@ Ann_ik : Welkom terug meis en sterkte met wennen
@ Helma: Jeetje mina zeg dat is niet niks. Goed dat je hulp inroept. En wat een onwijs leuk idee van die kadootjes zeg!
@ Maryssa: Haha leuk zeg een weermevrouw in ons midden. Fijn dat het gesprek zo goed ging!
En ik: Vandaag het voorstel afgemaakt en in een prachtige map gestopt met cd erbij. Morgen ga ik het afgeven!
Voorstel is nu dat we twee ruimtes krijgen 1 op de cruiseship terminal en 1 in de stad bij de kleine werf.
Daar kunnen we dan Direct Resorts verkopen, om de mensen terug te krijgen naar SXM via cruises of gewoon weekje op vakantie. Tegelijkertijd en dat moet het hem doen, touristinformation geven in alle talen zo ongeveer.
Duim maar voor ons
Verder heb ik zomaar het gevoel dat ik van de week gebeld wordt om de manager te worden van de Aruba Aloe winkel in de stad.
Daar had ik vorige week een gesprek en ze hebben niemand en de winkel is nu dicht dus schiet niet echt op.
We gaan het meemaken en beleven.
Mijn lief is ook met van alles bezig weet alleen niet goed wat. Ook dat horen ik wel. I go with the flow Belle.. en dat gaat me steeds beter af
Liefs