Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin sep 14 '09
Origineel bericht van: Bart
Ik heb zeker vertrouwen in jou Mar !! smile

Knuffel !
Bart

laughDank je wel blush
Islandlady
Islandlady sep 14 '09
Maris lieverd. Gecondoleerd en heel erg veel sterkte. Dat hakt er wel in.

Een heel warme knuffel van mij!
Islandlady
Islandlady sep 14 '09
Origineel bericht van: Damio
OPGELUCHT! heb sinds vandaag een nieuwe baan gevonden en kan morgen gelijk beginne, aaaah wat een opluchting, heerlijk laugh

Gefeliciteerd! TOP! Komt je toe smile
Islandlady
Islandlady sep 14 '09
Ik ga even offline. Heb sinds ik op het forum ben gekomen vanmiddag enorme hoofdpijn. Even time out en chillen...
Tot straks of morgen!
Voor iedereen die gaat slapen weltrusten!

Liefs
B
Erytrix
Erytrix sep 14 '09
Ook ik ga mijn ziel weer even uitlaten,
ik hoop dat er morgen nog net zoveel merudileden zijn als op dit moment.

Warme groet,
Ery
Cialara
Cialara sep 14 '09
Nou zeg, het werd net gezellig wink

Maaaaaaaaaaar ik ga ook slapen, mannetje roept me grin
Beschermengel
Beschermengel sep 14 '09

Las ook net je berichtje, gecondoleerd Maris wat vreselijk weer.
Helma
Helma sep 14 '09
Vanavond weer naar zang geweest, terwijl ik eigenlijk niet meer wilde gaan. Van die maffe liedjes, van konga-longa, en weet ik veel wat voor vage teksten.
Vanavond een nieuw liedje! De zee, met Trijntje Oosterhuis, en ik hoorde dat iemand Abba in had gebracht: ik denk dat ik nog maar even blijf! Ik wil ook donders graag een liedje inbrengen, maar de druk van het vinden ervan ontneemt me de inspiratie.

Ik wacht op mijn nieuwe auto. Ik wil hem zo graag!!! Nog maar even geduld hebben dan! Zo vet spannend!

mijn dochter heeft vandaag het mailtje rondgedaan dat ze gaan samenwonen. Opnieuw heftig voor mij. Ze heeft haar slaapkamer al in dozen, en er is nog geeneens behang getrokken, er is zelfs nog geen sleutel!
Ik moet de winter echt met vol vertrouwen tegemoet zien; ik weet nog niet hoe Sandra en ik het leuk gaan hebben samen... confused
Kan wel zeggen dat ik af en toe knettergek wordt van de oudste. Er is geen speld meer tussen te krijgen en ik word doodmoe van haar verhalen. Enfin, de tijd zal het me wel weer leren, gheheheheh!
Morgen lekker vrij, en wandelen met een vriendin. Ik ga haar trakteren op een geweldige bak koffie in het ijspaleis! Qualitytime!!!
admin
admin sep 15 '09
Oeh dat klinkt gezellig Helma!
Helma
Helma sep 15 '09
Ja he, Kaat! Je mag mee hoor laugh
Op dinsdag doe ik wel wat in huis, - mijn vrije dag - maar ik zoek ook altijd een moment met iets voor mezelf!

Sms-t mijn oudste vanuit haar bed om 6.45 uur: mam, ik ben vandaag vrij hoor! Zucht... ik hoop dat ze nog lang, heel lang blijft liggen! gisteren de ramen gelapt, vandaag de rest afstoffen...
admin
admin sep 15 '09
Ja je vogeltje vliegt uit..dat heb ik (nog) niet meegemaakt, lijkt me best even slikken.

Ben onderweg.."taxi!"..

(kon het maar :D, zou je dolgraag weer eens zien)

Fijne dag!
Islandlady
Islandlady sep 15 '09
Maris gaat het een beetje?
Maris1976
Maris1976 sep 15 '09
Niet echt frown
Ik heb superslecht geslapen, tegen de ochtend in slaap gevallen, gedroomd over hem, bizar gewoon. Werd wakker en het drong toen pas door. frown
Ben redelijk van slag

Lief dat je ernaar vraagt.
Islandlady
Islandlady sep 15 '09
Och meis... begrijp het helemaal.
Dit soort dingen dringen pas later tot je door.
Sterkte lieverd en gil maar!

Liefs B
Maris1976
Maris1976 sep 15 '09
Ik probeer er niet in te blijven hangen, maar het blijft maar doordreunen.
Tis nu wel even heftig. We kunnen alleen maar accpeteren en doorgaan met het leven.

Had dit nooit verwacht...37 jaar, 2 kleine kinderen, vrouw...ouders die hij achterlaat. Dat vind ik nog het ergste.
Eruan
Eruan sep 15 '09
Maris wat verschrikkelijk!
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
liesanne
liesanne sep 15 '09
Maris,

Gecondoleerd, licht en kracht gewenst...
Lena
Lena sep 15 '09
gecondoleerd maris.
Maryssa
Maryssa sep 15 '09
Ai jammer kreeg net telefoon dat ik ben afgewezen voor de functie waarnaar ik gesolliciteerd heb. De andere kandidaat paste beter in het team. Dat is iets waaraan ik niet kan werken. Ik ben ik en als ik niet pas houdt het op. Ergens jammer maar op een vreemde manier ook niet. Ik was totaal uitgeput na mijn sollicitatie gisteren dat vond ik niet zo'n goed teken. Verder voel ik me ok vandaag. Dansen was erg leuk gisterenavond!
Lena
Lena sep 15 '09
ja maryssa, jammer ,
maar de aanhouder wint..
er ligt vast nog wat mooiers te wachten wink
maar goed op dat moment wel even balen want je wil zo graag beginnen aan....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki