Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca aug 26 '09
Ik heb hem net ingepakt... ik breng hem zo naar mijn pa... en diens technische dienst gaat hem maken.... God.. ik hoop zo dat ie te redden is... Al mijn tekeningen... foto's... bestanden. Ik teken altijd op mijn grote computer... frown

School was heel leuk... ik ben blij weer aan de slag te kunnen...
Emuca
Emuca aug 26 '09
De harde schijf is dood... cryDus ik ben bijna alles kwijt. Bijna al mijn tekeningen en foto's... gone...
admin
admin aug 26 '09
Is dat hetzelfde als het moederbord?
Helma
Helma aug 26 '09
Lieve Angel,

Wat erg! Ik kan me een klein beetje voorstellen hoe dat moet zijn voor je, maar ik heb het ook eens gehad met al mijn columns: alles was ik kwijt! Echt rot voor je! Want je maakt ontzettend mooie dingen! Misschien dat je hier nog weer dingen terug kunt plukken?

Vanmiddag tussen werken door even naar de dokter gepiept. Ik heb netelroos. Ik word gek van de jeuk, en had vannacht een halve liter azijn over mijn romp gegooid. Fikse medicijnen mee, dus hoop dat het snel over is. Mijn billen zijn net enorme maanlandschappen met heuvels en kraters, mijn navel is nauwelijks terug te vinden tussen de enorme bulten blushen ik heb het gevoel dat ik een vulkaan ben, zo gloeit alles. Pffff... komt goed he!
admin
admin aug 26 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
De harde schijf is dood... cryDus ik ben bijna alles kwijt. Bijna al mijn tekeningen en foto's... gone...
Wow, dat is idd slecht nieuws. Er zijn bedrijfjes die kunnen redden wat er te redden valt. Mss te overwegen.
Wel een grote ramp.....zeg! Tjee... sick
admin
admin aug 26 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Is dat hetzelfde als het moederbord?
Nee, het moederbord, is heel iets anders; en die is redelijk makkelijk te vervangen en je hebt geen data verlies.
Emuca
Emuca aug 26 '09
Mijn pa's bedrijf doet vannacht de allerlaatste poging.
60 GB aan werk weg... jank...
admin
admin aug 26 '09
Ik zal voor je duimen.

Er zijn programmaatjes die mss nog wat kunnen lezen. En dan zijn er nog zwaardere maatregelen. Als je de geheime diensten zou kunnen vragen om je te helpen, dan denk ik dat ze heel veel kunnen terughalen. Want die hebben alles beschikbaar als het echt moet.

60 Gig, dat is heel veel..
Emuca
Emuca aug 26 '09
Maar soms lukt het hen ook maar om 50% terug te halen... En dat kost 700 euro...
admin
admin aug 26 '09
Ja, ik weet t. Flink balen. Nogmaal, ik hoop dat het vanavond lukt om zoveel mogelijk terug te halen.

Hard disk blijft kwetsbaar onderdeel. Snel ronddraaiende schijven met vlak erboven de lees/schrijfkop. Het is vergelijkbaar met een vliegtuig dat 1 meter boven de zee vliegt. Kleinste fout en hup, een crash.

Zo ook met de PC. Als de schijfkop net leest/schrijft terwijl je laptop een tikje krijgt dan is het mis. In dat opzicht is flash-geheugen beter. Die heeft geen bewegende delen meer. Maar is per GB erg duur. Komt nog wel.

Ik hoop op een goede afloop....
Maryssa
Maryssa aug 26 '09
Aaaaah nee Angel! Wat erg! Ik hoop dat ze bij je vaders bedrijf iets kunnen doen. Sterkte hoor!

En Helma, ja Netelroos is "Hell" ik heb het ook eens gehad je weet echt niet waar je het zoeken moet van de jeuk. Ik hoop dat de medicijnen snel helpen.
Emuca
Emuca aug 26 '09
Ik hoop het ook...

tegen de afleiding ben ik bezig met een schilderijtje van een elf smile
Cialara
Cialara aug 26 '09
Balen voor je Angel! Kan me helemaal voorstellen, al je werk weg; cryhopelijk voor jou kunnen ze nog iets redden.

Oh, Helma, vreselijk dat netelroos... en moet je dan toch nog werken dan? Ik zou me denk ik dan wel ziekmelden... Beterschap in ieder geval!

En ik kan merken aan Hans dat hij in de IT werkt... ha ha, wat een technische taal allemaal weer smile

Ik ben vandaag met S naar het museum van volkenkunde geweest in Leiden, was erg leuk, maar koud! Brrrr, het leek er wel winter! We waren blij dat we weer buiten waren. Maar de voorstelling van Dorestad was errug leuk, en ook hebben we veel gezien van de oerbeschavingen in Nederland, Nehellenea, allerlei oude "schriften", mummies enz. Allemaal heel mooi om te zien en zeer interessant; alleen wel vermoeiend na 3 uur kom je dan bijna gapend uit zo'n museum... tired
Emuca
Emuca aug 26 '09
HALLELUJA!

Mijn foto's van ierland heb ik op mijn laptop gezet... die ben ik dus, godzijdank, niet kwijt.

Preview van mijn elfje: http://img43.imageshack.us/img43/7154/dsc00407xur.jpg :3
admin
admin aug 26 '09
Mooi! grin
Emuca
Emuca aug 26 '09
ik wil er een heleboel gaan maken... en misschien wel verkopen. Want fantasy tekenen vind ik stiekem heel leuk.
Islandlady
Islandlady aug 26 '09
Origineel bericht van: Helma
Lieve Angel,

Wat erg! Ik kan me een klein beetje voorstellen hoe dat moet zijn voor je, maar ik heb het ook eens gehad met al mijn columns: alles was ik kwijt! Echt rot voor je! Want je maakt ontzettend mooie dingen! Misschien dat je hier nog weer dingen terug kunt plukken?

Vanmiddag tussen werken door even naar de dokter gepiept. Ik heb netelroos. Ik word gek van de jeuk, en had vannacht een halve liter azijn over mijn romp gegooid. Fikse medicijnen mee, dus hoop dat het snel over is. Mijn billen zijn net enorme maanlandschappen met heuvels en kraters, mijn navel is nauwelijks terug te vinden tussen de enorme bulten blushen ik heb het gevoel dat ik een vulkaan ben, zo gloeit alles. Pffff... komt goed he!

Oh Helma ik weet er alles van. Wat een ellende. Voorals als ik gestressed ben dan komt het opzetten.

Sterkte ermee en probeer niet te krabbelen.... pff makkelijker gezegd dan gedaan!

Knuffel wie weet helpt het!
Helma
Helma aug 27 '09
Dank je wel Islandlady! De jeuk verplaatst zich steeds. Mijn polsen doen nu gewoon zeer van de jeuk. Dit is nu de derde ochtend dat ik wakker word met volop bulten, en ik kan maar niet ontdekken waar het vandaan komt. DAt zei de arts al, het is soms moeilijk te achterhalen waar het door komt. Die jeuk maakt wel erg onrustig, pffff...
Christiane Beerlandt gaf me er flink van langs toen ik haar uitleg las laugh
Emuca
Emuca aug 27 '09
Yay.. de scan is goed verlopen... en schijnt wat gered te zijn. Ik krijg het straks. Laten we duimen dat het mijn tekeningen, schrijfsels en foto's zijn...
admin
admin aug 27 '09
Wow, spannend. Toch een lichtpuntje!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy