Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

marian
marian sep 29 '09
ja maar waarom moet ik dat zijn alsof ik nog niet genoeg heb meegemaakt.
liefs marian
Richie Richard
Richie Richard sep 29 '09
Bleh, stoppen met roken is moeilijk.. Maar enfin, er is al 1 dag voorbij. Daar in tegen zit ik me helemaal vol te proppen tot dat ik buikpijn heb.. Me concentratie is ook stukken minder.. balen.. Naja gewoon even doorbijten toch?
Emuca
Emuca sep 29 '09
Mijn bril is nu bij de brillenwinkel voor een nieuw glas... godzijdank is hij over een uur al klaar... mijn oude bril bezorgd me hoofdpijn!
Islandlady
Islandlady sep 29 '09
Origineel bericht van: Helma
Verjaardag is gevierd, en het behang zit erop! Ben totalllos nu, maar moet vandaag werken.
In het begin ging het behangen nog wel, maar aan het eind van de dag kwam ik nauwelijks die huishoudtrap nog op. WAt een ellende. De lange muur ging heerlijk vlot, maar de muur met de twee kleine raampjes, pffff...
De koffiedrinker bracht wat leven in de brouwerij, maar ik ging wel door met behangen. Het is en blijft wat mij betreft een leuke vriendschap! Wel leuk, hij kletst net zoveel als aan de telefoon. Maar na een half uurtje mocht hij eigenlijk wel weer gaan van mij.

Vanmiddag naar de tandarts, ik zou het bijna vergeten, brrrr!!!

Ga nu gauw douchen, fijne dag allemaal en sterkte met alles waar jullie mee bezig zijn!

Goed gedaan meis smile
Leuk de koffiedrinker.

Sterkte bij de tandarts.

Ik ga vanmorgen helemaal NIETS doen. Trek het even niet.
De jongste is ook thuis van school dus even rustig aan. Vanmiddag een tour. Ga morgen wel weer verder.

Pff lekker jankerig nog... Bah
Helma
Helma sep 29 '09
Laat de lach en de traan maar toe, dan blijf je het dichtst bij jezelf! Geldt voor iedereen trouwens...
marian
marian sep 29 '09
pfff vandaag gelukkig mee gevallen.
uiteindelijk.
de 3 weken die hij eigenlijk moest zitten is omgezet naar 42 uur taakstraf.nu 8 weken voorwaardelijk met proeftijd van 2 jaar. verplicht onder begeleiding waar hij nu zit boete van 260 euro en 100 schadevergoeding voor een jongen ivm bedreiging.
gesprek wajong voor hem ook gehad en hij krijgt nog een oproep voor de arbeidsdeskundige.
liefs marian
Islandlady
Islandlady sep 29 '09
Dank je Helma.
Heb zojuist besloten dat ik toch heenga, samen met de jongste. Moet het gewoon doen smile
admin
admin sep 29 '09
poehhh wat een rot dag zeg... druk alles valt tegen heb het gehad ben blij als ik in bed lig straks. ik ga per 1 december naar een andere stage plek en daar heb ik vandaag de dienst lijst van gekregen ik heb alleen maar vroege diensten in dec en ik draai 11 vroege van 7-13.30uur achter elkaar (1 dag er tussen vrij) dus ik bel voor meer info te vragen aan het (die de planning maakt) word ik echt af gesnauwd door haar en ja zei wist wel hoe ze moest plannen ze deed dit al jaren enz... ik werd echt boos heb me moeten inhouden (tis namelijk ook het hoofd van de afdeling) zo ga je toch niet om met je leerlingen/werknemers??? sorry moets ff van me afschrijven
Maryssa
Maryssa sep 29 '09
@ Kikkertje: Ai dat is niet fijn als iemand je op die manier te woord staat. Maar je hebt alle recht om iets na te vragen, hoor. Wel heftig 11 vroege diensten achter elkaar en maar 1 dag vrij. Ben er niet zo in thuis in de regels in de zorg maar mag dat wel? Nog een vraag werk je in de buurt van je woonplaats anders moet je echt midden in de nacht vertrekken. Pittig wel en hoe lang ga je stage lopen? Lekker relaxen maar vanavond hoor!

@ AOD: Hey hoe bevalt de nieuwe bril? Wie weet verdwijnt jouw hoofdpijn nu wel voorgoed! Zou toch mooi zijn! Ja een ui werkt super en ik zweer bij stomen boven een bak heet water. Geen menthol of zo er in maar gewoon met water. Het helpt echt.

@ Jorine: Ooo dat lijkt me heerlijk om zo mooi te kunnen schilderen! De schildersclub klinkt gezellig.

@ Islandlady: Ik vind dat je je er goed doorheen slaat en die tranen moeten er een keer uit. Laat ze maar stromen dan is er weer meer ruimte voor de dingen die je gelukkig maken. Sterkte meid! sleep sleep....ik sjouw alvast ook een doos naar je nieuwe huis.

@ Larapinta: Hoe is het met de ziekenboeg in jouw huis? Iedereen weer een beetje aan het beter worden? En hoe was je dag vandaag? (oei of heb je die al beschreven en heb ik niet goed gelezen? laugh)

@ Marian: Ow dat is fijn, een hele opluchting dat het vandaag meeviel en hij een taakstraf krijgt. Je zult er wel moe van zijn van alle emoties van vandaag. Lekker bijkomen maar hoor!
Emuca
Emuca sep 29 '09
Ik heb enkel een nieuw glas met een verschil van .25... maar jemig! Wat is alles scherp!
Maryssa
Maryssa sep 29 '09
Quote:
Bleh, stoppen met roken is moeilijk.. Maar enfin, er is al 1 dag voorbij. Daar in tegen zit ik me helemaal vol te proppen tot dat ik buikpijn heb.. Me concentratie is ook stukken minder.. balen.. Naja gewoon even doorbijten toch?

Hey Denzil! Sleep maar een pallet Nicorette kauwgom je huis in. Volhouden hoor! Stoppen is heeeeel moeilijk! Maar levert je veel op! Go Denzil GOOOO!
admin
admin sep 29 '09
Quote:
@ Larapinta: Hoe is het met de ziekenboeg in jouw huis? Iedereen weer een beetje aan het beter worden? En hoe was je dag vandaag? (oei of heb je die al beschreven en heb ik niet goed gelezen?}

Hey lieve Maryssa!!!

Wat vreselijk lief ben je ook !!! Ik heb even twee dagen niet geschreven hier, en je hebt meteen twee keer gevraagd hoe ik me voel blushZo lief!!!
Jorinda knapt niet echt op, nu een hoestdrank en als het na een week nog niet over is, de hoest, terugkomen bij de HA. Griep heerst, en hij kon niet met zekerheid zeggen dat het geen mexicaanse griep was, maar de "gewone" griep heerst ook en ze heeft niet zulke hoge koorts als wat bij de mex.griep zou horen. Hielke heeft een giga open plek van het voetballen afgelopen zaterdag, maar heelt ook al aardig!! En verder gaat alles zijn gangetje!!!

Ik heb net twee werkdagen achter de rug. En waren best heftig. Acceptatie heb ik nog steeds niet volledig naar mijn beperking toe, en daar loop ik wel steeds vaker op vast.
Gisteren heb ik met mijn zorgmanager even in de clinch gelegen, en vanmorgen met een collega. Allebei alweer opgelost hoor, maar het is me wel even overkomen zeg maar. En allebei had het te maken met iets waarbij mijn beperking op de voorgrond stond.
Heb ook goed gesprek gehad met de zorgmanager vandaag, en we kwamen erachter dat ik zelfs meer uren werkte dan dat ik zou moeten blushDus nieuw plan de campan gemaakt. Nu ben ik morgen en overmorgen vrij, werk ik vrijdag niet tot 15u, maar tot 14u en werk ik zondag 4 uurtjes (ORT scoren en heerlijk mijn eigen werkweekend smile) en maandag 8 uur. Dan weer twee dagen vrij en dan die donderdag en vrijdag geen 7 uur maar 6 uurtjes. Zo ga ik steeds meer van mezelf leren kennen.
Morgen ga ik naar de kapper en overmorgen shoppen met manlief voor zoonlief (kinderbijslag is dan binnen, en aangezien zoonlief in 7 maanden tijd wéér 3 cm is gegroeid...pfff, lengte nu schoon aan de haak 1.81m, 63kg en 13 jaar smile) En lekker even met manlief lunchen in de stad. Kan ik me ook erg op verheugen, al is het maar een heerlijk belegd broodje van Warme Bakker Bart.... laugh

@ Bea, was je inderdaad kwijt gisteravond frown, ben toen maar naar bed gegaan, want oogjes vielen dicht en vanmorgen ging om 6 uur weer de wekker. Heb je smsje ontvangen laiverd hoor, en ik spreek je gauw weer!!!

@ Kikkertje, ik doe ook de planning van ons zorgcentrum, en je mag géén 11 dagen achter elkaar met maar één dag ertussen!!! Dus zou er toch nog maar eens achteraan gaan bij iemand die net weer even hoger staat ... zorgmanager/locatiemanager misschien???

@ Marian, gelukkig is het meegevallen schat, je maakt toch iedere keer weer wat mee he! Twee armen om je heen hoor!!!

Iedereen heel veel liefs,
Marjan

admin
admin sep 29 '09
@maryssa ze kapte me zo af tot ik niet eens de kans had om iets te zeggen vond ik wel erg, als ik nu nog bot gedaan had tegen haar maar ik bleef ook nog netjes. ik ga wel in de buurt werken 5 min rijden van huis af dat valt wel mee ik rij namelijk nu naar mijn huidige stage dik 30min zonder file wink. ik ga daar trouwens 1 jaar stage lopen dus als ze me het leven gaat zuur maken dan word dit een *****stage jaar.
admin
admin sep 29 '09
@larapinta beterschap voor de zieke winken jeetje das een lange knul wink. ik ga me dat idd een goed na kijken ivm die planning want ik ben het er niet zo mee eens maar ik wil niet gelijk al zeik gaan maken in mijn eerste week maar ja aan de andere kant denk ik....ik heb toch ook recht al leerling (al zien de meeste dat niet zo in de organisatie waar ik werk)
Maryssa
Maryssa sep 29 '09
Quote:
Hey lieve Maryssa!!!

Wat vreselijk lief ben je ook !!! Ik heb even twee dagen niet geschreven hier, en je hebt meteen twee keer gevraagd hoe ik me voel Zo lief!!!
Jorinda knapt niet echt op, nu een hoestdrank en als het na een week nog niet over is, de hoest, terugkomen bij de HA. Griep heerst, en hij kon niet met zekerheid zeggen dat het geen mexicaanse griep was, maar de "gewone" griep heerst ook en ze heeft niet zulke hoge koorts als wat bij de mex.griep zou horen. Hielke heeft een giga open plek van het voetballen afgelopen zaterdag, maar heelt ook al aardig!! En verder gaat alles zijn gangetje!!!

Ik heb net twee werkdagen achter de rug. En waren best heftig. Acceptatie heb ik nog steeds niet volledig naar mijn beperking toe, en daar loop ik wel steeds vaker op vast.
Gisteren heb ik met mijn zorgmanager even in de clinch gelegen, en vanmorgen met een collega. Allebei alweer opgelost hoor, maar het is me wel even overkomen zeg maar. En allebei had het te maken met iets waarbij mijn beperking op de voorgrond stond.
Heb ook goed gesprek gehad met de zorgmanager vandaag, en we kwamen erachter dat ik zelfs meer uren werkte dan dat ik zou moeten Dus nieuw plan de campan gemaakt. Nu ben ik morgen en overmorgen vrij, werk ik vrijdag niet tot 15u, maar tot 14u en werk ik zondag 4 uurtjes (ORT scoren en heerlijk mijn eigen werkweekend ) en maandag 8 uur. Dan weer twee dagen vrij en dan die donderdag en vrijdag geen 7 uur maar 6 uurtjes. Zo ga ik steeds meer van mezelf leren kennen.
Morgen ga ik naar de kapper en overmorgen shoppen met manlief voor zoonlief (kinderbijslag is dan binnen, en aangezien zoonlief in 7 maanden tijd wéér 3 cm is gegroeid...pfff, lengte nu schoon aan de haak 1.81m, 63kg en 13 jaar ) En lekker even met manlief lunchen in de stad. Kan ik me ook erg op verheugen, al is het maar een heerlijk belegd broodje van Warme Bakker Bart....

