Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Eruan
Eruan sep 23 '09
Ach Angel! Sterkte voor jou en een knuffel. smileYou never walk alone...

Wat bijzonder Jorine, het ziet er heel mooi uit vind ik. smileLeuk!

Met mij gaat het wel weer wat beter, dat eruit typen helpt wel. Ik heb het idee dat het rotgevoel ook nog een beetje met de dood van Sug te maken heeft. Maar vandaag gaat het iig beter.
Heb zometeen honkbaltraining met school met een paar vriendinnen dus dat is wel heel gezellig!
Nu heb ik een soort van tussenuur en daarna lekker pauze.
Heb ook nog even bloed geprikt daarstraks, lekker rood bloed alleen nu wel een blauwe arm.
admin
admin sep 23 '09
Hier gaat het zijn gangetje. Geen bijzondere gebeurtenissen, gewoon mijn vrije dag tussendoor smile

Voor iedereen een knuffel die het nodig heeft en liefs,

Mar
Cialara
Cialara sep 23 '09
Vandaag een lekker druk buiten het huis dagje... Eerst naar het bos geweest met de jongste. Lekker genieten van de stilte, de vogeltjes, een boom geknuffeld winken heerlijk gewandeld. Daarna eventjes een boodschapje gedaan. Toen kwam manlief onverwachts thuis eten tussen de middag, dus gezellig grinVanmiddag eerst mijn meisje naar dansles gebracht, toen wintersport geboekt en nog een kleine boodschap bij een grootgrutter gedaan, toen weer meisje opgehaald. Daarna nog even met 2 kids naar Oma en Opa geweest en nu net thuis. Pffffffffff, middelste moet nu naar voetbal, oudste aan het huiswerk en jongste eventjes tv kijken. Vanavond gezellig mosselen eten, en daarna nog naar Body Balance. En morgen waarschijnlijk weer zo'n dag...

Time flies when you are having fun...
Emuca
Emuca sep 23 '09
Net een heftig gesprek gehad... frown
Cialara
Cialara sep 23 '09
Op school of met een geliefde????
Emuca
Emuca sep 23 '09
Met de persoon die me het meest dierbaar is...
Cialara
Cialara sep 23 '09
Ach, wat vervelend frownNooit leuk als dat gebeurt. Maar wel iets dat zo af en toe gebeurt, en meestal juist met degene die je het meest dierbaar is. Het komt vast wel weer goed!

Liefs Jorine
Emuca
Emuca sep 23 '09
Ja.. het gaat al beter... het was allemaal opgekropte frustratie en spanningen van beide kanten af. Vandaar ook mijn slechte humeur sinds gister... maar het gaat al wel beter... het gesprek luchte best op.
Cialara
Cialara sep 23 '09
Ja, ook dat is meestal zo. Even je hart luchten allebei, dan kun je weer verder smile
Islandlady
Islandlady sep 23 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Vandaag een lekker druk buiten het huis dagje... Eerst naar het bos geweest met de jongste. Lekker genieten van de stilte, de vogeltjes, een boom geknuffeld winken heerlijk gewandeld. Daarna eventjes een boodschapje gedaan. Toen kwam manlief onverwachts thuis eten tussen de middag, dus gezellig grinVanmiddag eerst mijn meisje naar dansles gebracht, toen wintersport geboekt en nog een kleine boodschap bij een grootgrutter gedaan, toen weer meisje opgehaald. Daarna nog even met 2 kids naar Oma en Opa geweest en nu net thuis. Pffffffffff, middelste moet nu naar voetbal, oudste aan het huiswerk en jongste eventjes tv kijken. Vanavond gezellig mosselen eten, en daarna nog naar Body Balance. En morgen waarschijnlijk weer zo'n dag...

Time flies when you are having fun...

Druk maar heerlijk dagje Jorine en wat gezellig dat je man zo onverwacht thuis komt lunchen! smileFijn!
Islandlady
Islandlady sep 23 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ja.. het gaat al beter... het was allemaal opgekropte frustratie en spanningen van beide kanten af. Vandaar ook mijn slechte humeur sinds gister... maar het gaat al wel beter... het gesprek luchte best op.

Ben blij dat je hebt kunnen praten en dat het wat beter gaat! Goed zo!

Knuffel!
Islandlady
Islandlady sep 24 '09
Nu ik dan toch even hier ben smileVanmorgen veel te vroeg wakker. Zou gaan lopen en zwemmen maar bed trok meer. Uiteindelijk ook dat niet gedaan. In Marigot brainstormen over de krant/magazine en de advertenties. Vervolgens op weg naar 'huis' allerlei winkels langs of er iets van mijn gading bij was. Mwahhh wordt tijd dat er een Ikea komt hier haha. Je wilt niet weten wat een oubollige zooi ze verkopen hier op het eiland. Als het modern is betaal je de hoofdprijs 3 dubbel en dwars.
Helemaal in mijn hum daar niet van. Vanmiddag lekker thuis maar na de lunch stortte ik toch redelijk in. Dus gewoon mijn mand in gegaan. Het heeft zo zijn voordelen om alleen te zijn smile
In gedachten reis ik mee met mijn lief. Die zit nu in een super de luxe touringcar met band en al op weg naar het zuiden van de States en roteind in ieder geval.

Zo maar even de nieuwe administratie voor de advertenties opzetten en de emails voor de St. Maarten Heineken Regatta maken. Ja ook daar ben ik weer bij betrokken. Heb dat jaren gedaan en ik ben weer gevraagd. Dat streelt!!!
Trusten voor diegene die nog niet slapen... en Hasta Manana!
Helma
Helma sep 24 '09
Fijn, Angel, dat het wat beter met je gaat: praten is toch wel een doorslaggevende factor he.

Heerlijk Islandlady, om wat om handen te hebben: leuk hoor, dat ze je gevraagd hebben, dat streelt inderdaad.

Gisteren een raar dagje. 's Morgens de eerste deuk in mijn nieuwe auto, op mijn eigen !@#$% oprit notabene. Die akelige stoeprand ook! Je ziet er niet veel van, amar de lak vertoont allemaal kleine barstjes. Ik heb hier een eigen oprit, maar als je er af rijdt, raakt hij soms net de stoep die er naast zit, en tja, deze auto is iets groter met een lage bumper voor, dus de volgende keer nog iets voorzichtiger rijden. Wel balen.

'sMiddags functioneringsgesprek. Fluitje van een cent, ik heb mijn contract te pakken, voor onbepaalde tijd!!! Daar ben ik wel erg blij mee! Helaas moet ik voorlopig de fysio blijven ondersteunen (naast het werken op het hoofdkantoor), want daar is nog geen oplossing voor. Ik had aangegeven dat ik het daar niet leuk vind, ik haal er niet mijn voldoening uit, zeg maar.

En gisteravond werd ik gebeld door iemand waar ik al lange tijd mee mail. Het was wel een grappig gesprek, ik ken hem niet, maar we hebben zowat anderhalf uur aan de telefoon gezeten, en we vielen elkaar wel eens in de rede, dat was leuk, want er was geen gevoel dat tegenhield, zeg maar. Gewoon, een leuke vriendschap.
admin
admin sep 24 '09
He proficiat Helma! Toch weer een stukje zekerheid.

Fijn dat je je wat beter voelt Aod.

Ben veel afwezig, heb echt een erg drukke week, maar dat komt allemaal goed laugh
Emuca
Emuca sep 24 '09
Het gaat wel beter ja.. maar ik zal blij zijn als het weekend is... Zometeen naar de oogarts... geen zin.

Ik wil Artemis trouwens bedanken voor het mooie berichtje dat ik plots op mijn profiel zag staan! Dat had ik niet verwacht.

En iedereen die de afgelopen dagen heel lief voor me is geweest.
*trekt het warme merudi dekentje strak om zich heen*
Islandlady
Islandlady sep 24 '09
@ Helma: Auww dat doet zeer zo'n eerste deukje maar ja 1 moet de eerste zijn. Ik probeer al tijden mijn autootje nog kleiner te krijgen dat hij al is smile
Gefeliciteerd met je contract! Best fijn wink.
En wat leuk dat het zo klikt, ook aan de telefoon.

@ Karin: Succes met alle drukte!

@ AoD: Hup naar de oogarts.... moet gewoon. Enne had ook niet anders verwacht dat het iets beter zou gaan. Het is al donderdag dus bijna weekend.

Ik zal vandaag ook niet aanwezig zijn. Ga spullen inpakken en vanmiddag op de cruiseship terminal word ik ingewijdt in de verkoop van sigaren smileDaarna weer even brainstormen over de nieuwe krant. Heb het gevoel alsof het ook een beetje mijn krant is. Had ik de link al doorgegeven? www.caribbeanbeachnews.com
Voila!

Fijne middag en avond allemaal

Liefs!!!!
admin
admin sep 24 '09
@ Helma - gefeliciteerd met je vaste job!! toppie hoor!!

@ Bea - én??? wat kan je ons leren over sigaren??? hahhaha
Wat leuk trouwens dat je weer betrokken wordt bij de Heineken Regatta!!!

Hier een beetje ziek zootje, eerst Steffiej, toen ik (en ik hoest nog) nu Jorinda en vervolgens Hielke. Morgen wel even de HA bellen, de verschijnselen van Jorinda lijken wel op de mex.griep. En zaterdag gaan we naar mijn moeder een dagje op en neer naar het Westen .... jaja .... ze wordt zondag 77jr! Maar wel even zeker weten dat we niet de hele wereld besmetten.

Liefs,
Mar
Islandlady
Islandlady sep 25 '09
Wil je het echt weten?
admin
admin sep 25 '09
Hahahaha, nou, leg het me maar eens uit als ik ooit op het eiland arriveer, zullen we dat afspreken?? Hahaha, heb een beetje het gevoel dat een een saaie uiteenzetting zal worden laugh

Liefs,
Mar
Islandlady
Islandlady sep 25 '09
Nou mevrouw! Je hebt op msn gezegd dat ik het je nu mag vertellen hehe...
Well.... uhhhh...they are all nice and handrolled here on site. PERIOD hahahaha......:)
Kom maar gewoon kijken. Zal wel foto's hier plaatsen als het zover is smileAls ik de shop run bedoel ik dan haha

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki