Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin aug 15 '09
Quote:
Marjan; heel veel sterkte, ik vind dat je wel een heel moeilijke opdracht hebt uit te voeren, ik zou het absoluut niet kunnen en zou alleen maar staan te janken en er geen woord uitkrijgen.
Succes meis.

Dank je wel, ik heb het vijf jaar geleden ook gedaan bij een zeer dierbare vriendin. Die is 40 jr geworden destijds. Het lukte toen wel, en als ik tranen in mijn stem heb, dat mag, maar als je er geen woord uitkrijgt, wordt het minder. Maar het gáát me gewoon lukken blush
admin
admin aug 15 '09
Hoi lieve allemaal,

Morgen ben ik hier dus niet te vinden. Morgenavond hopelijk weer. We gaan op tijd weg. Wij kunnen als familie eerder naar binnen om afscheid te nemen van mijn zwager blushNa de dienst gaan we op een héél andere locatie nog wat eten en drinken.
Ben vast niet heel vroeg thuis, dus wens jullie een gezegende zondag toe, en jullie zien me hier wel weer verschijnen.

Liefs,
Marjan

ps lieve Bea, sterkte met de eerste hurricane van het seizoen!!! Denk aan je xxx
Cialara
Cialara aug 15 '09
Sterkte morgen Marjan! Ik zal aan je denken frown
admin
admin aug 15 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Sterkte morgen Marjan! Ik zal aan je denken frown

Dank je wel lieve Jorine ...
Cialara
Cialara aug 15 '09
Het is niet leuk als er voor jou ongewenste familie komt zoals je vertelde, maar als zij ook daadwerkelijk verdriet hebben en afscheid willen nemen, dan moet je daar toch ruimte voor geven denk ik...
En inderdaad, je kunt je gewoon omdraaien en er verder geen aandacht aan schenken dat zij er zijn. Dat zal niet meevallen.
Wie weet zoeken ze morgen toenadering... en is er kans op...

Dubbel sterkte dan maar morgen!
Knuffel Jorine.
Islandlady
Islandlady aug 15 '09
Nou het gaat gebeuren.
Van de week hadden we al een Tropical Wave maar nu is de eerste echte Hurricane in aantocht.
Wordt verwacht op maandag rond 8.00 am onze tijd. Haar naam is Ana!
Daarachter zit alweer een depressie. Die is enorm groot en zal zich ook vormen tot een Hurricane genaamd Bill. Woensdag verwacht!
Voor de kust van Afrika zit daarachter weer een enorm wolkenveld.

Ik vraag me af of ze dit jaar allemaal achter elkaar komen. Misschien in de aanloop naar 2012? Verwoesting?

De website die ik kijk is de volgende: http://www.nhc.noaa.gov/index.shtml

Misschien kan iemand van jullie hier iets over zeggen?

Heb me in iedergeval al wel voorbereid. Alles gevuld met water, genoeg eten en drinken in huis.
Morgen nog even wat spullen binnen zetten en luiken dicht.

Kreeg telefoontje van een vriendin die momenteel in NL zit. Die wil terugkomen maar ze kan waarschijnlijk niet eens terugkomen omdat ze alle vluchten staken. Zit je dan op de rots hier smirk

Vanavond eerst maar eens cultureel doen hier op het eiland. Kennelijk is er een musical workshop geweest en is vanavond een uitvoering. Als mijn lekke band tenminste gerepareerd is.

Nou mensen slaap lekker allemaal en tot morgen!

@ Marjan: Lieverd heel veel sterkte morgen!
Helma
Helma aug 15 '09
Marjan, heel veel sterkte gewenst morgen.

Liefs, Helma.
Helma
Helma aug 15 '09
Origineel bericht van: gast
Hoop geld voor zo'n huis.

Nou Gast, sorry, maar dit schiet me in het verkeerde keelgat. Ik woon ernaast en het is het mooiste huis dat ik me kan wensen! Hoe groot moet een huis zijn om gelukkig te zijn? Je opmerking komt een beetje laatdunkend over.
admin
admin aug 15 '09
Het is niet leuk als er voor jou ongewenste familie komt zoals je vertelde, maar als zij ook daadwerkelijk verdriet hebben en afscheid willen nemen, dan moet je daar toch ruimte voor geven denk ik...
En inderdaad, je kunt je gewoon omdraaien en er verder geen aandacht aan schenken dat zij er zijn. Dat zal niet meevallen.
Wie weet zoeken ze morgen toenadering... en is er kans op...

Dubbel sterkte dan maar morgen!
Knuffel Jorine.

Dank je wel voor de sterkte, het is een heel verhaal ... maar Dennis zou niet willen dat ze er zijn. En dat maakt dat het voor ons belangrijk is dat ze er niet zijn.
admin
admin aug 15 '09
@ Bea - als internet het maar blijft doen, klets ik je er wel doorheen. Maar die achter Bill zit, die lijkt nog groter te worden, of zie ik dan verkeerd??

@ Bea & Helma
Dank jullie wel voor jullie lieve woorden!!!

Liefs,
Marjan
admin
admin aug 15 '09
Lieve allemaal,

Tot morgen, ik ben er vantussen. Morgen lange, drukke, vermoeiende, emotionele dag.

Doeg en doe je ding, dan komt het allemaal goed!!!

Liefs,
Marjan
Cialara
Cialara aug 15 '09
@ Marjan; Nou vervelend hoor zo'n situatie! Ik zou zelf niet goed weten hoe er mee om te gaan...

@ Bea; spannen hoor zo'n hurricane, ook wel eng lijkt me... ook jij veel sterkte frown

@ Helma; Het zag er netjes uit dat huis van je buren. Ik vind het helemaal niet duur! Maar ja, ik woon in de randstad... wink
Islandlady
Islandlady aug 16 '09

@ Bea; spannen hoor zo'n hurricane, ook wel eng lijkt me... ook jij veel sterkte frown

Voel op dit moment geen angst. Vanmiddag wel even omdat een vriendin van mij die momenteel even in Nederland zit redelijk in paniek opbelde of ze terug moest komen voor haar huis. Er zit iemand in haar huis die niet weet wat er gaat gebeuren en wat ze moet doen. Toen werd ik wel ongerust en als je kijkt naar de beelden dan is de tweede ook wel erg groot! Kan nog van alles gebeuren in de tussentijd natuurlijk.
Hou jullie wel op de hoogte! Tot de stroom uitvalt natuurlijk smile

Liefs
admin
admin aug 16 '09
Oei dat is spannend Bea! Is je huis veilig genoeg? Goed dat je een voorraad eten en drinken hebt aangelegd.
Hebben jullie een uitwijkmogelijkheid in noodgevallen?
Gekke vraag misschien maar ik heb nooit in een tropische storm gezeten. Sterkte, ik brand een kaars voor je vananvond!

Hou je taai Marian, het gaat om je zwager, niet om de rest, sterkte!

Ja inderdaad een leuk huis Helma! en zeker niet duur )tenminste als je hier gaat rondkijken).
En wat een joekel van een tuin zeg!

Nou mijn ex is gisteren vertrokken naar zijn nieuwe huis.
Ondanks dat ik vierkant achter mijn beslissing sta voelt het toch enorm verdrietig, heeft gewoon tijd nodig.
De kinderen reageren vrij nuchter, mijn dochter is gelijk mee gaan logeren, zij is de enige van de kinderen die er echt moeite mee heeft.
Nog 4 daagjes en dan vliegen we de zon tegemoet, kunnen we lekker bijtanken.
gast
gast aug 16 '09
Origineel bericht van: Helma

Nou Gast, sorry, maar dit schiet me in het verkeerde keelgat. Ik woon ernaast en het is het mooiste huis dat ik me kan wensen! Hoe groot moet een huis zijn om gelukkig te zijn? Je opmerking komt een beetje laatdunkend over.

Het is niet laagdunkend bedoeld lieve Helma. Ik ben gewoon een beetje verpest door wat je hier voor dat geld kunt krijgen. We zijn bezig met een huis die 150.000 euro moet kosten en die is vrijstaand, +/- 700 m2 grond, 170 m2 bebouwd, zwembad in de tuin enz. Vandaar dat ik 198.000 euro voor een rijtjes huis nogal veel vind.
Waarom betrek je dit zo negatief op jezelf eigenlijk?
Islandlady
Islandlady aug 16 '09
Origineel bericht van: Karin
Oei dat is spannend Bea! Is je huis veilig genoeg? Goed dat je een voorraad eten en drinken hebt aangelegd.
Hebben jullie een uitwijkmogelijkheid in noodgevallen?
Gekke vraag misschien maar ik heb nooit in een tropische storm gezeten. Sterkte, ik brand een kaars voor je vananvond!

Vanmorgen zagen de charts er weer anders uit. Ana ziet eruit alsof ze onderlangs gaat en Bill bovenlangs. Kan allemaal nog veranderen natuurlijk.
Is zeker geen gekke vraag hoor. Ja er zijn shelters als je echt niet in je huis kan blijven maar het is hier wel veilig hoor.

Dank je wel lieverd.
Cialara
Cialara aug 16 '09
Ik heb wederom niets te klagen! Sorry voor mijn positiviteit!

Zijn we afgelopen week op vakantie geweest op het strand in Katwijk, vandaag was het ook wel weer lekker weer en zijn we maar weer een dagje naar het strand geweest... in Katwijk grinen gezien de weerberichten voor de komende week, zullen we er nog wel een aantal keren naar toe gaan. Tja de laatste week van de vakantie en we gaan genieten tot de laatste snik!
Helma
Helma aug 16 '09
Origineel bericht van: Helma

Het is niet laagdunkend bedoeld lieve Helma. Ik ben gewoon een beetje verpest door wat je hier voor dat geld kunt krijgen. We zijn bezig met een huis die 150.000 euro moet kosten en die is vrijstaand, +/- 700 m2 grond, 170 m2 bebouwd, zwembad in de tuin enz. Vandaar dat ik 198.000 euro voor een rijtjes huis nogal veel vind.
Waarom betrek je dit zo negatief op jezelf eigenlijk?

Omdat ik er eigenlijk stevig van baal dat ik financieel 'mislukt' ben, en niet eens een fatsoenlijke auto kan kopen, laat staan een huis. Ik zou het ook mogen kopen, voor 205 duizend euro, maar dat is voor mij niet weggelegd.

Sorry dat ik me even liet gaan lieve Gast.
admin
admin aug 16 '09
Vandaag...hebben we de crematie gehad van mijn zwager. Ik vond het maar een vreemde dag, op zondag, maar dat was om twee redenen. Alles moest in het geheim gebeuren naar de duidelijk keus van Dennis zelf, wat we hebben moeten respecteren, en deze uitvaartondernemer doet het vaker op zondag, omdat het dan allemaal wat rustiger is op de weg om er te komen. Wij hebben dan inderdaad ook geen files gehad.

Het was een bewogen dag, emotioneel en zwaar, maar dat verwerken we wel.

Ik ga dan ook zo naar bed, want morgen weer een drukke dag. Ik moet om 9 uur bij Hielkes psych zijn, en Ron gaat Jorinda naar ponykamp brengen. Hoe ze het verzinnen....maar ze moet er om 9 uur al zijn, en het is anderhalf uur rijden, dus moeten ze uiterlijk om 7 uur weg.

Tot morgen

Liefs,
Marjan
admin
admin aug 16 '09
Quote:
Omdat ik er eigenlijk stevig van baal dat ik financieel 'mislukt' ben, en niet eens een fatsoenlijke auto kan kopen, laat staan een huis. Ik zou het ook mogen kopen, voor 205 duizend euro, maar dat is voor mij niet weggelegd.

Héél herkenbaar Helma ... maar we zijn niet mislukt!! We hebben het alleen niet breed, okee, we zijn arm ... winkmaar daar laten we het toch niet bij? We proberen gelukkig te zijn zonder geld, want geld maakt niet gelukkig.......hoewel.... blushals je geld hebt, is het wel verdraaid makkelijker!!

Even twee armen om je heen hoor!!

Liefs,
Marjan

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy