Nou, ik heb het een jaar of twee, drie soortgelijk gehad, en toen leek ik net een alien: ik had gemengde noten gehaald bij een notenzaak, en het door de sla gedaan. Plotseling, midden op de avond, ontstond de jeuk, en de enorme plakaaten van verhoogde huid. Ik moest meteen mijn kleren uitdoen, en liep rond te rennen in mijn onderbroek. Ik verloor alle controle. Ik heb toen een tijd onder een lauwe douche gestaan en dat bracht wat rust. binnen een halve dag zakte het weer af, maar ik had de link nog niet gelegd, dus 's avonds weer salade met noten en ja hoor. En toen viel het kwartje. Nooit eerder allergisch geweest voor noten. Na een telefoontje met de huisarts werd me duidelijk wat er gaande was.
Maar goed, dit was dus duidelijk geen netelroos. En ja, ik heb nu ook her en der korsten van het krabben. Mijn polsen, ellebogen, knieën zijn erg gehavend. Maar ja, als het niet erger is dan dat! De jeuk is gelukkig een stuk minder!
Ja Islandlady, de kids even van de vloer is wel lekker. Even twee dagen sabatical, even niet hoeven luisteren, even niet hoeven praten. Zo heerlijk is dat. Maar fijn als ze er morgen ook weer zijn, gezond en wel.
Het schoteltje van de kat is nog halfvol. Ze eet nauwelijks. Maar ze zeurt ook niet meer. Ben bneieuwd wanneer ze weer eet...
Zo, ik ga zo nog even een docu kijken over Michael Jackson. en dan lekker naar mijn mandje! Truste allen!