Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca sep 25 '09
Ik begin echt ziek te worden.. Ik heb nu al last van mijn veel... frownZometeen maar thee zetten met honing.

Bij de oogarts was het wel okee... Ik moet wel 1 glas maar mijn zicht wordt gelukkig niet slechter.* Halleluja.

* ik = bijna blind aan 1 oog.
Islandlady
Islandlady sep 25 '09
Hey Angel... oef... heeft de thee met honing een beetje geholpen dan?

Blij dat je zicht niet slechter wordt. Ga je straks treinen? smile
admin
admin sep 25 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Nou mevrouw! Je hebt op msn gezegd dat ik het je nu mag vertellen hehe...
Well.... uhhhh...they are all nice and handrolled here on site. PERIOD hahahaha......:)
Kom maar gewoon kijken. Zal wel foto's hier plaatsen als het zover is smileAls ik de shop run bedoel ik dan haha

Kijk, dat wilde ik nou horen, dat ik kan komen kijken!!! Wanneer stuur je mijn ticket op??? Hahahaha..........
admin
admin sep 25 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik begin echt ziek te worden.. Ik heb nu al last van mijn veel... frownZometeen maar thee zetten met honing.

Bij de oogarts was het wel okee... Ik moet wel 1 glas maar mijn zicht wordt gelukkig niet slechter.* Halleluja.

* ik = bijna blind aan 1 oog.

De griep die hier in huis heerst, begint met keelpijn .... hoop dat je niet zieker wordt. Hoelaat ga je weg?? Wil je een fijn weekend met je lief wensen!
Islandlady
Islandlady sep 25 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: Islandlady
Nou mevrouw! Je hebt op msn gezegd dat ik het je nu mag vertellen hehe...
Well.... uhhhh...they are all nice and handrolled here on site. PERIOD hahahaha......:)
Kom maar gewoon kijken. Zal wel foto's hier plaatsen als het zover is smileAls ik de shop run bedoel ik dan haha

Kijk, dat wilde ik nou horen, dat ik kan komen kijken!!! Wanneer stuur je mijn ticket op??? Hahahaha..........

Foto's had ik het over. Kan je een foto van een ticket sturen. maar je weet wel beter jij!
admin
admin sep 25 '09
Is goed, ga ik het proberen op die fototicket......hahaha, je zal raar staan te kijken als ik daarmee bij je CigarShop arriveer.......hahahaha
Islandlady
Islandlady sep 25 '09
Duhh gaat niet lukken je kunt de cruise ship terminal niet op ... pas voor nodig hihi
admin
admin sep 25 '09
Tja, dan wordt het toch op je trappetje voor je appartementje zitten winkwachten tot je eindelijk thuis komt smile
admin
admin sep 25 '09
Hele drukke dagen achter de rug, collega ziek dus alleen aan de receptie.
Afspraken op scholen 'savonds en overdag, ben blij dat het weekend is.
Lekker boerenkool met worst gegeten, en nu met een lekker bakkie koffie even lezen en schrijven.
Vriendinnetje van mijn dochter blijft logeren dus dat zal wel weer een kort nachtje worden.
Zaaaalig al die kruimels om me heen!
Cialara
Cialara sep 25 '09
Ja, gezellig is dat, een vriendje of vriendinnetje logeren, geeft altijd zo'n knus sfeertje in huis vind ik winkEn dan lekker relaxen in het weekend na zo'n drukke week, Karin, dat is inderdaad zaaaalig smile

Hier ook een paar drukke dagen gehad, en heerlijk dat we morgen weer even een tandje terug kunnen doen. Dus lekker veel naar buiten, beetje schilderen, de kids en manlief voetballen, en ook nog gezellig op visite gaan grinlaat maar komen allemaal.
Islandlady
Islandlady sep 25 '09
@ Larapinta: tja... ga jij maar lekker zitten haha.....
@ Karin: Ja gezellig die kids om je heen inderdaad!
@ Jorine: klinkt gezellig allemaal.

Ben kei kapot. Vannacht om half 3 wakker geworden en niet meer kunnen slapen grrr.
Vanmorgen nog beetje gewerkt en daarna appartement gedeeltelijk schoon gemaakt. Oh MG. Nu weet ik weer waarom ik een hulp had. Het is veel te heet om te poetsen haha... Maar ja.
Morgen worden mijn spulletjes verhuist!
Heb alleen de dingen gepakt die ik wilde en de rest gelaten. Hoe minder zooi hoe beter. Dit is denk ik de beste verhuizing sinds tijden hahahaha....
Denk bij elkaar 11 dozen voornamelijk boeken en dan nog de spullen voor de keuken (2 dozen met kerstdecoratie ook nog) die ik van een vriendin gehad heb.

Morgenochtend eerst Sam zijn verjaardagsfeestje (kind is 3 augustus jarig) Paintball. Is lekker dicht bij mij maar is al om 9 uur. Nou ja mooi rustig aan doen. Goed insmeren en foto's maken smile

Ik ga mijn mand in. Ben versleten.

Knuffels en trusten voor later!
Helma
Helma sep 26 '09
@ allen: het lijkt wel of iedereen dit weekend hartstikke vol heeft gepland! Net als ik overigens, hihihi. Dus ik ga zo offline, en kom niet meer terug. Morgen wordt de jongste 14, en krijg zo'n 20 man visite. Vandaag taarten halen, de kamer doen, en behang knippen, want: ik ben maandag de klos! Iedereen wilde behangen voor mijn dochter en schoonzoon, en ik hield me stil, maar uiteindelijk komen ze toch bij mij aankloppen of ik het asjeblieft wil doen... zucht... Schijnbaar kan ik het netjes. Maar ik heb wel aangegeven dat ik het niet snel kan, dus ik hoop dat het er in één dag opzit. Zal mij benieuwen! Ik doe het samen met zijn moeder, pffff... spannend hoor. En een goeie vriend waar ik al een tijd mee mail, woont daar in de buurt, dus hij komt even langs voor een bakje koffie confused, ik heb hem nog nooit gezien! Omdat ik vriendschappen probeer uit te breiden, en het tot nog toe een flinke handvol vrouwen zijn, moet er ook maar eens één van Mars bij, haahahha... *sprak zij dapper*. Ik stuur hem na één bakje weer weg, want die flauwekul heb ik geeneens tijd voor, lol...

Nou, luitjes, fijn weekend! En probeer af en toe even te genieten van het waterige zonnetje, doe ik ook!

liefs, Helma.
Islandlady
Islandlady sep 26 '09
Hehe.. behangen... mijn favoriet. Not. Maar als het moet kan ik het wel. Succes ermee zou ik zeggen. Ik vind je een stoere vrouw om die man op de koffie uit te nodigen! Foto hehe. Over foto gesproken je hebt toch wel een foto van hem gezien?

Geniet van het moment met je moeder voor je dochter en schoonzoon smile

Liefs
Helma
Helma sep 26 '09
Dank je wel Islandlady! Het is niet mijn moeder, maar de moeder van mijn schoonzoon, lol.... zij zou het aanvankelijk doen, maar ze is bang voor kieren, dus ze plakt altijd een cm. over elkaar heen en dat wil haar zoon niet... Neuh, foto is niet nodig, tenminste, niet voor jullie! grinZelf heb ik hem wel op foto gezien hoor, en hoogstwaarschijnlijk niet mijn type, maar aan de telefoon is een uur niks, dus dat is wel gezellig.

Ja, en op deze manier iemand uitnodigen is minder zwaar dan afspreken in een restaurant, pffff...
Islandlady
Islandlady sep 26 '09
Oeps niet goed gelezen en nee behang moet wel strak zitten en niet overlappen tongueach zo heb je quality time met de moeder van je schoonzoon smile.

Nee joh was maar een grapje. En weet je, het hoeft ook niet een relatie te worden maar een vriendschap is toch ook fijn en dat kan toch ook met een man. Geniet er van!
admin
admin sep 26 '09
Helma wat spannend en wat leuk dat je deze "date "hebt!
Hoeft natuurlijk niets te zijn maar wel een flinke stap voor jou, keigoed van je!

Ik heb ook nog een kamer die behangen moet worden...ha ha

Geniet van de verjaardag van je dochter en succes met behangen meissie smile
Islandlady
Islandlady sep 26 '09
ohhh ja Helma alvast gefeliciteerd met je dochter en geniet ervan. Kleintje worden groot smile
Islandlady
Islandlady sep 26 '09
Moet het toch even kwijt hoor!
Zal moeten wennen aan de telefoongesprekken in de nacht maar och wat is het fijn.
Mijn lief is eindelijk weer op tour. Woensdag vertrokken en sinds donderdag t/m zaterdag optreden. Voor ze dan alles weer ingepakt hebben is het laat. Vervolgens bedenken ze ook nog om te gaan zwemmen in het zwembad van het hotel met 19 graden? Hoe bedenk je het!!! Ik zou doodgevroren zijn denk ik hihi.

Enfin alle bandleden gesproken want nu ze er toch bij waren moesten ze zijn 'baby' gelijk maar leren kennen. Nou die kenden ze al smile

Vanavond nog een show... helaas worden er geen video opnames gemaakt Mar en Bart.... frown
En... tada 8 oktober weer een show in Arkansas tja.. dan kan ik even niet komen. Hoewel...even goed kijken hihi maar, ga dan wel even een sigarenshop runnen! En dat heb ik beloofd en ga dat ook zeker waar maken. Volgende keer dan maar smile

Nou ja de rest had ik al geschreven.

Allemaal nog een fijne zondag!

Maryssa
Maryssa sep 26 '09
@ Islandlady: Hey B! Heerlijk hoor dat je je lief weer gesproken hebt en ook leuk om de andere bandleden even te spreken! Lijkt me een hele ervaring zo'n tour! Hahaha in het zwembad met 19 graden! Lekker hoor even uitkuren voor ze na hard werken On Stage! Heerlijk!

@ Helma: Ooooow wat goed dat je een date hebt! Je ziet het wel hoe het zal zijn. Super dapper dat je dat gaat doen! Ik hoop dat het een heel gezellig bakkie wordt samen! Fijne verjaardag morgen van je dochter; toevallig ikke ben ook jarig morgen! Lekker behangen en ouwehoeren hè wink

Ik ga even gezellig aan de slag in de badkamer. Schimmel verwijderen van het plafond ieks grmbl sickMaar a girl has to do what a girl has to do! Dus hop aan de slag!
admin
admin sep 26 '09
@ Bea - hopelijk is het vandaag allemaal goed gegaan, het verjaarsfeestje van je jongste, je verhuizing! Je moet een knuffel hebben van ons dinnetje, en foto volgt smile

@ alle klussers - go for it, it will be beautifull afterwards!!!

@ Helma, hoe was je date?

Ik ben vandaag naar mijn moeder geweest, ze vierde vandaag met het gezin van mijn zus en mijn gezin (excl Hielke, die was naar de logeer) haar 77e verjaardag. Morgen verjaart ze dan ... dat is al bijna smileDoor een specialty heb ik een fijne dag gehad, ik leg het misschien ooit eens uit, maar het was goed zoals het was vandaag. Nu nog één brug slaan en ik ben zo ver gekomen!! blushhad het nooit meer durven dromen!!

Liefs,
M

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske