Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Helma
Helma aug 29 '09
Nou, ik heb het een jaar of twee, drie soortgelijk gehad, en toen leek ik net een alien: ik had gemengde noten gehaald bij een notenzaak, en het door de sla gedaan. Plotseling, midden op de avond, ontstond de jeuk, en de enorme plakaaten van verhoogde huid. Ik moest meteen mijn kleren uitdoen, en liep rond te rennen in mijn onderbroek. Ik verloor alle controle. Ik heb toen een tijd onder een lauwe douche gestaan en dat bracht wat rust. binnen een halve dag zakte het weer af, maar ik had de link nog niet gelegd, dus 's avonds weer salade met noten en ja hoor. En toen viel het kwartje. Nooit eerder allergisch geweest voor noten. Na een telefoontje met de huisarts werd me duidelijk wat er gaande was.
Maar goed, dit was dus duidelijk geen netelroos. En ja, ik heb nu ook her en der korsten van het krabben. Mijn polsen, ellebogen, knieën zijn erg gehavend. Maar ja, als het niet erger is dan dat! De jeuk is gelukkig een stuk minder!

Ja Islandlady, de kids even van de vloer is wel lekker. Even twee dagen sabatical, even niet hoeven luisteren, even niet hoeven praten. Zo heerlijk is dat. Maar fijn als ze er morgen ook weer zijn, gezond en wel.

Het schoteltje van de kat is nog halfvol. Ze eet nauwelijks. Maar ze zeurt ook niet meer. Ben bneieuwd wanneer ze weer eet...

Zo, ik ga zo nog even een docu kijken over Michael Jackson. en dan lekker naar mijn mandje! Truste allen!
Islandlady
Islandlady aug 30 '09
Origineel bericht van: gast
Helma sterkte met de jeuk. Er is echt niets erger dan dat.

Ohh jij weet er ook van mee te praten. Drama die jeuk! Maar mensen die het niet kennen snappen het niet smile
Islandlady
Islandlady aug 30 '09
Origineel bericht van: Helma
Nou, ik heb het een jaar of twee, drie soortgelijk gehad, en toen leek ik net een alien: ik had gemengde noten gehaald bij een notenzaak, en het door de sla gedaan. Plotseling, midden op de avond, ontstond de jeuk, en de enorme plakaaten van verhoogde huid. Ik moest meteen mijn kleren uitdoen, en liep rond te rennen in mijn onderbroek. Ik verloor alle controle. Ik heb toen een tijd onder een lauwe douche gestaan en dat bracht wat rust. binnen een halve dag zakte het weer af, maar ik had de link nog niet gelegd, dus 's avonds weer salade met noten en ja hoor. En toen viel het kwartje. Nooit eerder allergisch geweest voor noten. Na een telefoontje met de huisarts werd me duidelijk wat er gaande was.
Maar goed, dit was dus duidelijk geen netelroos. En ja, ik heb nu ook her en der korsten van het krabben. Mijn polsen, ellebogen, knieën zijn erg gehavend. Maar ja, als het niet erger is dan dat! De jeuk is gelukkig een stuk minder!

Ja Islandlady, de kids even van de vloer is wel lekker. Even twee dagen sabatical, even niet hoeven luisteren, even niet hoeven praten. Zo heerlijk is dat. Maar fijn als ze er morgen ook weer zijn, gezond en wel.

Het schoteltje van de kat is nog halfvol. Ze eet nauwelijks. Maar ze zeurt ook niet meer. Ben bneieuwd wanneer ze weer eet...

Zo, ik ga zo nog even een docu kijken over Michael Jackson. en dan lekker naar mijn mandje! Truste allen!

Nou meis het is in iedergeval waardeloos. Ik heb het al jaren kan niet eens meer zeggen hoe lang maar als ik stress heb dan komt het opzetten. We moeten ermee leren leven denk ik tongueals het goed gaat met me dan is het weg en komt het ook niet maar oh wee smile

Goed van de kat. Die gaat wel eten!!!
Hoe was de docu van MJ?
Las op CNN dat het homicide is ofwel hij is doodslag .... ough dat gaat nog wel een staartje hebben.

Ga ook mijn mandje in. Wel erg stil op het forum trouwens.

Liefs allemaal
Islandlady
Islandlady aug 30 '09
Wil dit toch wel even delen vind het zo lief dat iemand dit zo maar stuurt.

Good Evening Bea, hopefully you had a good day today. You do just that! If I could pass anything on to you as a word of advice, it would be this. No matter what we have that is taken away from us, the one thing that cannot be taken is our DESIRE, and with DESIRE, nothing can hold you back. If there is ever something I can do for you, just let me know. I love helping people who want to help themselves. You have a great Sunday as well. Again, thanks for the address and I will get that out to you as soon as it comes in to me. Never stop shooting for the moon because you will land among the stars.

Als iemand een vertaling wil hoor ik het wel.
Liefs
B
admin
admin aug 30 '09
Origineel bericht van: Islandlady

Ohh jij weet er ook van mee te praten. Drama die jeuk! Maar mensen die het niet kennen snappen het niet smile

Jeuk is erger dan pijn!! Ik heb exczeem, en als dat jeukt, krab ik net zolang totdat het gaat bloeden ... blush... dan is de jeuk tenminste weg. Want dat is zo erg!!!

Liefs,
Marjan
admin
admin aug 30 '09
Quote:
Hoe was de docu van MJ?
Las op CNN dat het homicide is ofwel hij is doodslag .... ough dat gaat nog wel een staartje hebben.

Ik heb de docu ook gezien, was een hommage aan hem omdat hij gisteren 51 had moeten worden. Er is indd uit alle onderzoeken gekomen, dat hij toch aan een overdosis is overleden van die medicijnen. En de arts gaat vervolgd worden voor dood door schuld.

Liefs,
Marjan
admin
admin aug 30 '09
Goedemiddag op deze lazy-sunday laugh

Ik heb gisteravond een aanvaring gehad met de meiden en mezelf, dus ik had besloten dat ik vandaag een zondag zou hebben zonder gezeur en gedoe ... alleen ik en mijn laptop. Lukt me aardig hoor!! Heb alleen net nog even mijn oortjes ingedaan en lekker muziek opgezet waar ik vrolijk van word. Heerlijk! Even ik in mijn eigen wereld. Lekker uitgeslapen, en als het even meezit ga ik dat morgen ook doen. Had zelfs zin in een dag in bed. Maar heb netjes gedouched rond half twaalf, daarna met het gezin gebrunched, en verder niksssssss!!!
Mijn zoon had ik ook een aanvaring mee vanmorgen, maar dat is ook uit de lucht, die is lekker fietsen, de meiden delen een laptop vandaag ... [hoop toch dat de laptops van Jorinda en Hielke snel terug zijn nu hoor, zijn vanaf eind juli al bij de Saturn voor reparatie. Maar Acer doet wel lang erover...pfff, woensdag weer bellen] en ik heb mijn laptop voor mezelf. Eerst de mail eens doorgekeken, ons opgegeven voor een spirituele avond in Hoogeveen 19 oktober en nu even wat tijd op het forum doorbrengen.

Hoe is het met jullie? Sommige zie ik ook nog maar weinig hier, of komt het omdat ik een paar dagen al niet elke dag langskom? Hahhaha, dat zou best kunnen natuurlijk .... Ik beloof beterschap hoor wink

Liefs,
Marjan
gast
gast aug 30 '09
Origineel bericht van: Larapinta

Jeuk is erger dan pijn!! Ik heb exczeem, en als dat jeukt, krab ik net zolang totdat het gaat bloeden ... blush... dan is de jeuk tenminste weg. Want dat is zo erg!!!

Liefs,
Marjan

Ja pijn is dragelijker dan jeuk.
Maar weet je dat jeuk een voor/na stadium van pijn is eigenlijk (op zenuw prikkeldoorgave niveau) en dat je dus het risico loopt in een visieuze cirkel terecht te komen als je jeuk met pijn probeerd te bestrijden. Wondjes gaan jeuken als het gaat helen......(dat is niet altijd die hele diepe jeuk maar toch wel genoeg om weer te gaan krabbelen)
admin
admin aug 30 '09
Quote:
het risico loopt in een visieuze cirkel terecht te komen als je jeuk met pijn probeerd te bestrijden. Wondjes gaan jeuken als het gaat helen......(dat is niet altijd die hele diepe jeuk maar toch wel genoeg om weer te gaan krabbelen)

Helemaal gelijk hoor, want zo blijft mijn exczeem dus ook in stand volgens mij wink

Liefs,
Marjan
Islandlady
Islandlady aug 30 '09
Ja Syl klopt helemaal en het is zo verdomde moeilijk om er dan af te blijven. de jeuk is nu weg gelukkig.
Helma bij jou ook?
Helma
Helma aug 30 '09
Ja, de plekken zijn praktisch verdwenen. Ik heb vandaag de medicijnen maar eens niet genomen. Eens kijken hoe het morgenochtend is. gelukkig maar. Nou de korstjes nog...
Cialara
Cialara aug 30 '09
Ga ook mijn mandje in. Wel erg stil op het forum trouwens.

Is toch niet gek? Jij schreef dit rond vier uur... in de ochtend! Ik slaap dan meestal wink

Waardeloos dames die jeuk! Oh, om gek van te worden, scratch, scratch... hopelijk gaat het snel weg bij jullie. Ik heb ook echt geen tip. Ja, misschien oud-Scheveningse wijsheid; doe er maizena op (ha ha ha, maar of dat werkt???)
Heb zelf zo'n probleempje in m'n oren; blijf er maar jeuken, maar het wordt er niet beter van frown

Heb vandaag een beetje baaldag, maandelijkse vrouwenkwaaltje; mijn moeder zei altijd dat ze feest had! Ha, nou ik noem het van alles, behalve dat confusedMaarreee, als ik een beetje stomme antwoorden geef, dan weten jullie hoe het zit. Ben een beetje katterig sleep
Emuca
Emuca aug 30 '09
Dat maandelijkse 'feest' vind ik anders een hel. Arme jij!

Het is tijd om te gaan slapen. Morgen schooltje!
admin
admin aug 31 '09
Als afsluiting ook even welterusten wensen, hoewel de meesten al van het forum af zijn smile

Een fijne maandag en ik ben vrij, dus ik kom hier ook wel weer om het hoekje koekeloeren laugh

Liefs,
Mar
Islandlady
Islandlady aug 31 '09
Ja ja volgens mij ben je er nog steeds hoor smile

Maar goed mijn dag vandaag!
Ben zo enorm geholpen door de enorme mooie fotolezingen. Voel me al een stukje beter. De hulp van de lieve mensen hier op het forum is zo fijn. Zelfs met mijn ex-man kan ik er over praten en dat konden we jaren niet.

De jongens zijn nu hier en dat is ook heel fijn. Ga vanavond vroeg mijn mand in. Gelijk met de jongens denk ik zo. dan ga ik nog heerlijk tegen mijn lief aankletsen om het van me af te praten Emmy! Een super tip meis.
En ik voel Michael bij me! Af en toe strijkt hij door mijn haren heb ik het gevoel.

Liefs allemaal en tot morgen!

B

Helma
Helma aug 31 '09
Dat je het gevoel hebt dat er iemand over je bolletje strijkt, herken ik ook! Ik denk dan altijd eerst dat er een beest zit, en het is vooral als ik wat stressig ben. Door dat gevoel van aaien word ik vaak wat rustiger...

Allemaal weer naar school en naar het werk: spannend!
Mijn oudste is erg gespannen. Ze heeft in juli haar 1e trouwreportage gedaan, en ze heeft het boek bijna af. Alleen zijn er foto's scheef geplakt en die moet ze opnieuw bestellen. Ze zit al over haar deadline van zes weken en is erg opgefokt. Arme Marjon! De foto's zijn wel erg mooi geworden, maar qua creativiteit komt ze een klein beetje tekort... confused
Islandlady
Islandlady aug 31 '09
Ja heel apart inderdaad Helma.
Heb alleen vannacht heel slecht geslapen werd heel veel wakker en kon niet meer in slaap komen.
Werd ook wakker alsof iemand met zijn vuisten op mijn ruggenwervel aan het duwen was, net onder mijn schouderbladen zeg maar. Als ik dan ging verliggen ging het wel maar als ik weer op mijn rug ging liggen was het er weer. Tot 5 x toe.

Zo de jongens naar school brengen en dan maar even het strand lopen en zwemmen.

Tot later!

Liefs B
admin
admin aug 31 '09
Lieve B,

Wat een mooie ervaringen heb je!!! Vond je het vervelend, die vuisten in je rug? Of gaf het je een goed gevoel? Okee, buiten dat je er slecht door geslapen hebt, de tijd was natuurlijk niet echt goed uitgekozen....hihihi

Ook ik heb het regelmatig tegenwoordig en dan groet ik altijd en bedank ik altijd degene die mij wil troosten/aanraken. Ik heb nog altijd het gevoel dat het positief is ...

Liefs,
M
admin
admin aug 31 '09
Maar hoe voel ik me vandaag ...

Lekker, ontspannen, lekker uit mogen slapen. Word teveel verwend door mijn gezin, maar ik laat het me heerlijk aanleunen, ik mag ook genieten denk ik maar. Was rond elven wakker. Ontbijtje en medicijnen inmiddels gehad ... Zit nu alweer een uurtje lekker op de bank, wat te smsen met mijn kids.
Jorinda was erg moe vanmorgen, ze antwoordde op mijn smsje dat het nog steeds zo was, maar ze blijft wel de hele dag (tot tien voor vier vandaag....haar langste dag...pffff)
Steffie was misselijk vanmorgen, die had volgens mij gewoon de zenuwen, moest op haar nieuwe stageplek kennis maken met haar begeleidster winkGaat nu goed smste ze me
Hielke is al een jaar lang gepest door een jongen, Corné, die ook in Winschoten woont en dezelfde trein heeft als Hielke 's morgens. Vanmorgen kwam ie naast Hielke zitten in de trein en Hielke kon zich niet inhouden met dat gepest en gesar naast hem. Hij heeft zich een jaar ingehouden, maar nu gaf hij hem een vuiststoot ... bloedneus blushDaarna is Hielke ook een paar keer geslagen, hij heeft nu nog wat hoofdpijn, maar gaat redelijk. Heb Hielke gesmst dat hij het op school moet vertellen, ze kennen Corné, heeft daar ook op school gezeten en handelt ook in drugs. Nu zit Corné op de Renn4 school, maar doordat ze hem op school kennen, is het belangrijk dat Hielke op school ook erover praat. En dat heeft ie gedaan en zou hij ook doen bij de teamleider van de 2e klassen. Ben benieuwd. Hij zegt dat hij hem vanmiddag "gewoon" gaat negeren, zoals hij al een jaar lang heeft gedaan. Pffff....
Ik relativeer het allemaal maar wink

Maar ik heb morgen ook nog vrij, moet alleen mijn voet laten tapen, maar dat is alles. Ik geniet en bereid me voor op woensdag (weer werken) en donderdag (werken en het gesprek met de bedrijfsarts ...)

Liefs,
M
Helma
Helma aug 31 '09
Oei! Dat vind ik erg. Elke dag met angst en beven de tocht met de trein naar school en weer terug, niet echt bevordelijk voor zijn gemoedstoestand. Klinkt misschien heel stom, maar laat hem het telefoonnummer van de spoorwegpolitie in zijn mobiel zetten!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki