Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Islandlady
Islandlady sep 18 '09
@ Angel: Vreselijk kinderachtig zeg! Inderdaad waar gaat het heen....
@ Beschermengel: Arg... dat is niet een fijn gevoel.
@ Jorine: Ach arme schat. Komt wel ze zal best een lief snoetje hebben met brilletje ook!

Gisteren gestoken door een Jack Spaniel (een soort wesp) was nesten aan het weghalen en tja gebeurd dat he. Dacht dat het volledig uitgezogen was met zo'n apparaat maar heb dikke linker onderarm erg warm ook maar verder doet het niet echt zeer... ach je moet er wat voor over hebben smile

Verder gaat het goed. Vandaag even een aantal financiele zaakjes regelen en het water en elektra voor mijn appartementje. Vanmiddag een gesprek met iemand die graag wil dat ik advertenties voor hem ga verkopen! Zou super zijn. Kan ik mn toers blijven doen en intussen goed verkopen smile
Daarna om 7 uur presentatie van Direct Resorts. Morgen ook twee. Ik hoop maar dat er veel mensen met mijn uitnodiging op komen dagen. Levert ook weer wat $$ op smile

I'm happy!
gast
gast sep 18 '09
Origineel bericht van: Beschermengel
Jeetje confused... nou zeg dat is wel erg lullig.

Nou.....iemand die goede snelbinders nodig had maar geen geld om ze te kopen misschien....
Beschermengel
Beschermengel sep 18 '09

Vind ik geen reden om dan maar te pikken...ga dan werken of als je niet kan werken, gewoon laten zitten die snelbinders ...en vraag ze dan voor je verjaardag smile
admin
admin sep 18 '09
Juist! Respect voor andermans spullen kan echt geen kwaad...
Erytrix
Erytrix sep 18 '09
Tijdens een individuele sessie vroeg de therapeute:
Waarin heb je nog wel vertrouwen?
Heb je vertrouwen in de natuur: Het antwoord uit mijn lijf was ja.
Heb je vertrouwen in God: Het antwoord uit mijn lijf was nee.
Heb je vertrouwen in mensen: Het antwoord uit mijn lijf was nee.

Ik blijf met mijn aandacht in mijn lijf, ik voel verdriet, ik zie een bos. Er komt een groot hert aan, met gewei.
Het hert sprak tot mij: "Dan kom ik toch gewoon in deze verschijning tot jou"

Een grote glimlach op mijn gezicht.

Ery
Cialara
Cialara sep 18 '09
Dat heb ik weer. Heb ik een avondje lekker eten met de voetbalclub van mijn mannetje en ik had me nog zo voorgenomen om niet over spirituele dingen te praten...komt er een vrouw bij me zitten de hele avond die dus haar hele leven vertelt zowat en jawel, begint zij over een paragnost en magnetiseren... Ja, dan moet ik daar wel even in mee gaan smileHet was echt een lieve vrouw dus geen probleem hoor, maar het viel me gewoon op dat het uiteindelijk toch naar je toe komt, al heb je je wat dan ook voorgenomen... tongueToen we naar huis gingen zei ze nog: "ga ermee door hoor, het is mooi wat jullie doen..." Ik hoop dat zij ook ermee door gaat en haar angst opzij kan zetten smile

@ Erytrix, mooi zo'n ontmoeting. Was dat je gids of je beschermengel of ...?
Helma
Helma sep 18 '09
Vanmiddag mijn nieuwe auto opgehaald. Ik ben kneitertrots, maar ook ontzettend moe nu. Wat een spannend gedoe! En ja, nu moet ik eventjes rood staan. En dat vind ik toch zo moeilijk, ik wil dat niet. Maar ja, het is maar voor even, soms risico's nemen is wel spannend hoor.
En hij is zo mooi! Ik ben er zo verschrikkelijk blij mee! APK gratis, gratis nieuwe banden... jaja, mijn broertje is me er één.

Welterusten allemaal!
Erytrix
Erytrix sep 18 '09
Origineel bericht van: Eniroj

@ Erytrix, mooi zo'n ontmoeting. Was dat je gids of je beschermengel of ...?

Uhh..........God?!
Cialara
Cialara sep 18 '09
@ Helma, Super leuk hè? Zo'n lekker auto voor je deur met gloedjenieuwe banden en helemaal goedgekeurd. Veel plezier ermee Helma.

@ Erytrix; ik weet niet wat je hebt gezien, jij weet dat wel! En alles is mogelijk grin
Helma
Helma sep 18 '09
Dank je wel Jorine! Ja, het voelt heel erg lekker hoor. Morgen naar Amersfoort met het karretje, op visite. Kan ik gelijk even in mijn eentje toeren, proberen relaxed te rijden. Met die stuurbekrachtiging erop ben ik zo een bocht door, ik hoef nauwelijks te sturen. Heel apart. En alles zo nieuw, echt klasse! mag ook wel een keertje... grin
Cialara
Cialara sep 18 '09
En dan natuurlijk wel een lekker muziekje aan hè Helma?! Dan is het helemaal genieten grin
Islandlady
Islandlady sep 19 '09
Mooi Ery!!!!

@ Jorine: Ja je ziet het ze vinden je vanzelf wel. Leuk zo'n avondje smile

@ Helma: gefeliciteerd! Leuk hoor en lief dat je broer dat allemaal geregeld heeft voor je. Morgen lekker ritje maken met muziekje!

Vanmiddag dus gesprek gehad en ik word advertentie verkoopster. Wordt een geweldige tweemaandelijkse krant! Morgen plan van aanpak maken. Heb er helemaal zin in.

De presentatie van vanavond liep natuurlijk weer geheel op zijn Caribbean smileZou om half 8 beginnen.. Niemand. om 8 uur waren er 2 en om half 9 kwam er nog iemand binnenlopen... mwah... ach. Morgen weer 2 herkansingen smile

Nog steeds helemaal blij.

Goedenmorgen trouwens allemaal smileIk ga lekker slapen zo.
Heidelroos
Heidelroos sep 19 '09
welterusten lieverd..
*zoentje op wang*
Helma
Helma sep 19 '09
Wat hebben we toch een ongelooflijk mooi najaar! Ik ga zo even in mijn nachtpon achter het huis zitten, als de zon boven de schutting uit is gekomen.
Eigenlijk wil ik deze dagen vasthouden, maar ik besef dat dat niet kan, en ik wordt dan een ietsje verdrietig van binnen. Vasthouden is een valkuil van me, en op een dag als vandaag komt dat nog eens extra aan het licht.
admin
admin sep 19 '09
Goedemorgen,

Inderdaad wat een prachtig najaarsweer, nét zo lekker als voorjaar, alleen inderdaad met voorjaar weet je dat de zomer eraan komt, en met het najaar weet je dat op een gegeven moment het al donkerder wordt. Maar ook dat heeft wel weer zijn charme. Kijk ik dan naar de lichtjes, de warme kachel en de gezelligheid binnen, want dat hoef je dan buiten niet te zoeken smileGeniet deze week Helma, want het wordt in ieder geval tot woensdag dit weer, bij ons in Groningen tenminste wel, stond op regiotv wink

Ik ga naar het voetbalveld...mijn zoon zien spelen en foto's maken smileTot later,

Liefs,
M
Helma
Helma sep 19 '09
Veel plezier Larapinta! Geniet ervan!

ik zat net buiten, met koffie, maar een eng insect maakte een einde aan de pret. Ik durfde niet langer mijn ogen te sluiten. De motorcross in het bos achter werkte ook niet echt mee aan de ontspanning. Misschien omdat ik straks naar Amersfoort ga rijden in mijn nieuwe auto? Op bezoek bij mensen die verhuisd zijn: hopelijk kan ik het vinden.
admin
admin sep 19 '09
Hey Helma smile

Was heerlijk weer, zelfs warm! Dus heerlijk in een t-shirtje gezeten ... !! Ze hebben ook nog eens hun eerste wedstrijd gewonnen. Was heel leuk om te zien, ook hoe enthousiast en blij de trainer/coach was dat er nu eindelijk resultaat te zien was van de trainnigen crazyhahaha

Nu heerlijk op de bank. Bevalt prima laughIedereen is lekker met eigen ding bezig, echt een zaterdagmiddag.
Hopelijk gaat het allemaal goed met je autootje naar de visite in Amersfoort. Laat je ons weten hoe het is bevallen??

Liefs,
M
Richie Richard
Richie Richard sep 19 '09
WOOHOOOO Ik hoef niet meer naar de Maatschappelijke Medewerkster geval! Volgens haar is er niets meer aan de hand en is het nu zo zoals het hoort! Ze maakt alleen over 2 maanden nog een belletje om te kijken hoe het gaat.

GEWELDIG laugh

Verder ben ik vandaag weer bij Damian geweest, goede vriend van me, en hebben we samen guitar hero 5 gespeeld. Ik kan het nog steeds niet zo super, maar in middels kan ik het op medium spelen, wat al best lastig is..
Cialara
Cialara sep 19 '09
Hey Denzil, super joh dat je daar vanaf bent! Helemaal te gek.
gast
gast sep 20 '09
Vandaag een vrouwen adventure sport dag gahad. We hebben een cocosnoot tot vis omgebouwd, geschoten, op een quad gereden, gekayakt, en met de Boston Whaler gevaren (een snelle boot van de mariniers). Echt heel erg gaaf allemaal en vooral de tocht met de Boston whaler was kicken. Er waren heel hoge golven. Heen was geen probleem, was met de golven mee, maar terug was echt wel een heel ander verhaal. Halverwegen zijn we bij de blauwe kamer geweest. Een grot waar je vanuit zee naar binnen kunt zwemmen maar dit moet je wel onder water doen. Het is maar een meter of twee/drie. Ik heb het daar niet echt op om zonder lucht met mijn hoofd onder te moeten en dan ook nog ergens onder door moet waar je weet dat je echt niet boven kunt komen. Maar goed ik heb het gedaan. Kwam alleen net iets te vroeg boven en stootte dus mijn hoofd tegen de rots. Gevolg; een bultje.
In de blauwe kamer vond ik het ene beetje tegen vallen kwa licht. Maar het was wel leuk om daar eens te zijn geweest. Best groot nog! Maar toen moest ik dus ook weer terug. Na een paar minuten aarzelen heb ik mezelf veel moed ingepraat en het toen toch maar gedaan. Zonder hoofdstoten dit keer.
Op de terugweg met de Boston Whaler was het spannend want er waren hoge golven. Door de klappen die die op het water maakte voelde ik mijn rug wel een beetje. Ik was blij dat we weer terug waren.
Afsluitend hadden we een heerlijke bbq.
Hoe ik me nu voel; voldaan maar wel gebroken.
Morgen zal ik wel super spierpijn hebben.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki