Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Helma
Helma aug 27 '09
Nou Angel! Dat is fijn! Hoe laat komen ze? Ik ben heel benieuwd. Gelukkig maar dat je al weet dat er iets bewaard is gebleven!
Helma
Helma aug 27 '09
De medicijnen doen langzaam hun werk. Mijn polsen en handpalmen jeuken nog erg. Ik heb polsbandjes en handschoenen nat gemaakt en in de vriezer gelegd, dan kan ik die lekker aan doen als ze flink koud zijn!

Eigenlijk heb ik een vraag aan jullie. Mijn link is geplaatst op www.spiritualiteit.startpagina.nl , het was maar een tientje voor een jaar. Nu mailde die mevrouw me net dat ze een speciale rubriek ervoor heeft gemaakt, en ik kan de naam (spiritualiteit leren ontdekken) nog veranderen en ook de kleur van het balkje, wat nu rood is. Wat vinden jullie, zal ik dit zo laten of zal ik een kleur kiezen die ook in mijn site zit? En eigenlijk vind ik de naam wel oke...

De afwas is klaar, zometeen ga ik House kijken en daarna naar het dorp, Nacht van Nunspeet. De winkels zijn open tot half twaalf. Ik wilde er stappen, er is een nieuwe tent, voor mijn leeftijd, maar de jongste is naar haar vader en de oudste had zich ziek gemeld bij de lidl, ivm rugklachten, en nu wil ze niet mee, omdat ze anders misschien gezeur krijgt als men haar ziet. Dus: wie gaat er mee??? Ik baal, want ik had me er op verheugd, even eruit.
Emuca
Emuca aug 27 '09
Hij moet nog komen... dus ik wacht rustig af. smile

De vriend van mijn ma wil, als ik wat schilderijtjes afheb, wel regelen dat ze in de verkoop komen. Driemaal hoera.
Helma
Helma aug 27 '09
Boekje gekocht vanavond van Tich Nath Hanh. Eindelijk! Hij schrijft voor mij zulke waardevolle teksten, zo klaar en simpel, helemaal goed.

Het was zo kneiterdruk in het dorp! Je kon nergens meer langs. Karaoke, living statues, bandjes en alle winkels open. Heel gezellig.

En nu ga ik de hobbit uitlezen. Welterusten!
Richie Richard
Richie Richard aug 27 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Omdat ze er zo waarschijnlijk voor zorgen dat HAVO en VWO leerlingen op school blijven en geen MBO gaan doen. Ook heeft een MBO student vaak minder reistijd omdat er veeeeel meer MBO scholen zijn.

Hoeveel betaal je per jaar voor MBO Denzil? En betaal je school zelf?

Ik betaal mijn opleiding niet nee. Mijn ouders wel en het is ontiegelijk duur. Opleiding zelf was ik meen 700 de jaar. Dan waren de boeken maar 160 euro. Maar de reiskosten. 220 per maand. Dan moet ik nog een laptop aanschaffen >.> Dan komt er ook nog geld bij voor onze uitjes die we gaan krijgen. Ook weer paar honderd..
Emuca
Emuca aug 28 '09
Denzil... Dat is weinig vergeleken met wat ik betaal...

Schooljaar alleen al is 1650 euro ongeveer. Schoolmateriaal is ongeveer 75 euro per maand. nou, laptop hoeft dus niet meer, maar was 700 en als ik geen OV zou hebben, zou dat 330 per maand extra zijn. wink

En daarom krijgen HBO en WO studenten meteen hun OV... omdat ze of al 18 zijn, of omdat ze dat toch snel worden. JIj krijgt je OV kaart en studiefinanciering ook op je 18e... Maar het heeft ook te maken met de kinderbijslag, die tot je 18e loopt. SF en de bijbehorende OV kaart is een vervanging van die kinderbijslag.
Maryssa
Maryssa aug 28 '09
Zo ik ben weer thuis. Had gisteren mn vriend ontvoerd voor een nachtje in een hotel en diner vooraf. Hij wist niet waar we heen gingen en dat was echt leuk om hem zo te verrassen. Lekker op het terras gezeten in het groen in de Ooijpolder op de dijk. Mmmmm heerlijk wijntjes, portje en kaasplankje gesmikkeld en later samen in de tuin een joint gedeeld. Had ik nog nooit gedaan en we hebben zitten gieren van het lachen. Ik bleef maar zeggen dat ik niets voelde maar zat ondertussen wel heeeel aandachtig de blaadjes aan de bomen te bestuderen hihi. De hotelkamer was raar maar ja dat deel van het hotel is gebouwd op fundamenten uit 1700. Er hing een zware sfeer alsof ik niet voluit kon ademen en we hebben allebei bijna niet geslapen. Er hingen entiteiten rond ik voelde ze en had het idee dat ik ook wat zag staan in de spiegel.Op een gegeven moment had ik het gevoel er mee te communiceren via mijn gedachten. Bizar wel. Daarna nog even gewinkeld en nu weer thuis. Jee heb het gevoel dat ik een week ben weggeweest! Mmmmmmm
gast
gast aug 28 '09
Klinkt wel erg knus en gezellig Maryssa smile
admin
admin aug 28 '09
Zo, hier ben ik ook weer even. Alles gaat hier weer zijn gangetje. De jongste en de middelste zijn weer aan hun school begonnen deze week. De jongste (13) VMBO 2e leerjaar en de oudste (15) VWO 3e leerjaar. De oudste (18) begint volgende week aan haar laatste jaar voor verzorgende IG.
Ik heb deze week ook weer drie dagen gewerkt, vanaf volgende week woensdag moet ik weer mijn eigen rooster werken. Ben zéér benieuwd of ik het wel ga redden, want twee à drie ochtenden vroeg uit bed is eigenlijk het maximale. En ik zal volgende week van woensdag t/m zondag moeten werken. Maar gelukkig heb ik voor as donderdag een oproep gekregen van de bedrijfsarts, dus ik ga het ook met haar nog eens goed bespreken. Me/cvs is toch niet niks, het valt me erg tegen. Zoals mijn enkel, ben er 25 juli doorheen gezwikt en ik heb er nu nog giga last van frownAanstaande maandag moet ik een foto laten maken in het ziekenhuis en als dat niks oplevert, wat de HA en ik denken, dan moet ik weer getaped worden confusedNou ja, we zien het wel.
Nu lekker vrij weekend!! Even niks bijzonders en vier dagen genieten van mezelf. Als me dat lukt.

Liefs,
Marjan
admin
admin aug 28 '09
Heey Maryssa, dat klinkt op zich goed, jammer alleen dat je zoveel last had van het oude hotel met haar entiteiten. Je hebt vast lekker geslapen vannacht!!
Ron en ik gaan in november een weekendje met z'n tweetjes naar Limburg. Voor het eerst zonder de kinderen. Hielke is bij de logeerboerderij (= de jongste van 13) en de twee meiden zijn alleen thuis.
Spannend hoor, maar we hebben er wel giga veel zin in.

Liefs,
Marjan
admin
admin aug 28 '09
Limburg.. The place to be !!

Nims, ik wilde net vragen waarom je boze smiley er nog stond, (al weken ofzo) maar ik zie dat je hem intussen al hebt gewijzigd ? !
Maryssa
Maryssa aug 28 '09
@ Gast. Dank je het was ook heerlijk. Hoe is het nu met jou Syl? Ik hoop dat er weer wat meer rust om je heen is. Knuffel.

@ Larapinta.Och jee die enkel gaat dus niet zo goed. Misschien er hier een gezamenlijke reiki sessie naar toe sturen? Is wel even wennen denk ik als iedereen in huis weer naar school gaat of het vaste werkschema weer gaat volgen. Meer dan je best kun je niet doen, Marjan. Proberen hoe het voelt en als je rooster te zwaar blijkt dan kun je niet anders dan het bijstellen in overleg. Dat is fijn dat jij en Ron ook eens een weekendje samen hebben. Klinkt goed! Ja die entiteiten in het hotel was raar gevoel. Dat wordt vannacht zeker heel lekker slapen.

@ Heidel. Haaa welkom terug hier na je vakantie. Heb je het leuk gehad?
Islandlady
Islandlady aug 28 '09
Ben ik heel even:

@ Helma: Hoe gaat het nu met je neteltjes? Vannacht zijn ze bij mij weer op komen zetten. Grrr. Gek word ik er van. Dik oog ervan op de koop toe.

@ Maryssa: Wat onwijs leuk om je vriend zo te verrassen!

@ Marjan: YEAH goed gedaan lieve schat!

@ Gast: Hoe is het nu met je Syl?

Ga even verder en meldt me later weer.
ga even praten bij de touroperator waar ik nu eilandtours voor doe. Ze willen me graag houden maar ja... moet ik wel zeker van werk zijn..... duim voor me.

Liefs
gast
gast aug 29 '09
Quote:

Goed hoor. Niet zoveel tijd want we hebben visite en mijn man heeft ook een weekje vakantie. Leuke dingen gedaan en het is gezellig dus wat wil je nog meer smile
Lief dat jullie het vragen.
Islandlady
Islandlady aug 29 '09
Origineel bericht van: gast
Quote:

Goed hoor. Niet zoveel tijd want we hebben visite en mijn man heeft ook een weekje vakantie. Leuke dingen gedaan en het is gezellig dus wat wil je nog meer smile

Kan wel wat bedenken hoor laughlaughlaugh
Sjee wat flauw B:D
Helma
Helma aug 29 '09
Dank je voor het vragen Islandlady. Het is er nog steeds, de vijfde dag. Mijn achterste en mijn heupen hebben nog steeds vurige en warme bulten, maar met dermopoeder trekt de brand eruit. Mijn handen doen erg zeer, zelf tot in de gewrichten. Gelukkig is het al wel een stuk minder. Ik moest van de arts onderzoeken wat er nieuw is aan voeding of huidproducten, en kan alleen doucheschuim bedenken die ik bij de xenos heb gekocht. Ik heb maandag wel onder de eikebomen achter in de tuin gewerkt, dus ik wil even nagaan of de eikenprocessierups me beet heeft gehad.
Ik weet wel, jeuk is erger dan pijn! Sommige plekken, zoals bij mijn polsen en knieën heb ik opengekrabt, en er zitten flinke plekken. De pijn is prettiger dan de jeuk.

