Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Richie Richard
Richie Richard aug 6 '09
Nou, virussen willen ook nog wel eens ontstaan door een fout van je pc. Gevolg is dat het meer fouten gaat maken, met meer kans op een creatie van een virus. Want bijv, je geeft je pc de opdracht om een bestand te verwijderen. Hij maakt daar een fout in. Stel je voor dat het niet verderkomt dan verwijderen. Dan, elk bestand dat het voor geschoteld krijgt, verwijderd hij.
Maar door die fout, gaat het in de weg zitten. Haalt het dus zooi van je pc af, die je pc gaat missen. Maakt het nog meer fouten. Het is een ketting reactie.

Maar zodra je 1 virus te pakken heb van het internet, kan het maanden duren voor dat je het merkt.

Zelf zit ik zonder beveiliging op mijn pc, niet nodig als je goed op let. Maar dan moet je weten waarop je moet letten. Groten deels kan je het uit je processen halen. Ik weet welke processen windows zelf nodig heeft en welke ik zelf maak. Staat er een onbekende tussen, ga ik op onderzoek uit. Etc etc.

Net geBBQupped. 4 uur lang, het wou niet echt stoken.. Maar toen kwam ik in actie laugh. Hoop kolen er op gegooit, 3 aansteekblokjes er bij gegooit. En flink veel luchttoevoer gegeven.
Was wel leuk.
Heidelroos
Heidelroos aug 7 '09
Hondsmoe, uitgeput en op.. cry
admin
admin aug 7 '09
Maar schatje toch!!

als je kan, en je hebt vandaag geen verplichtingen,
laat je alle onbelangrijke zaken maar eventjes liggen,
en maak er een verwendagje van!

knufje van mij!

Eruan
Eruan aug 7 '09
Hoihoi! Een hele goed morgen om het zo maar eens te zeggen!
Het is weer een prachtige dag et groene bomen blauwe luchten en hemelswitte wolken heerlijk! En nog beter eigenlijk, ik ben ff allen thuis. Kan ik me weer even opladen.
Vandaag voel ik me goed en begin me een beetje in love te voelen... Zal wel komen door het weer. smile
Met la veulen gaat het super trouwens, ze groeit nu keihard en hetlijkt alsof ze zichzelf kan herstellen, van een gebroken rib is niets meer over, terwijl het er eerst echt scheef uit zag. Heel bijzonder in ieder geval. smile

Laraprinta wat leuk een lekker weekendje weg, al vast heel erg veel plezier! laughIk hoop voor je dat je enkel weer helemaal goed is. smile

Heidelroos, doe het maar lekker rustig aan vandaag, of moet je werken?

Jeetje Richie, wat een kanotocht moet dat zijn geweest, knap dat je dat zo goed vol houdt! Whaha barberichie, zie hier uw tips, hoe steek ik de bbq aan geschreven door Richie. wink

Oei das ook niet fijn Maryssa, hoe gaat het nu met je blaasontsteking en ab? Heb je niet last van de bijwerkingen?
admin
admin aug 7 '09
Ik ga weg, iedereen een fijn weekend en tot maandag!!
Liefss
Marjan
Eruan
Eruan aug 7 '09
Heel veel plezier en alvast een hele leuke fijne, gezellige en blije verjaardag! laugh
Helma
Helma aug 7 '09
Larapinta, doordat er virussen binnenstroomden, deed internet het niet meer. Alles is nu in orde hoor, ik schreef het eigenlijk verkeerd om.

En alvast een heel fijn weekend, en een hele goede verjaardag gewenst! whistle
Eruan
Eruan aug 7 '09
Hoe heb je de virussen er eigenlijk af gekregen? Gewoon met de virusscanner?
Helma
Helma aug 7 '09
Maar met een dochter van 13 zit er zomaar iets tussen wat ze aangeklikt heeft vanaf internet. Niet te voorkomen, maar niks downloaden zonder te scannen dus. Zelfs in een gedownload liedje van Stef Bos zat een virus eek

BBQ-en is lekker! Ja, mensen vergeten vaak de zuurstof, dat doet een boel.
Helma
Helma aug 7 '09
Mijn a.s. schoonzoon heeft het gedaan: inderdaad met virusscan en nog wat, maar dat weet ik niet meer. Hij heeft wel uitgelegd dat als je iets download, dat je dan eerst het bestand moet scannen met de virusscan voordat je het afspeelt of opent.
Helma
Helma aug 7 '09
Heel herkenbaar Heidelroos! Hoe komt dat zo? En wat ga je er aan doen?

Inderdaad, zoek even de rust en wees lief voor jezelf. Doe ik ook.
Maryssa
Maryssa aug 7 '09
@ Heidelroos: Ach schatteke toch! Dikke knuffel. Snap het heel goed soms ben je gewoon op en wil je RUST. Verwen jezelf maar even goed met wat fijns en geef maar even niet thuis als er mensen zijn die je energie wegslurpen. Sterkte!

@ Larapinta: En hoe was de controle vandaag? Ik hoop goed het klopt dat als je je pootje belast het genezen langer duurt maar volgens mij kun je niet stilzitten. Heeel veel plezier in Drenthe!

@ Islandlady: Hey meissie ben je al weer thuis of nog druk aan het vliegen op dit moment? Ik hoop dat je je weer wat beter voelt en wat plannen aan het maken bent voor als je lief naar je toekomt. Dat lijkt me heerlijk voor jullie. Kus en sterkte met alles!

@ Anniek: Ha wat klink jij vrolijk! Lekker hoor! Fijn dat het veulen het zo goed doet en je zo kunt genieten van alles om je heen. Tja en dan ook nog de liefde.....wat zalig! Is er een nieuwe man in je leven? (vroeg zij nieuwsgierig)

@ Karin: Alvast een superverjaardag gewenst daar in Griekenland!

@ Helma: Jee dat is handig zo'n aanstaande schoonzoon! Hoe is het nu op je werk? Heb je je draai na de vakantie al een beetje kunnen vinden?

Ik begin me echt beter te voelen. Slaap als een tierelier van die antibiotica hahah en blaasontsteking is niets meer van te merken. Braaf kuurtje afmaken; moet er nog best veel. Gelukkig nog geen last van bijwerkingen. Volgende week is mn vriend ma t/m woe vrij dus lekker even wat leuks doen samen. Dikke knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken!
Lena
Lena aug 7 '09
Origineel bericht van: Heidelroos

dat klinkt niet lekker..
vakantie?
Richie Richard
Richie Richard aug 7 '09
van vakantie word je ook niet altijd beter tongue. Het weer is hier ongelovelijk warm, waardoor je jezelf eerder moe voelt. Daarbij zijn de bedden hier gewoon.. verschrikkelijk..
Ik slaap er door nauwelijks. Maar toch is het lekker.. De rust.. Maar is er wel rust. Want als je op vakantie gaat. Ga je vaak op onderzoek uit. Waar is de supermarkt. Waar is dit, waar is dat. Hoe zeg ik dit of dat.. Wat bedoelen ze?

Dit kan ik geen rust noemen, en eigenlijk ook geen vakantie. Eerder een lang uitje. Voor 'plezier'.
Als ik vakantie wil, blijf ik liever thuis, waar alles oud en vertrouwd is. Waar je jezelf niet bezig hoef te houden aan al die zaken. Waar het eigenlijk simpel is. Dan kan je de rust nemen. Koop eens een hoop eten in. En blijf dan een weekje thuis. Of bestel elke dag gewoon wat eten. DAT IS RUST. Rust is als je niets hoeft te doen. Als je gewoon heerlijk kan niksen. Lang kan uitslapen.
admin
admin aug 7 '09
@ Heidel, kom hier lekker dier! Knuffie!
Cialara
Cialara aug 7 '09
Hoi allemaal,

Zit hier in ons strandhuisje, kijk uit over de zee, ondergaande zon, kitesurfers die spannende kapriolen uithalen... Heerlijke beloning na een dagje in- en weer uitpakken wink

Heb lekker ook internet en kan gewoon hier nog even buurten als ik zin heb grin
Heidelroos
Heidelroos aug 7 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Maar schatje toch!!

als je kan, en je hebt vandaag geen verplichtingen,
laat je alle onbelangrijke zaken maar eventjes liggen,
en maak er een verwendagje van!

knufje van mij!

Jaaaaaaaaaaaa... mijn vakantie is officieel begonnen..
Daar ben ik meestal wel ondersteboven van.. uit het ritme.. confused
Dank je voor het knuffie..

Origineel bericht van: Ann_ik

Heidelroos, doe het maar lekker rustig aan vandaag, of moet je werken?

Nee, niet werken, wel werk verzetten ahahaha..
Voorbreiden op de vakantie .. (levert bij mij onnoemelijk stress op wink
Komt goed, als ik er eenmaal bén?

Origineel bericht van: Helma
Heel herkenbaar Heidelroos! Hoe komt dat zo? En wat ga je er aan doen?Inderdaad, zoek even de rust en wees lief voor jezelf. Doe ik ook.

Ja, de rust opzoeken kan héél eventjes nog niet..
Effe wat rotzooi wegruimen en vandaag laatste inkopen gedaan..
Strakkiies lekker douchen, na dat benauwde weertje en dan lekker bankhangen whojoooh, ik verheug me wink

Origineel bericht van: Maryssa
@ Heidelroos: Ach schatteke toch! Dikke knuffel. Snap het heel goed soms ben je gewoon op en wil je RUST. Verwen jezelf maar even goed met wat fijns en geef maar even niet thuis als er mensen zijn die je energie wegslurpen. Sterkte!

Ik begin me echt beter te voelen. Slaap als een tierelier van die antibiotica hahah en blaasontsteking is niets meer van te merken. Braaf kuurtje afmaken; moet er nog best veel.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, dank je .. smile
Jij ook veel sterkte en rustig aan hoor met je blaasje..
Ik probeer weg te blijven van mensen die energie wegslurpen ahahaha.. !!!
Goede tip.. wink
Ware het niet zo dat de tent hier plat wordt gelopen met mensen, relatieprob's, leuke mensen, geverige mensen, mensen die gewoon lief zijun.. maar ook vervelende mensen.
We hebben in twee weken één avond gehad met ons tweetjes.. whojoooow.. nou euhm... dat is zeker goed gegaan wink

Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: Heidelroos

dat klinkt niet lekker..
vakantie?

Toe aan vakantie?
Of vakantiestress... wink
Ik ben er nog niet uit.. lol..
Origineel bericht van: Denzil
Als ik vakantie wil, blijf ik liever thuis, waar alles oud en vertrouwd is. Waar je jezelf niet bezig hoef te houden aan al die zaken. Waar het eigenlijk simpel is. Dan kan je de rust nemen. Koop eens een hoop eten in. En blijf dan een weekje thuis. Of bestel elke dag gewoon wat eten. DAT IS RUST. Rust is als je niets hoeft te doen. Als je gewoon heerlijk kan niksen. Lang kan uitslapen.

Dito hierzo.. wink

Origineel bericht van: Karin
@ Heidel, kom hier lekker dier! Knuffie!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...
Neemt in ontvanget (goh ik heb geleerd te ontvangen) laughWat goedddd.. Kusssssssssssss

(gaat weer wat beters hoor.. Heb veel en vaak moeite met veranderende zaken (controlefreak?) !!!)

Kus voor iedereen..
Maryssa
Maryssa aug 7 '09
Dat klinkt heerlijk! Ik kom even een wijntje halen wink
Cialara
Cialara aug 7 '09
Oh, gezellig! Morgen heb ik een klein feestje! Nog een beetje m'n 40e verjaardag inhalen grinhopelijk blijft het droog!
Cialara
Cialara aug 7 '09
Ja, Heidel, ik herken het, nog zoveel te doen voordat je dan ook eindelijk op vakantie bent! Aan vakantie toe of vakantiestress blushKomt goed als je er bent! Zekerweten grin

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki