Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Heidelroos
Heidelroos aug 8 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Dat klinkt heerlijk! Ik kom even een wijntje halen wink

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, gezellie..
ehehehe.. *proost*
Heidelroos
Heidelroos aug 8 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Komt goed als je er bent! Zekerweten grin

*zucht* wink
Heidelroos
Heidelroos aug 8 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Oh, gezellig! Morgen heb ik een klein feestje! Nog een beetje m'n 40e verjaardag inhalen grinhopelijk blijft het droog!

Whooow, goede leeftijd hoor!!! wink
admin
admin aug 8 '09
Happy birthday to meeeee!!

Eruan
Eruan aug 9 '09
Hallowa!

Heidelroos hoe is het met je nu? Voel je je al wat meer uitgerust?

Quote:
Anniek: Ha wat klink jij vrolijk! Lekker hoor! Fijn dat het veulen het zo goed doet en je zo kunt genieten van alles om je heen. Tja en dan ook nog de liefde.....wat zalig! Is er een nieuwe man in je leven? (vroeg zij nieuwsgierig)

Ik kan niet zeggen dat er een nieuwe man is, het is meer een jongen... winkVoel me erg vrolijk ja. smile
Is je AB kuur al bijna afgelopen?

Hoe was het feestje Jorine?

Karin heb je de boel van je verjaardag al weer een beetje opgeruimd en heb je gisteren een mooie dag gehad?

Ik voel me vandaag een beetje grieperig, last van mijn keel en mijn nek. Ik hoop dat het snel over is, want we gaan van de week op vakantie...
Vandaag doe ik het in ieder geval rustig aan, straks even lang la veulen, en daarna met een boek op de bank.
Maryssa
Maryssa aug 9 '09
Hey Anniek dat is niet fijn dat grieperige gevoel. Voor mij werkt heeeel veel slapen altijd wel om snel beter te worden. Dat veulen is volgens mij echt een schatje ik hoop dat je hebt genoten van de paarden. Lekker hoor de liefde en de ronddwarrelende vlinders! Zalig, hier vliegen er ook wat rond smileOch ja die AB moet nog 3 capsules en dan ben ik klaar. Maar oei wel bijwerkingen nu..nog even doorbijten.
Cialara
Cialara aug 9 '09
Het feestje was top, maar ben zo moe vandaag... wink
Maryssa
Maryssa aug 9 '09
Het was dus een goed feestje daar op het strand! whistleGezellig! Slaap lekker voor straks.
Helma
Helma aug 10 '09
Grrrrr! Had ik nou mijn werkmail maar niet gecheckt zo vroeg op de morgen...

Ik zal ff uitleggen: ik verzamel aan het eind van ieder kwartaal de inca's uit de regio noordwest veluwe en flevoland. Inca's zijn Incidenten en Calamiteiten die er in drie maanden zijn voorgevallen. Dit varieert van agressie tot het vergeten van medicijnen. Het 2e kwartaal waren er 1340 meldingen, en ik krijg ze altijd aangeleverd in een verzameldocument. Nu kreeg ik er vanmorgen één aangeleverd, voor het nieuwe kwartaal. Deze manager gaat er kennelijk van uit dat ik dat lekker ga bijhouden, nou, mooi niet dus! Ik werk acht uur bij de fysio en twaalf uur bij de admin, en als ik dit op mij zou nemen, stroomt mijn mailbox dagelijks vol met de meest onzinnige inca's! Zo zijn we niet getrouwd. Vandaag maar eens even een spoedje van maken richting plv. regiodirekteur. lekker begin van de week. Ga ik dus niet doen.
Emuca
Emuca aug 10 '09
Harrrr... ik kom weer eventjes langswippen terwijl mijn vriendinnetje bij de ortho zit.
De vakantie begint te eindigen. Nooowwss.... stiekem wil ik niet naar huis. Ruzie gehad.
Beschermengel
Beschermengel aug 10 '09

Ohh haha....leuk dat je er weer effies bent!
Richie Richard
Richie Richard aug 10 '09
Hey hey emmy! Lang niet gezien meis! Ik heb je gemist shocked
Eruan
Eruan aug 10 '09
Hoihoi!

Ha Maryssa bijna klaar dus... smileDie bijwerkingen zijn altijd echt even balen, maar daarna loop je vast weer als een zonnetje. smile

Ik heb echt wel genoten bij de paardjes! Ik ben vandaag ook nog even geweest. Het veulen is echt een machtig beest waar ik heel veel van Sugarlee in terugzie.

Hea Jee Helma daar word je niet vrolijk van...

Jorine fijn dat het gezellig was. smile

Emmy leuk dat je even langskomt koekeloeren. smiletot over 2 weken dan denk ik weer. smile
Cialara
Cialara aug 10 '09
Hoi allemaal, hier weer een kort berichtje vanaf het strand in Katwijk
Het was vandaag werkelijk prachtig weer! Vanochtend geen zuchtje wind, heerlijk zonnetje... echt genieten op het strand smileVanavond rond 18:00 uur wat regen, maar dat mocht de pret al niet meer drukken. Heerlijk heerlijk heerlijk gringrin
Islandlady
Islandlady aug 11 '09
Nou kan zeggen dat ik er wel weer een beetje ben.
Inmiddels aan de franse kant in de woning van een vriend. Het is zo vies hier brrr komen dadelijk mensen het schoonmaken. Zelf geen beginnen aan.
Dan weer naar mijn jongens die bij hun vader zijn maar pa is werken dus die zitten de hele dag alleen. Raar maar waar.
de oudste zegt me net dat hij helemaal niet meer hier wil zijn. Pff lastig want ik wil dus echt niet naar Nederland.
Straks maar praten met hem.
Verder gaat het wel! Heb al 1 sollicitatie gesprek gehad en daar hoor ik morgen meer over. Ben nog gevraagd voor iets anders en wacht op bericht daarvan. Komt goed.
Voel me op dit moment heel erg "lonely" mis mijn lief heel erg. Nou ja komt ook wel goed.
Ga even wat doen hier.

Liefs
Maryssa
Maryssa aug 11 '09
@ Larapinta: Wat een ontzettend naar bericht lees ik in een ander topic over je zwager. Heel veel sterkte en liefs voor jullie allemaal!

@ Jorine: Als je zo'n heerlijke stranddag hebt gehad dan maakt zo'n bui inderdaad niet veel uit voor het vakantiegevoel. Lekker hoor veel plezier met de familie!

@ Angel of Death: Hey wat leuk dat je even langs kwam vliegen! Mis je wel hoor hier! Tot over een paar weken!
Maryssa
Maryssa aug 11 '09
Ach meissie misschien je lief even bellen vandaag en zn stem horen? Knuffel voor jou.

Wat spannend die sollicitatie en ook nog een andere optie voor werk! Fijn gevoel dat je meer mogelijkheden hebt!

Weet je ook waarom je oudste niet meer daar wil zijn? Succes met het gesprek met hem later vandaag.

Liefs en x

Helma
Helma aug 11 '09
Ik voel me heel erg trots op dit moment! Sandra heeft een enorme overwinning gemaakt vandaag. Haar vader belde vanmiddag, of ze dit weekend mee wilde naar Zwijndrecht, waar zijn vriend woont: hij komt dan toch langs Nunspeet en kan haar zo oppikken.

Sandra wilde eigenlijk niet, maar durfde dat niet te zeggen. Ze sputterde alleen een beetje, en gaf aan dat ze het nog niet helemaal wist. Waarop hij zij: goed, bel me morgenavond maar, dan hoor ik het wel.
Na het telefoongesprek raakte ze heel erg overstuur, want ze heeft gewoon geen zin om te gaan! En al helemaal niet zonder haar zus...
Ze zei: ja, lekker, nu kan ik me dus 24 uur op gaan fokken over wat ik morgen nu moet zeggen want ik wil hem niet kwetsen! Waarop wij zeiden, bel hem nu anders gelijk terug! We adviseerden haar ook om eerlijk te zeggen dat ze geen zin heeft, want ze liep allerlei smoezen te bedenken. Daar heeft ze een tijd over nagedacht en een uur geleden stond ze ineens op en liep met de telefoon naar boven.
Ze kreeg de voicemail. Zucht...
Zojuist weer gebeld en toen nam hij op: ze zat in de kamer en ik hoorde haar zeggen: sorry pap, maar ik heb geen zin.
Ze vertelde nog wel wat er in het dorp is dit weekend, DJ Maarten enzo, maar ze zei nogmaals: sorry pap, maar ik heb echt geen zin!
Toen babbelden ze nog wat en werd het gesprek beëindigd. Ze keek mij aan en ik stak mijn duim omhoog, waarop ze erg moest huilen. Ik knuffelde haar en ze stonk gewoon van het zweten van het gesprek. Ik zei dat het altijd het handigst is om eerlijk te zijn, tegen jezelf maar ook tegen de ander, hoe het ook uitpakt. En ze was enorm opgelucht.

Ik ben zo trots op die meiden. Ik was 42 toen ik tegen hem in durfde gaan: zij doen het NU! Wat een kanjers. Ik ben heel trots.
Rein
Rein aug 12 '09
Ontroerend Helma smileDit zijn idd krachtige stappen!
admin
admin aug 12 '09
Ja, een grote stap. Eerlijkheid duurt het langst. Heel knap van je dochter!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki