Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin sep 14 '09
@ Maryssa, ik las het op je hyves! Toppie! Ben benieuwd naar het verdere vervolg, mooi dat je het los kunt laten, dan komt het vaak naar je toe.

@ Karin, ty (ik neem aan dat je mij bedoeld...?)

Liefs,
M
admin
admin sep 14 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Helemaal mee eens, Marjan. Merudi is een bijzondere plek om uit te wisselen met respect voor elkaar en daar past zo'n negatieve sfeer niet bij. Als het niet anders kan, iemand moet zijn / haar grieven kwijt en het is op 1 persoon gericht dan liever via pb. Dan leg je het neer waar het hoort en de anderen worden er niet door beinvloed.

Jij ook dikke knuffel terug en rust goed uit! Ik vind het trouwens wel super dat jouw collega je waarschuwt als ze je te moe ziet worden. Het zou fijn zijn als er iemand anders bijkomt om de planning te ondersteunen want om dat alleen te doen waar er eerst 2 zaten is niet goed. Sterkte hoor en succes morgen met je gesprek!

Ja, ik heb het enorm getroffen met mijn collega's! Ze zijn dan ook mijn enige sociale contacten. Ik kan naast mijn werk niet veel contacten onderhouden. Ja, hier wel, en met mijn dierbaarste vriendin, en met nog een hele lieve vriendin en met een ADHDmailgroep, maar dat is allemaal via internt. Op mijn werk zijn de sociale contacten belangrijk. En we hebben een enorme superploeg!!
Dank je wel voor je knuffel en het gesprek gaat morgen goedkomen, ik zal er morgen over vertellen!!

Liefs,
M
Maryssa
Maryssa sep 14 '09
Dank jullie wel Karin en Marjan! Ik laat het wel weten als ze me gebeld hebben. Spannend! Net slaapje op de bank gedaan (ouwe doos) en nu weer klein beetje bijgekomen. Zo even een hapje eten en dan mezelf in de dansmodus zetten hahaha.
Damio
Damio sep 14 '09
OPGELUCHT! heb sinds vandaag een nieuwe baan gevonden en kan morgen gelijk beginne, aaaah wat een opluchting, heerlijk laugh
admin
admin sep 14 '09
oh tof, joh!!
admin
admin sep 14 '09
Fijn Damio! Dikke proficiat!
Damio
Damio sep 14 '09
dank jullie wel smile
annewil
annewil sep 14 '09
succes met je nieuwe baan!!
gast
gast sep 14 '09
En....wat ga je nu doen? Gefeliciteerd overigens.....
Damio
Damio sep 14 '09
bedankt anne en gast! Ik ga eigenlijk een mixje doen van chauffeur en de relatie behouden met bestaande klanten van een logistiek bedrijf. Het ligt er maar net aan waar ze me nodig hebben, heb er erg veel zin in laugh
admin
admin sep 14 '09
Zo ... dat is snel Damio .. van harte en succes !! laugh
Erytrix
Erytrix sep 14 '09
@ Maris: Gecondoleerd, veel sterkte!
Erytrix
Erytrix sep 14 '09
@ Dario: Gefeliciteerd, veel plezier in je nieuwe baan!
admin
admin sep 14 '09
Origineel bericht van: Damio
OPGELUCHT! heb sinds vandaag een nieuwe baan gevonden en kan morgen gelijk beginne, aaaah wat een opluchting, heerlijk laugh

Geweldig!!! Gefeliciteerd, dat is fijn!!! Veel plezier en geluk morgen smile

Groetjes,
M
admin
admin sep 14 '09
Ik lees dat je een gesprek morgen op je werk hebt Marjan. Succes !! laugh
admin
admin sep 14 '09
Dank je wel, Bart!! Kan alle energie gebruiken om het goed te laten verlopen, hoewel ik er ook vertrouwen in heb smile

Liefs,
M
Cialara
Cialara sep 14 '09
@ Larapinta, ook van mij veel energie en succes gewenst bij het gesprek!
@ Maris, gecondoleerd zeg, jeetje dat is wel heftig! Heel veel sterkte deze periode.
@ Damio, tof dat je een nieuwe baan hebt, veel succes erin.
admin
admin sep 14 '09
Ik heb zeker vertrouwen in jou Mar !! smile

Knuffel !
Bart
admin
admin sep 14 '09
@Maris: las net je bericht: gecondoleerd en veel sterkte toegewenst.
gast
gast sep 14 '09
Maris, sterkte meid. Altijd schrikken zulke berichten. Was het onverwachts?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki