Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Cialara
Cialara sep 27 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Ja nu de rest nog... ik ga er maar voor vandaag. Zie er niet uit vanwege alle tranen die toch wel vrolijk blijven stromen maar het is goed en het voelt goed.

Knuffel van hier! Keep on going strong... Je komt er wel doorheen.
Liefs Jorine
admin
admin sep 27 '09
@ Jorine, nee het is niet de mexicaanse griep. Gelukkig niet smile
marian
marian sep 28 '09
pfff wat een stress hier zeg
wordt er niet goed van. rein mijn zoon staat helemaal op springen,morgen moet hij voorkomen. en de kans is groot dat hij moet gaan zitten.
ben zo moe zeg.
ik ga morgen mee met hem zijn vriendin ook.
vanmorgen weer ruzie gehad met hem.
wou maar dat we paar jaar verder waren zeg.
mijn kleinzoon ligt nu hier op bed.
mijn dochter is naar school geweest moest tot 2 uur maar zit nu al in de trein naar huis.
liefs marian
Islandlady
Islandlady sep 28 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Origineel bericht van: Islandlady
Ja nu de rest nog... ik ga er maar voor vandaag. Zie er niet uit vanwege alle tranen die toch wel vrolijk blijven stromen maar het is goed en het voelt goed.

Knuffel van hier! Keep on going strong... Je komt er wel doorheen.
Liefs Jorine

Dank je lieverd. Doet me heel erg goed. Ja Keep Going Strong!
Ik ga maar weer... Zal deze keer ook foto's maken smile
Islandlady
Islandlady sep 28 '09
Origineel bericht van: marian
pfff wat een stress hier zeg
wordt er niet goed van. rein mijn zoon staat helemaal op springen,morgen moet hij voorkomen. en de kans is groot dat hij moet gaan zitten.
ben zo moe zeg.
ik ga morgen mee met hem zijn vriendin ook.
vanmorgen weer ruzie gehad met hem.
wou maar dat we paar jaar verder waren zeg.
mijn kleinzoon ligt nu hier op bed.
mijn dochter is naar school geweest moest tot 2 uur maar zit nu al in de trein naar huis.
liefs marian

Marian! Een heel warme knuffel van mij!
Maryssa
Maryssa sep 28 '09
Marian, dat is heel wat wat er nu allemaal gebeurd! Ik wens jullie heel veel sterkte toe morgen! En bedenk je dat alleen hele goede leerlingen de moeilijkste lessen krijgen. Hou vol hoor!

Liefs Maryssa
Maryssa
Maryssa sep 28 '09
@ Jorine: Hoe is het vandaag? Klonk als een heftig weekend. Ik hoop dat je lekker van de rust kunt genieten vandaag.

@ Angel of Death: Ooooo maansteen die is zo mooi! Heel goed dat je die jezelf cadeau hebt gedaan en ook dat alles goed gaat met jou en je vriendin. Beterschap hoor, verkouden zijn is vermoeiend.

@ Islandlady: Wat ben jij toch ontzettend goed bezig! Enorm knap hoe jij aan de slag gaat met je nieuwe huisje en gebeurtenissen van eerder, verwerken. Dapper, liefdevol en heel krachtig zo zie ik jou. Knuffel.

@ Larapinta: Hoe is het bij jou vandaag? Ik weet even niet of je vandaag vrij bent of moet werken. Anyway ik hoop dat het goed gaat op deze grijze maandag en je een fijn weekend hebt gehad. xx
Islandlady
Islandlady sep 28 '09
Maryssa dank je wel meis... vandaag was ik niet zo sterk. Heb alleen maar lopen huilen.. alweer hoort er bij denk ik.
Morgenochtend vroeg maar weer heen smilehet zijn maar 10 dozen al met al dus echt veel is het niet.
Foto's maak ik morgen. Vandaag even niet gedaan. Komt goed
Cialara
Cialara sep 28 '09
Hoi allemaal,

Bedankt Maryssa, dat je aan me dacht... smileHeb een lekker dagje gehad, wel druk, maar lekker. Morgen heerlijk schilderen bij mijn schilderkluppie grin

Sterkte met de laatste 10 dozen Islandlady. Misschien wegen ze niet veel in gewicht maar wel veel in emotie. Sterkte dan ook morgen.
Emuca
Emuca sep 28 '09
Snotter snotter snotter!

Ik wil ook schilderen! Schilderen is zo fijn!
Cialara
Cialara sep 28 '09
Ja, heerlijk winkmaar het kan toch ook met een loop-snotter-neus grin
Emuca
Emuca sep 28 '09
Jawel... maar school moet eerst. En die verkoudheid maakt me nogal sloompjes... zucht.
Cialara
Cialara sep 28 '09
Nou, snelle beterschap dan maar hoor. Een ui onder je bed, thee met rum, stoombadje enz. wink

Liefs Jorine
Emuca
Emuca sep 28 '09
Een ui onder je bed? Daar heb ik nog nooit van gehoord!
Islandlady
Islandlady sep 29 '09
Ja ui onder je bed werkt echt wel.. ouderwets hulpmiddeltje.

@ Jorine: Ja emotioneel zijn ze niet te tillen die dozen echt niet. Vind het lief dat je aan me denkt.

Vanavond laat was ik nog met Mar aan het kletsen en toen ging ineens weer die verdomde stroom uit. Kan niemand wat aan doen maar ik heb het hele eiland vervloekt neem dat maar van mij aan.
Het is nog vroeg hier maar ik ben kapot. Ik ga lekker mijn mand in.
Islandlady
Islandlady sep 29 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Ik heb een gemengd weekend achter de rug... leuke dingen en een paar fikse ruzies, veel emoties bij de kids en druk gedoe met het zoeken naar schoenen crazypffffffff ben bijna aan weekend toe na zo'n weekend...

Gelukkig gaat morgen alles weer naar school, heb ik ook een beetje rust wink

Oei... en je keek nog zo uit naar het weekend. Loopt altijd anders he? Ruzies? Met de kinderen? Ik had vanavond knallende ruzie met mijn oudste. Niet goed maar soms moet het wel eens. Alles goed gekomen met de schoenen? reminds me.. moet mn schoenen halen bij de schoenmaker wink

Heb net kopje bushtea gedronken en wordt er echt wel slaperig van! Gelukkig weet ik welke blaadjes ik moet nemen voor de ochtend thee haha!
Helma
Helma sep 29 '09
Verjaardag is gevierd, en het behang zit erop! Ben totalllos nu, maar moet vandaag werken.
In het begin ging het behangen nog wel, maar aan het eind van de dag kwam ik nauwelijks die huishoudtrap nog op. WAt een ellende. De lange muur ging heerlijk vlot, maar de muur met de twee kleine raampjes, pffff...
De koffiedrinker bracht wat leven in de brouwerij, maar ik ging wel door met behangen. Het is en blijft wat mij betreft een leuke vriendschap! Wel leuk, hij kletst net zoveel als aan de telefoon. Maar na een half uurtje mocht hij eigenlijk wel weer gaan van mij.

Vanmiddag naar de tandarts, ik zou het bijna vergeten, brrrr!!!

Ga nu gauw douchen, fijne dag allemaal en sterkte met alles waar jullie mee bezig zijn!
Emuca
Emuca sep 29 '09
Maar is dat dan gewoon een ui onder je bed verstoppen, of moet hij onder je matras liggen?
marian
marian sep 29 '09
ui onder je bed niet onder je matras hoor.
wel opensnijden die ui.
succes
liefs marian
marian
marian sep 29 '09
pfff slecht geslapen natuurlijk.
rein moet ik om half 9 wakker maken.
dan moet hij nog vragenlijst invullen .
helemaal vergeten. moet voor vanmiddag voor wajong uitkering.
heb zo een gruwelijke hekel aan formulieren .

straks is het zover.
de rechtzaak.
duim maar dat het zal meevallen.
liefs marian

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie