Ik voel me vandaag blij.. maar ook weer niet.
Blij:
Klasgenoten zijn echt gigantisch aardig, we hebben een beetje gekloot in een les.. En.. we hebben via de cmd command net send pcnaam "tekst"
naar elkaar gechat xD
Toen dacht ik slim te zijn.
En toen maakte ik een .bat bestandje met dit:
net send pc03489 "SPAM :D"
En dat klikte ik dan een kleine 10 keer aan
Was gewoon geniaal. Uiteindelijk deed de halve klas dat xD. SPAM WAR!!! xD Tot dat de netwerk er uitknalde.. Hele school zat voor een half uur zonder internet.. Hoe zou dat toch komen (A). En zelfs de leraar deed mee xD. Echt een geweldige school!
En ik heb mijn laptop binnen
Mijn splinter nieuwe HP ProBook 4710s
Minder blij:
Deze laptop kostte mij 600 euro.. Ik heb het namelijk zelf betaald en ik gebruik het met name voor school.
Ik werd vandaag door mijn baas naar huis gestuurd omdat ik al 3 dagen ziek ben. En ik precies de symptonen heb als de mexicaanse griep.. Ik moest direct van hem de huisarts bellen en ik mocht pas werken als ik of zonder mexicaanse griep was, of helemaal uitgeziekt was. Gebeld, de kans was vrij klein. Maar des ondanks dat het een kleine kans was, kan het alsnog de mexicaanse griep zijn. Ik mag nu dus niet werken tot dat ik weer helemaal gezond ben.. En ik baal daarvan, want ik wil geld verdienen.. Mijn laptop koste een hoop geld, en ik heb nog maar 300 over.. Het is nog steeds een hoop geld, maar het is zo op..