Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Helma
Helma sep 20 '09
Hihihih, je hebt gelijk Bea! Ik gooi de echte- en de nicknamen continue door elkaar, daar hou ik het vaak op de nicknamen. Dat is niet om onpersoonlijk te lijken, maar om geen risico te nemen wink
Islandlady
Islandlady sep 20 '09
haha nee hoor geen probleem het is een gezegde Crea Bea wink
Cialara
Cialara sep 20 '09
Ik heb alvast een voorproefje voor jullie grin

Het is nog niet af hoor! Het midden moet nog gedaan en er moeten nog tekstjes of getallen op; daar ben ik nog niet helemaal uit...
Islandlady
Islandlady sep 20 '09
Wauw heel erg mooi. De kleuren spreken me enorm aan Jorine.
Prachtig
admin
admin sep 20 '09
Heel mooi, Jorine, waar is het van gemaakt, die graancirkel zeg maar? Ben benieuwd of je hier op het forum ook deze aanbiedt. Trekt me erg aan, en de kleur, die zag ik vanmiddag in combinatie met Engel Michael. Prachtige warme kleur!!!

Liefs,
Mar
Emuca
Emuca sep 20 '09
Ik heb weer zo'n hoofdpijn frown
admin
admin sep 20 '09
Mooi Jorine ! De hoofdpijn is niet zo mooi AOD, sterkte !
Cialara
Cialara sep 20 '09
Het is gemaakt van een mdf paneel (40x40cm, zelf gezaagd gisteren grin) en dan acryl-verf als achtergrond en daarna met een zilver gel-pen de contouren van de graancirkel.

Ja die kleur; Phtalo-blauw. Zooooo mooi die kleur. En dan in het midden wit met turquoise! Ik vind de kleuren ook geweldig, dus bedankt voor de complimenten.
admin
admin sep 20 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik heb weer zo'n hoofdpijn frown

Weet je waar die hoofdpijn vandaan kan komen meis???

Liefs,
Mar
Emuca
Emuca sep 20 '09
Niet echt... Het was er zomaar opeens toen ik naar huis ging. En het is alleen maar erger geworden. frown
Cialara
Cialara sep 20 '09
Dat is vervelend AoD, misschien lekker vroeg onder de wol? Beterschap in ieder geval.
admin
admin sep 20 '09
Spanning? Stress? Weersverandering? Luchtdruk?
Waar was je en hoe ging je naar huis?

Liefs,
Mar
Emuca
Emuca sep 20 '09
Ik zat gewoon in de trein... Ik denk dat het begon toen ik tussen vlakbij Leerdam was...

Voor de verandering ben ik eens niet gestrest of gespannen... Hmpf

Bedankt voor jullie lieve woordjes.
admin
admin sep 20 '09
Drink je wel genoeg? Ik krijg altijd hoofdpijn als ik te weinig drink (water laugh)

Gave kleur Jorine! Echt heel erg mooi.
Emuca
Emuca sep 20 '09
Ik drink wel genoeg ja.

Trouwens Jorine, ik ben helemaal fan van jou kleuren!
admin
admin sep 20 '09
Energie die je hebt opgevangen? En mss ook luchtdrukverschil hoor, dat herken ik ook als ik hoofdpijn heb.

Sterkte meis

Liefs,
Mar
Emuca
Emuca sep 20 '09
Zou kunnen. Het probleem is zo'n beetje dat ik om elke poep een scheet hoofdpijn krijg. frown
marian
marian sep 20 '09
hoi hoi

heb alweer paar dagen niet gereageert.
maar lees wel wat jullie schrijven hoor.
maar om 1 of andere reden kan ik niet reageren.
gelukkig gaat het weer iets beter met me.
lekker naar een concert geweest.
lekker gewroet in de aarde van mijn volkstuin.
vanmiddag voetbal wezen kijken.
ben wel moe.
wordt regelmatig wakker van de pijn in mijn rug s nachts dan moet ik me omdraaien. en vandaag wilde ik uitslapen en wat denk je??
9 uur wakker (en daarvoor ook steeds hoor)
balen maar ja.
boek verder gelezen over sabine 1 van de meisjes die ontvoerd was door dutroux.
zondagavond is zeker voor mij tv kijken. dan komt ghostwhisperer,medium en ook fringe.
wordt weer te laat voor me maar ja.
morgen geen wekker zetten want mike is vrij. s middags naar de kermis in lith,het dorp waar een paar zussen en moeder van mij wonen.
liefs marian
Islandlady
Islandlady sep 21 '09
Marian 9 uur wakker dat is voor mij uitslapen smile. Normaal altijd om 5.30 de wekker! Veel plezier op de Kermis!

Tja mijn dag was lekker relaxed samen met mn oudste.
Heb hem rond 3 uur naar zijn vader gebracht, die er niet was dus. Hij was bij een tennistournooi. Dus Max ging naar vriendje waar de jongste ook was.
Ik gezellig met een vriendin en haar zus op het strand vlak bij huis even een drankje gedaan.
Om 5.40 wordt er gebeld. Of ik maar even MIJN zoon op wil halen want hij begon na 1 minuut toen pa lief binnenkwam te schelden tegen hem. Dat hij weer dronken was en weet ik veel wat meer. Nu hoorde ik de oudste ook heel niet voor herhaling vatbare scheldwoorden roepen. Niet goed dus.
Enfin lang verhaal kort. Ik ben er heen gegaan maar de oudste wilde dus niet mee. Hij wilde in 'zijn' huis zijn. Hij zou zich rustig houden en op zijn kamer blijven.
Mijn ex zei me dat hij geen eten meer kreeg van hem en dat hij er helemaal klaar mee was met de oudste. Hij moest zijn sleutel inleveren, die hij bij mij vergeten is, en als hij morgen een voet in het huis zet laat hij hem door de politie weghalen.
Het enige wat ik gezegd heb is dat ik dat tegen de oudste gezegd heb en dat ik morgen wel van hem hoor.

Kon het rustig benaderen, ben ook niet gestressed. Maar dit is voor de kinderen helemaal niet goed. De politie gaat hier echt niets aan doen behalve de vader meenemen misschien smile

Dit kan toch niet zo. De oudste gaf mij van de week al aan dat papa er nooit is als ze er zijn. Door de week wel maar in het weekend niet. Dan is hij altijd weg.

Darn nog een week en ik woon er weer in de buurt. Denk dat ze binnen de korste keren gewoon fulltime bij mij wonen.

Ga zo lekker mijn mandje in!
marian
marian sep 21 '09
hoi hoi
een beetje kunnen slapen Islandlady?
wat een gedoe zeg. jullie hebben dus co-ouderschap??!!
werkt ook niet op deze manier.
hoe oud is jouw oudste zoon?
heeft hij gedragsproblemen of toch niet??
hij moet wel erg boos zijn op zijn vader.
en zo te lezen zijn vader ook op hem zeg.
wens jullie veel sterkte .
jij bent altijd wel erg vroeg wakker pffff.
ik sta normaal om 7.30 op.
9 uur is ook wel uitslapen maar niet genoeg voel ik.
maar zal ik me ooit uitgeslapen voelen.

wordt steeds veel wakker door de pijn in mijn rug.
dat is wel iets van de laatste tijd helaas.

fijne dag
liefs marian

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske