Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

marian
marian sep 10 '09
op advies van larapinta heb ik mijn verhaal hier geplaatst.
moet zeggen dat het me niet oplucht dat ik mijn verhaal hier kwijt ben.
kan 10 x mijn verhaal vertellen maar lucht nog niet op.
maar lieve reakties doen me natuurlijk wel goed hoor.

liefs marian
admin
admin sep 10 '09
LOL, ik lees net je pm Helma en zag een rode auto in gedachten..
Istie nog echt rood ook nog! Heerlijk dat je weer opkrabbelt! xxxxx

Ach een schouder zo af en toe is toch ook fijn Marian?
De last van je afnemen kunnen we niet (tenminste ik niet) maar af en toe een oppeppertje is toch fijn..

xx
Erytrix
Erytrix sep 10 '09
Een mens die zijn gevoelens uit is nooit een zeur!

Respect voor hen die dat wel blijven doen!

Sterkte, Ery
Islandlady
Islandlady sep 10 '09
Hier sluit ik me bij aan Ery!

Sterkte Marian.
admin
admin sep 10 '09
Voor Marian!!

Cialara
Cialara sep 10 '09
Zo heeee, hier is veel geschreven, getroost en verhaal gedaan, even kijken of ik alles nog onthouden heb wat ik wilde reageren...

Bea; tof dat het gelukt is met je eigen plekkie te vinden, en dat met die map die je had afgegeven? Heb het niet helemaal gevolgd maar heeft met je werk te maken begrijp ik ervan, succes hoor!

Marjan; fijn dat je rooster is aangepast, zo kun je er toch nog het maximale uithalen voor jezelf denk ik. En dat Hielke ook ander vervoer heeft, dat scheelt jullie ook een hele zorg denk ik. Prettig gevoel dat hij zonder problemen op school komt nu. Super!

Marian; ik heb gelezen over je gevoelens, en dat al bijna iedereen je bemoedigend, troostend een helpende hand heeft gestoken. Soms vallen dingen niet mee en heb je tijd nodig om even voor jezelf te verwerken. Soms moet je het ook gewoon kwijt en dat kan hier heel erg goed. Veel sterkte ermee!

Eeeehhhh oh ja Helma; leuke auto, heb even op de link gekeken! Ik lees je verhalen altijd met een glimlach, je kunt het zo heerlijk verwoorden wat je meemaakt. Zelfs als je hele vervelende dingen meemaakt weet je dat zo mooi te omschrijven! Ik vind het heel knap hoe je opkrabbelt na alle ellende van de afgelopen tijd en dat je steeds meer voor jezelf opkomt, geweldig, keep on going!

Oh ja, Emmy, prachtige werkjes die je gemaakt hebt (die ene die ik dan gezien heb tenminste wink) errug leuk grin

Nou, als ik iemand "vergeten" ben, mijn excuses pffff heb het ook zo razend druk gehad afgelopen week! Echt de gekste dingen lopen door elkaar. Van helderziend medium naar kermis in het dorp en van ouderavond op de middelbare school naar lampionoptocht met ons kleine meisje. Tussendoor sporten, morgen een weekend weg waarvoor nog ingepakt moet worden en dan natuurlijk ook nog die eeuwige was, strijk, eten koken, stof...... ach jullie kennen het wel winkHectiek alom hier. Morgen lekker relaxen als we er zijn en dan beginnen we maandag weer opnieuw grin

Als jullie me even niet lezen ben ik dus lekker aan het relaxen; groetjes Jorine
Islandlady
Islandlady sep 10 '09
Dank je Jorine! Vandaag huurcontract getekend. Was wel even $ 100 meer maar kreeg er geen rotgevoel van dus komt er straks genoeg binnen om het te kunnen betalen.
De map met het voorstel is inderdaad om werk te creeeren, genereren, niet alleen voor mijzelf maar ook voor anderen en misschien zelfs wel voor mijn lief. Denk niet dat we voor het weekend nog iets horen en zondag gaat er een stel naar Hamburg voor een beurs. Dus nog iets langer dan een weekje geduld.

Nou hectisch weekje heb je achter de rug zeg zeer gevarieerd kan ik wel zeggen. En ja dat eeuwige huishouden smile

Ga maar lekker relaxen!

Ciao
Emuca
Emuca sep 11 '09
Dankje Jorine. smile

Oeps... alles ligt wel heel erg over mijn kamer verspreid. tongue

Ik ben vannacht waker gehouden omdat ik elke 2 uur een vreemd smsje kreeg van een heel vreemd nummer en inhoud die niet weergeven kon worden.. creepy
Damio
Damio sep 11 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Dankje Jorine. smile

Oeps... alles ligt wel heel erg over mijn kamer verspreid. tongue

Ik ben vannacht waker gehouden omdat ik elke 2 uur een vreemd smsje kreeg van een heel vreemd nummer en inhoud die niet weergeven kon worden.. creepy

Gelijk laten blokkeren dat nummer, je hebt er niks aan.

Voel mijzelf gelukkig een stuk meer uitgerust en ben vandaag heel erg in vrede met mijzelf. Heerlijk om dat na een lange tijd weer te voelen smile
Maryssa
Maryssa sep 11 '09
Vandaag was een fijne dag. Heb uren in de bibliotheek doorgebracht heerlijk kranten lezen en tijdschriften. Bekertje thee erbij mmmmmmm. Daarna naar het station gelopen om mijn lief van de trein te halen.
Islandlady
Islandlady sep 11 '09
@ Damio.. fijn om te horen lieve schat!
@ Maryssa... ohh heerlijk lezen kopje thee en genieten en dan als klap op de vuurpijl je lief ophalen tongue

Mijn dag is tot zover een niet ok.
Begon gisteravond met een email van mijn ex... grrr.... heb geantwoord en tot op heden geen antwoord terug dus hij weet donders goed dat hij fout zit.
Ik ga toch mijn eigen ruiten niet ingooien of hij heeft echt een enorm vertekend beeld van mij. Kan even niet uitleggen waar het om gaat nu maar damn het doet zeer dat hij dit zomaar aanneemt en denkt

Ik even huilen maar zo even koffie doen bij een vriend! Dus moet even stoppen met huilen.

XX
admin
admin sep 11 '09
Mannen..soms...grmbl..
Aai over de bol Bea!

Belastingdienst is weer aan het kloten... eerst moest ik betalen, opnieuw aangifte gedaan, toen bleek dat ik geld terug krijg. Ikke blij want gisteren overleed mijn koelkast.
Hebben ze dat bedrag verrekend met het bedrag waarvan ze dachten dat ik ze dat schuldig was...duh! Allemaal blond daar, dus volgende week kan ik er weer heen, kan de weg haast dromen..
Maryssa
Maryssa sep 11 '09
Hey lieve B, gatver dat is echt niet leuk zo'n mail van je ex! Goed zo dat je er even uit gaat zo. Doe maar even rustig aan. Ik denk aan je lieverd, kus en hele dikke knuffel
Richie Richard
Richie Richard sep 11 '09
Ik voel me vandaag blij.. maar ook weer niet.

Blij:
Klasgenoten zijn echt gigantisch aardig, we hebben een beetje gekloot in een les.. En.. we hebben via de cmd command net send pcnaam "tekst"
naar elkaar gechat xD
Toen dacht ik slim te zijn.
En toen maakte ik een .bat bestandje met dit:

net send pc03489 "SPAM :D"

En dat klikte ik dan een kleine 10 keer aan tongue

Was gewoon geniaal. Uiteindelijk deed de halve klas dat xD. SPAM WAR!!! xD Tot dat de netwerk er uitknalde.. Hele school zat voor een half uur zonder internet.. Hoe zou dat toch komen (A). En zelfs de leraar deed mee xD. Echt een geweldige school!

En ik heb mijn laptop binnen laughMijn splinter nieuwe HP ProBook 4710s

Minder blij:
Deze laptop kostte mij 600 euro.. Ik heb het namelijk zelf betaald en ik gebruik het met name voor school.
Ik werd vandaag door mijn baas naar huis gestuurd omdat ik al 3 dagen ziek ben. En ik precies de symptonen heb als de mexicaanse griep.. Ik moest direct van hem de huisarts bellen en ik mocht pas werken als ik of zonder mexicaanse griep was, of helemaal uitgeziekt was. Gebeld, de kans was vrij klein. Maar des ondanks dat het een kleine kans was, kan het alsnog de mexicaanse griep zijn. Ik mag nu dus niet werken tot dat ik weer helemaal gezond ben.. En ik baal daarvan, want ik wil geld verdienen.. Mijn laptop koste een hoop geld, en ik heb nog maar 300 over.. Het is nog steeds een hoop geld, maar het is zo op..
admin
admin sep 11 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Dat klinkt zeker als een goede dag! Maar ze is nu wel slapen geloof ik

Hahaha, lieve schat, je kent mij véél te goed !!! smile
Ik lag gisteravond rond half acht te slapen op de bank, dus niks geen zesde zintuig ... hihihi ... om elf uur de transfer naar mijn bed gemaakt en toen doorgeslapen totdat de wekker ging en toen nog niet wakker kunnen worden confusedAch, combinatie van werken en me/cvs wink

Kissssss mij
Erytrix
Erytrix sep 11 '09
Ik voel huilen in mij, maar het komt er niet uit.....
admin
admin sep 11 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Voor Marian!!

Meannnnnnn wat moooooooooooooooooooi, dank je wel voor het delen!!!

Liefs,
mij
admin
admin sep 11 '09
Origineel bericht van: Erytrix

Sterkte en als je het wil delen, dan kan het hier ...

Greettzz
Marjan
admin
admin sep 11 '09
Origineel bericht van: Erytrix

je voelt het zeg je.. Waar zit het verdriet percies?
admin
admin sep 11 '09
Zo, de werkweek zit erop smile
Ben wel blij dat het weekend is! Morgen eerst met mijn zoon naar het voetbalveld, ach ja, je moet ook wat voor het gezin over hebben he! Daarna breng ik hem naar de logeerboerderij. Als we dan thuis terugkomen, is er de hele dag de reuring aan de straat, de Run van Winschoten winkZie wel of ik daar veel ben, of heerlijk onderuit op de bank zak tongue
Gewoon verder nikszzz geen afspraken, goed vooruitzicht !!

Iedereen een knuffel en lieve B, ik ben er dag en nacht lieve meid, you know!

Liefs,
M

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske