@ Larapinta: Hoe is het met de ziekenboeg in jouw huis? Iedereen weer een beetje aan het beter worden? En hoe was je dag vandaag? (oei of heb je die al beschreven en heb ik niet goed gelezen?}
Hey lieve Maryssa!!!
Wat vreselijk lief ben je ook !!! Ik heb even twee dagen niet geschreven hier, en je hebt meteen twee keer gevraagd hoe ik me voel
Zo lief!!!
Jorinda knapt niet echt op, nu een hoestdrank en als het na een week nog niet over is, de hoest, terugkomen bij de HA. Griep heerst, en hij kon niet met zekerheid zeggen dat het geen mexicaanse griep was, maar de "gewone" griep heerst ook en ze heeft niet zulke hoge koorts als wat bij de mex.griep zou horen. Hielke heeft een giga open plek van het voetballen afgelopen zaterdag, maar heelt ook al aardig!! En verder gaat alles zijn gangetje!!!
Ik heb net twee werkdagen achter de rug. En waren best heftig. Acceptatie heb ik nog steeds niet volledig naar mijn beperking toe, en daar loop ik wel steeds vaker op vast.
Gisteren heb ik met mijn zorgmanager even in de clinch gelegen, en vanmorgen met een collega. Allebei alweer opgelost hoor, maar het is me wel even overkomen zeg maar. En allebei had het te maken met iets waarbij mijn beperking op de voorgrond stond.
Heb ook goed gesprek gehad met de zorgmanager vandaag, en we kwamen erachter dat ik zelfs meer uren werkte dan dat ik zou moeten
Dus nieuw plan de campan gemaakt. Nu ben ik morgen en overmorgen vrij, werk ik vrijdag niet tot 15u, maar tot 14u en werk ik zondag 4 uurtjes (ORT scoren en heerlijk mijn eigen werkweekend
) en maandag 8 uur. Dan weer twee dagen vrij en dan die donderdag en vrijdag geen 7 uur maar 6 uurtjes. Zo ga ik steeds meer van mezelf leren kennen.
Morgen ga ik naar de kapper en overmorgen shoppen met manlief voor zoonlief (kinderbijslag is dan binnen, en aangezien zoonlief in 7 maanden tijd wéér 3 cm is gegroeid...pfff, lengte nu schoon aan de haak 1.81m, 63kg en 13 jaar
) En lekker even met manlief lunchen in de stad. Kan ik me ook erg op verheugen, al is het maar een heerlijk belegd broodje van Warme Bakker Bart....
@ Bea, was je inderdaad kwijt gisteravond
, ben toen maar naar bed gegaan, want oogjes vielen dicht en vanmorgen ging om 6 uur weer de wekker. Heb je smsje ontvangen laiverd hoor, en ik spreek je gauw weer!!!
@ Kikkertje, ik doe ook de planning van ons zorgcentrum, en je mag géén 11 dagen achter elkaar met maar één dag ertussen!!! Dus zou er toch nog maar eens achteraan gaan bij iemand die net weer even hoger staat ... zorgmanager/locatiemanager misschien???
@ Marian, gelukkig is het meegevallen schat, je maakt toch iedere keer weer wat mee he! Twee armen om je heen hoor!!!
Iedereen heel veel liefs,
Marjan