Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Helma
Helma aug 20 '09
Ik hoop zo voor Kaatje dat ze niks merken in het vliegtuig van het slechte weer dat op komst is!
Beschermengel
Beschermengel aug 20 '09

Ja ik ook, maar zou ze al niet er zijn? ..dus het slechte weer allang voorbij!
Helma
Helma aug 20 '09
nou, gelukkig maar!
Cialara
Cialara aug 20 '09
Zo, ik kom net van het strand... Het was er eerst heerlijk, bijna windstil en toen opeens kwamen er meer golven op zee, een teken aan de wand! Niet veel later zagen we de "crisis-schepen" niet meer die ver op zee liggen; het zicht werd dus slechter. Vlak daarna begon het vreselijk te waaien, schuimkoppen op zee, parasols die door de lucht vlogen winken de kinderen kregen de kriebels Dus nu lekker thuis en alle boel naar binnen brengen.

Als het goed is, is Kaat dus lekker ruim voor de storm de lucht in gegaan en vliegt ze er lekker langs zonder er last van te hebben.

Groetjes Jorine.
Islandlady
Islandlady aug 21 '09
Hey Storm in Nederland? Kan niet al de naweeen van Bill zijn. Die gaat richting New England frown.
Hier enorme regen gehad rond 12 uur vanmiddag! Bizar. Gelijk de wegen vol met water haha... ach ja.. Verder alles ok.. nou ja ok... pfff maar ik ben we weer 'zorgen' aan het maken voor er iets concreets is! Zaterdag of Zondag meer daarover.
Liefs

Cialara
Cialara aug 21 '09
Nou bij ons viel die storm reuze mee! Er is bijna geen druppel regen gevallen, heeft alleen maar flink gewaaid. Moet ik toch nog de tuin water gaan geven.
Maar ik zag dat het in het binnenland wat flinker tekeer ging?
Helma
Helma aug 21 '09
Hier op de Veluwe niet anders dan een fikse bui en een paar rake klappen met onweer, niks nieuws dus. De kat lag plat op een traptree, ik had alle deuren, ramen en gordijnen gesloten voor haar. Ze is zo bang voor onweer en vuurwerk!

Ik smste met mijn dochter om 23.00 uur: hun nieuwe tent heeft op Lowlands de storm doorstaan, dus dat is ook in orde!
admin
admin aug 21 '09
Hier helemaal geen noodweer hoor winkEen bui, dat wel, maar noodweer, nope laugh
admin
admin aug 21 '09
Hier eindeijk einde van de week ... eekVan een erg lange, drukke week, die begon met de crematie van mijn zwager. Nu weekend .... bijkomen en daarna weer doorgaan.

Hoop dat alles goed gaat met jullie allemaal.
Zal dit weekend weer meer hier aanwezig zijn hoor laugh

Liefs,
Marjan
Cialara
Cialara aug 21 '09
Nou lekker uitslapen dan maar morgen Marjan smile
Islandlady
Islandlady aug 22 '09
Ja dat mag ze tot zeker 6 uur morgenavond jullie tijd dan ben ik wel een keer online denk ik.. Pff dat tijdverschil is het ook niet echt hoor....
Helma
Helma aug 22 '09
Marjan, ik hoop dat het een beetje lukt om je weg te vinden in de rollercoaster van de afgelopen week.

De afgelopen vierentwintig uur keken Sandra en ik de drie delen van de Lord of the Rings nog maar eens. Heerlijk! Wat een fantastisch mooie films zijn het toch. En zo handig op dvd: als de deurbel of foon gaat, zet je hem gewoon even stil!

De oudste belde gisteravond helemaal wild vanaf Lowlands.
Ze hadden een optreden bijgewoond van de The Prodigy, geen idee wie dat zijn: ze was helemaal happy, want de hele tent was uit zijn dak gegaan. Ik ben blij dat ze het zo naar de zin heeft. Voorgaande jaren was ze altijd misselijk van de zenuwen. Zelfs zo erg dat ze in de week ervoor zulke buikpijn had dat ze in de rolstoel moest, toen we eens naar de dierentuin gingen. Nu is ze veel meer ontspannen. Haaha, ze is ook net d'r moeder... confused
admin
admin aug 22 '09
Goedemorgen smile

Ik heb als een blok geslapen, heb wel weer pijn in mijn rug, daar baal ik van, maar doe rustig aan, hou het goed in de gaten.
Straks voor Hielke nieuwe voetbalschoenen kopen [van zijn verdiende geld van de folders wink] en dan rond twee uur zijn wedstrijd in Blijham, 5 km verderop. Verder NIKS in de planning vandaag. Zo hou ik het ook, morgen moeten we een rit maken naar het Westen om de auto van mijn zwager op te halen.

Ja B, ik weet het, we spreken elkaar veel te weinig, mis het ook enorm frown, maar ben zó moe, gisteravond redde ik het ook niet om op je te wachten confused

Heel veel liefs
tot laterszzzz
Marjan
Helma
Helma aug 23 '09
Wat is er Nims??? Je ziet zo rood! confusedZo'n anonieme dude die steeds online is?
Emuca
Emuca aug 24 '09
En ik ben weer terug!

Wat een vakantie zeg... Het voelt fijn weer te kunnen beginnen met school, al valt het afscheid alweer zwaar...

Heb veel dingen meegemaakt en geleerd... en dat is soms heel zwaar geweest. Ik ben heel erg ziek geweest, heb vreemde dingen gevoeld en knallende ruzie gehad... maar heb ook weer mooie dingen gezien en een katje mogen houden.
Maryssa
Maryssa aug 24 '09
Hey Angel!

Welkom terug, leuk dat je er weer bent! Dat is dus wel heftig geweest je vakantie in meerdere opzichten. Ben je wel weer helemaal beter? Aaaaah wat heerlijk een katje er bij! Miste je wel hier hoor wink

Liefs Maryssa
admin
admin aug 24 '09
Hey NiMS! Je avatar en icoon zijn anders dan we gewend zijn van je.

En AoD - welkom terug!!!
Heidelroos
Heidelroos aug 24 '09
Heeeeeeeeeeeeeee..

Groetjes vanuit het verre Kroatie..

Tis veeeeel te warm voor Heidel.. !!! crazy
Emuca
Emuca aug 24 '09
*is al gesmolten*

Het wordt morgen koeler... YAY!
Cialara
Cialara aug 24 '09
Hee, leuk dat je er weer bij bent AOD! We hebben je best wel een beetje gemist hier grin

Ja, de avatar van NiMS was mij ook al opgevallen...is dit een van die emoties waarvoor je een kaartje vroeg NiMS? Of ga ik nu buiten mijn boekje frown

Hier bij ons is nog 1 kind dat nog plannen heeft voor de laatste week van zijn vakantie, de anderen zijn alweer begonnen; op de basisschool en op de peuterspeelzaal. Ha ha ha, ik heb nu alle categoriën in huis hier bij de engelenbende laugh

Gisteravond hebben we nog een hele gezellige avond gehad met vriendjes van onze oudste en hun ouders en broers, ter afsluiting van 8 jaar basisschool vriendschap. Lekker lang de BBQ aangehad en vlees verbrand. Aan het einde nog een gezellig ijsje winkbij kaarslicht en wat een heerlijke zwoele zomeravond was het weer. De vakantie duurt dit jaar echt te kort!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki