Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Maryssa
Maryssa aug 24 '09
aaah wat gezellig dat je even langs komt vliegen hier! Veel plezier nog in Kroatië!

Liefs
admin
admin aug 24 '09
ha die Heidel... kom maar gauw weer terug, alhoewel..
Kroatië = schitterend mooi.

Helma
Helma aug 25 '09
Ik voel me raar vandaag.

Gisteren ontdekte ik een aanbieding, voor een tientje kan de link van mijn website op spiritualiteit.startpagina.nl en dat voor een jaar! De aanbieding is alleen nog in augustus, dus ik ben er net op tijd achter gekomen. Dit vond ik wel de moeite waard. Dertig euro, wat het normaal gesproken is, vond ik iets te veel.

Verder voel ik me lichamelijk niet in orde. Ik heb pijn op de borst, wat volgens mij van mijn slokdarm vandaan komt. Ik werd er rond 700 uur mee wakker. Het zwelt aan en is binnen een seconde of tien weer weg. Een vage misselijkheid, boeren en oprispingen daarbij. Niet fijn.
Nou ja, maar even rustig houden vandaag, en niet teveel koffie. Misschien smerige thee ofzo...
Emuca
Emuca aug 25 '09
Ik heb het zoooo benauwd. En mijn kamer is een bende (ik was aan het opruimen...)... Straks naar school, ik heb er zin in! Ik was vanmorgen om 6 uur al wakker... toen ik mijn pa belde over mijn kapotte computer om half 9 was hij like: jij bent vroeg op!
Toen ik hem zei dat ik om 6 uur al wakker was, viel hij eventjes stil.
Helma
Helma aug 25 '09
Wij hangen hier een beetje tegen de griep aan. Bah. Geen koorts, maar hoesten, hoofdpijn en overal spierpijn. Bweeegh. vanmorgen had ik overal bulten, op mijn romp en op mijn armen. Gelukkig zakken die weer af.

Zometeen naar de kapper. Ik kruip eigenlijk liever mijn bedje in. Als ik morgen wil kunnen werken dan zal ik vanavond maar op tijd gaan slapen.
Fijne avond allemaal!
Beschermengel
Beschermengel aug 25 '09

Gauw weer beter worden hoor! ....en rust is altijd goed voor je smile
Maryssa
Maryssa aug 25 '09
Beterschap en veeeel slapen!
Emuca
Emuca aug 25 '09
En dan ben je opeens het aanspreekpunt van het eerste jaar... smile

Mijn computer is dus echt kapoet... echt shit... morgen maar eens naar pa toe.

Net paypal aangemaakt en cadeautjes gekocht... arme bankrekening...
Richie Richard
Richie Richard aug 25 '09
Mijn bankrekening heeft weinig te klagen.. Er gaat een hoop op en een hoop af.. Maar het blijft altijd rond de 200 hangen.. xD Is totaal niet veel gezien mijn loon. Maar gezien wat voor abbo's ik heb.. 2x 6 euro de maand voor een website.
4x 2 euro de maand voor een website.
2x 12 euro de maand voor een maandblad.
ong 4x6 euro de maand aan benzine.
en dan nog een kleine 40 euro aan eten en drinken..
Dat is dan al zo'n 108 euro de maand.
Ik verdien circa 200 per maand, wat straks waarschijnlijk 150 wordt. Dus mijn beurs begint te krimpen.. Welliswaar heb ik straks projecten op school waarbij we ingehuurd worden door bedrijven. Wat echt flink betaald. Al krijgen we daar maar 40% van. Maarja, binnenkort heb ik 1 website verkocht. Contract moet nog getekend worden en dan ben ik weer een kleine 400 rijker. en een andere is zo flut dat ik het gewoon weg gooi.
Emuca
Emuca aug 25 '09
Mijne blijft lekker hangen op de 1000... en dat doe ik al een jaar met alleen zakgeld en studiegeld... har har har...:V
admin
admin aug 25 '09
Weet je ... ik ben er eigenlijk wel heel erg weinig. Maar na de crematie van mijn zwager, zijn Ron en ik allebei erg moe en hebben we tijd om te verwerken nodig.
Ik denk dat het daardoor komt dat ik wel lees hier, maar niet veel schrijf blush

Liefssssss
Marjan
Emuca
Emuca aug 25 '09
Ah.. Veel sterkte!
Maryssa
Maryssa aug 25 '09
Aaah dat geeft toch helemaal niet dat je er wat minder bent? Neem rustig de tijd en Merudi loopt niet weg. Sterkte voor jullie en liefs.
Richie Richard
Ik krijg helemaal geen studie geld shocked..
Niet dat ik het erg vind. Ik vind het prima zo. Ik kan iets kopen als ik dat wil. Heb ik het geld nog niet, dan wacht ik maar, simpel zat. Niet meer uitgeven dan wat je hebt.
Emuca
Emuca aug 25 '09
Moet je 18 voor zijn... of 17 met HBO... smile
Richie Richard
Dat zuigt.. Waarom zou een 17 jarige MBO het niet waard zijn?
Maryssa
Maryssa aug 26 '09
Volgens mij heeft het er mee te maken dat de studie kosten voor een HBO opleiding best hoog zijn; hoger dan de kosten voor het MBO en is het een tegemoetkoming in de kosten.
Emuca
Emuca aug 26 '09
Omdat ze er zo waarschijnlijk voor zorgen dat HAVO en VWO leerlingen op school blijven en geen MBO gaan doen. Ook heeft een MBO student vaak minder reistijd omdat er veeeeel meer MBO scholen zijn.

Hoeveel betaal je per jaar voor MBO Denzil? En betaal je school zelf?
Islandlady
Islandlady aug 26 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Weet je ... ik ben er eigenlijk wel heel erg weinig. Maar na de crematie van mijn zwager, zijn Ron en ik allebei erg moe en hebben we tijd om te verwerken nodig.
Ik denk dat het daardoor komt dat ik wel lees hier, maar niet veel schrijf blush

Liefssssss
Marjan

Zoals al gezegd liefie Merudi loopt niet weg en ik ook niet hoor.
Neem je tijd dit kan niet zomaar van de een op andere minuut over zijn!

Twee armen om je heen van mij!

En veel knuffels voor jullie.

Liefs
Islandlady
Islandlady aug 26 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Omdat ze er zo waarschijnlijk voor zorgen dat HAVO en VWO leerlingen op school blijven en geen MBO gaan doen. Ook heeft een MBO student vaak minder reistijd omdat er veeeeel meer MBO scholen zijn.

Hoeveel betaal je per jaar voor MBO Denzil? En betaal je school zelf?

Hey AoD welkom terug! En hoe is het met je computer?? En hoe was school?

Liefs

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420