Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin sep 21 '09
hoe voel ik me op dit moment? leuke vraag.
hmmm even voelen hoor.
mijn hoofd voelt rustig.
schouders lekker soepel.
keel/nekgebied iets strak(dus ik mag nog iets uitspreken) vandag maar eens kijken, wat.;)
borstbereik, soepel.
hartbereik lekker warm.
middel, ook rustig.
verder naar onderen ook alles rustig.
mijn voeten zitten opgetrokken op de stoel. effe zo aarden dus.(nog niet echt gedaan).
ach, huishoudelijke klusjes genoeg vandaag en vanmiddag heerlijk de tuin in.
in zijn algemeenheid voel ik me dus op dit moment, heeeeeeeeerlijk.
Maryssa
Maryssa sep 21 '09
Quote:
Jammer joh! Succes met verder zoeken. Ik hoop dat je team vindt wat bij jouw jij past!
Wat voor dans doe je trouwens?

Ery

Thanx ik ga ook braaf weer verder met solliciteren. Ik heb een tijdje salsa gedanst maar ben nu weer bezig met stijldansen. Lekker zwieren over die dansvloer mmmmm vanavond weer!

Hoe is het met mij vandaag? Ik ben een beetje aan het piekeren. Mijn voormalige werkgever waar ik met arbeidsconflict en met ontslaguitkering weg ben gegaan heeft een brief gestuurd omdat ze geld van mij terug willen vorderen. sickZe hebben een fout gemaakt in het bedrag of ik even EU 2100,00 terug wil betalen! In het beeindigingscontract staat dat ze niets meer te vorderen hebben na ondertekening maar het voelt niet fijn. Heb er net mijn advocaat via de Rechtsbijstand verzekering op gezet. Hopelijk is het snel afgehandeld. confused
Cialara
Cialara sep 21 '09
Oh Maryssa, flauw is dat zeg... om je weer lekker in zo'n nare situatie te brengen terwijl je er al ellendig weg bent gegaan. Ik kan me helemaal voorstellen hoe dat voelt. Ik denk alleen dat ze niet sterk staan, want een getekend contract is wel rechtsgeldig, een gemaakte fout van hun kant, is dan hun probleem en niet het jouwe. Succes hiermee!
Maryssa
Maryssa sep 21 '09
Dank je wel Jorine, ja zo is het precies. Ik kreeg weer helemaal het paniekgevoel terug wat ik ook had ten tijde van het conflict. Gelukkig is mijn vriend heel nuchter die pakte mijn beeindigingscontract en zei "ARTIKEL 13 ze hebben helemaal niets meer te vorderen het staat er letterlijk!" Zo fijn zo'n nuchtere man naast me! smileHet is inderdaad een suffe fout van hun kant. Hopelijk is het snel afgehandeld. Brrrr!
Hoe is het met jou vandaag Jorine?
Islandlady
Islandlady sep 21 '09
Origineel bericht van: marian
hoi hoi
een beetje kunnen slapen Islandlady?
wat een gedoe zeg. jullie hebben dus co-ouderschap??!!
werkt ook niet op deze manier.
hoe oud is jouw oudste zoon?
heeft hij gedragsproblemen of toch niet??
hij moet wel erg boos zijn op zijn vader.
en zo te lezen zijn vader ook op hem zeg.
wens jullie veel sterkte .
jij bent altijd wel erg vroeg wakker pffff.
ik sta normaal om 7.30 op.
9 uur is ook wel uitslapen maar niet genoeg voel ik.
maar zal ik me ooit uitgeslapen voelen.

wordt steeds veel wakker door de pijn in mijn rug.
dat is wel iets van de laatste tijd helaas.

fijne dag
liefs marian

Hoi Marian,

Ja meid ik heb geslapen als een blok. Ben wel vannacht nog wakker geweest maar daarna weer als een blok. Kan het gelukkig tegenwoordig goed naast me neerleggen. Het hoort daar in dat huis en niet bij mij.
Nee mijn zoon heeft geen gedragsproblemen maar hij vond het niet leuk dat zijn vader er niet was. Hij is er kennelijk nooit in het weekend maar ook dat hoort daar en niet bij mij.

Inmiddels een mail gekregen van mijn ex. Dat de oudste (13 jaar) gisteravond nog huilend naar hem toe gekomen was omdat hij graag wilde eten. Dat hij niet wist waarom hij zo boos was geworden. Maar het feit dat zijn vader zegt welliswaar in boosheid dat het niet zijn kind is en dat hij hem niet meer wil zien vind ik heel erg.

Maar volgende week ga ik dichter bij hen wonen. Dan zal het wat rustiger verlopen allemaal. Dat willen de kinderen ook graag 4 om 3 met het co-ouderschap. een hele week is gewoon te lang.

Ik wist wel dat het niet zo'n vaart zou lopen maar leuk is anders.

Hehe... ik heb vanmorgen uitgeslapen! Was om half 8 wakker smile

Liefs
Cialara
Cialara sep 21 '09
Maar het feit dat zijn vader zegt welliswaar in boosheid dat het niet zijn kind is en dat hij hem niet meer wil zien vind ik heel erg.

Dat kun je wel zeggen erg, ik zou uit mijn vel springen als ik dat had horen zeggen denk ik... En ook al is het jouw huis niet, het is wel jouw kind. Het grijpt je toch aan. Maar wat een onmogelijke situatie waar je ex zich in begeeft zeg...

En als je dichterbij woont is misschien ook wel weer Te makkelijk voor de jongens hoor! Je moet opletten dat ze niet voor ieder wissewasje met hun pa gelijk bij jou aankloppen. Ze zullen het ook zelf moeten leren oplossen met vaders. Al kan ik me ook wel weer heel goed voorstellen dat je er graag voor ze bent als ze het even moeilijk hebben. Het lijkt me heel erg dubbel in ieder geval, maar ja het is ook geen makkelijke situatie denk ik.

Liefs Jorine
Islandlady
Islandlady sep 21 '09
Ja meis je hebt helemaal gelijk maar ik hoorde het toen ik de oudste aan de telefoon had. En kon niet uit mijn vel springen. Bovendien wil ik de relatie met mijn ex graag goed houden en moeten we er samen uit kunnen komen.

We hebben daarover al gesproken met de heren. als ze bij mij zijn, zijn ze bij mij en andersom. Ook mijn ex moet de kans hebben om zijn leven weer op de pakken.
Het is super dubbel dat is een ding wat zeker is. Voor de kinderen moet er rust zijn. Die heb ik al gecreeerd door te vertrekken maar dit maakt het weer net zo als het was. Schiet niet echt op. Zal vanmiddag nog even met de oudste gaan praten.

Liefs
B
Cialara
Cialara sep 21 '09
Ja zo te lezen moeten jij en je ex eigenlijk weer overnieuw beginnen met die mannetjes van jullie. Ze zullen er aan moeten wennen om met ieder van jullie apart een relatie op te bouwen waar ze mee verder kunnen. Dat gaat met vallen en opstaan ook voor jullie als ouders. Geef het wat tijd en dan zal het vast wel weer in een bepaald ritme en gewoonte komen zeg maar, en tot die tijd is het belangrijk om grenzen te stellen en je daaraan te houden en vooral ook veel liefde naar de kids toe, open blijven en niet de andere ouder be- of ver-oordelen waar zij bij zijn. Misschien moeilijk maar wel belangrijk denk ik.

Veel sterkte voor jullie allemaal.

Liefs Jorine
admin
admin sep 21 '09
Wat naar Bea! Kun je je ex niet aanspreken op het feit dat hij er niet/nooit is?
Das toch raar? Je bent toch thuis als je kids komen?
Enne die opmerking zou bij mij ook echt verkeerd geschoten zijn, zoiets heeft enorm veel impact op een kind, maar dat hoef ik jou niet te vertellen denk ik.
Ik ben zo'n felle donder dat ik het waarschijnlijk al helemaal verpest had, knap dat je dan toch zo rustig kan blijven Bea!
Goed advies Jorine!
admin
admin sep 21 '09
Salsa Maryssa? Whoei!!
Islandlady
Islandlady sep 21 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Ja zo te lezen moeten jij en je ex eigenlijk weer overnieuw beginnen met die mannetjes van jullie. Ze zullen er aan moeten wennen om met ieder van jullie apart een relatie op te bouwen waar ze mee verder kunnen. Dat gaat met vallen en opstaan ook voor jullie als ouders. Geef het wat tijd en dan zal het vast wel weer in een bepaald ritme en gewoonte komen zeg maar, en tot die tijd is het belangrijk om grenzen te stellen en je daaraan te houden en vooral ook veel liefde naar de kids toe, open blijven en niet de andere ouder be- of ver-oordelen waar zij bij zijn. Misschien moeilijk maar wel belangrijk denk ik.

Veel sterkte voor jullie allemaal.

Liefs Jorine

Dank je Jorine. Het is inderdaad niet makkelijk. Zelf heb ik met de jongens afspraken gemaakt en ze houden zich er erg goed aan. Bij hun vader is het als altijd. Hun zooi achter hun gat laten liggen enzovoort.
Het veroordelen en beoordelen van hun papa doe ik niet zeg altijd. Luister lieverd ik ben er niet bij geweest dus ik weet het niet.
Het zal zeker beter gaan als ik dichter in de buurt woon. Daar wonen hun vriendjes ook!

Ik ben open naar de jongens maar hun vader in deze dus niet. Die zegt rustig tegen ze als ze vragen waar hij geweest is: gaat je niets aan.

Waarom ik niet boos geworden ben is omdat ik absoluut geen gedonder wil daar ik nog het e.e.a. tegoed heb.

Dank voor je advies Jorine.

Liefs
Islandlady
Islandlady sep 21 '09
Origineel bericht van: Karin
Wat naar Bea! Kun je je ex niet aanspreken op het feit dat hij er niet/nooit is?
Das toch raar? Je bent toch thuis als je kids komen?
Enne die opmerking zou bij mij ook echt verkeerd geschoten zijn, zoiets heeft enorm veel impact op een kind, maar dat hoef ik jou niet te vertellen denk ik.
Ik ben zo'n felle donder dat ik het waarschijnlijk al helemaal verpest had, knap dat je dan toch zo rustig kan blijven Bea!
Goed advies Jorine!

Ja Karin,

Prettig is anders. En het liefst zou ik hem er ook op aanspreken maar de jongens willen ook nooit mee. Hij gaat dan gewoon. Bij mij zouden ze mee moeten smile.
Ja dat heb ik de laatste tijd wel geleerd om het bij hen te laten, waar het hoort.

Komt allemaal goed.

Liefs
Islandlady
Islandlady sep 21 '09
Ja Maryssa... heerlijk Salsa... wacht op mijn lief dan kunnen we ook gaan. Er is een mannen tekort hier haha... maar ik mocht best wel komen. Jaja.... even wachten maar.

Balroom is ook leuk. Jaren gedaan smile
Helma
Helma sep 22 '09
Gescheiden ouders, lastig, vooral voor de kids. Destijds wilden wij ook een dergelijk co-ouderschap, met halverwege de week de kids naar pa en andersom. Maar de advocaat raadde het ons af, omdat - in onze situatie - het heen en weer gedoe teveel onrust veroorzaken zou.

De kinderen zouden dan twee huizen hebben, en overal hun spullen hebben liggen. Ook had zij destijds al de ervaring dat het voor de rust van de kids goed zou zijn om op één plek echt te 'wonen' en dan, wel met regelmaat, een weekend naar pa gaan. Zo hebben we het ook gedaan, en voor de rust was dit wel het beste. Toen hun vader steeds verder weg ging wonen, was ik er achteraf erg blij om dat we het zo geregeld hadden. Het was ook zoals de kids het wilden.

In het begin misten ze hun vader veel, en aangezien het contact toen goed was, was daar altijd wel een mouw aan te passen.

Moet wel zeggen dat het mij op deze manier veel energie gekost heeft. De opvoeding kwam in feite op mij neer. De tijd die ik in de kids heb gestopt is niet te vergelijken met de inzet van zijn kant. Op een gegeven moment kwam er een dag dat hij zei dat hij zo moe was, en niet zoveel energie voor de kids, en vanaf toen gingen ze nog maar om de drie weekenden. Maar het zat hem eigenlijk vast op het halen en brengen: bijna twee uur heen en terug, tja, wie gaat er dan ook zo ver weg wonen.

Nu wil de oudste eigenlijk al niet meer maar ze is dan ook achttien en ze gaat op zichzelf wonen. Ik ben benieuwd hoe het gaan zal als de jongste alleen moet straks.
Helma
Helma sep 22 '09
Dinsdag is mijn vrije dag, hoewel...

De jongste blijft ziek thuis, ze kreeg gisteren haar onderbeugel en vergaat van de pijn, dus ze blijft ziek thuis. Ze heeft nauwelijks geslapen. De oudste is vrij vandaag.

zucht... daar gaat mijn vrije dag.
Maryssa
Maryssa sep 22 '09
@ Helma: Ai dat is jammer van je vrije dag. Toch maar je momenten voor jezelf pakken vandaag, het wordt namelijk prachtig weer!En die pijn door de beugel.. ja ik ken het, heb ook 1 1/2 jaar met een ijzeren plaatjesbeugel gelopen. Die pijn is heel vervelend en komt steeds terug als je naar de orthodontist bent geweest. Alsof je tandjes losstaan in je kaak samen met een zeurend gevoel dat gezellig doortrekt naar je hoofd. Maar het was het waard.

@ Islandlady: Ik hoop dat het snel went voor iedereen het co ouderschap. Maar oei dat is wel heftig wat je ex tegen je zoon heeft gezegd. Even in de gaten houden hoe dat zich ontwikkeld. Volgens mij is het wel echt fijn dat je binnenkort wat meer in de buurt woont. Sterkte daarmee meis! En dansen...jaaaa dat was weer heerlijk gisterenavond! Mijn danspartner kon niet gisterenavond maar kreeg een erg goede vervanger dus dat was weer heerlijk zwieren in engelse wals, quickstep en latin dansen zalig. Wat leuk dat je ook jaren hebt gedanst!Het is gewoon echt conditie training nou wel lekker hoef ik niet naar de sportschool want dat haaaaat ik!

Hele fijne dag iedereen, de zon is er al hier in Nijmegen!

Liefs Maryssa

Heeeel stom typfoutje

admin
admin sep 22 '09
Auwie..ja mijn dochter is ook aan het beugelen, ik weet er alles van..
Maak kippesoep of zo, dan hoeft ze niet te kauwen.
En als de pijn te rot wordt geef je haar toch een pijn stiller?
Doe ik ook hoor, niks mis mee, anders loopt het wurm de hele dag met koppijn.
Helma
Helma sep 22 '09
Ze heeft vanaf gisteren al zes paracetamolletjes op... confused

Oei, als de zon vandaag nog langs komt, wil ik het er zeker even van nemen!

Fijne dag allen.
Eruan
Eruan sep 22 '09
Hoihoi!

Daar ben ik weer heel eventjes.
Ik ben de laatste tijd er maar weinig, maar ik voel me ontzettend moe, heb weinig puf om achter de computer te kruipen en kan me er soms niet toe zetten.
School is enorm druk maar wel gezelliger dan ooit. Heb de laatste tijd dat ik vaak met mezelf in de knoop zit. Voel me soms enorm onzeker en heb het gevoel alsof ik in een Rollercoaster zit. Ik heb thuis veel ruzie met mijn broertje en probeer alles een beetje van me af te zetten.
Ik word er moe van en kan er soms niet goed tegen.
Sorry voor mijn verhaal, ik hoop dat ik gauw weer vaker achter de pc kan dan eens per week!
Emuca
Emuca sep 22 '09
Arme Anniek... Knuffol! Merudi loopt niet weg hoor...

*houdt een sport pauze*

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420