Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin sep 6 '09
Quote:
Mijn dochter gaat samenwonen

Ik vind het leuk voor haar, maar ik maak me ook wel zorgen. Bij moeder's pappot vandaan, dertig kilometer verderop. Bah. Waardeloos. het voelt nog niet echt goed, maar ja, we maken er maar het beste van.

Ach Helma, de eerste die uitvliegt?? Is voor moeders natuurlijk nooit fijn!! Heb je geen goed gevoel bij haar vriend, of dat ze zover weggaat?

Een knuffel voor jou hoor!!

Liefs,
M
Islandlady
Islandlady sep 6 '09
Hey Karin,

Leuke foto's en dank je voor het delen van je verhaal. Heerlijk. Hadden jullie echt even nodig.

Liefs
B
gast
gast sep 6 '09
Ziet er mooi uit Karin. Kan me goed voorstellen dat jullie ondanks het slechte eten toch een mooie vakantie hebben gehad.
annewil
annewil sep 6 '09
Ik wil vandaag even mn frustraties kwijt.
Ik ben net lid geworden ,en lees dagelijks een paar keer dit forum.Ik ben ook niet vaak ingelogd ,maar ben daarom wel een stille lezer.Onder deze rubriek ~ hoe voelen wij ons vandaag~ mag je dagelijks vertellen hoe je je eigen voelt.Ik heb gelezen dat mensen terug gekomen zijn van vakantie ,hun verhaal doen ,mooie foto`s laten zien ,leuk om te lezen ,maar nu komt mijn frustratie:tussen die verhalen schrijft er ook iemand een persoonlijk iets op, over een moeilijke tijd,en daar wordt gewoon niet op gereageerd.Het lijkt wel als je net nieuw ben,je gewoon niet tussen een bepaalde groep mensen komt en dat vind ik gewoon jammer.Misschien hebben meer mensen behoefte aan een oppeppertje,een vriendelijk woord of een bemoediging.
We zijn er tenslotte voor elkaar...Toch??

Verder vind ik het een leuk en leerzaam forum,maar hoop dat ook andere er bij betrokken kunnen raken!!!!

Groetjes Annewil
Islandlady
Islandlady sep 6 '09
Origineel bericht van: Helma

Mijn dochter gaat samenwonen cry

Ik vind het leuk voor haar, maar ik maak me ook wel zorgen. Bij moeder's pappot vandaan, dertig kilometer verderop. Bah. Waardeloos. het voelt nog niet echt goed, maar ja, we maken er maar het beste van.

Owhh Helma. Ja meis dat is loslaten van je kroost. Leuk voor haar zeker! Waar gaat ze wonen dan?

Komt allemaal goed.

Knuffel voor jou!
B
Maryssa
Maryssa sep 6 '09
Annewil ik begrijp wat je bedoelt. Dat heb ik ook zo ervaren toen ik hier net lid was. Het is zo dat mensen je wat beter moeten leren kennen. En met de 1 heb je meer dan met de ander. Maar...volgens mij is er wel degelijk op het bericht waar je op doelt gereageerd. Ik zou als advies willen geven laat zien wie je bent, wat je bezig houdt en reageer ook op andere topics dan gaat het vanzelf.
annewil
annewil sep 6 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Annewil ik begrijp wat je bedoelt. Dat heb ik ook zo ervaren toen ik hier net lid was. Het is zo dat mensen je wat beter moeten leren kennen. En met de 1 heb je meer dan met de ander. Maar...volgens mij is er wel degelijk op het bericht waar je op doelt gereageerd. Ik zou als advies willen geven laat zien wie je bent, wat je bezig houdt en reageer ook op andere topics dan gaat het vanzelf.

Het ging niet eens over mezelf hoor,maar was algemene indruk.

Ben blij je er op gereageerd hebt :)en zal me wat vaker laten horen!!!
gast
gast sep 6 '09
Voor jou een juiste constatering maar het zal je blijven frustreren als je op wat anderen doen blijft letten. Doe zelf wat jij vind dat goed is of "hoort". Een verwijt die je naar anderen maakt komt ook bij jezelf terug.
admin
admin sep 6 '09
Daar ben ik het helemaal mee eens Gast. Ook ik ben hier ooit begonnen als onbekende, en door je verhalen en je inzichten te delen, kom je er vanzelf bij. En vaak reageert er wel iemand maar wordt er niet teruggereageerd en dat is dan ook goed. Dan heeft iemand daar weer genoeg aan.
Ht is dichtbij jezelf blijven en doen wat je hart je ingeeft.

Liefs,
M
annewil
annewil sep 6 '09
[quote=gast]Voor jou een juiste constatering maar het zal je blijven frustreren als je op wat anderen doen blijft letten. Doe zelf wat jij vind dat goed is of "hoort". Een verwijt die je naar anderen maakt komt ook bij jezelf terug.
[/quote

Ik verwijt niemand iets ,het was alleen iets wat ik opmerkte!!
gast
gast sep 6 '09
Quote:

Het lijkt wel als je net nieuw ben,je gewoon niet tussen een bepaalde groep mensen komt en dat vind ik gewoon jammer.

Dit kun je interpreteren als een verwijt, althans zo interpreteer ik het wink

Waar komt je frustratie vandaan? Weet je dat?
Emuca
Emuca sep 6 '09
Iedereen is hier ooit begonnen als nieuw... Werp jezelf in het diepe... deel je dingen. Het is echt niet zo dat je niet boeiends zou zijn. Ik ben ook maar een tiener, maar toch ben ik er ook in gekomen. smile

Ik kwam vandaag thuis en het eerste wat ik moest doen was mijn katje uit de boom redden. Haha.
Islandlady
Islandlady sep 6 '09
Ben straks weer terug alleen denk ik dat de meeste van jullie dan wel in hun bedje liggen. Ga met de jongste even naar de film. uuuhhh niet naar de film dus. We gaan natuurlijk niet met sjagarijnige kindjes die vinden dat het te vroeg is naar de film. Actie = reactie.... ze moeten de gevolgen van hun gedrag maar een leren kennen!
Hij heeft nu al zijn spullen ingepakt want hij komt NOOOOIT meer naar mij. Dreigen zijn ze goed in confused

Verder alles goed hoor smile
Liefs
B
Maryssa
Maryssa sep 7 '09
@ AOD: Ow ja dat ken ik als ze nog zo klein zijn. Als een speer die boom in of de muur over en dan niet meer terug kunnen. Maar fijn dat je hem/haar hebt kunnen redden.

@ Islandlady: Dat is moeilijk maar waait wel weer over. Ik dreigde als kind ook andere ouders te gaan halen. smile

Straks even boodschappen doen (hallelujah voor Lidl alles is betaalbaar)en dan mezelf met neusje in de zon voorbereiden op sollicitatiegesprek morgen! Spannend wel moet er al om 9 uur zijn en het is in het ziekenhuis op de afdeling Antropogenetica. Ik laat wel weten hoe het was.
Islandlady
Islandlady sep 7 '09
@ Maryssa: Ik ervaar het niet eens als moeilijk. Het is iets van hen en niet van mij. De oudste was alweer bijgedraaid. Kennelijk gegrijpt hij het.

Wat is antropogenetica? Of ben ik nu heel erg blond.
Succes alvast lieve schat.. en als je toch bij de Lidl bent vraag ze eens waarom ze niet een vestiging op de Antillen openen, benedenwindse en bovenwindse eilanden graag hehe
Emuca
Emuca sep 7 '09
*moet mensenoren natekenen*

Nu pas merk ik hoe ingewikkeld dat ding eigenlijk is...
Helma
Helma sep 7 '09
Op dit moment voel ik me even heel erg verdrietig, door allerlei dingen. Te veel en misschien te onzinnig om op te noemen.

Dus vandaag kook ik weer even gaar in mijn sop en misschien dat ik morgen vrolijker ben.

Liefs, Helma.
admin
admin sep 7 '09
@AoD - ja moeilijk he? je moet echt gaan uitzoeken hoe je oor eruit ziet.

@Helma - sterkte meid!
gast
gast sep 7 '09
Goed plan Bea. Doe dan ook gelijk de Hema en de H&M maar dan wel met de Nederlandse prijzen!
Islandlady
Islandlady sep 7 '09
Origineel bericht van: gast
Goed plan Bea. Doe dan ook gelijk de Hema en de H&M maar dan wel met de Nederlandse prijzen!

Ja!!! Ook die met de Nederlandse prijzen in guldens graag en niet de Euro's. Ohhh en Ikea wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki