Fijn, Angel, dat het wat beter met je gaat: praten is toch wel een doorslaggevende factor he.
Heerlijk Islandlady, om wat om handen te hebben: leuk hoor, dat ze je gevraagd hebben, dat streelt inderdaad.
Gisteren een raar dagje. 's Morgens de eerste deuk in mijn nieuwe auto, op mijn eigen !@#$% oprit notabene. Die akelige stoeprand ook! Je ziet er niet veel van, amar de lak vertoont allemaal kleine barstjes. Ik heb hier een eigen oprit, maar als je er af rijdt, raakt hij soms net de stoep die er naast zit, en tja, deze auto is iets groter met een lage bumper voor, dus de volgende keer nog iets voorzichtiger rijden. Wel balen.
'sMiddags functioneringsgesprek. Fluitje van een cent, ik heb mijn contract te pakken, voor onbepaalde tijd!!! Daar ben ik wel erg blij mee! Helaas moet ik voorlopig de fysio blijven ondersteunen (naast het werken op het hoofdkantoor), want daar is nog geen oplossing voor. Ik had aangegeven dat ik het daar niet leuk vind, ik haal er niet mijn voldoening uit, zeg maar.
En gisteravond werd ik gebeld door iemand waar ik al lange tijd mee mail. Het was wel een grappig gesprek, ik ken hem niet, maar we hebben zowat anderhalf uur aan de telefoon gezeten, en we vielen elkaar wel eens in de rede, dat was leuk, want er was geen gevoel dat tegenhield, zeg maar. Gewoon, een leuke vriendschap.