`@ Emmy, Flauw zeg dat soort dingen. Kan me voorstellen dat je eventjes raar staat te kijken!
@ Beschermengel, ben je alweer een beetje los gekomen? Soms heb je dat, na een nachtje slapen, dat je dan een beetje stijvig bent, heb het ook wel eens
Vandaag het brilletje van mijn kleine meisje opgehaald. Ze was op het consultatie bureau niet door de ogentest heengekomen en had afgelopen vrijdag een onderzoek in het ZHS. Daar kwam uit dat ze +3 had! Dus afgelopen week een bril uitgezocht en besteld. Vandaag was ik in de buurt en dacht; even langs gaan en vragen, misschien is ie er al! En ja hoor (fijn he helderwetend zijn!) "Ik wilde u net bellen"
Ja dat dacht ik wel. Ik heb geen telefoon nodig ha ha ha.
Maar goed, bril gepast (met moeite want mijn kleine meisje is best verlegen) en met bril op naar huis. Dat ging nog wel goed... maar nu? Mmmmmm ze wil hem echt niet de hele tijd op, maar als ze iets kleins wil doen, dan eventjes, vooruit dan maar *zucht*. Nou ja, het is natuurlijk even wennen, maar binnen twee weken wil ik toch wel dat ze 'm de hele dag gaat dragen, is het beste voor haar ogen zei de arts... We zullen ZIEN.