Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Cialara
Cialara sep 8 '09
Had vanavond een knallende ruzie met mijn oudste; op het strand! Ik had hem namelijk gevraagd om de strandstoel waar hij op had gezeten terug te brengen (zo'n 6 meter bij hem vandaag) maar Nee, meneer had geen zin om dat te doen; hij deed al genoeg voor me... (hoezo engelmens met plaat voor zijn kop?? of puber met plaat voor zijn kop?? )
Ik ging natuurlijk helemaal uit mijn plaat (ja ja, ik heb er ook eentje) dus dat was fijn...
Thuis gelukkig wel alles weer bijgelegd en weer vriendjes. Soms moet je als ouders ook echt even doorbijten frown
Van ellende maar pizza gegeten, want eten koken daar had ik geen zin meer in...

Nu zit ik even lekker bij te komen, alles is nu net naar bed dus nu kan het weer.

Oh hij komt net nog even beneden (de oudste); hij had een mooi heldere citrien en nu zit er opeens een hele zwarte plek in; mam hoe kan dat nou weer? Jaaaaahhhh ....
Maryssa
Maryssa sep 8 '09
Hey Ery, om je avatar weer terug te krijgen ga je naar:

Mijn instellingen/berichten
Kies voor Edit Profile
Onderaan dat scherm kun je je avatar weer opnieuw uploaden
Cialara
Cialara sep 8 '09
Origineel bericht van: Erytrix
Hoe zet ik mijn icoon weer aan?

Ja balen hoor, dat de icoontjes er af waren, ben bang dat je hem opnieuw moet uploaden, heb ik ook moeten doen. Een actie van Nims, omdat er opeens plaatjes van anderen door elkaar gingen lopen. Maar dat is opgelost.

Ik heb gelijk maar weer een nieuwe genomen, wel zo leuk. Lijkt een beetje op mijn kleine meisje (maar dan zonder de vleugeltjes smile)
Heidelroos
Heidelroos sep 9 '09
Origineel bericht van: Karin

Nou ja op eentje dan en die is niet al te florissant..maar goed ik knal hem er ook maar bij..

De foto is hartstikke florisant laugh
Mooi hoor.. en wat en héérlijk uitzicht...

Mooie kids trouwens..
Dank je voor het delen..
Eruan
Eruan sep 9 '09
Goeiemorgen! smile

Dankje islandlady. smileIk hoop dat het helemaal gaat lukken met het voorstel, en het zou machtig zijn wanneer je gevoel uitkomt en dat je manager kan worden.

Jorine wat een uitspraak van je zoon zeg! Hoe oud is hij eigenlijk? Het zou ook wel een opmerking voor mijn broertje kunnen zijn.

Laraprinta, ik hoop dat het snel beter gaat, doe het kalm an.

Goed gedaan Erythrix

Maryssa wat leuk! Vond je het ook leuk om te doen of vond je het vooral engig? Best wel stom dat je je eerste les zomaar even zelf moet opzadelen, maargoed dat ze uiteindelijk hebben geholpen. smile
Bij mij met de paardjes is het super, het veulen groeit echt hard en is aan het verkleuren, ook ben ik bezig met het inrijden van een jonge pony en die pakt het super op, ze doet alsof ze nooit anders heeft gelopen. laugh

Oei over een uur moet ik al naar school, daar is het trouwens wel wat leuker, aangezien ze alle klassen gemixt hebben dus ook 2 schooltypes door elkaar waardoor er meer gezellige meiden bij sommige clusters bij mij in de klas zitten laugh

Fijne dag allemaal! smile
Emuca
Emuca sep 9 '09
Dat klinkt al heel wat beter Ann! Mijn klas is ook leuk :3 Gister heb ik een oud keltisch spel gespeeld... en verloren. Haha. En toen heb ik een skelet nagetekend, die werd wel cool. Nu maar weer aan de oren... hopelijk zijn er nog wat slachtoffers die hun oor aan mij willen doneren. tongue
Cialara
Cialara sep 9 '09
Hey Ann_ik weer lekker terug van weggeweest, gezellig dat je er weer bent.

Mijn oudste is 12 jaar en zit net in de brugklas en ja hij begint al aardig te puberen... maar eerlijk is eerlijk, wij botsen altijd al wel heftig. Geen idee waarom.

Ga m'n kaarsje aansteken.

Groetjes Jorine.
Damio
Damio sep 9 '09
Ik voel me gebroken en moe, gisteren was een dag vol inspanning en emotie. Gelukkig hoef ik alleen maar boodschappen te doen en dan kan ik de rest van de dag lekker relaxen smile
Emuca
Emuca sep 9 '09
Mijn kaarsje is aan. :3 En ik heb het gefilmd. tongue
Maryssa
Maryssa sep 9 '09
@ Damio: Yep ken het gevoel. Boodschapjes snel in huis halen en dan even helemaal nietssssssszzzzzzzzzz. Ontspan ze!

@ Ann_ik: Ik vond het echt eng! Voelde me kwetsbaar op het paard. Hij verstapte zich ook 1 keer confusedIk had wel de liefste van de manege dat wel. Mijn vriend zei dat hij een keer met me mee gaat. Hij is een ervaren rijder. Dus ik geef het nog een kans hoor, ondanks dat ik het eng vond! Wat geweldig dat het veulen goed gaat en lijkt me echt heel bijzonder als je een pony zover krijgt dat hij/zij in het gareel gaat lopen!

@ Islandlady: En? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoe was het appartement? Zou super zijn als je daar kunt gaan wonen! Een nieuwe start voor jullie!
Emuca
Emuca sep 9 '09
Jeeej... een van de schilderijtjes is klaar die de verkoop in gaat. Okee.. waarschijnlijk pas voor de koninginnemarkt.. maar daar gaat het niet om. :3

20 bij 20 cm, inkt en aquarel. :3
admin
admin sep 9 '09
Mooi!!!!!
Emuca
Emuca sep 9 '09
Haha. Dankje. Ik ben alweer bezig met een nieuwe. smileHopelijk gaan er wel mensen intresse hebben, anders zit ik zo met een hele berg. tongue
Islandlady
Islandlady sep 9 '09
Origineel bericht van: Maryssa

@ Islandlady: En? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoe was het appartement? Zou super zijn als je daar kunt gaan wonen! Een nieuwe start voor jullie!

laughlekker ding ben je ook smileJa het is het goedkoopste appartement geworden!!! Het heeft een ieniemini balkonnetje maar met trap naar de shoreline. 1 oktober ga ik erin. A.s. zondag bij een vriendin allemaal keukenapparatuur uitzoeken wat ik zo mee mag nemen. de meubeltjes die erin staan zijn niet veel soeps maar we maken er het beste van! Komt helemaal goed. Foto's volgen als ik er in zit. cool

Vervolgens ook het voorstel afgegeven bij de cruiseshiphaven. Stond die managing director even van verbazing te kijken hoe proffesioneel het verpakt was. Kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat we het gewoon gaan krijgen! tongue

Tjonge jonge zeg. Mannen! crazyDagen lang hoor ik niets van mijn lief behalve 3 regelige mail en vervolgens belt hij achter elkaar smilemijn dag is weer goed grin
Islandlady
Islandlady sep 9 '09
Mooi AoD. Prachtig! de kleuren blauw vind ik erg mooi!

xxx
Emuca
Emuca sep 9 '09
Dankje! Ik hou echt enorm van waterverf. smile

Wat leuk trouwens, van je appartement!
admin
admin sep 9 '09
Gaaf Bea! Leuk om weer een nieuw huisje te gaan inrichten!
En uitzicht op zee?...zwijmel....
Heidelroos
Heidelroos sep 9 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Haha. Dankje. Ik ben alweer bezig met een nieuwe. smileHopelijk gaan er wel mensen intresse hebben, anders zit ik zo met een hele berg. tongue

Ach, die van mij heb ik jarenlang gratis weggegeven smile
Islandlady
Islandlady sep 9 '09
@ AoD... dank je wel meis. Ja ben er blij mee.
@ Karin: Dank je lieverd! Helaas kijk je hier bijna altijd op zee uit smileSorry hihi....

Maar zal foto's maken zodra het toonbaar is en ik er mijn stekje van gemaakt heb.
admin
admin sep 9 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Jeeej... een van de schilderijtjes is klaar die de verkoop in gaat. Okee.. waarschijnlijk pas voor de koninginnemarkt.. maar daar gaat het niet om. :3

20 bij 20 cm, inkt en aquarel. :3

Mooi AOD !! laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske