Marian 9 uur wakker dat is voor mij uitslapen
. Normaal altijd om 5.30 de wekker! Veel plezier op de Kermis!
Tja mijn dag was lekker relaxed samen met mn oudste.
Heb hem rond 3 uur naar zijn vader gebracht, die er niet was dus. Hij was bij een tennistournooi. Dus Max ging naar vriendje waar de jongste ook was.
Ik gezellig met een vriendin en haar zus op het strand vlak bij huis even een drankje gedaan.
Om 5.40 wordt er gebeld. Of ik maar even MIJN zoon op wil halen want hij begon na 1 minuut toen pa lief binnenkwam te schelden tegen hem. Dat hij weer dronken was en weet ik veel wat meer. Nu hoorde ik de oudste ook heel niet voor herhaling vatbare scheldwoorden roepen. Niet goed dus.
Enfin lang verhaal kort. Ik ben er heen gegaan maar de oudste wilde dus niet mee. Hij wilde in 'zijn' huis zijn. Hij zou zich rustig houden en op zijn kamer blijven.
Mijn ex zei me dat hij geen eten meer kreeg van hem en dat hij er helemaal klaar mee was met de oudste. Hij moest zijn sleutel inleveren, die hij bij mij vergeten is, en als hij morgen een voet in het huis zet laat hij hem door de politie weghalen.
Het enige wat ik gezegd heb is dat ik dat tegen de oudste gezegd heb en dat ik morgen wel van hem hoor.
Kon het rustig benaderen, ben ook niet gestressed. Maar dit is voor de kinderen helemaal niet goed. De politie gaat hier echt niets aan doen behalve de vader meenemen misschien
Dit kan toch niet zo. De oudste gaf mij van de week al aan dat papa er nooit is als ze er zijn. Door de week wel maar in het weekend niet. Dan is hij altijd weg.
Darn nog een week en ik woon er weer in de buurt. Denk dat ze binnen de korste keren gewoon fulltime bij mij wonen.
Ga zo lekker mijn mandje in!