Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Helma
Helma sep 27 '09
Dank jullie wel! Het gaat me niet om die 'date', maar om de stap die ik zet: we hebben bovendien afgesproken dat het vanuit vriendschap gewoon een bakje koffie zal zijn, niet meer dan dat. En het is morgen trouwens, larapinta, tussen het behangen door. En ik heb overigens geen verwachtingen, want dan voelt het niet goed meer.
Ik ben wel nerveus, amar dat is om het behangen! Ik heb dat nog nooit voor een ander gedaan, dus ik hoop dat het lukken zal. Gisteren was ik banen aan het knippen en kwam erachter dat er verschillende badnummers zijn, zucht...
Dus heb zo moeten knippen dat het niet naast elkaar komt te hangen.

Naja, vandaag eerst die verjaardag maar. Gedoe.
admin
admin sep 27 '09
Proficiat Helma!!!

Ik ben ook gaan fan van verjaardagen, ben blij als het weer voorbij is.
Oh ja badnummers... blushIn mijn oude huis had ik ook behang gekocht voor de slaapkamer, niet op de badnummers gelet en dus heeeeel apart behangetje.. laugh
Daar zat echt een flink kleurverschil tussen, stom..

Succes met de koffie en de taartpunten!

Heidelroos
Heidelroos sep 27 '09
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ..
Die zien er lekker uit wink
admin
admin sep 27 '09
Echt wel!

*stormt nu de keuken in om ontbijt te maken*..
admin
admin sep 27 '09
Lekkere dag thuis vandaag. Net Hielkes kamer netjes gemaakt, geveegd en opgeruimd. Zijn kledingkast ook uitgeruimd. Hij is nu 1.81m en zijn kledingkast zaten allemaal te kleine kleren in. Nu lekker opgeruimd, en als de kinderbijslag binnen is, zijn garderobe nog even uitbreiden. Hij groeit natuurlijk nog door en hij is al lang voor zijn leeftijd smile
Tanken en bijkomen verder, morgen weer een nieuwe werkweek.

Fijne dag voor een ieder.
Liefs,
M
Islandlady
Islandlady sep 27 '09
hehe dat heet meer Brunch om deze tijd haha...

@ Helma: Ik ben akelig nieuwsgierig hoe de koffie afspraak was/is.......

Het Paintball feest was geweldig. Ik heb me weer keurig gedragen naar zogenaamde vrienden toe smilekon ze wel killen maar ala.
Het aparte is dat als mijn ex en ik zo bij elkaar zijn met de diverse vrienden dat het wel goed voelt. Hij en ik hoeven elkaar soms alleen maar aan te kijken. Na ja kan ook niet anders na 15 jaar.

Kids hadden het super naar hun zin en daar gaat het om. Je had die rooie koppen moeten zien.

's Middags om 1 uur in mijn oude huis en spullen weggehaald daar en in mijn appartementje gezet.
Daarna met Paco (collega van mn ex met pick up) naar Orient om de spullen die ik gekregen heb op te halen.
Paco was zogezegd flabbergasted dat we uit elkaar zijn. Snapte er niets van dus na het gesjouw maar even een biertje gedaan.
Al met al een heel rare dag met veel emotiewisselingen.
Heb mijn lief ook niet gehoord en dat is maar goed ook hij weet wanneer hij me even moet laten. Heel bijzonder hoor. Niet dat ik niet met hem wil spreken dat niet maar dit moest ik alleen doen helemaal alleen. En YES wat voelt dat goed!
admin
admin sep 27 '09
Wat is Brunch? Dat hebben wij ook hoor, hier tonguehahaha

En meisje, ik ben trots op je!! Het is een stukje afsluiten, en dat heb je wel weer super gedaan!!!

Liefs,
mij
Islandlady
Islandlady sep 27 '09
Ja nu de rest nog... ik ga er maar voor vandaag. Zie er niet uit vanwege alle tranen die toch wel vrolijk blijven stromen maar het is goed en het voelt goed.
Dank je lieve Mar!
admin
admin sep 27 '09
En de tranen zijn een stukje afsluiten, emotie vrijlaten lopen om straks in je nieuwe huisje een echte nieuwe start te maken!!! En dat doe je gewoon zo goed ... het is goed dat je ook het gevoel hebt dat het goed is dat je even geen contact hebt gehad met Earl gisteren. Hij hoort bij je toekomst, en je verleden moet je goed afsluiten!!

Hou van je
Kus M
Islandlady
Islandlady sep 27 '09
'k weet even niet wat ik nu moet zeggen.
Dank je!
admin
admin sep 27 '09
Origineel bericht van: Islandlady
'k weet even niet wat ik nu moet zeggen.
Dank je!

laughZeg maar niks, je weet hoe ik over je denk en als ik denk dat je het niet goed doet, zou ik het ook zeggen. Maar je bent een kanjer! En vanmiddag toch ook weer naar je appartementje? Opruimen en inruimen .... nog ff en je woont er!!!

Liefs,
M
Islandlady
Islandlady sep 27 '09
crygrin
admin
admin sep 27 '09
smirklaugh
Emuca
Emuca sep 27 '09
Daar was ik weer... En ik ben snotverkouden! Maar ik heb afgelopen weekend wel lekker geshopt! Ik heb een nieuwe hanger met een maansteen. smile
admin
admin sep 27 '09
En hoe was het bij je meisje?? Heb je die hanger gekregen,,, van haar???
En snotverkouden,,, dat is na de keelpijn he. Dé griep die ook Jorinda flink te pakken heeft. Ik heb niet echt koorts gehad, maar Jorinda is gewoon weer opnieuw begonnen confusedHoe verzint ze het ... Gisteren mee op feest bij oma, maar hoest onderdrukt met pillen en paracetamollen ... Dus nu de tegenslag. En het valt haar tegen, want ze had zowaar alweer zin om naar school te gaan ... mooi niet dus smirkMaar goed, Jorinda is dus nog thuis morgen.
We gaan wel duimen voor Steffiej, want zij heeft morgen een gesprek op school over het verloop van haar stage/school. Heel spannend dus crazyRon gaat met haar mee, ik moet werken.

Maar AoD,, welkom terug natuurlijk!!!

Liefs,
M
Emuca
Emuca sep 27 '09
Het was fijn... eerst wat spanningen, maar dat verdween gistermorgen... en sindsdien is het weer helemaal goed. De hanger heb ik van mezelf gehad... ik ging naar die winkel voor een boek.. maar ik ging weg met een hanger.
Verkouden zijn is stom... *snotterd*
admin
admin sep 27 '09
Mag ook hoor, jezelf verwennen!!! En dat het weer helemaal goed is, is natuurlijk alleen maar beter!!!

Liefs,
M
Cialara
Cialara sep 27 '09
Ik heb een gemengd weekend achter de rug... leuke dingen en een paar fikse ruzies, veel emoties bij de kids en druk gedoe met het zoeken naar schoenen crazypffffffff ben bijna aan weekend toe na zo'n weekend...

Gelukkig gaat morgen alles weer naar school, heb ik ook een beetje rust wink
Cialara
Cialara sep 27 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Het was fijn... eerst wat spanningen, maar dat verdween gistermorgen... en sindsdien is het weer helemaal goed. De hanger heb ik van mezelf gehad... ik ging naar die winkel voor een boek.. maar ik ging weg met een hanger.
Verkouden zijn is stom... *snotterd*

Fijn dat het bij jullie weer goed is Angel wink
Cialara
Cialara sep 27 '09
@ Larapinta; hebben jullie dan die mexicaanse griep in huis??? Zo te horen van de meeste mensen is het net als een gewone griep. Beterschap dan bij jullie thuis wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki