Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Islandlady
Islandlady sep 15 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Ai jammer kreeg net telefoon dat ik ben afgewezen voor de functie waarnaar ik gesolliciteerd heb. De andere kandidaat paste beter in het team. Dat is iets waaraan ik niet kan werken. Ik ben ik en als ik niet pas houdt het op. Ergens jammer maar op een vreemde manier ook niet. Ik was totaal uitgeput na mijn sollicitatie gisteren dat vond ik niet zo'n goed teken. Verder voel ik me ok vandaag. Dansen was erg leuk gisterenavond!

Dan is het goed zo toch? Niet goed als je al uitgeput bent op een sollicitatie.
Fijn dat het dansen zo leuk was. Kan hier wel Salsa les nemen en mag zelfs zonder partner (die zijn hier hard nodig de mannelijke dan) maar ja... ga pas als die van mij er is.... even knallen dan smileHeerlijk dansen!
Maryssa
Maryssa sep 15 '09
Dank je Lena, en dat klopt. Wil erg graag weer aan het werk. Straks eens even kijken op Nationale Vacaturebank naar nieuwe mogelijkheden.

Hoe is het met jou vandaag?
Maryssa
Maryssa sep 15 '09
Hey B, klopt ik moet er ook maar niet rouwig om zijn. Ik zal ergens anders vast beter passen.

Ja leuk is dat hè dansen? Ik vind het geweldig. Mijn vriend heeft er niet zo veel mee dus heeft de dansschool voor mij een danspartner geregeld. Die was aardig en kon goed dansen. Maar het leukste is met je eigen man te dansen...wie weet haal ik hem nog wel over smileZou super zijn als jij en je man herenigd worden, lekker swingen samen op de rots grin

Kussie
admin
admin sep 15 '09
Balen Maryssa, volgende keer beter toch?
Erytrix
Erytrix sep 15 '09
Origineel bericht van: Maris1976
Ik probeer er niet in te blijven hangen, maar het blijft maar doordreunen.
Tis nu wel even heftig. We kunnen alleen maar accpeteren en doorgaan met het leven.

Had dit nooit verwacht...37 jaar, 2 kleine kinderen, vrouw...ouders die hij achterlaat. Dat vind ik nog het ergste.

Ik kan het me voorstellen dat het blijft doordreunen. *Ery steekt hart onder jouw riem*
Sterkte.

Ery
Erytrix
Erytrix sep 15 '09
Ai jammer kreeg net telefoon dat ik ben afgewezen voor de functie waarnaar ik gesolliciteerd heb. De andere kandidaat paste beter in het team. Dat is iets waaraan ik niet kan werken. Ik ben ik en als ik niet pas houdt het op. Ergens jammer maar op een vreemde manier ook niet. Ik was totaal uitgeput na mijn sollicitatie gisteren dat vond ik niet zo'n goed teken. Verder voel ik me ok vandaag. Dansen was erg leuk gisterenavond!

Jammer joh! Succes met verder zoeken. Ik hoop dat je team vindt wat bij jouw jij past!
Wat voor dans doe je trouwens?

Ery
Emuca
Emuca sep 15 '09
*krijst mee met muziek*

Ik heb mezelf voorgenomen morgenvroeg te gaan zwemmen... want ik voel me de laatste tijd zo vaak suf..
Lena
Lena sep 15 '09
Dank je Lena, en dat klopt. Wil erg graag weer aan het werk. Straks eens even kijken op Nationale Vacaturebank naar nieuwe mogelijkheden.

Hoe is het met jou vandaag?

vandaag een lange dag maryssa,begon vorig jaar in een nieuwe baan,en vandaag een functionerings gesprek gehad...die lekker verliep
vanmiddag was ik even vrij...heb een lange pauze.. wink
en vanavond nog een vergadering gehad met eigen team..
er kwam heel wat voorbij..
nu lekker ontspannen..
admin
admin sep 15 '09
Drukke dag, vrij geregeld voor de therapien van de jongste (sociale contacten)13 keer maar liefst! Zou me een week aan vakantiedagen hebben gekost als ik mijn werkdagen niet had kunnen omwisselen voor een korte periode, nr. twee had de sleutel vergeten en kon niet naar binnen..vergeten de bso te vertellen dat mijn dochter naar een vriendinnetje ging..pff..
Boodschappen halen en de helft vergeten, oudste geholpen met huiswerk, tussendoor nog even 8 uur gewerkt.
Net heerlijk zitten chatten met een heksenvriendinnetje dat ik al lang niet meer had gesproken en nu naar mijn bedje.
Tot morgen, slaap lekker allemaal!

Enne Maris..als je wilt, je bent meer dan welkom!
Emuca
Emuca sep 16 '09
Urg... net gezwommen... toen foto's gemaakt op plekken die mensen niet betreden omdat ze het onbewust als verboden zien. Ben na meer dan 13 jaar terug gegaan naar de plek waar ik als klein meisje geesten zag... een oude begraafplaats die nu een park is. Ik voelde opeens zo veel verdriet daar... echt vervelend...
admin
admin sep 16 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Urg... net gezwommen... toen foto's gemaakt op plekken die mensen niet betreden omdat ze het onbewust als verboden zien. Ben na meer dan 13 jaar terug gegaan naar de plek waar ik als klein meisje geesten zag... een oude begraafplaats die nu een park is. Ik voelde opeens zo veel verdriet daar... echt vervelend...

Dat was dus best een confrontatie! Hoe kijk je er nu op terug??

Ik had vandaag een vrije dag. Moest wel om 13u op school zoon zijn voor gesprek. Tja, wat me werd gezegd ... het is een bijzonder kind. Soms superwijs, soms kinderlijk. Niet altijd het overzicht en de mogelijkheid tot empathisch vermogen. Volgens IQ gegevens maar nét aan een VMBO-tl niveau, maar de cijfers zeggen anders. Heel hulpvaardig, maar een einzelgänger. Jaja, ik heb ook een bijzonder kind, maar weet hem niet spiritueel uit te leggen jammergenoeg confusedDat zou mij helpen denk ik. Maar goed, wat komt dat komt en wat moet dat zal gaan.
Ben nu moe, tja beetje saai want dat ben ik vaker blush, morgen en overmorgen weer werken.

Liefs,
M
marian
marian sep 16 '09
vandaag ook nog niet veel beter.
moe pijn mijn armen rug enzo.
heb nu paar nachten oxazepam genomen en slaap wel wat beter.

wel lekker mijn kleinzoon hier gehad., daar heb ik op opgepast.
had hem mee genomen naar de volkstuin,die ik samen met een vriendin he.
moest wat wortelen hebben en salieblaadjes.
kom thuis met mooie dahlia's aardbeien en radijs.
dahlia's en aardbeien van een man uit de tuin gekregen.

ben erg blij met jullie reaktie's hoor.

ik heb die dingen van bart zelfs voor mijn re-integratie coach uit geprint.
want wat daar instaat zegt hij ook.
en @larapinta: is niet saai hoor. moe zijn hoort nu eenmaal bij jou.
als je jou als vriendin accepteert dan accepteer je dat toch ook gewoon!!

liefs marian
admin
admin sep 16 '09
Quote:
@larapinta: is niet saai hoor. moe zijn hoort nu eenmaal bij jou.
als je jou als vriendin accepteert dan accepteer je dat toch ook gewoon!!

Jeetje wat een lieve woorden, Mar!!! Dank je wel. Niet iedereen pakt het zo op hoor, er is nog altijd veel onbegrip. Maar ik moet er inderdaad leren op te vertrouwen, dat wanneer je mij als vriendin accepteert, of wanneer je überhaupt mij accepteert, dat je dan de moeheid die door de beperking bij me hoort, ook accepteert!!

Jij even twee armen om je heen! Ik weet dat je het niet makkelijk hebt, en dat eigenlijk alle spanning en stress van de laatste jaren de overhand gaan nemen confusedDaar moet je een weg in vinden om weer volledig te functioneren hoe je wil! Je weet dat je altijd terecht kan, hier op het forum, bij de ADHDgroep én ook bij mij.

Liefs,
M
Emuca
Emuca sep 16 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: Angel of Death

Dat was dus best een confrontatie! Hoe kijk je er nu op terug??

Dat ik het wel dapper vond om er echt op te gaan. Ik was toen 6 ofzo... En ik heb best wel spijt dat ik er toen nooit met iemand over heb gesproken.
admin
admin sep 16 '09
ADHD groep?
admin
admin sep 16 '09
Quote:
Dat ik het wel dapper vond om er echt op te gaan. Ik was toen 6 ofzo... En ik heb best wel spijt dat ik er toen nooit met iemand over heb gesproken.

Ja, en heb je nu wel behoefte om erover te praten met iemand, of is het delen hier op het forum genoeg? En het verdriet die je voelde, was dat van vroeger of is het verdriet van nu?

En ik moet je eerlijk zeggen dat ik je ook dapper vind!!!

Liefs,
M
admin
admin sep 16 '09
Origineel bericht van: Karin
ADHD groep?

Marian en ik kennen elkaar al een aantal jaar van een mailgroep met moeders en één vader, die allemaal 1 of meerdere kinderen hebben met ADHD / PDD-nos etcetra.

Liefs,
M
admin
admin sep 16 '09
ow oké, ben helemaal niet nieuwsgierig of zo hoor...lol
Emuca
Emuca sep 16 '09
Soms vind ik het gewoon een beetje moeilijk... Altijd al die indrukken moeten krijgen... Ik heb altijd mijn mond gehouden... En misschien als ik dat niet had gedaan, had ik het nu op bepaalde vlakken makkelijker gehad..

Ik weet al die momenten nog zo goed...
marian
marian sep 16 '09
vragen staat vrij he. als we iets niet willen laten weten moeten we ook niks erover zeggen he.

marjan en ik kennen mekaar ook persoonlijk al. super is dat.
zij heeft me de weg gewezen naar dit forum.

ik heb een zoon met adhd van 21 jaar. hij moet wel naar de ggz om opnieuw te laten kijken hoe het met hem is en of de diagnose bijgesteld moet worden.

maar als ze zeggen geen adhd maakt me niks uit voor de groep. waar ik samen met een andere vriendin owner ben.
en dat ben ik met veel plezier.
liefs marian

Origineel bericht van: Karin
ow oké, ben helemaal niet nieuwsgierig of zo hoor...lol

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie