Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin sep 9 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Origineel bericht van: Maryssa

@ Islandlady: En? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoe was het appartement? Zou super zijn als je daar kunt gaan wonen! Een nieuwe start voor jullie!

laughlekker ding ben je ook smileJa het is het goedkoopste appartement geworden!!! Het heeft een ieniemini balkonnetje maar met trap naar de shoreline. 1 oktober ga ik erin. A.s. zondag bij een vriendin allemaal keukenapparatuur uitzoeken wat ik zo mee mag nemen. de meubeltjes die erin staan zijn niet veel soeps maar we maken er het beste van! Komt helemaal goed. Foto's volgen als ik er in zit. cool

Hey, supernieuws B, van harte !! laugh
Islandlady
Islandlady sep 9 '09
Hey Lieverd,

Ja goed he! Nu komt de rest vanzelf smile
dank je wel!
admin
admin sep 9 '09
Hey Bea,

Ik heb je natuurlijk al gesproken blush, tja, we spreken elkaar meer dan dagelijks volgens mij, maar ik vind het super voor je!!! En ik zou wel mee willen helpen schilderen, bakkie doen en inrichten smileWanneer word ik daarvoor uitgenodigd?

Ik ga trouwens zo afsluiten allemaal, morgen weer werken, en overmorgen ook. Dan ben ik dus weer minder online. Zaterdag de http://www.run-winschoten.nl/ , maar ik ben hier ook hoor, in die tussentijd, zou jullie niet kunnen missen smile

Liefs,
M
Islandlady
Islandlady sep 9 '09
Hey mar,

Ja we spreken elkaar veel maar wel gezellig en fijn ook trouwens.

Schilderen hoeft niet. Inrichten altijd leuk om van niets iets te maken bakkie enzovoort....
Sinds wanneer heb jij een uitnodiging nodig? Altijd welkom weet je nog?

Liefs
B
admin
admin sep 9 '09
Lieverd ...

Ja, we spreken elkaar veel, we missen elkaar als we niets horen of niet op msn zitten, soulmates........ blush
En altijd welkom? Ik had al een vermoeden tongue, ben benieuwd wanneer ik het om kan zetten in waarheid.

Hou van je!!
Liefs mij
Islandlady
Islandlady sep 9 '09
Ja inderdaad... soms een lichte paniek als je er niet bent grin
Tja always welcome baby! Well even van te voren aankondigen graag hahahaha......

Komt goed schat!

L.u.m

B
Maryssa
Maryssa sep 10 '09
Hahaa ja nieuwsgierig ding ben ik wel grinMaar wat leuk gefeliciteerd met je nieuwe huis! Komt vanzelf wel dat het helemaal je plek wordt. Heerlijk een trap naar de shore line! Dat is je tuin! Mmmmmm zalig hoor! En dan je lief een paar keer spreken.. dan loop je op wolkjes! Lekker van nagenieten hoor.

Vanavond ben ik naar een 25 jarige bruiloft geweest. Erg leuk was dat ik was destijds bruidsmeisje samen met mn zus. Lekker gedanst op de muziek van een bandje en genoten van de warmte en liefde van dat gezin voor elkaar. Jaaaa was gezellig en nu zo maar eens mn bedje opzoeken want ben best moe. Slaap lekker allemaal!
Islandlady
Islandlady sep 10 '09
haha ja maar dat is niet erg hoor. Dat mag! Dank je wel lieverd.
En op wolkjes loop ik. Moet eens stoppen met toch weer van die ienieminie beertjes op de weg te zien. Het komt wel goed.

Wat leuk een feest waar je 25 jaar geleden bruidsmeisje was! Dat was voor mij lang leden zo'n feest en inmiddels zijn ze toch uit elkaar pfff......

Trusten meis.

En voor wie nog wakker is.... welterusten. Ik heb nog een paar uurtjes voor ik ga slapen hoewel..... smile
Emuca
Emuca sep 10 '09
...Hoofdpijn.. slecht geslapen... nog meer hoofdpijn.. en toen werd ik door Denzil wakker gesmst... kreunnnn
marian
marian sep 10 '09
voel me gewoon zwaar klote.

teveel problemen.

nu last van mijn rug door stress.
hoofdpijn.
last van mijn maag ,kon aar dagen maagzuurremmers niet vinden.
om de kleinste dingen huilen.

mensen die je veroordelen.
krijg je kommentaar van iemand en dan zeg ik zit niet lekker in mijn vel.
kan ik toch niet zien wordt er dan gezegd. nee maar dan zeg ik het en dan wordt er gezegd dat ik zeur???!!!

vraag me af waarom ik leef.
altijd hetzelfde hier.

huishouden van jan steen.
zoek het echt niet om iets te doen hier en doe ik iets lukt het me niet om het af te maken.

liefs marian
Maryssa
Maryssa sep 10 '09
Marian, dat is niet fijn om je zo te voelen. Sommige mensen missen helaas een stukje empathie. Dat is erg jammer vooral voor henzelf. Maar lieve meid als je je zo voelt gooi het er maar uit hoor in je eigen vertrouwde omgeving! In de vorm die bij je past. Wij zijn er hier ook voor je als je iets wilt delen en als je daar behoefte aan hebt proberen we met je mee te denken. Heel veel sterkte, liefs en een dikke knuffel.
Islandlady
Islandlady sep 10 '09
Oei Marian dat is niet fijn.
Het zegt meer over die ander die dat tegen je zegt dan over jou!
Zoals Maryssa zegt gooi het er maar uit we zijn hier voor je.
Sterkte en een heel dikke knuffel
Bea
admin
admin sep 10 '09
Lieve Mar,

Zoals ik zei, je kan het hier delen! En gelukkig heb je van één OR lid een positief mailtje gehad en dat is belangrijk!!!

Dikke knuffel ook hier voor jou van mij smile

Liefs,
M
annewil
annewil sep 10 '09
Hoi Marian,

Neem de tijd en rust voor jezelf .

Sterkte!!!
admin
admin sep 10 '09
((((((marian)))))
admin
admin sep 10 '09
Zooooo, de donderdag is ook weer bijna voorbij. Straks lekker een bakkie koffie, later op de avond "Het zesde zintuig - plaats delict" en daarna naar bed. Vandaag was het druk op het werk. Nog één dagje en dan lekker weer twee dagen uitrusten. Ik draai nu mijn volledige uren, maar in een ander ritme en dit is voor nu vol te houden.
Hielke zit vanaf morgen in de taxibus. Een heel goed gevoel dat het inderdaad ook met spoed geregeld kan worden als we aangeven dat het niet kan zo langer. Hij vindt het zelf iets minder hoor, dat hij niet meer dagelijks met trein en bus gaat, maar hij went er wel weer aan, en hij mag elke dag naar het station en ook een stukje met de trein of naar oma, what ever, als hij die jongen maar niet tegenkomt. We hebben het Hielke uitgelegd en hij snapt het wel gelukkig. Nu maar hopen dat het taxibusje okee is voor hem, maar hij heeft geen keus. Al drie cijfers binnen onderhand op school, Engels 7.0, Maatsch.Soc.Vorming 8.5, en Nederlands een 8.0. Volgens verhalen gaat het goed op school, we zullen het dinsdagavond of anders woensdagmiddag wel horen. Dinsdagavond hebben we ouderavond en woensdagmiddag overleg over de laatste diagnoses van het ATN Groningen met de teamleider en de ambulant begeleider Renn4.
Jorinda gaat sinds woensdag van het 2e t/m 6e uur naar school. Dat gaat goed. Ze geven op school in Veendam daar ook ruimte voor. Ook binnenkort even de koppen bij elkaar op die scohol, met de mentor van Jorinda en de coördinator 3VWO. Om het op papier te zetten, zodat het voor elke leerkracht duidelijk is.
Ze heeft nu wel hoofdpijn en is doodmoe, maar ook Hielke is moe van de week, en dat heeft iedereen. Alleen de hoofdpijn, ja dat is jammer. Maar ik hoor op dit moment muziek aan, en dat zou ik dus niet aankunnen als ik hoofdpijn heb wink
Ron is vandaag voor controle bij de internist geweest (incl. hartfilmpje) en alles was goed, bloedwaardes waren super en zijn hartfilmpje ook, dus over een half jaar pas weer terug.

En nu ga ik heerlijk genieten van de avond, om morgen weer de dag aan te kunnen smile

Liefs,
M
admin
admin sep 10 '09
Klinkt als een goede dag!
Islandlady
Islandlady sep 10 '09
Dat klinkt zeker als een goede dag! Maar ze is nu wel slapen geloof ik
Helma
Helma sep 10 '09
Marian, luchtte het op om het te delen? Dat kan en mag hier altijd hoor! Ga gerust je gang!

Met mij gaat het iets beter, dankzij lieve meiden als Karin en alle anderen die op mijn pad komen.
Oh ja, trouwens, ik heb een auto gekocht vandaag! Ben erg blij! Nu eens de mazzel hebben om een keertje door de keuring heen te komen, want dat lukt met mijn Ford fiesta nooit! Hier is de link, de prijs klopt niet, want ik kreeg hem veeeeel voordeliger omdat mijn broertje daar autoverkoper is:

http://www.ericsellescars.nl/voorraad/details/?id=2012866
Niet verder vertellen hoor! laughHij rijdt fijn!!! En ik durfde 140 op de snelweg, heb ik nog nooit gedaan.
Toch een lichtpuntje in deze shittijd. Te veel om op te noemen.
Islandlady
Islandlady sep 10 '09
Hey Helma!

Gefeliciteerd leuk autootje meid!
Blij dat het ietsje beter gaat met je! Tuurlijk kom je door de keuring.. regelt je broertje wel

Dikke knuffel voor jou!

Liefs B

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske