Dank je voor het vragen Islandlady. Het is er nog steeds, de vijfde dag. Mijn achterste en mijn heupen hebben nog steeds vurige en warme bulten, maar met dermopoeder trekt de brand eruit. Mijn handen doen erg zeer, zelf tot in de gewrichten. Gelukkig is het al wel een stuk minder. Ik moest van de arts onderzoeken wat er nieuw is aan voeding of huidproducten, en kan alleen doucheschuim bedenken die ik bij de xenos heb gekocht. Ik heb maandag wel onder de eikebomen achter in de tuin gewerkt, dus ik wil even nagaan of de eikenprocessierups me beet heeft gehad.
Ik weet wel, jeuk is erger dan pijn! Sommige plekken, zoals bij mijn polsen en knieën heb ik opengekrabt, en er zitten flinke plekken. De pijn is prettiger dan de jeuk.
Zeker weten dat jeuk erger is dan pijn. Was er gisteren zo beroerd van. En ja het doet inderdaad zeer tot in je gewrichten. Als ik het goed begrijp is het voor jou de eerste keer dat je het hebt? Bij mij is het pure stress. Mijn oog is nog dik alsof ik een klap op mijn gezicht heb gehad. Gaat weer over maar vervelend is het wel. Ik krab mijzelf ook helemaal open dan.
De kids zijn bij hun pa, eindelijk, na vier weken. Even bijtanken, en maandag weer volop aan de slag in het gewone ritme.
Gek he dat je die adempauze nodig hebt terwijl je als je bij elkaar bent de kinderen altijd om je heen hebt. Voor mij is het allemaal nieuw natuurlijk maar ik vind het best prettig om ze een week niet te hebben. Kijk uit naar morgen als ze weer komen. Dat wel!
De kat is een diva geworden. Helaas had ik haar langere tijd Royal Canin gegeven, maar nu is ze verwend, en wil nauwelijks goedkoper spul. Maar ze kan me wat, ik laat het andere voer nu gewoon staan en ze moet wel vanzelf gaan eten. Zel eet ik ook geen biefstuk, dus ze went er maar aan. Maar, wel heel lastig om te zien dat ze loopt te slijmen met een vol bakje voer, omdat ze iets anders wil. Ik heb nu voer van acht euro voor anderhalve kilo, nog duur zat, maar een stuk voordeliger dan Royal. Even doorzetten.
Jawel ze gaat wel eten hoor. Heb hier bij het huis zo'n 12 katten geloof ik en die eten het goedkoopste van het goedkoopste. volgens mij is het een pot nat. Ze groeien er goed van in ieder geval en de kittens ook
Pff moet er nog steeds een stel wegbrengen
.
Knuff