Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin sep 1 '09
Origineel bericht van: Helma
Ik ben benieuwd naar de aantallen van augustus. Als je alleen al kijkt op dit moment, 40 bezoekers, pfff... dat is veel! Echt wel tof.

Bedoel je op je website??? Of mis ik nu wat? blush

Liefs,
M
Maryssa
Maryssa sep 1 '09
Volgens mij bedoelt ze dat er 40 gasten op Merudi zijn. Toch??
admin
admin sep 1 '09
Oh okee, op die manier wink

Liefs,
M
Islandlady
Islandlady sep 2 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: Islandlady

Ik heb een blij gevoel. Vertrouwen en geloof! Dank je zo Bellefleur! Net op het strand gemediteerd en dat ging zowaar helemaal vanzelf de wind en de zee. Zag wit licht en blauw licht. Mooi.

En lieve schat, ik wil je bedanken voor het blauwe licht!!! Het heeft me vandaag de dag doorgehaald, wat moet ik zonder je!!!

Liefs,
M

Graag gedaan hoor. Benieuwd wat er morgenochtend gaat gebeuren :)jij hebt me al zoveel gestuurd.

Knuffel
Islandlady
Islandlady sep 2 '09
Jorine, wat fijn dat het vandaag goed is gegaan en wat heerlijk dat er gewoon over gesproken kan worden he! Het is denk ik gewoon de angst voor het onbekende of had ik dat al gezegd.

Was fijn om weer een tour te doen. Een simpele met passagiers van de Disney Magic dus ook veel kinderen. (Huilende mad) dus ook. En niet zo zachtjes ook. Maar goed bij elkaar maar een 1 uur echt vertellen in de dus en vervolgens zo ongeveer 3 uur lantenfanten :)af en toe vragen beantwoorden mensen wegwijs maken. Morgen weer een echte smile

Ga jullie morgen dus ook niet zien frownwant het is weer een middagtrip. De boot komt namelijk gewoon wel ook al is er een tropical storm warning smile

Liefs

B
Helma
Helma sep 2 '09
Ja, ik bedoel de gasten op merudi laugh
zou leuk zijn op mijn website inderdaad, lol...
Nims zal de statistieken hier vast nog wel plaatsen. Het viel me de laatste tijd wel op dat er zulke hoge aantallen zijn hier, vandaar.
Emuca
Emuca sep 2 '09
goeiemorgen iedereen!

Straks naar school materiaal ophalen! De rest zit te zwoegen op theorie! Maar dat heb ik niet meer, haha! Dan naar opa's verjaardag!

Morgen voor school even naar het boekenfestijn in utrecht... Mocht ik niet uitgekeken zijn voor 11 uur, dan ga ik vrijdag gewoon weer xD!

Emmy + goedkope boeken = win
admin
admin sep 2 '09
Hee... goe morgen!
In Nederland hoe zijn daar de schooluren? Ik liet me vertellen dat er scholen zijn, waar je halve dagen naar school gaaat?
Emuca
Emuca sep 2 '09
Dat ligt aan de school. Ik zit natuurlijk op een hoge school, dus daar zijn de tijden helemaal anders.

Mijn rooster is like:
Maandag:
9.35 - 12.55 les
13.50 - 17.05 studio

Dinsdag:
9.35 - 12.55 studio
13.50 - 17.05 les

woensdag
9.35 - 12.55 studio
13.50 - 17.05 studio

donderdag
9.35 - 12.55 studio
13.50 - 17.05 les

vrijdag:
9.35 - 12.55 studio
13.50 - 17.05 les

Net huiswerk gedaan in het bos. smile
Maryssa
Maryssa sep 2 '09
Betekent studio dat je bezig gaat met tekenen, schilderen etc? Dat huiswerk maken in het bos klinkt goed. Lekker in de natuur. Maar je hebt dus vrijstelling voor bepaalde lessen omdat je die vorig jaar al hebt gevolgd? Dat is lekker heb je meer vrije tijd. Volgens mij ben je in deze groep beter op je plaats heb ik het gevoel. Tussen jouw regels door pik ik op dat je rustiger bent en met meer zelfvertrouwen naar dit schooljaar kijkt. Dan komt alles wat je maakt nog beter over. Heerlijk hoor! Go Emmy GO smile

Liefs en zonnestraal
Islandlady
Islandlady sep 2 '09
Hey Goedenmiddag!

Wilde ik net een berichtje schrijven dat ik er wel ben vanwege dat het schip niet komt, krijg ik een telefoontje of ik een andere tour wil doen vanmiddag! Maar natuurlijk wil ik dat!
Het begint te op me af te komen! Geweldig!

Moet nog wat andere dingen doen dus ik ga zo douchen, ja ben weer op het strand geweest, mediteren, lopen en zwemmen en kletsen haha...

Misschien tot later maar denk het niet vandaag!

Allemaal een fijne dag en liefs.

B
Maryssa
Maryssa sep 2 '09
Wat klink jij heerlijk vrolijk Islandlady! Veel plezier vandaag!

Liefs x
Islandlady
Islandlady sep 2 '09
Hi Maryssa,

Zo voel ik me ook. Heb enorm het gevoel dat na de fotolezingen van van de week en het loslaten, wat nog steeds bezig is, alles ten goede aan het keren is. Is een heerlijk gevoel!

dank je wel!

Liefs
xxx
Emuca
Emuca sep 2 '09
Studio is zelfstudieuur... dus dan mag je gewoon zelf kiezen wat je gaat doen. Thuis werken of op de academie. De theorie van het 1e jaar hoef ik sowieso niet meer te volgen.
admin
admin sep 2 '09
Zo, weer een dag voorbij tired
Vandaag de hele dag gewerkt, morgen tot half één en dan naar de bedrijfsarts. Laat jullie morgen weten of ik mijn plan mag gaan uitvoeren blushIk wil graag mijn diensten omzetten in het voordeel van mijn me/cvs. Dat zou toch moeten kunnen lijkt me .....

Wordt vervolgd ...

Liefs,
M
Maryssa
Maryssa sep 2 '09
Heel veel succes morgen, Marjan! Het zou fijn zijn als je op die manier je werk kunt indelen.
admin
admin sep 2 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Heel veel succes morgen, Marjan! Het zou fijn zijn als je op die manier je werk kunt indelen.

Dank je wel lieve Maryssa!!! Door de spreukenkaarten hier en de Ja/Nee legging, weet ik dat ik voor mezelf moet gaan vechten nu. Morgen één van de eerste stappen. Moeilijk, maar ik heb vertrouwen in mezelf blush

Liefs,
Marjan
admin
admin sep 2 '09
Je kunt het !! Succes morgen Marjan laugh
admin
admin sep 2 '09
Ja lieve Bart, met zoveel vertrouwen ga ik erheen. Ik hoop alleen dat de bedrijfsarts mijn verhaal in de goede context plaatst. Dat is aan mij om het zo te verwoorden wink

Maar je vertrouwen in mij, sterkt me!!!

Liefs,
Marjan
admin
admin sep 2 '09
Dank lieve Marjan smile.. je wil je tijden anders indelen .. dat lijkt me al meer dan redelijk voor een BA om te begrijpen dat je komt met een goede instelling .. en ben zeker niet bang dat het niet zal lukken om te verwoorden wink

Knuffel,
Bart

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske