Het ging fantastisch larapinta! Wat een heerlijke kar! En weet je wat zo gek was: ik had mijn slofjes in mijn tas, de autopapieren en een cadeautje. En ik vergat mijn mobiel en de routebeschrijving! En dat zijn normaliter de belangrijkste dingen die ik mee wil hebben. Nu moet ik zeggen dat ik de route vanmorgen eerst uitgetekend had, en dat had ik aardig opgeslagen in mijn hoofd: ik reed er zo heen! En de terugweg ging ook goed. Ik had mijn oom gevraagd of hij naar de autoradio wilde kijken, want een muziekje vind ik wel lekker, maar ik kreeg alleen maar ruis. Hij zat achter het stuur en zei: 'sjieke auto hoor! Heb je de antenne wel uitgetrokken?'
Hahahah, dat was het dus. Ik heb heerlijk meegezongen, met één hand aan het stuur. Nu wil ik nog even checken hoe zuinig hij rijdt... hij verbruikt wel iets meer dan mijn vorige, maar ja, dat is de keuze die ik heb gemaakt. Heerlijk dagje, gegourmet en eindelijk bijgekletst.
Leuk mensen, ik lees allemaal leuke activititeiten die jullie vandaag deden. Jazeker, er is meer dan merudi!