Vanavond weer naar zang geweest, terwijl ik eigenlijk niet meer wilde gaan. Van die maffe liedjes, van konga-longa, en weet ik veel wat voor vage teksten.
Vanavond een nieuw liedje! De zee, met Trijntje Oosterhuis, en ik hoorde dat iemand Abba in had gebracht: ik denk dat ik nog maar even blijf! Ik wil ook donders graag een liedje inbrengen, maar de druk van het vinden ervan ontneemt me de inspiratie.
Ik wacht op mijn nieuwe auto. Ik wil hem zo graag!!! Nog maar even geduld hebben dan! Zo vet spannend!
mijn dochter heeft vandaag het mailtje rondgedaan dat ze gaan samenwonen. Opnieuw heftig voor mij. Ze heeft haar slaapkamer al in dozen, en er is nog geeneens behang getrokken, er is zelfs nog geen sleutel!
Ik moet de winter echt met vol vertrouwen tegemoet zien; ik weet nog niet hoe Sandra en ik het leuk gaan hebben samen...
Kan wel zeggen dat ik af en toe knettergek wordt van de oudste. Er is geen speld meer tussen te krijgen en ik word doodmoe van haar verhalen. Enfin, de tijd zal het me wel weer leren, gheheheheh!
Morgen lekker vrij, en wandelen met een vriendin. Ik ga haar trakteren op een geweldige bak koffie in het ijspaleis! Qualitytime!!!