Iedereen heel veel liefs,
Marjan

blushDank je wel hoor! Tja ik miste jouw berichtjes dus ik dacht even horen hoe het gaat met je! Wat fijn dat jouw rooster wordt aangepast! Jee dus je werkt te veel uren! Lekker even rechttrekken en genieten van wat extra vrije tijd. Jaaaaa lunchen met je man is zalig! Dat hoeft niet altijd uitgebreid Bakker Bart heeft superlekkere broodjes mmm. Ai die arme Jorinda! Hopelijk slaat de hoestdrank aan! Was Hielke gevallen met voetballen? Dat kan zo hard gaan op dat gras auwwie. Verwen ze maar lekker en vergeet jezelf en man ook niet hè winkHey ik lees net dat je naar de kapper gaat ...dat is een goed idee dat haar van mij groeit en groeit ik begin een beetje op Rapunzel te lijken uit het sprookje met dat superlange haar! Mag best wel een stukkie af. En het getuttel bij de kapper is zalig. Fijne avond en liefs!
Maryssa
Maryssa sep 29 '09
Maar Kikkertje kan jouw stagebegeleider van school niet iets voor je doen? Bewaken dat je niet te veel werkt bijvoorbeeld? Weet je, degene die je aan telefoon had kon wel eens een offday hebben gehad en valt misschien op werkvloer wel mee. (misschien een tampon die scheef zat laugh, allemaal klachten over zich heen gekregen over het rooster etc etc) Misschien een mail sturen met je vragen?
admin
admin sep 29 '09
Origineel bericht van: kikkertje
@larapinta beterschap voor de zieke winken jeetje das een lange knul wink. ik ga me dat idd een goed na kijken ivm die planning want ik ben het er niet zo mee eens maar ik wil niet gelijk al zeik gaan maken in mijn eerste week maar ja aan de andere kant denk ik....ik heb toch ook recht al leerling (al zien de meeste dat niet zo in de organisatie waar ik werk)

Dank je, en ja, mijn zoon is een lange laughlaughDe voorspellingen gingen richting 1.94m, maar ik denk dat hij eerder richting 2 meter gaat.....hahaha. Nou ja, we zullen wel zien!!
En ik vind het vreselijk als een organisatie leerlingen uitbuit!!! En jazeker heb je rechten als leerling hoor!!! Meer dan ze denken zo af en toe!!! Is het een zorgcentrum waar je aan de slag gaat? En welk jaar van de opleiding zit je?

Liefs,
M
admin
admin sep 29 '09
Quote:
Dank je wel hoor! Tja ik miste jouw berichtjes dus ik dacht even horen hoe het gaat met je! Wat fijn dat jouw rooster wordt aangepast! Jee dus je werkt te veel uren! Lekker even rechttrekken en genieten van wat extra vrije tijd. Jaaaaa lunchen met je man is zalig! Dat hoeft niet altijd uitgebreid Bakker Bart heeft superlekkere broodjes mmm. Ai die arme Jorinda! Hopelijk slaat de hoestdrank aan! Was Hielke gevallen met voetballen? Dat kan zo hard gaan op dat gras auwwie. Verwen ze maar lekker en vergeet jezelf en man ook niet hè Hey ik lees net dat je naar de kapper gaat ...dat is een goed idee dat haar van mij groeit en groeit ik begin een beetje op Rapunzel te lijken uit het sprookje met dat superlange haar! Mag best wel een stukkie af. En het getuttel bij de kapper is zalig. Fijne avond en liefs!

laughVond en vind het gewoon zó lief!!! En ik schrijf hier indd wel graag, maar zoals gisteravond, heb ik geslapen bijna de hele avond, daarna nog met Bea proberen te chatten, maar dat ging niet van een leien dakje door het stroom op de rots ... En ja, dan komt er niks van om hier te schrijven. Maar ik doe het wel graag wink
Hielke heeft afgelopen zaterdag de keeper vervangen {hij keept net zo goed als dat hij speelt} en hij had een redding gemaakt waarbij hij een giga duik had gemaakt. Vandaar de open plek.

Gaan we samen naar de kapper morgen?? Hihihi....we wonen alleen niet bij elkaar om de hoek volgens mij tongue

Liefssss,
mij
Maryssa
Maryssa sep 29 '09
Haaaaa gezellig samen naar de kapper! Ik woon in Nijmegen dat is inderdaad niet heel dicht bij jou in de buurt. smile
Islandlady
Islandlady sep 30 '09
Origineel bericht van: Maryssa

@ Islandlady: Ik vind dat je je er goed doorheen slaat en die tranen moeten er een keer uit. Laat ze maar stromen dan is er weer meer ruimte voor de dingen die je gelukkig maken. Sterkte meid! sleep sleep....ik sjouw alvast ook een doos naar je nieuwe huis.

Lief van je Maryssa, dank je wel.
Ja die tranen moeten er ook een keer uit inderdaad en het komt ook wel weer goed. Mis mijn lief ook zo erg. Het hele weekend heerlijk met hem kunnen kletsen en nu weer even niet pfff. Hij vroeg of ik 8 oktober naar de States kan komen maar dat kan even niet. Belangrijk schip binnen met nu al over de 100 boekingen. Daarnaast ook de Cigarshop runnen dus dat gaat even niet frown.
Maar ja geduld moet ik hebben... grrrrr

Liefs

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske