Helemaal mee eens, Marjan. Merudi is een bijzondere plek om uit te wisselen met respect voor elkaar en daar past zo'n negatieve sfeer niet bij. Als het niet anders kan, iemand moet zijn / haar grieven kwijt en het is op 1 persoon gericht dan liever via pb. Dan leg je het neer waar het hoort en de anderen worden er niet door beinvloed.
Jij ook dikke knuffel terug en rust goed uit! Ik vind het trouwens wel super dat jouw collega je waarschuwt als ze je te moe ziet worden. Het zou fijn zijn als er iemand anders bijkomt om de planning te ondersteunen want om dat alleen te doen waar er eerst 2 zaten is niet goed. Sterkte hoor en succes morgen met je gesprek!
Ja, ik heb het enorm getroffen met mijn collega's! Ze zijn dan ook mijn enige sociale contacten. Ik kan naast mijn werk niet veel contacten onderhouden. Ja, hier wel, en met mijn dierbaarste vriendin, en met nog een hele lieve vriendin en met een ADHDmailgroep, maar dat is allemaal via internt. Op mijn werk zijn de sociale contacten belangrijk. En we hebben een enorme superploeg!!
Dank je wel voor je knuffel en het gesprek gaat morgen goedkomen, ik zal er morgen over vertellen!!
Liefs,
M