Zooooo, de donderdag is ook weer bijna voorbij. Straks lekker een bakkie koffie, later op de avond "Het zesde zintuig - plaats delict" en daarna naar bed. Vandaag was het druk op het werk. Nog één dagje en dan lekker weer twee dagen uitrusten. Ik draai nu mijn volledige uren, maar in een ander ritme en dit is voor nu vol te houden.
Hielke zit vanaf morgen in de taxibus. Een heel goed gevoel dat het inderdaad ook met spoed geregeld kan worden als we aangeven dat het niet kan zo langer. Hij vindt het zelf iets minder hoor, dat hij niet meer dagelijks met trein en bus gaat, maar hij went er wel weer aan, en hij mag elke dag naar het station en ook een stukje met de trein of naar oma, what ever, als hij die jongen maar niet tegenkomt. We hebben het Hielke uitgelegd en hij snapt het wel gelukkig. Nu maar hopen dat het taxibusje okee is voor hem, maar hij heeft geen keus. Al drie cijfers binnen onderhand op school, Engels 7.0, Maatsch.Soc.Vorming 8.5, en Nederlands een 8.0. Volgens verhalen gaat het goed op school, we zullen het dinsdagavond of anders woensdagmiddag wel horen. Dinsdagavond hebben we ouderavond en woensdagmiddag overleg over de laatste diagnoses van het ATN Groningen met de teamleider en de ambulant begeleider Renn4.
Jorinda gaat sinds woensdag van het 2e t/m 6e uur naar school. Dat gaat goed. Ze geven op school in Veendam daar ook ruimte voor. Ook binnenkort even de koppen bij elkaar op die scohol, met de mentor van Jorinda en de coördinator 3VWO. Om het op papier te zetten, zodat het voor elke leerkracht duidelijk is.
Ze heeft nu wel hoofdpijn en is doodmoe, maar ook Hielke is moe van de week, en dat heeft iedereen. Alleen de hoofdpijn, ja dat is jammer. Maar ik hoor op dit moment muziek aan, en dat zou ik dus niet aankunnen als ik hoofdpijn heb
Ron is vandaag voor controle bij de internist geweest (incl. hartfilmpje) en alles was goed, bloedwaardes waren super en zijn hartfilmpje ook, dus over een half jaar pas weer terug.
En nu ga ik heerlijk genieten van de avond, om morgen weer de dag aan te kunnen
Liefs,
M