Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin aug 16 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Ik heb wederom niets te klagen! Sorry voor mijn positiviteit!

Zijn we afgelopen week op vakantie geweest op het strand in Katwijk, vandaag was het ook wel weer lekker weer en zijn we maar weer een dagje naar het strand geweest... in Katwijk grinen gezien de weerberichten voor de komende week, zullen we er nog wel een aantal keren naar toe gaan. Tja de laatste week van de vakantie en we gaan genieten tot de laatste snik!

Morgen gaan de basisscholen hier alweer van start. Mijn kinderen hebben ook nog een week ...... wink
Geniet van elk moment dat je deze week nog kunt genieten laugh

Liefs,
Marjan
admin
admin aug 16 '09
Origineel bericht van: Islandlady

@ Bea; spannen hoor zo'n hurricane, ook wel eng lijkt me... ook jij veel sterkte frown

Voel op dit moment geen angst. Vanmiddag wel even omdat een vriendin van mij die momenteel even in Nederland zit redelijk in paniek opbelde of ze terug moest komen voor haar huis. Er zit iemand in haar huis die niet weet wat er gaat gebeuren en wat ze moet doen. Toen werd ik wel ongerust en als je kijkt naar de beelden dan is de tweede ook wel erg groot! Kan nog van alles gebeuren in de tussentijd natuurlijk.
Hou jullie wel op de hoogte! Tot de stroom uitvalt natuurlijk smile

Liefs

Je bent niet online op msn ... is de stroom al uitgevallen ?? shocked
gast
gast aug 17 '09
Hé Helma, zie het van de zonnige kant; ik denk dat jij een stuk minder huur betaald als diegene die het koopt; die heeft een veel hogere schuld bij de bank en moet er heel veel zelf in steken om het uiteindelijk "eigen" te kunnen noemen. Staar je dus niet blind op het hebben van een "eigen" huis want er zijn er maar heel weinig "eigen" en de meesten hebben gewoon een heel duur huurhuis van de bank.
Islandlady
Islandlady aug 17 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: Islandlady

@ Bea; spannen hoor zo'n hurricane, ook wel eng lijkt me... ook jij veel sterkte frown

Voel op dit moment geen angst. Vanmiddag wel even omdat een vriendin van mij die momenteel even in Nederland zit redelijk in paniek opbelde of ze terug moest komen voor haar huis. Er zit iemand in haar huis die niet weet wat er gaat gebeuren en wat ze moet doen. Toen werd ik wel ongerust en als je kijkt naar de beelden dan is de tweede ook wel erg groot! Kan nog van alles gebeuren in de tussentijd natuurlijk.
Hou jullie wel op de hoogte! Tot de stroom uitvalt natuurlijk smile

Liefs

Je bent niet online op msn ... is de stroom al uitgevallen ?? shocked

Nee schat!
Zijn nog andere dingen geloof ik dan internet hahaha.. Vanmiddag lekker bij een vriendin geweest. Lekker kletsen hangen roseetje dr bij. Ze woont ook nog eens heel naar maar niet heus!

De stormen zien er goed uit! Dat wil zeggen! Ana is uit elkaar gevallen en is nu een depressie. Bill is nasty maar gaat ver noord over ons heen althans zoals het er nu uitziet! Hooguit regen maar dat kan het eiland wel gebruiken.

Liefs
B
Helma
Helma aug 17 '09
@gast: ja, daar heb je wel gelijk in...
Laatst zei iemand: je kunt in deze dure tijden maar beter zo weinig mogelijk geld hebben, dan kun je het ook niet uitgeven of in de problemen raken, hihihi...
Ik betaal 226 euro huur in de maand, en dat met een flinke tuin. Ook is het onderhoud niet voor mezelf maar voor de woningbouwvereniging, dus praktisch gezien is het best handig allemaal.

Maar soms baal ik er wel eens van. De jongste zou zo graag eens vliegen, en ik zou ze zo graag eens iets duurs willen geven zonder erbij na te hoeven denken. Enfin, ik heb de mazzel dat ik nooit een enorme stap achteruit heb hoeven doen, maar om na al die jaren eens financiele vooruitgang te kunnen zien, dat zou wel eens fijn zijn.

Niet getreurd, vandaag gaan we naar Slagharen met gratis kaartjes van Djurre. Bolletjes mee, drinken en een goed humeur!

Liefs voor allen van Helma.
Richie Richard
Richie Richard aug 17 '09
Pfff ik ben kapot!

Eergister om 7 uur opgestaan, omdat we om 9 uur met de scooter gingen toeren. Raad eens waar heen? Kleve! Helemaal in Duitsland! We deden er ruim 3 uur over. Het was vrij simpel. Gewoon constant de waal gevolgd.
Vuren - Herwijnen - Tuil - Waardenburg.. En ja die andere plaatjes ken ik niet, en dan komen we Tiel nog tegen.. En zoo richting Nijmegen. Daar weer door heen rijden.. Jaren geleden dat ik in Nijmegen ben geweest. Naja, vanaf Nijmegen was het nog 24km. We konden niet te ver Duitsland in, aangezien ik me groene kaart niet bij had. Ik wist niet eens dat ik er een had.. Dusja.. Dus Kleef is echt de eindbestemming geweest. Daarna weer terug rijden he. En aangezien het pas 12 uur was.. Zijn we vanaf Nijmegen, richting Grave gegaan, dan langs Schaijk. En dan zo naar Heesch gereden. Daar woont mijn Opa in een verzorgingstehuis. (Geen zorgen, hij is daar gelukkig.) Hij dacht eerst dat we met de auto waren, tot dat hij onze helmen zag. (Van mij en mijn vader.) Hij was wel erg verrast. Hij wou meteen met ons naar beneden en naar buiten om te gaan drinken ^^. Echt een geweldige vent als je het mij vraagt.

Maarja, na een uur moesten we toch echt weg. Want Rosmalen, Den Bosch, Zaltbommel, Gorinchem, stond nog op de route. (We zijn namelijk niet rechtstreeks naar huis gegaan.) Nah, via Nuland zijn we door rosmalen gegaan. Waar we een klein restaurantje tegen kwamen. Het kwam mij al vaag bekend voor. Toen zei me vader. Daar hebben ik en je moeder elkaar ontmoet. Hoogerij. Naja, ik vond het geweldig. Dus hebben we daar eventjes wat gedronken. Daarna zijn we weer verder gegaan. In Den Bosch weer gestopt. Even wat snacks op. Want we hadden honger. En even gekeken naar slippers die ik nu al een half jaar hard nodig heb. (IK wil slippers hebben met slechts 1 bandje en een soort kurk zolen.) Hadden ze daar ook niet.

Naja we gingen verder. Naar Zaltbommel. Zeer mooie stad als je het mij vraagt. Echt prachtig om het te zien. We gingen zoeken naar een restaurant. Maar niets viel ons echt in de smaak. Dus zijn we naar gorinchem gegaan. (30km extra gereden om thuis te komen. Zaltbommel naar huis is 20 km. Zaltbommel Gorinchem naar huis is ruim 50km.) Zijn we daar lekker grieks gaan eten in Jannis.

En daarna gingen we over de spijkse dijk weer naar huis. Uit eindelijk was het 7 uur. Ik heb maar 1 keer hoeven tanken. (Eigenlijk niet.. Maar dies gek.. Een gratis tank van me vader ^^) Naja, we hebben 205 km gereden op 1 dag. Ook even uitgerekend hoeveel mijn scooter verbruikt. 1:34.
Moet je na gaan dat het al 8 jaar oud is. Veel grotere sproeier, Powerfilter. En zo is opgevoerd naar 80à85km/u. Dat is nog zeer zuinig als je het mij vraagt.

Naja. Ik flink moe. Wou ik gister op adem komen. Maar nee, er was kermis in Oss. (Heesch ligt tegen Oss. Mijn geboorte plaats is Oss en mijn familie woont daar ook.) En we zijn al 3 jaar niet meer bij die kermis geweest. Het was mooi daar. Maar ik ben uiteindelijk nergens in geweest. Niet dat ik er bang voor was. Maar ik had gewoon weinig zin. Naja. Ze hadden een schietkraampje. En dat kan ik gewoon niet laten. €5,- voor 10 schoten. Best duur, maar ik vind het leuk. Uiteindelijk heb ik 15 euro daar aan uit gegeven. En in totaal 24 punten gehaald. (Ik heb er dus 6 gemist >.< bewegende fishes kunnen best wel lastig zijn)
Naja, daarvan heb ik een onwijs vette aansteker voor genomen. Een flammenwerper achtige. En een afgesloten asbak. Waar je dan op een knop moet drukken en dan gaat het dekseltje met as al draaiend naar beneden en blijft het in de bak. Handig als er veel wind staat.

Maarja, geslaagde weekend. Hoe was het bij jullie?
Beschermengel
Beschermengel aug 17 '09

Leuk hoor zo toeren! wel een end weg .....ik denk niet dat ik dat zou halen met mijn scootertje, maar je bent nog hartstikke jong dus energie genoeg, meer als ik in iedergeval frown

Ik weet hoe vermoeiend het is want je moet echt goed opletten, met de auto ook natuurlijk maar vindt dit toch anders...dus ik doe toch maar kleinere afstanden smile

Ik ga woensdag een endje rijden ..het word 30 graden dus lekker uitwaaien!
Maryssa
Maryssa aug 17 '09
@ Denzil: Klinkt goed die asbak en die aansteker. Kermis blijft leuk om over heen te wandelen ik hoef ook zelden ergens in. Heee wat leuk dus je bent door mijn stad Nijmegen gescheurd. smile

@ Islandlady: Gelukkig maar dat de storm is afgezwakt. En inderdaad een verfrissende regenbui is wel welkom. Mmmm bijkletsen, lachen en rosé drinken gezellig hoor!

Gisteren naar Elvis tribute concert geweest. Was erg goed. Later gezellig met mn vriend een frietje gegeten (ow my god wat is dat lekker als je dat al lang niet hebt gegeten), neergestreken op een terrasje en gekletst.
Islandlady
Islandlady aug 18 '09
Hey allemaal,

Later dan ik had gedacht. Internet klapte er vanmiddag ineens uit. Sukkels waren bezig met allerlei poles en weet ik veel wat. Dus nu weer wel.

@ Maryssa: Gaaf Tribute to Elvis. Mijn lief gaat woensdag of donderdag een langs Graceland! Tenslotte brengt hij dochterlief weg naar Jackson in Tennessee en ja dan ben je er in de buurt :)Hij moet me wel even bellen als hij daar is hihi.

Zoals al gezegd Ana was alleen maar regen, Nu Bill nog afwachten maar vooralsnog gaat hij ver bovenlangs. Dat kan natuurlijk altijd nog veranderen want het is nog geen donderdag! De laatste echte Hurricane Omar, vorig jaar draaide in de laatste uren en die kwam vol op het noordoosten van het eiland binnen!
Acht tot eind november is er kans op een hurricane. Niets nieuws voor hier in ieder geval.

Verder vandaag! Had vanmiddag een gesprek met diegene die mij dolgraag wil inhuren als property manager. Het probleem is echter dat er op dit moment geen property beschikbaar is.. best handig toch wel. Hij zou CupeCoy Beach Club krijgen maar daar zijn ze op het laatste moment vanaf gestapt omdat je niet zomaar iemand kan ontslaan. Wachten is op de volgende grove fout die gemaakt wordt en dan zijn we waarschijnlijk in! Daar kan ik natuurlijk niet op wachten. Dus blijf vrolijk verder zoeken. Ga wel aan de slag met een aantal projecten met vakantie woningen/time share waarvan ik een aantal eigenaren ken. Wie weet komen we dan zo binnen. Zou leuk zijn! Enfin. Ik heb vertrouwen dat er iets komt wat geschikt is voor mij!

Spreek jullie morgen weer lieve schatten!

B
admin
admin aug 18 '09
Gelukkig alleen maar regen!
Lekker uitgeslapen vandaag, gisteren een logeetje gehad en die meiden hebben de hele nacht gespookt met als gevolg dat ze gisteren tot 15.30.. eekhebben geslapen. Mamma ook goed brak natuurlijk laugh
Straks nog even shoppen voor de vakantie en dan donderdag vliegen..whaaa.. laugh

even de link van het hotel plakken,ik heb er zin in!

http://www.highbeach.gr/

Mijn ex is zaterdag verhuisd, was even slikken, maar langzaam aan kom ik weer boven water. Kaat komt er wel.
Cialara
Cialara aug 18 '09
Zoooooooooooo hee Karin! Wouw dat ziet er goed uit! Dat wordt superdeluxe genieten voor jou en de kids! Heel veel plezier alvast wink
Beschermengel
Beschermengel aug 18 '09

ohhhhhhhhhh nou zeg, ziet er heel mooi uit!! Genieten maarrrrrrrrrr!!.. smile
gast
gast aug 18 '09
Ziet er zeker super uit. Is het all- inclusive?
Debiorah
Debiorah aug 18 '09
Wauw wat een prachtig resort! Jullie gaan vast heerlijk genieten. En dat hebben jullie ook dik verdiend! wink

@ islandlady: je vertrouwen en hoop sieren je!
Islandlady
Islandlady aug 18 '09
@ Karin Wow dat ziet er mooi en luxe uit. Geniet er van meis je hebt het verdiend!

@ Debiorah: Dank je wel!

Ben net wakker. Koffie erbij en heftige emailwisseling met mn lief. Er is geen water dus kan niet douchen.. hoewel ik had de sun-douche gevuld hahahaha.... tot straks.
Emuca
Emuca aug 18 '09
Nog een weekje vakantie. Wil nu wel weer terug naar het echte leven... Tot over een week lieve mensen!
Islandlady
Islandlady aug 19 '09
Hey AoD meis geniet nu nog dat laatste weekje!
Tot over een week meis... ennuhhh hoe is het met je boek?

Liefs
Beschermengel
Beschermengel aug 19 '09

Tot over een weekje smile
admin
admin aug 19 '09
Hallootjes allemaal,

Zo even een dagje niet hier geweest ... was gisteren doodmoe van het werken [en ik denk ook van de dagen daarvoor met de crematie], dus heb gisteravond op de bank geslapen en daarna in mijn bed verder geslapen en uiteindeijk was ik vanmorgen om half tien uit bed ... Voel me nog steeds moe, weer pijn in mijn rug, maar ik klaag niet, we gaan vrolijk verder hoor laugh

@ karin - heel veel plezier in griekenland, het is een prachtig resort zo te zien, en ik hoop dat je even helemaal tot rust kan komen!!
@ AoD - tot over een weekje hoor smile
@ Bea - gelukkig was Ana minder erg dan verwacht, hopelijk gaat Bill dezelfde kant op wink

Vandaag dus lekker vrij, morgen weer werken.
Kom hier vandaag nog langs hoor!!

Liefs,
Mar
Islandlady
Islandlady aug 19 '09
Goedemiddag!!!

@ Marjan: Geniet van je vrije dag!

Bill wordt groter en groter maar komt niet naar het eiland. Men is nu bang voor Bermuda en New England (USA) We zullen wel snert weer krijgen maar dat is niet erg. Alles beter dan een hurricane zal ik maar zeggen.
Gisteren mijn resume naar de telefooncompany on Island gestuurd. Niet helemaal mijn ding maar als ik eerst maar werk even inkomen heb toch?

Vanmiddag mag ik weer met toeristen rond. LEUK! Mooi niet dus. Hoor net dat de Carnival Glory weer vertrokken is. Ahead of the storm?

Ben later mss wel weer even hier.

Fijne dag verder!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske