Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin sep 2 '09
Hahaha ... zoveel vertrouwen dat ik ook goed kan verwoorden!! De laatste jaren wel ja, maar dat was eerst zó anders .... wink

Ik neem jullie mee in gedachten, dan moet het toch goedkomen.... smirk

Liefs,
M
Cialara
Cialara sep 2 '09
Natuurlijk gaat het goedkomen Marjan, tenslotte wil je wel werken en zoek je zelf actief mee naar een oplossing om toch nog lekker mee te kunnen draaien ondanks je me/cvs.

Succes hoor morgen, gaat echt lukken.

Vandaag was mijn mannetje jarig, heb lekker een taart gebakken vanmiddag met oudste zoon en jongste dochter (de taart werd daardoor wel ietsjes kleiner maar ach wink) en vanavond gezellig visite gehad. Hij wilde zelf niets bijzonders, maar vond het toch gezellig met de familie erbij. Which reminds me.... er staat nog een afwasje dusssss tot morgen allemaal weer.
admin
admin sep 2 '09
Nog van harte, Jorine!!! En fijn dat het een goede dag is geworden voor je mannetje!!!

Liefs,
M
Cialara
Cialara sep 2 '09
Ja, ha ha ha, mag eigenlijk niet mannetje zeggen... (hij is 2meter3 wink) Maar het was gezellig. Dank je.
admin
admin sep 2 '09
Hahahaha......mijn zoon is 13jr, maar hij gaat de kant van je man op winkHij is nu 1.85m laugh

En nu aan de afwas jij ... hahahha .... lol

Liefs,
M
Cialara
Cialara sep 2 '09
Bleeeh afwas. Zucht je hebt gelijk, ik ga nu maar aan de slag...
Groetjessss. En alvast welterusten wink
admin
admin sep 2 '09
Slaap lekker, ik ga ook afsluiten ... laat genoeg voor dit meiske smile
Islandlady
Islandlady sep 3 '09
Marjan het gaat je lukken. Vertrouwen! Dat heb je en wij hebben het ook in jou! Toi Toi Toi zeggen ze zo wel eens.

Jorine meis alsnog met je mannetje hihi... Afwas gelukt?

Tja zoals vanmorgen al gezegd ging het allemaal top vandaag!
Niets te klagen. Behalve dat er een Tropische Storm langskomt.
Een hele rare in dit geval eigenlijk wel want alle scholen zijn morgen dicht. Ze verwachten nogal wat. Ik ben storm ready dus kom maar op smile

Verwacht nog een telefoontje en dan ga ik lekker mijn mand in.

Knuffels en als de stroom het blijft doen en de antennes niet omwaaien maddan ben ik er morgen gewoon.

Islandlady
Islandlady sep 3 '09
Ja nou ja zeg dit moet je meemaken en geloof me dat kan volgens mij alleen maar in de Caribbean. Syl???

Kom ik thuis is de buurman leuk vuil aan het verbranden. tegen zijn eigen huis aan dus ala... niet zo'n groot vuur.

Heeft de buurman voor hem bedacht om dat ook te gaan doen. In het stikkedonker met een storm op komst dus aanwakkerende wind met het uur ongeveer... darn wat een grote fik zeg. Vonken deze kant op doodeng. Kon de franse brandweer niet bellen (achterlijke telefoongedoe hier) maar hij heeft het onder controle zegt hij. Jaja....
Zat/zit hier met angst en beven. Heb het al eens meegemaakt in Berlijn dat er een huis, 3 huizen verder, tot de grond toe af brandde. Toen konden we geen kant uit. Nu zou ik nog weg kunnen, althans dat hoop ik dan mijn dinghy toy niet gesmolten is tegen die tijd... pfff stelletje imbicielen ofwel zoals ze hier zeggen MORON'S. Keep you posted
Emuca
Emuca sep 3 '09
Ik ga straks eens even het boekenfestijn onveilig maken. Ha! Hopelijk valt de wind en de regen een beetje mee... het ziet er nu al zeer grauw en grijs uit. Brrrr.

Gister bij oma en opa was leuk. Ik was er heel vroeg... dus opa stond daar met tranen in zijn ogen me fijn te knuffelen. Het is zo'n lieve man. En nog zooo jong van geest. Probeer jij maar eens op je 75ste op je handen te gaan staan. Mijn opa doet het! Maar ik heb wel gewonnen met touwtje springen.
Islandlady
Islandlady sep 3 '09
AoD meisje koester je Opa.. en oud is hij niet. Mijn vader 72 baald dat hij niets met mn jongens kon doen in de vakantie.
Maar uhh eigen keus, hij wilde eerst een motor rit maken en vlak voor onze komst geopereerd worden.
Op zijn handen gaat hij niet meer staan hahaa

Geniet er van!

Ohhh en dat boekenfestijn mag ik lijst doorgeven hihihihihi

Have fun Em
Emuca
Emuca sep 3 '09
Mijn opa is echt een schat. En oma haalt altijd zoveel eten dat je er 6 weken van kan teren. Haha. Ik had ze verrast met een komst van 3 uur eerder. smile

Haha. Zo'n boekenfestijn is leuk. Ik vind het altijd heel erg lekker om tussen de boeken te snuffelen.
Emuca
Emuca sep 3 '09
Het onweert :C
Heidelroos
Heidelroos sep 3 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik ga straks eens even het boekenfestijn onveilig maken. Ha! Hopelijk valt de wind en de regen een beetje mee... het ziet er nu al zeer grauw en grijs uit. Brrrr.

Gister bij oma en opa was leuk. Ik was er heel vroeg... dus opa stond daar met tranen in zijn ogen me fijn te knuffelen. Het is zo'n lieve man. En nog zooo jong van geest. Probeer jij maar eens op je 75ste op je handen te gaan staan. Mijn opa doet het! Maar ik heb wel gewonnen met touwtje springen.

Aaaaah wat een héérlijk genieten-verhaal dit!! laugh
Islandlady
Islandlady sep 3 '09
hehe hier nog niet. Stilte voor de storm denk ik.. Heerlijk koel weer nu (meaning zo'n 25 graden)
En ziet het er nu uit smileAtlantische Oceaan...
gast
gast sep 3 '09
Wij op de benedenwindse eilanden hebben niet zo veel last van die stormen Bea. Vorig jaar wel Omar op bezoek gehad en die heeft ook aardig z'n best gedaan ja. Maar regenen kan het ook hier. Echt tropisch hè. Nu is het vies warm hier. Nog effief doorzetten, in januari is het weer lekker wink
Heidelroos
Heidelroos sep 3 '09
In oktober niet dan?? eek
Emuca
Emuca sep 3 '09
Ik heb mijn tekeningen terug!!!
gast
gast sep 3 '09
Dat is midden in de regentijd. Dan kan het ook goed weer zijn maar kun je ook flinke buien hebben of dat het heel warm is omdat er ergens anders in de Carib een orkaan alle wind inpikt.
Het is dan dus een wat roerigere tijd. In januari wordt het weer wat koeler en komt de wind over het algemeen weer volop terug en dat zorgt ook in huis voor een aangename temperatuur. Maar als dit jaar het zelfde wordt als afgelopen jaar dan blijf het tot half maart regenen frown
Maar gelukkig zijn het meestal buien en is het niet de hele dag grauw net als in Nederland.
Islandlady
Islandlady sep 3 '09
Origineel bericht van: gast
Wij op de benedenwindse eilanden hebben niet zo veel last van die stormen Bea. Vorig jaar wel Omar op bezoek gehad en die heeft ook aardig z'n best gedaan ja. Maar regenen kan het ook hier. Echt tropisch hè. Nu is het vies warm hier. Nog effief doorzetten, in januari is het weer lekker wink

Ja Dushi ik weet het Omar heeft hier goed huisgehouden in de buurt van het vliegveld, net als in 1999 Leny die kwam ook via Curacao confused.
De temperatuur nu is heerlijk. Een beetje december/januari temp. Het is rustig nu maar als ik de zee zo zie kan het elk moment los barsten.
Gelukkig hebben jullie er niet zoveel last van normaal gesproken! Regen is overigens wel welkom hier. Hoewel moet ik weer onkruid gaan wieden confused. hehe. Nou ja als ik ineens weg ben weten jullie hoe het komt hahaha.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki