Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin aug 4 '09
Hee meis,

Welkom terug hoor grinen succes met de 10 pagina's wink
Eruan
Eruan aug 4 '09
Ha dankje! smile

Ik ga nu maar eens naar bed en ga morgen maar even verder lezen. smile
admin
admin aug 4 '09
Slaap lekker, morgen ga ik weer een ochtendje werken, dus ik ga ook zo naar mijn mandje ... tired
Richie Richard
Richie Richard aug 4 '09
Jezus.. Ik heb in mijn eentje in een half defecte Kayak, (Half defect omdat: Er is een soort van wieltje aan de achterkant, wat hoort te draaien, deed het niet, dus het remde mij af.) 14km gekanoëd. Ik ben echt kapot, ik deed er 2 uur en 10 minuten over. Volgens de beschrijving zou ik er minimaal 2 uur en 30 minuten mee bezig moeten zijn. Dus volgens mij ben ik best snel wezen kanoën. Ook heb ik wat truucjes er in gegooid hoor. Ik sta bij de paranormale mensen hier in mijn omgeving, wat er 2 zijn overigens, bekend als een energie vampier. Ik heb de energie van mijn omgeving af en toe gebruikt om verder te kunnen. Anders had ik 1 a 2 keer moeten pauzeren.

Maar uit eindelijk was ik alsnog gigantisch kapot. Het was leuk en vermoeiend. De volgende keer doe ik het in de ochtend. Aangezien we dit keer om 16 uur gingen, en we moesten voor 6 uur weer aankomen, konden we niet aanleggen en wat eten en drinken. Wat het gevolg had dat ik erg dorstig en hongerig was.

Erna natuurlijk even gegeten in een veelste dure restaurand. Voor 5 personen 5 simpele gerechtjes, en allen maar 1 glas drinken kostte ons 60 euro! niet normaal. Daar kan je een week onderhand van leven. Maar ach ja, valt niets meer tegen te doen.
Islandlady
Islandlady aug 5 '09
Lieverds,

Ben er heel even! dank jullie wel voor de kaarsjes en de energie. Het gaat wel. Ben zaterdag ook nog van de trap gedonderd. Was even 'weg'. Gelukkig niets ernstigs. Ben nu mijn koffer aan het pakken en nog even wat laatste dingen voor de jongens halen. Max de oudste is bij een vriendje en Sam is met zwager naar het strand. Op de motor!!!! Hou mijn hard vast maar ja kennelijk heb ik niet veel te vertellen. Zal blij zijn als ik morgen in het vliegtuig zit. Inderdaad mijn nieuwe leven starten. Heb mijn lief gelukkig veel gesproken. Die was zich rotgeschrokken dat ik hem zondag aan de lijn had. Klonk redelijk warrig smile. Hij komt naar St. Maarten in ieder geval!! YES!
Heerlijk vooruitzicht!

We landen morgen 3.30 pm, hier 21.30. Als ik weer internet heb ben ik er weer!

Nog meer goed nieuws overigens. Vrijdag om 10 uur heb ik al een job interview! En de andere baan waar ik mee bezig was schijnt ook door te komen. Vervolgens ben ik ook nog gevraagd voor een gesprek om manager van een hotel te worden. pffff. Zomaar keuzes! Heb altijd het vertrouwen gehad dat het goed komt en nu komt het gewoon goed!

Tja voor iedereen die het nodig heeft veel liefde, licht en vooral energie!

Liefs Bea
Cialara
Cialara aug 5 '09
Lekker hoor, vakantie tijd! Veel plezier Denzil, daar in la douce France wink
En leuk dat Ann_ik er ook weer is, begon je al een beetje te missen blush
Larapinta heeft vanochtend gewerkt, maar heeft zich nog niet gemeld? Toch wel een beetje moe misschien???
En Bea, als je dit leest ben je vast alweer thuis, hopelijk is je reis voorspoedig verlopen. 't is toch wel een heel eind vliegen tenslotte!

Wij hadden vandaag het plan opgevat om heerlijk te genieten van het mooie weer op het strand en er dan lekker te blijven eten... maaaaaaar neee hoor het ging regenen! Dat is toch zo balen, die weersvoorspellingen kloppen nooit met het weer aan de kust! madDus wij (halve familie was op het strand!) allemaal met volle koeltassen naar het strand gegaan... en nu dus weer met volle koeltassen terug, grrrr. Nou ja, dan maar gewoon thuis opeten, komt vast wel weer een andere keer goed.
admin
admin aug 5 '09
Hallootjes.....

Vanmorgen indd gewerkt Jorine winken vanmiddag kranten en folders gevouwen. Hielke is ze nu aan het fietsen. Elke week weer een terugkomend fenomeen confusedMaar goed, hij verdient er een leuk zakcentje aan.
Was vanmorgen wel druk op het werk, zowel aan bed als het roosteren. Maar verder is het wel goed gegaan. We waren lekker op tijd vrij , half twaalf. Heerlijk!!

Morgenochtend ook nog werken, en daarna vier dagen vrij!! Ben zondag jarig (sssstttt) en we gaan heerlijk vier dagen met het gezin naar een vakantiehuisje in Zwiggelte. Even genieten ... vrijdag komen Jorinda en haar beste vriendin naar Assen en dan zijn we in eerste instantie compleet [ron, stef, jor, nik, hielk en ik] en zondag komt dan mijn moeder en die blijft ook een nachtje slapen. Maandag is het feest dan voorbij, en gaan nik en hielk met oma mee met de trein. Nikki naar huis en Hielke gaat een nachtje bij oma slapen en dan de volgende dag alleen met de trein 4 uur lang van Castricum naar Winschoten wink
En wij gaan dan ook naar huis ...

Maar goed, voor het zover is, ben ik er nog twee dagen hoor, maar heb er gewoon vet veel zin in laugh

Lieve Bea, een hele goede reis lieve meid, je gaat weer wat verder weg, maar als je lief is geweest, laat je mij maar een keertje overkomen winkhihihi....

Jammer Jorine, dat het ging regenen, hebben we hier in het Hoge Noorden geen last van gehad ...

Liefs voor iedereen,
Mar
Cialara
Cialara aug 5 '09
Ben bang dat het nu wel jullie kant op komt wink

Lekker om even weg te gaan van 't weekend Mar, veel plezier alvast!

Zelf zitten wij vanaf vrijdag een hele week in een huisje Op het strand in Katwijk grinweer of geen weer, dan eten we er wel ha ha ha ha...
admin
admin aug 5 '09
Dat dacht je tongueKijk maar op buienradar, haha, blijft in het Westen wink

Maar we gaan zeker genieten, geen internet, dus spelletjes mee, boeken ... we vermaken ons wel.

Trusten en tot morgen, want ik ga er van tussen laugh

Liefs,
Mar
Cialara
Cialara aug 5 '09
Weltrusten Larapinta!
Maryssa
Maryssa aug 5 '09
@ Jorine: Wat klinkt dat gezellig Jorine! Volgens mij heb je een leuke familie. Lekker genieten binnenkort in jullie strandhuisje!

@ Ann_ik: Heeeee leuk dat je er weer bent, gezellig! Hoe gaat het vandaag met je?

Pfff vandaag toch maar langs huisarts gegaan met die blaasontsteking. Mijn vriend stond erop dat ik zou gaan. Kreeg steken in blaasstreek en onderrug en was beetje raar suf in mn hoofd. Nu aan de Antibiotica. Nou ja het is nie anders.
admin
admin aug 6 '09
Beterschap, Maryssa! Toch wel goed dat je naar de HA bent geweest, want het kan anders naar je nieren slaan, en daar zit je ook niet op te wachten!

Liefs,
Mar
admin
admin aug 6 '09
Zo, uitgewerkt laugh

Nu heerlijk vier dagen vrij. Morgen gaan we naar het vak.huisje in Drenthe. Daar hebben we geen internet, dus ben er pas maandagaavond weer. Maar vandaag struin ik hier nog wel even rond hoor wink

Liefs,
Mar
Maryssa
Maryssa aug 6 '09
Dank je Larapinta. Het gaat gelukkig wel beter sinds ik gisteren met Antibiotica ben begonnen. Daar ben ik tot en met dinsdag mee bezig. Vandaag op mn balkon onder een parasol met wat leesvoer en af en toe even loeren hier op Merudi.

Altijd fijn als er vrije dagen voor je liggen en het werk er op zit! Wat heerlijk dat je naar Drenthe gaat lekker in een vakantiehuisje mmmm ik hoop dat je goed weer hebt! Ga je met de hele familie? Gaat het allemaal een beetje met je enkel?

Liefs x
Richie Richard
Richie Richard aug 6 '09
Over twee dagen weer naar huis. Heerlijk! Weer mijn eigen bedje, mijn eigen domein.. + Ik heb dan nog steeds een week van de 3 weken vrij van mijn werk. Dan ga ik heerlijk toeren door Nederland. Ik heb er onwijs veel zin in. Ik heb deze vakantie maar 15 euro uitgegeven tot nu toe en dat was voor een keertje karten. Dat is gewoon een traditie van mij. Als ik op vakantie ga, dan zoek ik altijd een kartbaan op en wil ik minstens 1 keer gereden hebben.
Natuurlijk kan ik ook pech hebben als het er niet in de buurt is... Nah jammer dan tongue

Dus morgen nacht even goed slapen, zodat ik de hele rit wakker kan blijven. Aangezien ik mee moet helpen met de wegwijzen. Aangezien de TomTom.. Tja, geen omleidingen weet te vinden. En het staat soms nogal vol. Dus dan zit ik met de wegenkaart.
Tot nu toe altijd goed gegaan. Ik kon altijd goed inschatten waar we waren en hoe we moesten rijden.

Daarbij had ik 2 speakertjes gevonden, en gekregen van mijn ma. Prachtige dingen. Zeer mooi ontwerp eigenlijk.
Het heeft een membraan van polipropyleen. Een versnelde tweeter. En coax technologie geluid. Verder kan het 60 Watt hebben. De afmetingen zijn 95x150mm, op 4 Ohm.
Het ontwerp ook. Gewoon prachtig. Echt puur zwarte randen. Dan glimmend orangje als doek. Dan goudkleurig draad dat loopt naar de tweeter. De tweeter heeft een puur zwart omhulseltje. En een goudkleurige doek. Echt mooi. En dat voor een koopje. (10 euro :-) Valt nog te bezien eigenlijk. Ik heb hem nu zonder versterker even aangesloten op de laptop. Komt zeer zuiver geluid uit. Maar dit is maar 0,5 Watt wat er in loopt. En dat ding gaat al degelijk hard. Dus ik vraag me af op de 30watt nom.
30watt normaliteit, dat wilt zeggen dat het gemaakt is om non-stop op 30 watt te draaien. But het kan max 60watt hebben. Dit wilt zeggen dat het piekspanningen mag hebben van max 60 watt. Per watt heb je deze formule voor de piekspanning: Wx0.1^Wx10:W^2=piek
Dus: 30x0.1^30x10:30^2=58watt piek
Aangezien het 2 speakers zijn. Kan ik een versterker gebruiken op 120watt 4 ohm. Echter heb ik alleen een 120watt op 8ohm. Wilt dus zeggen dat het 2 keer zoveel weerstand kan hebben. En ik wil 4 ohm hebben. Wat ik dan doe is, ik maak gebruik van 2 weerstanden. Elke speaker 1. Allebij 4ohm. Dit brengt de speaker weerstand op een totaal van 8 ohm.
Zo krijg je het mooiste geluid.

Gege, ik kan les gaan geven.

Achja smile
Heidelroos
Heidelroos aug 6 '09
whojoooooow...
(moest het ff kwijt)
admin
admin aug 6 '09
Adem in....adem uit..

xxx Kaat
Helma
Helma aug 6 '09
Crap! Internet lag er hier meer dan 24 uur uit. Pc volgestroomd met virussen. Nu is alles weer opgelost en de virussen verwijderd. Toch wel handig, zo'n a.s. schoonzoon!
Ben erg moe nu, ik ga ff een uurtje op bed liggen. Laterrrr!
admin
admin aug 6 '09
Quote:
Wat heerlijk dat je naar Drenthe gaat lekker in een vakantiehuisje mmmm ik hoop dat je goed weer hebt! Ga je met de hele familie? Gaat het allemaal een beetje met je enkel?

Het hele gezin gaat mee, hartsvriendin van Jorinda ook, en zondag [op mijn verjaardag] komt mijn moeder ook een nachtje. Dus gezellige boel smileMijn enkel, hmmm, is nog niet helemaal over. Heb er dinsdag weer tape om gehad, vanmiddag heb ik het er afgehaald, kon ik lekker douchen en morgen moet ik terug voor controle. Ben benieuwd. Het doet nog wel zeer en is licht verdikt, maar gaat wel beter als anderhalve week geleden. Maar ja, ik loop er gewoon op, dus daarom zal het ook wel langer duren denk ik ... blush

Gelukkig dat de kuur aanslaat joh! Perfect, gaat het tenminste niet omhoog naar je nieren.

Liefs,
Mar
admin
admin aug 6 '09
Origineel bericht van: Helma
Crap! Internet lag er hier meer dan 24 uur uit. Pc volgestroomd met virussen.

Hoe kan je internet eruit liggen en toen is je pc volgestroomd met virussen? Wagelijk trouwens zeg, 24 uur zonder internet eekHoewel, dit weekend heb ik ook geen internet ws op het park. Neem mijn lappie wel mee, omdat ik dan aan mijn site kan werken, uploaden doe ik dan thuis weer.

Liefs,
Mar

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske