Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin aug 19 '09
Quote:
@ Marjan: Geniet van je vrije dag!

Dat doe ik hoor, rommelen in en om huis, opruimen, uitrusten van de hitte hier en wat luieren wink

Liefs,
Mar
Cialara
Cialara aug 19 '09
Was dat even balen, is het prachtig strandweer, moet je om 12:00 bij de Ortho zijn! Dus dan daarna maar naar het strand met de auto... Oeps parkeergarage vol! Gelukkig weten we de weg en na een aantal rondjes rijden toch eindelijk de auto kwijt en alsnog heeeeerlijk genoten van een zonnige zomerse strandmiddag! Morgen weer; waarschijnlijk de laatste keer, want als het weer echt om gaat slaan (en dat hebben ze ruim beloofd op het journaal!) Dan komen we er voorlopig niet meer frown
Wat was het toch een zaaaaaalige zoooooooooomer grin
admin
admin aug 19 '09
oe!!??.... Is de zooooooooomer al voorbij? hier nog niet hoor whistlegrin
Cialara
Cialara aug 19 '09
Nee, de zomer is nog Lang niet voorbij grinmaar de schoolvakantie volgende week wel frown
admin
admin aug 19 '09
Ah ja, das waar, in Nederland is de vakantie 6 weken,
in Belgie is hij 8 weken.. alllen daarheen zekers laugh
Cialara
Cialara aug 19 '09
Jaaaaaaaaa, dat is natuurlijk niet eerlijk! (in kindertaal grin) maar 6 weken is lang zat. Je zal maar om kinderopvang verlegen zitten... Heb ik zelf gelukkig geen last van wink
admin
admin aug 19 '09
Jorine, wat wil je uitdrukken met " ik ben de spiegel van mezelf"?
gast
gast aug 20 '09
Vandaag voor het eerst dolfijnen voorbij zien komen. Het was maar eventjes dat ze zich lieten zien maar het waren er een stuk of 6. Echt heel gaaf smile
gast
gast aug 20 '09
1 keer is wel genoeg denk ik wink
Islandlady
Islandlady aug 20 '09
Origineel bericht van: gast
Vandaag voor het eerst dolfijnen voorbij zien komen. Het was maar eventjes dat ze zich lieten zien maar het waren er een stuk of 6. Echt heel gaaf smile

Onwijs mooi gezicht he? Ik moet altijd huilen als ik ze zie voorbij zwemmen. Hier zal ik dat niet zien. Laatste keer was dat er 2 naast de boot opdoken. GEWELDIG!
Islandlady
Islandlady aug 20 '09
Kleine weather update!
Hurricane Bill trekt nu voorbij. Regent nu dus lekker! Bijna windstil. Het oog trekt nu nog niet voorbij aan SXM. Het rare met een orkaan/hurricane is, dat als je in het oog zit het doodstil is. Geen wind, geen vogelgeluiden, geen krekels helemaal niets. Nu hoor ik ook alleen maar regen op het dak en de auto's die rijden.
Het oog gaat voorbij op een afstand van 290 mile zo tussen nu een 2 uur morgenvroeg.

Tjonge ik lijk Piet Paulusma wel hahaha.
Verder alles goed hoor! Jongens zijn nu bij mij. Gelijk geweldige knok die twee. Is weer over en ze liggen op bed zonder morren. Dat wil ook wat zeggen. We komen er wel. Beetje wennen want het is allemaal erg nieuw voor hen en voor ons natuurlijk ook. We hebben nu afgesproken dat ze zondag naar hun vader gaan en vanaf dan dus om de week. Voor iedereen een stuk rustiger denk ik.

Slaap lekker allemaal. Ga dr vroeg in want morgen vroeg op.
5.30 gaat de wekker en de heren willen eieren met spek. hehe.. Douchen nu maar even want als het water morgen weer op is hebben we een probleempje smile

Ayo!

B
gast
gast aug 20 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Origineel bericht van: gast

Onwijs mooi gezicht he? Ik moet altijd huilen als ik ze zie voorbij zwemmen. Hier zal ik dat niet zien. Laatste keer was dat er 2 naast de boot opdoken. GEWELDIG!

Ik moet altijd huilen als ik ze in gevangenschap zie. Nu dus niet het was gewoon een geweldig gevoel om ze zo voorbij te zien komen.
Islandlady
Islandlady aug 20 '09
Ja ook dat inderdaad maar heb iets met dolfijnen. Mijn grootste inkomen was van het dolfijnenzwemmen toenhet nog op Anguilla was maar heb wel TEGEN getekend voor een dolfijnen geval hier op het eiland. Is er ook niet en zal er niet komen ook smile
Als het aan mij ligt tenminste ...
admin
admin aug 20 '09
Toedels mensen, om half elf vertrek ik van huis en om 14.50 vliegen we richting zonnetje en strand!
Tot over twee weken whistle
admin
admin aug 20 '09
13.50..pff..hoezo stress..
Een beetje goede energie is wel welkom (ivm vliegangst), dus mocht iemand wat over hebben, ik ontvang graag!
Beschermengel
Beschermengel aug 20 '09

Ik zal aan je denken!! tot over 2 weekies! smile
admin
admin aug 20 '09
Ow...dat weeralarm... sickconfused
Beschermengel
Beschermengel aug 20 '09

Niet bang zijn....jullie zijn beschermd geloof me! er gebeurt niets.

Ik weet wat vliegangst is, ik heb het zelf ook smile......... Heb BeschermHeiligen gestuurd!
Helma
Helma aug 20 '09
KOmt helemaal goed Karin! Wij duimen voor jullie!

Heel erg veel plezier gewenst, en tot gauw!

Warme knuffel van Helma xxx
admin
admin aug 20 '09
Als het goed is, vliegt Karin nu richting zonnige oorden!! Hoewel het hier ook aardig zonnig is en toch wel behoorlijk van temperatuur wink

Vanmorgen gewerkt, erg druk [ga zaterdagochtend ook maar naar mijn werk om een begin te maken met het rooster van oktober], morgen ook werken, mede zitten bij sollicitatiegesprekken voor coördinerend verpleegkundige. Ach, het houdt de mens van de straat. Net met Jorinda naar de gynaecologe geweest, en nu even chillen ... cool

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki