Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin sep 14 '09
@islandlady : read the good vibes, love!
admin
admin sep 14 '09
@Islandlady : er is ook goed vibes, lieve schat. grin
Islandlady
Islandlady sep 14 '09
Ja Bellefleur er zijn zeker ook hele goede vibes mee eens! Gelukkig wel smile
Emuca
Emuca sep 14 '09
Pff... ik moet een abstracte tuin bouwen.. maar ik weet niet welk thema ik moet gebruiken... frownIk kan gewoon niet kiezen.
Maris1976
Maris1976 sep 14 '09
Ik voel me vandaag kut!
Kreeg net te horen dat mijn neef is overleden.

Ik sta te trillen op mijn benen.

frown
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 14 '09
Jeetje wat erg. Gecondoleerd en veel sterkte!
Emuca
Emuca sep 14 '09
Ahhwww wat rot frown

heel veel sterkte en liefs
admin
admin sep 14 '09
Gecondoleerd Maris.
En veel sterkte
annewil
annewil sep 14 '09
Sterkte Maris.
Maris1976
Maris1976 sep 14 '09
Bedankt, ik ben ff helemaal verdoofd, hij was nog zo jong, 37.
annewil
annewil sep 14 '09
Ja dat kan ik me voorstellen Marris,was het onverwachts?
Maris1976
Maris1976 sep 14 '09
Ja heel onverwachts frown
Hij heeft zelfmoord gepleegd en dat maakt het voor mij heel onwerkelijk. Vind het moeilijk frown
annewil
annewil sep 14 '09
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen.
Ondanks alle moeilijkheden,vragen en verdriet, wens ik je heel veel hulp en sterkte toe.
Maryssa
Maryssa sep 14 '09
Heel erg veel sterkte Maris.
admin
admin sep 14 '09
Heel veel sterkte Maris!
Wat een verdriet voor je familie..

xxx
Helma
Helma sep 14 '09
Maris, onvoorstelbaar soms, wat er ineens op je pad komt. Heel erg veel sterkte gewenst.
admin
admin sep 14 '09
@ Maris, héél veel sterkte in deze moeilijke tijd!

@ Bea en Belle, gelukkig ook good vibes, en daar houden we aan vast!!

@ Jorine, ja, een familieweekend is vaak met wat strubbelingen jammergenoeg.

Zo,gelukkig zit mijn eerste werkdag er weer op, Mijn collega waar ik op maandag en dinsdag mee "carpool" ziet me altijd moe worden op een werkdag. Ik werk tot 15u en zij tot 16u en ze zei me in de auto vanmiddag ook, meis, je moet gewoon om 15u stoppen en niet nog even dit en even dat. Je ziet er weer moe uit. Ik ben dan ook na een werkdag gesloopt. Ga morgen in gesprek met de zorgmanager, of ik wel zo mag/kan blijven werken, want mijn 28u op onregelmatige tijden omdat ik in de zorg werk, is voor mij nog geen optie. Ik doe de planning ook en daar gaat veel tijd in zitten, met name omdat mijn directe collega die ook aan planning doet, met een burnout thuis zit. Ik ben niet van plan ook een burnout te krijgen, dus ik probeer me wel binnen de grenzen te houden en voor mezelf op te komen!
Morgen nog een dag en dan woensdag weer een dag op bank/in bed. Dan red ik daarna de donderdag en vrijdag weer.

Iedereen een positieve knuffel die het nodig heeft en laten we ook hier op het forum elkaar weer fair benaderen en de negatieve sfeer ombuigen. Dat kunnen we toch allemaal wel!! Vind het hier te fijn om het te laten verzanden. Mis nu de berichtjes van bv Hans ... Spiritualiteit is positiviteit toch?

Liefs,
M
admin
admin sep 14 '09
Origineel bericht van: Maris1976
Ja heel onverwachts frown
Hij heeft zelfmoord gepleegd en dat maakt het voor mij heel onwerkelijk. Vind het moeilijk frown

Als je erover wil praten, wat je erbij denkt en voelt.. mag gerust.
Ik heb het ook meegemaakt, in één jaar tijd, een buurmeisje, en vriendin en m'n oom.
Ik kan het plaatsen wat ze hebben gedaan, zonder oordeel, maar wat vele moeilijker is, is de boosheid die er is vanuit de familie. Het is iets dat verschrikkelijk lijkt om te verteren voor velen.
Sterkte, en veel warmte toegestuurd.

Bellefleur
admin
admin sep 14 '09
Succes met het vervolg van je sollicitatie Maryssa!

Beetje balen Jorine, maar met zoveel mensen bij elkaar gaat het helaas wel eens mis.

Bea en Marian: you go girls!
Maryssa
Maryssa sep 14 '09
Helemaal mee eens, Marjan. Merudi is een bijzondere plek om uit te wisselen met respect voor elkaar en daar past zo'n negatieve sfeer niet bij. Als het niet anders kan, iemand moet zijn / haar grieven kwijt en het is op 1 persoon gericht dan liever via pb. Dan leg je het neer waar het hoort en de anderen worden er niet door beinvloed.

Jij ook dikke knuffel terug en rust goed uit! Ik vind het trouwens wel super dat jouw collega je waarschuwt als ze je te moe ziet worden. Het zou fijn zijn als er iemand anders bijkomt om de planning te ondersteunen want om dat alleen te doen waar er eerst 2 zaten is niet goed. Sterkte hoor en succes morgen met je gesprek!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki