Vanuit frankrijk: VERVEELD! Nee echt, even serieus, ik verveel me hier dood. Al heb ik wel een redelijke rare droom gehad. Kwam waarschuwend over.. Alsof ik op het punt staat om iets stoms te doen. Naja ik kijk maar eventjes uit dan hea?
En wonder boven wonder.. reageerde mijn ex op een berichtje van mij. Wat ik al een maand geleden ofzo, gestuurd had. en uit dat bericht
kan ik eindelijk uitleiden wat de reden was dat ze het uit maakte. Dan zat ik er toch niet ver naast... Achja. Deze laptop begint nu erg traag te doen.. Ik zit n nu al 2 minuten te tikken, zonder dat ik het op 't beeld zie verschijnen. Is zeer irritant omdat ik nu niet kan zien wat ik intik...
Wat ik tot nu toe gedaan heb... Ik heb best veel gezwommen, althans de eerste week.. Elke dag 3 tot 6 keer.. Constant baantjes trekken.. Mijn conditie begint weer beter te worden. Daarnaast, heb ik nog gekart. Was wel leuk... Ik werd daar op de baan DK genoemd. Omdat ik in elke bocht driftte.. DK staat trouwens voor Drift King. Volgens de eigenaar, ben ik de enigste die dat goed doet.. Al was hij er niet zo blij mee, aangezien de banden hierdoor heel snel slijten... eerste ronde werd ik 2e, 2e ronde werd ik 1e. Helaas niet gereden voor een prijs.
De gehele week zat ik zonder internet, wat ik niet verwacht had. Mijn mobiel had nauwelijks bereik.. Dus daarmee kon ik ook geen verbinding maken. Daarbij had het huisje waar we we eerst zaten, alleen inbel verbinding. En daar wou ik mocht ik geen verbinding mee maken. Nu zijn we meer land inwaards en heb ik gezien, dat dit kleine bedrijf geval, draadloos internet had. Ik heb netjes gevraagd of ik er gebruik van mocht maken, aangezien ik hier ook al geen bereik heb met mijn mobiel, of althans, nauwelijks. Antwoord is dus ja, ik blij.
Daarbij heb ik iets vreemds opgemerkt. Hier in de buurt zijn redelijk wat kerkhoffen.. Elke keer als we er langs rijden.. krijg ik een rare rilling.. Achja.. Ik kan redelijk goed slapen, en daar ben ik blij mee.
Nah, ik sluit nu dit bericht, die al veelste lang is xD
Groetjes uit frankrijk.
Oh:
Je ne parles pas la française.
Tu parles le anglie?
au,..
Tu parles le hollandaise?
Non?
Jammer dan.
Zo gaat een gesprek hier vaak, want ik moet het vertaal werk hier doen xD
Ik kan het wel verstaan, maar ik kan het niet spreken xD