@ Maris, héél veel sterkte in deze moeilijke tijd!
@ Bea en Belle, gelukkig ook good vibes, en daar houden we aan vast!!
@ Jorine, ja, een familieweekend is vaak met wat strubbelingen jammergenoeg.
Zo,gelukkig zit mijn eerste werkdag er weer op, Mijn collega waar ik op maandag en dinsdag mee "carpool" ziet me altijd moe worden op een werkdag. Ik werk tot 15u en zij tot 16u en ze zei me in de auto vanmiddag ook, meis, je moet gewoon om 15u stoppen en niet nog even dit en even dat. Je ziet er weer moe uit. Ik ben dan ook na een werkdag gesloopt. Ga morgen in gesprek met de zorgmanager, of ik wel zo mag/kan blijven werken, want mijn 28u op onregelmatige tijden omdat ik in de zorg werk, is voor mij nog geen optie. Ik doe de planning ook en daar gaat veel tijd in zitten, met name omdat mijn directe collega die ook aan planning doet, met een burnout thuis zit. Ik ben niet van plan ook een burnout te krijgen, dus ik probeer me wel binnen de grenzen te houden en voor mezelf op te komen!
Morgen nog een dag en dan woensdag weer een dag op bank/in bed. Dan red ik daarna de donderdag en vrijdag weer.
Iedereen een positieve knuffel die het nodig heeft en laten we ook hier op het forum elkaar weer fair benaderen en de negatieve sfeer ombuigen. Dat kunnen we toch allemaal wel!! Vind het hier te fijn om het te laten verzanden. Mis nu de berichtjes van bv Hans ... Spiritualiteit is positiviteit toch?
Liefs,
M