Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

annewil
annewil sep 5 '09
Origineel bericht van: Erytrix
Ik voel een wolk verdriet in mijn lijf.
Na een stressvolle periode met mij zorgen maken over mijn gezondheid, gelukkig 3 weken geleden gehoord dat het wel goed zit. En nu komt het verdriet van de periode ervoor, van de angst dat het niet goed zou zitten, eruit. Bizar...maar laat maar komen.
Ik ga zo maar wat lichaamswerk doen op de open dag bij Djoj Rotterdam.

Het ga jullie goed!
Ery

Laat het er maar uit komen .

Sterkte !!
admin
admin sep 5 '09
Origineel bericht van: Karin
Ben er weer na twee heerlijke weken op het mooie Kreta, veel gezien, veel gedaan en nu weer omschakelen naar het koude kikkerlandje en de werkelijke wereld, valt niet mee.
Ik ben mijn ouders oneindig dankbaar voor dit mooie cadeau, heb me echt twee weken (en nog) een winnares van de staatsloterij gevoeld.
Hier kunnen we lang op teren!

Welkom terug in inderdaad ons koude, regenachtige en winderige kikkerlandje smileBlij te lezen dat je het super hebt gehad!!! Hebben de kinderen ook genoten? En hoe was het om alleen met de kinderen weg te zijn?

Liefs,
M
admin
admin sep 5 '09
Quote:
@ Marjan: Dank je wel ik vind het wel spannend dat paardrijden mn zus haalt me zo op. Heb eigenlijk niet veel tijd nu voor Merudi maar kan het niet laten hahah. Hoe voel je je vandaag?

Door lieve mensen hier, de legging van de Ja/Nee kaart van NiMs, voel ik me vandaag beter. Vanmorgen met mijn zoon naar het voetbalveld geweest, ze hebben gelijk gespeeld, was een leuke wedstrijd. En zo leuk om te zien hoe Hielke het team draagt!!! Ze bouwen op hem en ik wou dat hij het ook zag, jammer dat zijn beperking dat tegenhoudt... eek

Liefs,
M
gast
gast sep 5 '09
Hé Kaatje, welcome back.
Goed om te lezen dat je en heerlijke vakantie hebt gehad.
Maryssa
Maryssa sep 5 '09
@ Larapinta: Dat lijkt me echt geweldig om je kind zo te zien in een wedstrijd! Je hebt vast hartstikke trots langs de lijn gestaan! Fijn dat je je wat beter voelt. Komende week wordt het heerlijk weer dus ik hoop dat je daar van kunt genieten en je je even kunt opladen aan het zonnetje. Geniet lekker van je weekend hè.

Nou dat paardrijden... laughde laatste keer was 18 jaar geleden en in mijn beleving waren de paarden toen niet zo hoog hahhaha. Ik had er moeite mee en vond het best wel eng. Voelde me kwetsbaar. Wel mooie natuur waar we in reden. Maar echt op paardrijles gaan...ik hou het maar bij dansen; beide pootjes op de grond winkAi de spieren beginnen al wat te protesteren hier. Ach ja vanavond lekker naar Bert Visscher kijken en me koest houden op de bank.

Liefs x
Islandlady
Islandlady sep 5 '09
Origineel bericht van: Karin
Ben er weer na twee heerlijke weken op het mooie Kreta, veel gezien, veel gedaan en nu weer omschakelen naar het koude kikkerlandje en de werkelijke wereld, valt niet mee.
Ik ben mijn ouders oneindig dankbaar voor dit mooie cadeau, heb me echt twee weken (en nog) een winnares van de staatsloterij gevoeld.
Hier kunnen we lang op teren!

Heeeee Karin Welkom terug! Fijn dat je het zo heerlijk gehad hebt!!

Knuffel
Bea
Islandlady
Islandlady sep 5 '09
Origineel bericht van: Maryssa

@ Islandlady: Thx het wordt een buitenrit te paard straks. SPANNEND! Volgens mij zit je goed in je vel. Leuk om te lezen dat het zo goed gaat nu B! Jouw droom over jou en je lief vond ik prachtig het zou fantastisch zijn als dat waarheid kan worden!

Liefs allemaal ik ben er vandoor! Tot later!

Wat leuk een buitenrit! Ja ik zit op dit moment goed in mijn vel. Komen mooie dingen op mijn af. Vertrouwen hebben en houden! Dan komt het allemaal goed!

Knuffel
admin
admin sep 5 '09
@Maryssa - ja, elke week geniet ik weer van zijn plezier, en hij doet het nog goed ook wink

Liefs
M
admin
admin sep 6 '09
Hoe het was met de kids alleen? het ging eigenlijk vanzelf.
Ze zijn niet zo klein meer, de jongste is al 10.
Ik ben 's morgens altijd vroeg wakker dus rond 7 uur zat ik op het balkon met een bak koffie terwijl de kids sliepen, heerlijk rustig wakker worden met uitzicht op zee, de zon langzaam op zien komen zaaaalig!
Rond 8 uur ging ik dan (mits we niet op pad gingen) handdoeken op bedjes leggen bij het zwembad ..aso! ha ha maar anders kon ik niet in de schaduw liggen. Het was zo heet overdag en teveel zon is ook niet goed, al ben ik wel smerig bruin geworden volgens mijn oudste (mamma met Italiaans bloed).
Rond 9 uur rammelde ik dan de kids uit bed en gingen we heerlijk ontbijten, lekker uitgebreid met veel fruit.
Daarna was het rechtstreeks naar het zwembad en de rest van de dag lekker dabberen in het water, stoeien met luchtbedjes en balspelletjes met mensen die we daar ontmoetten.
Het eten was niet lekker (lunch en diner) Thom at de eerste week alleen maar friet en op een gegeven moment heb ik besloten om dan maar 's avonds ergens te gaan eten. Niet dat ik een zeurpiet ben of weinig lust maar het was echt niet lekker, daarbij stond de kok te hoesten en te proesten in haar latex handschoentjes, haar neus af te vegen en dan met een grote grijns met diezelfde latex hanschoentjes de pannekoeken oprollen...niet nodig te zeggen dat wij toen gelijk geen honger meer hadden.
We zijn 1 dag naar Knossos geweest, op verzoek van de jongste, die is gek op oude verhalen. Via de reisorganisatie werd dat niet georganiseerd dus ben ik gaan uitpluizen hoe we dat op eigen houtje konden doen. De busverbindingen waren prima, 1 keer overstappen maar en de chauffeurs spreken prima Engels. Erg mooi Knossos, mooi om te zien hoe de bouwstijlen van vroeger waren en hoe de mensen toen leefden, het is erg mooi gerestaureerd en sommige schilderingen zijn opnieuw gerestaureerd, sta je toch raar te kijken dat mensen dat zoooo lang geleden al konden.
Ook nog wezen wandelen naar een kasteel in Malia zelf, volgens de organisatie een half uur langs het strand lopen...afijn na een dik uur langs de autoweg te hebben gelopen kwamen we op de plaats van bestemming, puffend en zwetend, wat was het heet!Deze opgraving was helemaal overkapt en ook bijzonder mooi.
De oude stad van Malia doet nog aan Griekenland denken, de nieuwe stad niet, hier "woont" de Engelse jeugd, straten vol met afval en schreeuwende bars, overal verhuurbedrijfjes met quads en nog meer van die racemonsters. Een blerrende bende dus, gelukkig was ons hotel aan het strand en hebben wij daar 's nachts geen last van gehad. Ook hebben we een trip naar de bergbewoners gemaakt, eigenlijk was het meer een tocht van winkel naar winkel, maar goed, we hebben wel de binnenlanden gezien, megadiepe afgronden met zeilende gieren erboven, overal wilde geiten langs de weg, heerlijk gegeten en prachtige oude kerkjes gezien, 1 had zelfs nog schilderingen van 100 na Christus.
Ook hebben we een klooster bezocht, dat was in het midden van 1900 verlaten en compleet ingestort, 10 jaar geleden is een monnik daar met de hulp van bouwvakkers aan begonnen om het weer op te knappen, werkelijk monnikkenwerk..maar heel erg mooi geworden, sinds een half jaar heeft hij hulp van een andere monnik en doen ze het samen nu. Heel bijzonder om te zien.
Op een avond was er Sirtakiavond in de bar aan het strand en ik werd meegesleurd in de dansende hoop, de danser trok mij op een tafel om samen te dansen, volgens Tony was het nu officieel...mamma is gek geworden..LOL.
Ja het was heerlijk en nu enorm lastig om weer te wennen aan de normale gang van zaken, toch ook wel fijn weer terug te zijn.

xx
Maris1976
Maris1976 sep 6 '09
Hoii Karin, klinkt heerlijk, je zult er nog vaak aan terudenken of niet? Morgen ook weer iedereen naar school daar?

Kom ik weer elke dag een paar keer voorbijgefietst, ik beloof hierbij plechtig dat ik binnenkort van de fiets afstap en aanbel. En je om een kopje thee vraag.

ehehe
admin
admin sep 6 '09

De muurschildering van 100 na Christus

Vanaf mijn balkonnetje

De binnenlanden

Kids in Knossos

Aangezien ik altijd de foto's maak sta ik dus nergens bij..
admin
admin sep 6 '09

Nou ja op eentje dan en die is niet al te florissant..maar goed ik knal hem er ook maar bij..
Maris1976
Maris1976 sep 6 '09
Leuk mooie foto's, mooie omgeving ook. laugh
Beschermengel
Beschermengel sep 6 '09

Leuk hoor! smile
admin
admin sep 6 '09
@Karin - geweldig mooie foto's en een heerlijk verhaal om te lezen!!! Dank je wel voor het delen!
En stiekem vind ik het ook wel heel leuk om je op foto te hebben gezien. Ik moest wel even lachen ... dat je er niet florissant op staat... ik vind het niks mis mee!!

Liefs,
M
admin
admin sep 6 '09
Heerlijk uitgeslapen vandaag! Mijn man was al om half tien wakker en had koffie gehaald, maar mijn koffie is dus koud geworden. Gelukkig kregen we nog een bakkie op bed van onze pleegdochter .... wat een schat ook! De rest heeft gewoon uitgeslapen, de eerste was dus om half tien wakker de laatste (mijn dochter en ik) om half twaalf blushhahaha

Vandaag heerlijk niks, zálig!! Kan dan echt even bijkomen, en dat heb ik ook weer nodig. Ma en di weer werken. Heb ik voor de verandering ook wel zin in! laugh

Fijne dag voor iedereen!!
Liefs,
M
admin
admin sep 6 '09
Dag lieverds allemaal... lieve groetjes uit Belgenland!
voor iedereen een warme knuffel,
karin, mooie vakantie zo blijkt, en prachtige kinderen!
en de rest hier? laat je maar goed verwennen.. wink
admin
admin sep 6 '09
Als die witte rammelbak voor de deur staat ben ik thuis Maris!
Leuk moet je echt een keer doen xx
Cialara
Cialara sep 6 '09
Hoi Karin, wat een geweldige leuke foto's van je vakantie. En heerlijk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad grin

Hier hebben we lekker lang uit geslapen en worden we nu pas actief wink
Helma
Helma sep 6 '09
Wauw, wat een mooie foto's! Echt tof! Enne, je ziet er erg goed uit Karin!
En die vergezichten zijn echt übervet, zouden ze hier zeggen, lol...
Ook voor je kinderen een hele belevenis, fantastisch om op terug te kijken.

Mijn dochter gaat samenwonen cry

Ik vind het leuk voor haar, maar ik maak me ook wel zorgen. Bij moeder's pappot vandaan, dertig kilometer verderop. Bah. Waardeloos. het voelt nog niet echt goed, maar ja, we maken er maar het beste van.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki