vissen bij Nevis. Die komt zondag pas weer terug. Dus wel even fijn met de jongens samen. De rest inrichten.

Liefs

admin
admin sep 30 '09
Voel me vandaag erg blij!
Debiorah
Debiorah sep 30 '09
laughFijn Karin!
Ik was vanochtend erg moe confusedben echt geen ochtendmens, alleen bij tropische temperaturen. Nu de herfst er weer is blijf ik liever in mijn nestje liggen s'ochtends. Maar het was mijn vriend zijn eerste werkdag bij zijn nieuwe baan dus ben er toch maar uitgekropen om hem gedag te zeggen en succes te wensen. Straks mezelf nog even uitrekken en vanmiddag weer spelen!
Emuca
Emuca sep 30 '09
Ik kom net uit het zwembad! laugh
Debiorah
Debiorah sep 30 '09
Wow, das vroeg om te zwemmen.... confused
Emuca
Emuca sep 30 '09
Ik lig elke woensdag om 7 uur in het water. smile
annewil
annewil sep 30 '09
goedemorgen allemaal

Ik kwam voor de zoveelste keer met hoofdpijn uit bed vanmorgen,heb al dagen steken in mn hoofd.Voel me daarbij ook enorm gevangen in mn eigen lichaam ,ik kan voor mn gevoel geen kant op, frownen dat maakt me depri.
admin
admin sep 30 '09
he dat is gek, ik had het daarnet nog met iemand erover .." gevangen in eigen lichaam" .
Ik wilde weten welk gevoel dat dit heeft, en wie die "ik" is, die in het lichaam gevangen zit.
Emuca
Emuca sep 30 '09
Dat gevoel heb ik ook wel eens hoor... Dan voelt je lichaam opeens een beperking...
admin
admin sep 30 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Maar Kikkertje kan jouw stagebegeleider van school niet iets voor je doen? Bewaken dat je niet te veel werkt bijvoorbeeld? Weet je, degene die je aan telefoon had kon wel eens een offday hebben gehad en valt misschien op werkvloer wel mee. (misschien een tampon die scheef zat laugh, allemaal klachten over zich heen gekregen over het rooster etc etc) Misschien een mail sturen met je vragen?

das allemaal een beetje ingewikkelt ik ga wel naar school maar ik ben in dienst van het bedrijf waar ik de opleiding bij doe (bbl opleiding verzorgende ig) ik ben bij hun aangenomen om de opleiding te kunnen gaan doen. ik denk dat de vrouw aan de telefoon altijd haar tampon heeft scheef zitten hihihi zo is ze schijnbaar aan jaren maar ja ik ga er maar met goeie moed naar toe en dan zien we wel hoe het loop wink
admin
admin sep 30 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: kikkertje
@larapinta beterschap voor de zieke winken jeetje das een lange knul wink. ik ga me dat idd een goed na kijken ivm die planning want ik ben het er niet zo mee eens maar ik wil niet gelijk al zeik gaan maken in mijn eerste week maar ja aan de andere kant denk ik....ik heb toch ook recht al leerling (al zien de meeste dat niet zo in de organisatie waar ik werk)

Dank je, en ja, mijn zoon is een lange laughlaughDe voorspellingen gingen richting 1.94m, maar ik denk dat hij eerder richting 2 meter gaat.....hahaha. Nou ja, we zullen wel zien!!
En ik vind het vreselijk als een organisatie leerlingen uitbuit!!! En jazeker heb je rechten als leerling hoor!!! Meer dan ze denken zo af en toe!!! Is het een zorgcentrum waar je aan de slag gaat? En welk jaar van de opleiding zit je?

Liefs,
M

ow dat word echt een lange kerel zeg laughmijn broertje en schoonbroertje zijn ook zo groot wink. tegen mij is al een paar keer gezegt door de leerling planner/begeleiders van de organistatie zeg (de hoofden daarvan zeg maar) dat ik als leerling geen recht had op iets leerling hebben niks te wensen enz...echt verschrikkelijk het is dat ik mijn opleiding wil halen en het ook echt leuk vind (het beroep) anders was ik allang weg geweest. ik zit nu ik leerjaar 2 en ik loop al mijn stages in een zorgcentrum maar als ik klaar ben met de opleiding en nog zin en tijd heb dan wil ik nog graag verpleegkundige gaan doen mijn droom is altijd geweest om in een ziekenhuis met kinderen/baby's en/of zwangere vrouwen te werken

liefs
Emuca
Emuca sep 30 '09
Oh god... ons huis wordt misschien verhuurd... dus het kan zijn dat ik binnen een paar maanden op mezelf woon... tijdelijk, tot ik samen ga met mijn vriendinnetje...

Dan woon ik niet meer bij mijn moeder of vader.. nee.. mijn pa wordt dan mijn buurman...
admin
admin sep 30 '09
@angel of death das ook niet niks zeg, voel je je er wel goed bij of helemaal niet?
Emuca
Emuca sep 30 '09
Jawel... maar ik zou eigenlijk pas volgend jaar op mezelf gaan... maar als mijn ma en haar vriend verhuizen, is er enkel een kamertje van 2 bij 1,5 meter voor me... which is too small... Vooral met mijn opleiding... En als ik tijdelijk alleen zou wonen heb ik een heel appartement met 3 slaapkamers. Zoek de verschillen.... Ik en zelfstandig genoeg om alleen te wonen enzo... En het is misschien ook beter om te doen dan in een klein hok gaan zitten. En ik kan oefenen voor het jaar erna!
admin
admin sep 30 '09
o dat klink idd positief en qua ruimte zit je dan ook veel beter want z'n klein hok is niks.
Emuca
Emuca sep 30 '09
Daarom... Alleen dat wordt voor mij wel 2 keer verhuizen in 1 jaar tijd...
Lena
Lena sep 30 '09
zie je er tegenop die verandering?
Emuca
Emuca sep 30 '09
Aan de ene kant niet, maar aan de andere kant wel... Veranderingen vind ik wel moeilijk.. Het wordt dan echt zo definitief. Ik moet dan weer een eigen plekje creeeren enzo.

Voor mezelf zorgen vind ik geen probleem hoor, dat kan ik wel.
Eruan
Eruan sep 30 '09
Hoi Pipeloi! smile

Laraprinta hoe is het met de zieken?

Angel: Veranderingen zijn altijd moeilijk, maar als je eenmaal gewend bent kan het ook zijn dat je het als iets heel positiefs gaat zien. Het komt vast goed!

Lena Wat heb je een mooie nieuwe avatar. smile

Ik heb dit weekend een zwaar weekend gehad trouwens... Zondag was er een wedstrijd waar ik heb geholpen, dat is altijd erg leuk, maar nu werd ik er behoorlijk emotioneel van. Het was namelijk bij de oude rijvereniging en deze wedstrijd had mijn debuut moeten zijn... Heb het verhaal van de nacht van het veulen veel te vaak verteld en zit nu echt in een giga dip. Voel met totaal niet goed, bijna tegen het depressieve aan...
Heb wel te horen gekregen dat ik mag gaan werken in het bejaardentehuis. smile
marian
marian sep 30 '09
ik ben gewoon moe vandaag(wel vaker hoor) dat gedoe van gisteren is me niet in de koude kleren gaan zitten zeg.
weer een aanslag op vanalles in mijn lijf.
wou maar dat ik geen pijn in mijn lijf heb door die stress.
liefs marian

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420