Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Eruan
Eruan sep 22 '09
Knuffel terug AOD!
Heb je al nieuws van je boek/uitgever? smile
Emuca
Emuca sep 22 '09
Nou, ik laat het nog een tijdje rusten. smile
gast
gast sep 22 '09
Gisteren mijn eerste fotografie workshop gegeven. Viel niet mee om iets wat voor mij heel logisch en duidelijk is aan mensen uit te moeten leggen die net aan het ontspan knopje op de camera weten te vinden. Het was nogal rommelig mijn uitleg, maar volgende week gaan we gelijk in de praktijk oefenen en dan zien we wel wat er is blijven hangen en wat ze snappen. Zal zeker niet bij twee keer blijven denk ik......
gast
gast sep 22 '09
Hé sterkte Ann-ik. Gaat vast wel weer over, geef het de tijd. Wij lopen zeer zeker niet weg dus e bent altijd weer welkom.
Cialara
Cialara sep 22 '09
@ Ann_ik, ja zo'n nieuw schooljaar, dat is altijd weer even wennen in het begin. Komt wel weer goed met een beetje tijd.

@ Gast, dat zal nog niet meevallen om les erin te geven... ligt natuurlijk ook wel aan wat voor soort cursisten je hebt. Mijn pa geeft ook altijd les hierin, en die zegt dat ook altijd. Succes ermee wink

Ik was nog steeds bezig met mijn creatieve project. Het creatieve gedeelte is intussen af en ik ben nu aan het bestuderen wat de verschillende stenen en vlakken kunnen betekenen. Heel veel schrijfwerk nu dus, maar wel prachtig om te doen. Vanmiddag even "geoefend" om te kijken welke maat stenen het fijnst werken en hoe dat rolt op het bord. Errug leuk, en de kids waren er natuurlijk als de kippen bij om het ook eens uit te proberen wink

Islandlady
Islandlady sep 22 '09
Mooi Jorine...Heel erg mooi!
Is het de bedoeling dat hier ook vragen bij gesteld worden of zijn dit algemene leggingen (Kan ook zijn dat ik niet heb zitten opletten hoor hihi)
Emuca
Emuca sep 22 '09
I feel terrible...
Cialara
Cialara sep 22 '09
Nou dat ben ik dus nu aan het uitvogelen, maar het ziet er naar uit dat beide kunnen. Dat is het mooie van de stenen, die dragen een bepaalde energie, maar kunnen bijvoorbeeld ook bepaalde personen vertegenwoordigen of zelfs engelen. Het is nog een beetje uitvogelen hoe en wat. Maar dat vind ik dus ook erg leuk.
Ik ben nu van alle stenen die ik al heb op te schrijven wat voor soort betekenissen die kunnen geven en waar ze op kunnen duiden in een legging. Erg interessant.
Maar als ik er helemaal mee klaar ben, ga ik het hier wel oefenen op Merudi, met diegenen die dat willen wink
Cialara
Cialara sep 22 '09
Wat is er dan AoD?
Emuca
Emuca sep 22 '09
Ik voel me alleen, ellendig, niet begrepen en verloren. En ik wens op dit moment dat ik dood was... Of niet alleen
Islandlady
Islandlady sep 22 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik voel me alleen, ellendig, niet begrepen en verloren. En ik wens op dit moment dat ik dood was... Of niet alleen

He ho wacht eens even meisje....
Voel je je alleen omdat je vriendin niet bij je is? Door wie of wat wordt je niet begrepen.

Enne je gaat geen gekke dingen doen hoor. We willen graag een levende AoD.

Knuffel voor jou
Cialara
Cialara sep 22 '09
Vind ik ook. De dood biedt geen oplossing hoor! Is alleen een verplaatsing van je probleem. En trouwens je bent niet echt alleen, dat moet jij toch weten wink

Liefs Jorine
Beschermengel
Beschermengel sep 22 '09

Wij zijn er toch ook nog .... smile
admin
admin sep 22 '09
Er wordt altijd aan je gedacht,
Misschien geeft dat idee je Kracht!!!

Liefs,
Mar
Maryssa
Maryssa sep 22 '09
Zo is dat, Larapinta! smile

Emmy dat is %^& om je zo te voelen! Heel veel sterkte!

(legt een warm Merudi dekentje om je heen)
Emuca
Emuca sep 22 '09
Sorry van mijn uitbarsting iedereen... heb ik gewoon af en toe... frown
admin
admin sep 23 '09
Gaat het weer AOD ?
Emuca
Emuca sep 23 '09
Ik heb me wel eens beter gevoeld...
Beschermengel
Beschermengel sep 23 '09

Na regen komt weer zonneschijn Angel, geloof me en hoe erger de pijn hoe mooier het weer terug komt! Weet dat je nooit alleen bent en altijd hulp kunt vragen aan de Engelen.

Waar is je mooie Avatar?...heeft het er ook mee te maken?...ik ben wel erg nieuwschierig he ..maar wil je alleen maar helpen smile
Emuca
Emuca sep 23 '09
Nee, die is gewoon verdwenen... Wat heel veel mensen hadden pasgeleden.

Het doet zo'n zeer om alleen te zijn in deze wereld. Het voelt allemaal zo koud...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki