Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin sep 16 '09
Origineel bericht van: Karin
ow oké, ben helemaal niet nieuwsgierig of zo hoor...lol

laughgrinlaugh
Maar je mag nieuwsgierig zijn hoor, en je ziet het nieuwsgierige mensen krijgen vaak ook nog wel antwoord!!
Hahaha

Liefs,
M
marian
marian sep 16 '09

heb je nu daar weer geesten gezien of niet??
lijkt me best raar na zoveel jaar terug te komen.

en dat nu een oude begraafplaats een park is geworden zeg.
ook iets raars zo.
liefs marian

Origineel bericht van: Angel of Death
Urg... net gezwommen... toen foto's gemaakt op plekken die mensen niet betreden omdat ze het onbewust als verboden zien. Ben na meer dan 13 jaar terug gegaan naar de plek waar ik als klein meisje geesten zag... een oude begraafplaats die nu een park is. Ik voelde opeens zo veel verdriet daar... echt vervelend...
Emuca
Emuca sep 16 '09
Ja, er liggen nog een stuk of 10 grafkelders... De rest is weg. Geesten zie ik niet zo goed meer als vroeger... Ik zie nu meer de schimmen ervan. En ik weet dat ze er zijn.
Ik fiets er zo vaak langs... Maar vandaag ben ik een keer gestopt.
marian
marian sep 16 '09
zie jij ook of ze man of vrouw zijn?

is er een speciale reden waarom je vandaag gestopt was??

liefs marian

Ja, er liggen nog een stuk of 10 grafkelders... De rest is weg. Geesten zie ik niet zo goed meer als vroeger... Ik zie nu meer de schimmen ervan. En ik weet dat ze er zijn.
Ik fiets er zo vaak langs... Maar vandaag ben ik een keer gestopt.
admin
admin sep 16 '09
Soms vind ik het gewoon een beetje moeilijk... Altijd al die indrukken moeten krijgen... Ik heb altijd mijn mond gehouden... En misschien als ik dat niet had gedaan, had ik het nu op bepaalde vlakken makkelijker gehad..

Ik weet al die momenten nog zo goed...

Het is ook niet makkelijk schat, die indrukken. Kan je ze niet doseren? Dat ze niet bij je binnenkomen? Kijk, dat je ze ziet, okee, maar de indrukken moeten je energie niet raken eigenlijk... En ja, altijd je mond houden is nooit slim, maar soms heb je geen keus in je leven of was de situatie niet anders.

Liefs,
M
Emuca
Emuca sep 16 '09
Ik weet wanneer het een man of een vrouw is ja.

Waarom ik eigenlijk stopte weet ik niet. Ik was met iets anders bezig... En plots ging ik daarheen.

Ik doseer het nu al enorm.. Dat is het moeilijke... Maar het is een deel van mij. Dus ik heb er mee leren leven.
admin
admin sep 16 '09
Ik weet wanneer het een man of een vrouw is ja.

Waarom ik eigenlijk stopte weet ik niet. Ik was met iets anders bezig... En plots ging ik daarheen.

Ik doseer het nu al enorm.. Dat is het moeilijke... Maar het is een deel van mij. Dus ik heb er mee leren leven.

Een deel van jezelf kan je niet uitwissen en negeren. Maar je visualiseert wel een witte/gouden koepel voor jezelf, waardoor je makkelijker andere energieën laat afglijden, neem ik aan?

Liefs,
M
Emuca
Emuca sep 16 '09
Dat hoef ik niet meer te doen... Die zit er eigenlijk constant. smile
admin
admin sep 16 '09
Ja, hetzelfde bij mij wink, maar dacht, vraag het toch nog even ...
admin
admin sep 17 '09
@ Maris: sterkte vandaag en veel kracht en liefde.
Damio
Damio sep 17 '09
Ik voel me lichamelijk gebroken, zware werkdag achter de rug. Het is wel weer heerlijk om aan het werk te zijn smile

Al weet ik niet of ik deze baan behoud, er zijn veel voordelen maar jammer genoeg net zoveel nadelen. Ik ga altijd op mijn gevoel af, maar daar kan ik nu niet van op aan. Ik voel evenveel negatieve als positieve energie als ik me richt op het besluit dat ik moet nemen. Erg verwarrend allemaal confused
admin
admin sep 17 '09
Dan wacht je toch gewoon nog even?
Neem een lekker warm bad, gooi er lekkere olie in, lekker slapen en wellicht is het morgen duidelijker..
admin
admin sep 17 '09
Lol terwijl ik dit schreef kwam er een "lavendel" wolkje voorbij, vraag me niet waarvandaan, dus mocht je lavendelolie hebben probeer het eens in je bad (of douche)
Damio
Damio sep 17 '09
Dat is een tip die ik zeker ga proberen, dank je wel Karin smile
Islandlady
Islandlady sep 17 '09
Sterkte Damio. Klinkt inderdaad heel verwarrend allemaal.
Emuca
Emuca sep 18 '09
Iemand heeft net mijn snelbinders gejat en ze verwisseld met zijn of haar oude uitgelubberde... Waar gaat het heen met de wereld?
Beschermengel
Beschermengel sep 18 '09
Jeetje confused... nou zeg dat is wel erg lullig.
Emuca
Emuca sep 18 '09
Vooral heel erg sneu... Wie doet nou zoiets? Zucht...
Beschermengel
Beschermengel sep 18 '09

Nou inderdaad ...wie doet dat nou?

Angel je hebt geen Avatar zie ik, je had zo'n mooie! waar is tie gebeleven smile

Ik ben vandaag een beetje stijf pfff.....mijn rechterarm wil niet meedoen vandaag frown... ik denk dat ik mijn arm vanacht buitenboord heb laten hangen.
Cialara
Cialara sep 18 '09
`@ Emmy, Flauw zeg dat soort dingen. Kan me voorstellen dat je eventjes raar staat te kijken!

@ Beschermengel, ben je alweer een beetje los gekomen? Soms heb je dat, na een nachtje slapen, dat je dan een beetje stijvig bent, heb het ook wel eens frown

Vandaag het brilletje van mijn kleine meisje opgehaald. Ze was op het consultatie bureau niet door de ogentest heengekomen en had afgelopen vrijdag een onderzoek in het ZHS. Daar kwam uit dat ze +3 had! Dus afgelopen week een bril uitgezocht en besteld. Vandaag was ik in de buurt en dacht; even langs gaan en vragen, misschien is ie er al! En ja hoor (fijn he helderwetend zijn!) "Ik wilde u net bellen" smileJa dat dacht ik wel. Ik heb geen telefoon nodig ha ha ha.
Maar goed, bril gepast (met moeite want mijn kleine meisje is best verlegen) en met bril op naar huis. Dat ging nog wel goed... maar nu? Mmmmmm ze wil hem echt niet de hele tijd op, maar als ze iets kleins wil doen, dan eventjes, vooruit dan maar *zucht*. Nou ja, het is natuurlijk even wennen, maar binnen twee weken wil ik toch wel dat ze 'm de hele dag gaat dragen, is het beste voor haar ogen zei de arts... We zullen ZIEN.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki