Bedankt voor de knuffels meiden, dat doet zeker goed.
Het dubbele gevoel dat ik heb heeft echt twee tegen polen. Eentje die heel erg mooi en fijn is en eentje die heel veel onzekerheid met zich mee brengt. Ik kan er niet te veel over uitwijden maar de strekking van het geheel wordt verwoord in de lyric dat ik laatst in een andere topic hier geplaatst had. (torn between two lovers)
Hoe de toekomst gaat worden is mij niet bekend en dat geeft nogal wat onzekerheid bij mij met alle gevolgen van dien.
Het gaat goed komen, daar ben ik van overtuigd. Zit nu wel in een heel egoïstische periode vandaar dat ik hier niet zo veel van me laat horen. Het liefst zou ik een boek schrijven over mijn leven op dit moment, maar daar komt weer niets van terecht natuurlijk
Marjan; heel veel sterkte, ik vind dat je wel een heel moeilijke opdracht hebt uit te voeren, ik zou het absoluut niet kunnen en zou alleen maar staan te janken en er geen woord uitkrijgen.
Succes meis.
Karin, niets in het leven komt zoals je het had voorgesteld, daar ben ik nu ook wel achter. Neemt niet weg dat je toch altijd maar weer moet roeien met de riemen die je hebt gekregen. En je zult het zeker aan kunnen anders zou je het niet op je bord krijgen. Probeer wel te genieten van je vakantie hè. Laat alle sores lekker in Nederland achter en geniet van de zon, zee en strand van Griekenland.