De kids zijn bij hun pa, eindelijk, na vier weken. Even bijtanken, en maandag weer volop aan de slag in het gewone ritme.

De kat is een diva geworden. Helaas had ik haar langere tijd Royal Canin gegeven, maar nu is ze verwend, en wil nauwelijks goedkoper spul. Maar ze kan me wat, ik laat het andere voer nu gewoon staan en ze moet wel vanzelf gaan eten. Zel eet ik ook geen biefstuk, dus ze went er maar aan. Maar, wel heel lastig om te zien dat ze loopt te slijmen met een vol bakje voer, omdat ze iets anders wil. Ik heb nu voer van acht euro voor anderhalve kilo, nog duur zat, maar een stuk voordeliger dan Royal. Even doorzetten.
Helma
Helma aug 29 '09
Op www.spiritualiteit.startpagina.nl staat nu mijn link, eindelijk! En de beheerder, waar ik inmiddels leuk mee mail, heeft een nieuwslinkje geplaatst:

http://spiritualiteit.nieuwslog.nl/article/spiritualiteit_84629/De_zoektocht_naar_jezelf.html

Echt zo leuk! En nu ga ik eindelijk maar eens verder met was vouwen en strijken!!! Fijne dag nog!

Liefs voor allen met een warme knuffel van Helma.
Islandlady
Islandlady aug 29 '09
Origineel bericht van: Helma
Dank je voor het vragen Islandlady. Het is er nog steeds, de vijfde dag. Mijn achterste en mijn heupen hebben nog steeds vurige en warme bulten, maar met dermopoeder trekt de brand eruit. Mijn handen doen erg zeer, zelf tot in de gewrichten. Gelukkig is het al wel een stuk minder. Ik moest van de arts onderzoeken wat er nieuw is aan voeding of huidproducten, en kan alleen doucheschuim bedenken die ik bij de xenos heb gekocht. Ik heb maandag wel onder de eikebomen achter in de tuin gewerkt, dus ik wil even nagaan of de eikenprocessierups me beet heeft gehad.
Ik weet wel, jeuk is erger dan pijn! Sommige plekken, zoals bij mijn polsen en knieën heb ik opengekrabt, en er zitten flinke plekken. De pijn is prettiger dan de jeuk.

Zeker weten dat jeuk erger is dan pijn. Was er gisteren zo beroerd van. En ja het doet inderdaad zeer tot in je gewrichten. Als ik het goed begrijp is het voor jou de eerste keer dat je het hebt? Bij mij is het pure stress. Mijn oog is nog dik alsof ik een klap op mijn gezicht heb gehad. Gaat weer over maar vervelend is het wel. Ik krab mijzelf ook helemaal open dan.

Quote:
De kids zijn bij hun pa, eindelijk, na vier weken. Even bijtanken, en maandag weer volop aan de slag in het gewone ritme.

Gek he dat je die adempauze nodig hebt terwijl je als je bij elkaar bent de kinderen altijd om je heen hebt. Voor mij is het allemaal nieuw natuurlijk maar ik vind het best prettig om ze een week niet te hebben. Kijk uit naar morgen als ze weer komen. Dat wel!

Quote:
De kat is een diva geworden. Helaas had ik haar langere tijd Royal Canin gegeven, maar nu is ze verwend, en wil nauwelijks goedkoper spul. Maar ze kan me wat, ik laat het andere voer nu gewoon staan en ze moet wel vanzelf gaan eten. Zel eet ik ook geen biefstuk, dus ze went er maar aan. Maar, wel heel lastig om te zien dat ze loopt te slijmen met een vol bakje voer, omdat ze iets anders wil. Ik heb nu voer van acht euro voor anderhalve kilo, nog duur zat, maar een stuk voordeliger dan Royal. Even doorzetten.

Jawel ze gaat wel eten hoor. Heb hier bij het huis zo'n 12 katten geloof ik en die eten het goedkoopste van het goedkoopste. volgens mij is het een pot nat. Ze groeien er goed van in ieder geval en de kittens ook smilePff moet er nog steeds een stel wegbrengen confused.

Knuff
gast
gast aug 29 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Origineel bericht van: gast
Quote:

Kan wel wat bedenken hoor laughlaughlaugh
Sjee wat flauw B:D

winklaugh
gast
gast aug 29 '09
Helma sterkte met de jeuk. Er is echt niets erger dan dat.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki