Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Cialara
Cialara aug 12 '09
Fijn Helma, ja ik ken dat gevoel ook wel. De dagelijkse rompslomp doet je soms vergeten hoe veel liefde je in huis hebt. Goed om het zo weer te beleven! Heerlijk...
gast
gast aug 13 '09
Marjan, gecondoleerd met het verlies van je zwager. Sterkte meis.
admin
admin aug 13 '09
Lieve allemaal,

Dank jullie allemaal voor jullie lieve woorden, wat voel ik me gesterkt door dit forum en jullie lieve aandacht!
Het steunt ons in deze moeilijke tijd.

Liefs, namens Ron en de kinderen
Marjan
Islandlady
Islandlady aug 14 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Ach meissie misschien je lief even bellen vandaag en zn stem horen? Knuffel voor jou.

Wat spannend die sollicitatie en ook nog een andere optie voor werk! Fijn gevoel dat je meer mogelijkheden hebt!

Weet je ook waarom je oudste niet meer daar wil zijn? Succes met het gesprek met hem later vandaag.

Liefs en x

lieverd, Dank je wel! Ben op dit moment naar mijn zin veel te weinig met Merudi bezig frown.

Mijn lief wel gesproken maar zijn kinderen vertrekken voor studie elders in de USA dus is daar ook druk mee bezig. (He better be!)

Vandaag 1 afwijzing gehad maar vanavond wel weer een positief bericht morgen praten! Weer wat dingen uitgezet vanavond.

Inmiddels is de oudste wel bijgedraait. Is eigenlijk meer het gevolg van zolang in Nederland zijn hoewel de jongste vanaf hij een ander leraar kreeg dan een Nederlandse of Belgische niet meer naar school wil. Hoop dat het vanaf maandag goed gaat want zijn nieuwe juf is een Nederlandse.

Daarnaast weer wat naars aan de hand, niet met kindjes ex of mij maar met een goede vriend, vriendin en kindjes.... kan er nog niet veel over zeggen maar het lijkt wel of ik in een film zit.

Zal mijn leven beteren tongueen vanaf nu weer dagelijks inloggen op Merudi. Hoewel het is nu 1.44 am. Morgen om 9 uur bij tandarts zijn. Ben er veel later dus.

Liefs
Islandlady
Islandlady aug 14 '09
Origineel bericht van: Helma

Ik ben zo trots op die meiden. Ik was 42 toen ik tegen hem in durfde gaan: zij doen het NU! Wat een kanjers. Ik ben heel trots.

Wat een super meiden! Gewoon zeggen wat je vindt en denkt! Kan ik nog wat van leren!
Ben trots op jou Helma!

Knuffel
Islandlady
Islandlady aug 14 '09
Origineel bericht van: Beschermengel

Nou nee dat kan ik er helemaal niet uithalen, hij heeft het erg mooi en duidelijk geschreven....dat snap ik dan ook niet helemaal.

Nee dat snap ik dus ook niet! Als je dit kunt schrijven.
Mar ook hier gecondoleerd voor jullie allen!

XX
gast
gast aug 14 '09
Eergisteren computer gecreshed, althans de moederbord is kapot (wat zal dat betekenen?) Nu een nieuwe gekocht gisteren maar kan weer gaan bellen met de verkoper want er zou 500GB harddisk inzitten maar ik kom niet verder dan een 160GB. Wel een mooi ding trouwens; een DELL studio one. Lijkt een beetje op een Mac, de computer zit geintergreerd in het beeldscherm. Dus geen losse desktop meer. Helaas wel vista. Wel met een touchscreen, is wel grappig.

Verder zit ik nog steeds in een rollercoaster waarvan ik niet weet hoe die zal verlopen. Ik zie wel, doe wat ik kan met wat ik tegen kom. Mijn leven is erg dubbel op dit moment.
admin
admin aug 14 '09
Zo, hier ben ik weer even. Vanmorgen gewerkt, was erg druk en hectisch, maar verzet de gedachten even.
Nu dan weekend, morgen niks en overmorgen de crematie van mijn zwager. Ik heb de taak om voor de familie te spreken... Een moeilijke, maar mooie taak. Het zal me zeker lukken!!

@ Bea - dank je wel laiverd, ik vond het heerlijk om je stem te horen nadat ik het nieuws van mijn zwager had gehoord. Dank je wel daarvoor ... kiss

@ gast - sterkte hoor!! Een rollercoaster kan soms heel onzeker aanvoelen. Een knuffel voor jou!

Iedereen een fijne vrijdag, vanavond Popstars ... een leuk programma om even je gedachten op nul te zetten laugh

Liefs,
Marjan
Islandlady
Islandlady aug 14 '09
Origineel bericht van: gast
Eergisteren computer gecreshed, althans de moederbord is kapot (wat zal dat betekenen?) Nu een nieuwe gekocht gisteren maar kan weer gaan bellen met de verkoper want er zou 500GB harddisk inzitten maar ik kom niet verder dan een 160GB. Wel een mooi ding trouwens; een DELL studio one. Lijkt een beetje op een Mac, de computer zit geintergreerd in het beeldscherm. Dus geen losse desktop meer. Helaas wel vista. Wel met een touchscreen, is wel grappig.

Verder zit ik nog steeds in een rollercoaster waarvan ik niet weet hoe die zal verlopen. Ik zie wel, doe wat ik kan met wat ik tegen kom. Mijn leven is erg dubbel op dit moment.

Hoi lieve gast... das ook wat met die computer. Lijkt wel of dat op de Antillen altijd zo gaat. Ze denken zeker dat we gek zijn of zo.

Gatver Rollercoaster! Dat is niet fijn. Dubbel gevoel ken ik ook terwijl je donders goed weet dat het juiste gevoel goed is. Sterkte meid!

Knuffel voor jou!
admin
admin aug 14 '09
Weinig hier momenteel, het afscheid van mijn ex komt harder binnen dan ik had gedacht. Mijn vakantie is vandaag begonnen, yay! Nog een paar daagjes en dan vlieg ik er even tussenuit met de kids.
Nog van harte Marianne! Door mijn enorme zelfmedelijden ben ik je helemaal vergeten te feliciteren *schaamt zich diep*.
admin
admin aug 14 '09
Ik bedoelde je verjaardag..

Gecondoleert met het verlies van je zwager..
gast
gast aug 14 '09
Bedankt voor de knuffels meiden, dat doet zeker goed.
Het dubbele gevoel dat ik heb heeft echt twee tegen polen. Eentje die heel erg mooi en fijn is en eentje die heel veel onzekerheid met zich mee brengt. Ik kan er niet te veel over uitwijden maar de strekking van het geheel wordt verwoord in de lyric dat ik laatst in een andere topic hier geplaatst had. (torn between two lovers)
Hoe de toekomst gaat worden is mij niet bekend en dat geeft nogal wat onzekerheid bij mij met alle gevolgen van dien.
Het gaat goed komen, daar ben ik van overtuigd. Zit nu wel in een heel egoïstische periode vandaar dat ik hier niet zo veel van me laat horen. Het liefst zou ik een boek schrijven over mijn leven op dit moment, maar daar komt weer niets van terecht natuurlijk wink

Marjan; heel veel sterkte, ik vind dat je wel een heel moeilijke opdracht hebt uit te voeren, ik zou het absoluut niet kunnen en zou alleen maar staan te janken en er geen woord uitkrijgen.
Succes meis.

Karin, niets in het leven komt zoals je het had voorgesteld, daar ben ik nu ook wel achter. Neemt niet weg dat je toch altijd maar weer moet roeien met de riemen die je hebt gekregen. En je zult het zeker aan kunnen anders zou je het niet op je bord krijgen. Probeer wel te genieten van je vakantie hè. Laat alle sores lekker in Nederland achter en geniet van de zon, zee en strand van Griekenland.
Islandlady
Islandlady aug 15 '09
Origineel bericht van: gast
Bedankt voor de knuffels meiden, dat doet zeker goed.
Het dubbele gevoel dat ik heb heeft echt twee tegen polen. Eentje die heel erg mooi en fijn is en eentje die heel veel onzekerheid met zich mee brengt. Ik kan er niet te veel over uitwijden maar de strekking van het geheel wordt verwoord in de lyric dat ik laatst in een andere topic hier geplaatst had. (torn between two lovers)
Hoe de toekomst gaat worden is mij niet bekend en dat geeft nogal wat onzekerheid bij mij met alle gevolgen van dien.
Het gaat goed komen, daar ben ik van overtuigd. Zit nu wel in een heel egoïstische periode vandaar dat ik hier niet zo veel van me laat horen. Het liefst zou ik een boek schrijven over mijn leven op dit moment, maar daar komt weer niets van terecht natuurlijk wink

Marjan; heel veel sterkte, ik vind dat je wel een heel moeilijke opdracht hebt uit te voeren, ik zou het absoluut niet kunnen en zou alleen maar staan te janken en er geen woord uitkrijgen.
Succes meis.

Karin, niets in het leven komt zoals je het had voorgesteld, daar ben ik nu ook wel achter. Neemt niet weg dat je toch altijd maar weer moet roeien met de riemen die je hebt gekregen. En je zult het zeker aan kunnen anders zou je het niet op je bord krijgen. Probeer wel te genieten van je vakantie hè. Laat alle sores lekker in Nederland achter en geniet van de zon, zee en strand van Griekenland.

OMG Lieverd!! Kan met je meevoelen. Been there seen that..... het is hell! Uiteindelijk moet je voor jezelf kiezen maar dat hoef ik jou niet te zeggen!

Nogmaals een heel dikke knuffel van mij en ik denk aan je!

Liefs
admin
admin aug 15 '09
Dat ben ik ook van plan Syl, eigenlijk best heel goed dat dit zo samen valt, het afscheid en dan bijna gelijk de vakantie.
Een afsluiting en een nieuw begin.
Ik denk dat het best logisch is dat je een beetje egoistisch bent in zo'n periode dat dingen moeilijk zijn, zoals jij dat ook beschrijft.
Je probeert zoveel mogelijk rekening te houden met je omgeving maar het gevoel van meegesleurd te worden overvalt je soms en dan is het lastig om verder te kijken dan jezelf denk ik.

Sterkte meis!
Helma
Helma aug 15 '09
Pittig voor je, Gast, zo'n periode. Ik hoop dat je de kracht en wijsheid kunt vinden om het juiste te doen in deze.

Dikke knuffel van Helma.
Helma
Helma aug 15 '09
Voor jou ook, Karin, dubbele gevoelens, en een heftige periode. Ik duim ook voor jou, dat 2009 niets dan goeds zal mogen betekenen voor jou.

liefs, Helma.
Helma
Helma aug 15 '09
Het huis van mijn buurman Rachid is verkocht onder voorbehoud

http://www.funda.nl/koop/nunspeet/huis-74747880-randweg-63/fotos/#foto-10

Bah. Altijd spannend als er nieuwe buren naast je komen te wonen. Ik vond het net zo lekker rustig deze zomer! Als je de achtertuin bekijkt via de link, mag er nog heel wat gebeuren: ik hoop dat ze zo welvarend zijn dat ze de scheve schutting vervangen grin
gast
gast aug 15 '09
Hoop geld voor zo'n huis.
admin
admin aug 15 '09
Origineel bericht van: Helma
Het huis van mijn buurman Rachid is verkocht onder voorbehoud

http://www.funda.nl/koop/nunspeet/huis-74747880-randweg-63/fotos/#foto-10

ik hoop dat ze zo welvarend zijn dat ze de scheve schutting vervangen grin

Dear, Give them a Breack!! laugh
admin
admin aug 15 '09
Origineel bericht van: Karin
Ik bedoelde je verjaardag..

Gecondoleert met het verlies van je zwager..

Dank je wel Karin ...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420