@ allen: het lijkt wel of iedereen dit weekend hartstikke vol heeft gepland! Net als ik overigens, hihihi. Dus ik ga zo offline, en kom niet meer terug. Morgen wordt de jongste 14, en krijg zo'n 20 man visite. Vandaag taarten halen, de kamer doen, en behang knippen, want: ik ben maandag de klos! Iedereen wilde behangen voor mijn dochter en schoonzoon, en ik hield me stil, maar uiteindelijk komen ze toch bij mij aankloppen of ik het asjeblieft wil doen... zucht... Schijnbaar kan ik het netjes. Maar ik heb wel aangegeven dat ik het niet snel kan, dus ik hoop dat het er in één dag opzit. Zal mij benieuwen! Ik doe het samen met zijn moeder, pffff... spannend hoor. En een goeie vriend waar ik al een tijd mee mail, woont daar in de buurt, dus hij komt even langs voor een bakje koffie
, ik heb hem nog nooit gezien! Omdat ik vriendschappen probeer uit te breiden, en het tot nog toe een flinke handvol vrouwen zijn, moet er ook maar eens één van Mars bij, haahahha... *sprak zij dapper*. Ik stuur hem na één bakje weer weg, want die flauwekul heb ik geeneens tijd voor, lol...
Nou, luitjes, fijn weekend! En probeer af en toe even te genieten van het waterige zonnetje, doe ik ook!
liefs, Helma.