Maar schatje toch!!
als je kan, en je hebt vandaag geen verplichtingen,
laat je alle onbelangrijke zaken maar eventjes liggen,
en maak er een verwendagje van!
knufje van mij!
Jaaaaaaaaaaaa... mijn vakantie is officieel begonnen..
Daar ben ik meestal wel ondersteboven van.. uit het ritme..
Dank je voor het knuffie..
Heidelroos, doe het maar lekker rustig aan vandaag, of moet je werken?
Nee, niet werken, wel werk verzetten ahahaha..
Voorbreiden op de vakantie .. (levert bij mij onnoemelijk stress op
Komt goed, als ik er eenmaal bén?
Heel herkenbaar Heidelroos! Hoe komt dat zo? En wat ga je er aan doen?Inderdaad, zoek even de rust en wees lief voor jezelf. Doe ik ook.
Ja, de rust opzoeken kan héél eventjes nog niet..
Effe wat rotzooi wegruimen en vandaag laatste inkopen gedaan..
Strakkiies lekker douchen, na dat benauwde weertje en dan lekker bankhangen whojoooh, ik verheug me
@ Heidelroos: Ach schatteke toch! Dikke knuffel. Snap het heel goed soms ben je gewoon op en wil je RUST. Verwen jezelf maar even goed met wat fijns en geef maar even niet thuis als er mensen zijn die je energie wegslurpen. Sterkte!
Ik begin me echt beter te voelen. Slaap als een tierelier van die antibiotica hahah en blaasontsteking is niets meer van te merken. Braaf kuurtje afmaken; moet er nog best veel.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, dank je ..
Jij ook veel sterkte en rustig aan hoor met je blaasje..
Ik probeer weg te blijven van mensen die energie wegslurpen ahahaha.. !!!
Goede tip..
Ware het niet zo dat de tent hier plat wordt gelopen met mensen, relatieprob's, leuke mensen, geverige mensen, mensen die gewoon lief zijun.. maar ook vervelende mensen.
We hebben in twee weken één avond gehad met ons tweetjes.. whojoooow.. nou euhm... dat is zeker goed gegaan
Hondsmoe, uitgeput en op..
dat klinkt niet lekker..
vakantie?
Toe aan vakantie?
Of vakantiestress...
Ik ben er nog niet uit.. lol..
Als ik vakantie wil, blijf ik liever thuis, waar alles oud en vertrouwd is. Waar je jezelf niet bezig hoef te houden aan al die zaken. Waar het eigenlijk simpel is. Dan kan je de rust nemen. Koop eens een hoop eten in. En blijf dan een weekje thuis. Of bestel elke dag gewoon wat eten. DAT IS RUST. Rust is als je niets hoeft te doen. Als je gewoon heerlijk kan niksen. Lang kan uitslapen.
Dito hierzo..
@ Heidel, kom hier lekker dier! Knuffie!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...
Neemt in ontvanget (goh ik heb geleerd te ontvangen)
Wat goedddd.. Kusssssssssssss
(gaat weer wat beters hoor.. Heb veel en vaak moeite met veranderende zaken (controlefreak?) !!!)
Kus voor iedereen..