Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Maryssa
Maryssa aug 2 '09
@ Heidelroos: Jahaaa herfst is zalig! Onstuimig, kleurrijk, prachtig licht mmm. Ik ben een herfstkindje heeft er vast mee te maken smile

@ Bea: Ik brand een kaarsje voor je en hoop dat je je snel weer beter voelt.

@ Larapinta: Ach ja exen...soms begrijp je niet wat je erin zag haha. De ramen lappen als de kids er zijn tja vreemd is het wel.

Vandaag een lekker lui dagje hier. Had met die regen toch niet echt zin om naar buiten te gaan. Helaas lijkt het erop dat ik een blaasontsteking begin te krijgen confusedAi wie weet kan ik het tij nog keren door snel met Solidago van Dr Vogel te beginnen en heeeeel veel water te drinken. Ik haat blaasontsteking GROM
admin
admin aug 2 '09
@ Maryssa, ja, ik vond het ook zeer vreemd hoor winkMaar goed ... exen ... hahaha !!! Ik begrijp inderdaad niet wat ik in hem zag, maar ja, ooit was het wel zo .... tongue
Cialara
Cialara aug 2 '09
Oeps Maryssa, blaasontsteking heb ik zooooo vaak gehad, en allerlei onderzoeken zonder dat ze iets vonden... Lekker in bed kruipen en warm worden, en bij mij helpt cranberry heeeeeel erg goed.

Weet wel dat als ik lekker in m'n vel zit ik er bijna geen last van heb, maar anders... zucht weet ik helemaal hoe je je voelt!
Sterkte lieverd!
Maryssa
Maryssa aug 2 '09
Wat lief dank je wel dat helpt Jorine, je bent een schat. Ik heb mezelf op de bank genesteld met kaarsen aan en warme kruik in mn onderrug dat helpt wel. En veel drinken. Hoe is het met jou vandaag?
Cialara
Cialara aug 2 '09
Heel goed, dank je wel. Maar als ik jouw verhaal hoor, dan voel ik het bijna ook! Brrrr, zo naar...

Ga ook altijd veel drinken, tegenwoordig voel ik het al aankomen, neem dan gelijk zo'n pil met cranberry een paar dagen achter elkaar en meestal gaat het dan weg. Heb geen zin meer in al die kuren van de huisarts (en geloof me ik heb er heeeeeel wat gehad voor blaasontsteking).

Nu weet ik hoe het komt (denk ik) het is toch meestal als ik me emotioneel niet fijn voel, maar ja, daar kun je helaas niet altijd iets aan doen blushmaar toch probeer ik om mezelf na te gaan, of ik ergens zenuwachtig voor ben bijvoorbeeld en het dan los te laten...

Weet je wat ook lekker is; een heeeeeel warm bad grinen daarna in bed kruipen...

Beterschap Marys! En een warme knuffel van mij!
Maryssa
Maryssa aug 2 '09
Ja ik snap dat wel hoor dat als je het kent en het van mij zo leest dat je het zelf bijna voelt. winkBij mij helpt homeopathie goed als ik er op tijd bij ben. Ben nu met Solidago van Dr Vogel bezig en heb hier een grote karaf water staan die leeg moet. Ik weiger antibiotica te halen dat is gif alleen als de homeopathie niet pakt na morgen ga ik naar de dokter. Maar het lijkt wel iets te helpen nu al.

Wat ik lees op een site over klachten en hun achtergronden is Blaasontsteking: Zorgen. Oude ideeën en angsten vasthouden. Jaaaa en daar komt ie ANGST OM LOS TE LATEN joehoe! Pisnijdig zijn.

Mja ik denk dat daar wel wat in zit. Al ben ik niet echt nijdig laughOw jaaa een warm bad zaaalig ik heb alleen geen bad maar een douche. Ik kruip zo lekker warm in mn bedje.

Welterusten allemaal en knuffel terug voor jou Jorine.
admin
admin aug 3 '09
Goeie tip Jorinne! Cranberrysap helpt heel goed tegen blaasontsteking. Beterschap Maryssa, ik hoop dat het niet doorzet!
Maryssa
Maryssa aug 3 '09
Dank je wel Karin. Ik zal eens kijken bij de reformwinkel straks of ik aan wat cranberrysap kan komen.
Cialara
Cialara aug 3 '09
Ikzelf heb simpele pilletjes met geconcentreerd cranberry bij het Kruidvat gehaald. Werken voor mij heel erg goed.
Richie Richard
Richie Richard aug 3 '09
Vanuit frankrijk: VERVEELD! Nee echt, even serieus, ik verveel me hier dood. Al heb ik wel een redelijke rare droom gehad. Kwam waarschuwend over.. Alsof ik op het punt staat om iets stoms te doen. Naja ik kijk maar eventjes uit dan hea?

En wonder boven wonder.. reageerde mijn ex op een berichtje van mij. Wat ik al een maand geleden ofzo, gestuurd had. en uit dat bericht laughkan ik eindelijk uitleiden wat de reden was dat ze het uit maakte. Dan zat ik er toch niet ver naast... Achja. Deze laptop begint nu erg traag te doen.. Ik zit n nu al 2 minuten te tikken, zonder dat ik het op 't beeld zie verschijnen. Is zeer irritant omdat ik nu niet kan zien wat ik intik...

Wat ik tot nu toe gedaan heb... Ik heb best veel gezwommen, althans de eerste week.. Elke dag 3 tot 6 keer.. Constant baantjes trekken.. Mijn conditie begint weer beter te worden. Daarnaast, heb ik nog gekart. Was wel leuk... Ik werd daar op de baan DK genoemd. Omdat ik in elke bocht driftte.. DK staat trouwens voor Drift King. Volgens de eigenaar, ben ik de enigste die dat goed doet.. Al was hij er niet zo blij mee, aangezien de banden hierdoor heel snel slijten... eerste ronde werd ik 2e, 2e ronde werd ik 1e. Helaas niet gereden voor een prijs.

De gehele week zat ik zonder internet, wat ik niet verwacht had. Mijn mobiel had nauwelijks bereik.. Dus daarmee kon ik ook geen verbinding maken. Daarbij had het huisje waar we we eerst zaten, alleen inbel verbinding. En daar wou ik mocht ik geen verbinding mee maken. Nu zijn we meer land inwaards en heb ik gezien, dat dit kleine bedrijf geval, draadloos internet had. Ik heb netjes gevraagd of ik er gebruik van mocht maken, aangezien ik hier ook al geen bereik heb met mijn mobiel, of althans, nauwelijks. Antwoord is dus ja, ik blij.

Daarbij heb ik iets vreemds opgemerkt. Hier in de buurt zijn redelijk wat kerkhoffen.. Elke keer als we er langs rijden.. krijg ik een rare rilling.. Achja.. Ik kan redelijk goed slapen, en daar ben ik blij mee.

Nah, ik sluit nu dit bericht, die al veelste lang is xD

Groetjes uit frankrijk.
Oh:
Je ne parles pas la française.
Tu parles le anglie?
au,..
Tu parles le hollandaise?
Non?
Jammer dan.
Zo gaat een gesprek hier vaak, want ik moet het vertaal werk hier doen xD
Ik kan het wel verstaan, maar ik kan het niet spreken xD
Maryssa
Maryssa aug 3 '09
Aha dat is een goede tip Jorine! Ik moet morgen toch in het centrum zijn op audiëntie bij het uitzendbureau laughdan haal ik dat even bij Kruidvat. Lief dat je mee denkt. smile

Hey Denzil! Bonjour! Ik dacht al waar hang je uit? Voila in Frankrijk dus! Dat is wel jammer dat het daar saai is! Zit je in een hotel of appartementencomplex? Zijn er geen andere jongeren om rond het zwembad of op het strand wat rond te hangen? Dat deed ik vroeger graag samen met mn broer en zus ik sprak ook geen woord Frans toen maar gewoon een beetje gaan pingpongen rond dat zwembad met allerlei jongeren van verschillende nationaliteiten en handen en voeten taal gebruiken was best lachen toen.

Heee maar dat is fijn dat je duidelijkheid hebt over Michele, anders blijgt het zo'n vraagteken en kun je het minder makkelijk afsluiten. En die droom ach..beetje voorzichtig zijn kan geen kwaad winkLekker genieten nog hoor daar van het zonnetje, het luieren, zwemmen. De kerkhoven zijn vaak erg mooi in zuidelijke landen; met veel tierelanteinen en enorme monumenten. Ik vind het altijd boeiend om daar over heen te slenteren maar moet me dan wel goed afsluiten anders gaat dat niet helemaal goed. Heeel veel plezier nog Denzil, probeer er wat van te maken daar!
Richie Richard
Richie Richard aug 3 '09
We zitten in vrijstaande huisjes, vakantiehuisjes, deze zijn zeer populair in frankrijk, vooral in deze streek (dodogne/montignag)
Deze familie, heeft 3 huisjes, en 1 best grote sta caravan. De huisjes verhuren ze. Gelukkig zijn deze mensen belgisch en wonen ze nog geen 10km van de nederlands grens, dus ze spreken vloeiend nederlands/vlaams.
Er zit wel een zwembad hier, alleen die is vrij klein, met 4 man zit het al best vol. Daarbij, deel je dit "park" met maar 3 andere families. Op dit moment, zijn het dus de eigenaren, die hebben 2 dochters van 11 en 12 bijna 13 jaar. Aardige meiden. Dan heb je nog de engelsen.. Hier ben ik nog niet mee in contact gekomen. En dan hebben we weer belgen. Die hebben een jonge dochter en zoontje. Ik schat rondde 6 jaar. En frans verstaan is geen probleem voor mij. Alleen het spreken vind ik vrij lastig. Ik kan het een beetje, maar ik kan geen gesprek op hangen. Ping pongen kan ik niet. Al heb ik dat wel erg vaak gedaan, met name op vakanties.

Ik vind het ook erg fijn dat ik nu meer duidelijk heid heb over Michelle. Ik kan me nu denk ik er wat makkelijker voor afsluiten. Al is er nog steeds een grote drang om haar terug te willen. En nu dat ik weet waar het fout is gegaan.. is het dus makkelijker om weer "opnieuw" te beginnen...
Die droom, blijft toch wel erg hangen als je het mij vraagt, al kan ik het niet herhinneren, ik weet zeker dat het belangrjk was. Enh ik weet de betekenis ook ongeveer.

De kerkhoven zijn inderaad erg mooi. Al zint me dat gevoel totaal niet..

Achja, de laptop begint nu echt, gigantisch irritant te doen... Ik denk dat ik het maar eens herstart ofzo...
admin
admin aug 3 '09
Het houd niet over vandaag, een nichtje van een collega van mij is vandaag doodgereden door iemand op een vorkheftruck terwijl ze op ponykamp was, dit engeltje was pas zeven jaar...het laat me niet los..ik ken het meisje niet maar het doet drommels zeer, hoe moet dat dan wel voor haar ouders zijn..

Rust zacht lief klein meisje.
Heidelroos
Heidelroos aug 3 '09
Origineel bericht van: Karin
Cranberrysap helpt heel goed tegen blaasontsteking.

MAAR.. vergeet niet dat het in het begin verergerd !!
Daarna is het pas effectief.. is zeer reinigend...
Blaasontsteking, the new wedding disease.. kortom.. heb je net nieuwe seks.. Tja, dan zijn blaasontstekingen zeer normaal.. bacterien moeten aan elkaar wennen..
Blaas staat ook voor vrouwelijkheid, ontvankelijkheid en zeker op seksueel gebied.. laat je gaan gaan gaan wink

@ Bea.. kluffel-de-knuffel-de-knuffelde.
Maryssa
Maryssa aug 3 '09
Ik heb al jaaaaren geen blaasontsteking meer gehad. Nu wel. Hahaha ik heb geen nieuw liefje maar ik weet dat mn weerstand even wat minder is. ( sickwas zwaar aan de race vorige week) Misschien is er een bacterietje de verkeerde kant op gelopen laugh

Dank je voor de aanvulling Heidelroos ik denk er over na. wink
admin
admin aug 4 '09
Hallo allemaal,

Zo, de dinsdag is ook alweer voor de helft voorbij...vanmorgen vroeg op gestaan, we hadden een afspraak in Groningen, maar daar meer over straks in het kindertopic.
Vandaag vrij, morgen en overmorgen ook vroeg op om te werken. Gaat ook gewoon door winkMaar straks eerst naar de HA voor controle van mijn enkel. Ben benieuwd. Doet nog steeds zeer, dus misschien wel weer ingetaped. Gister was ie behoorlijk dik, ondanks de tape. Naja, hoor het straks wel.

Iedereen fijne dag en ben hier nog wel even vandaag.
Liefs,
Marjan
Richie Richard
Richie Richard aug 4 '09
Pff, we gaan vandaag kanoën.. Ergens heb ik er zin in, en de andere kant ook niet. Ik ben ergens door deze vakantie vermoeid. En het liefst zou ik de hele dag lekker luieren..
Maarja, kanoën is leuk. Wat minder is, is dat wij in een oneven aantal zijn. Namelijk 5 personen. Aangezien ik veel meer ervaring heb met het kanoën, heb ik aangeboden om in mijn eentje te gaan. In frankrijk heb ik 1 keer gekanoëd, in belgië 1 keer, in nederland wel 4 keer. En hun hebben het alleen in frankrijk en in belgië gedaan. Keuze snel gemaakt.
admin
admin aug 4 '09
Veel plezier, geniet in ieder geval van de vast prachtige omgeving!!
Richie Richard
Richie Richard aug 4 '09
Bedankt, en zal ik ook doen. Normaal als ik kanoë, wil ik lekker snel wezen. Laten zien dat ik veel energie bezit.. Maar dit keer maak ik er geen wedstrijdje van. Tenzij hun mij uitdagen hea tongue. Ik kan het dan namelijk niet laten.
Eruan
Eruan aug 4 '09
Hoihoi!

Een hele goedenavond hier!

Hoe is het met iedereen weer?(sorry ik zal nog tijd gaan vinden om even 10 pagina's bij te gaan lezen...)

Ik heb nu eindelijk echt vakantie. Ik ben er 2 weken niet geweest doordat het zo druk was op het werk, niet perse voor mij maar voor mn collega's. Hun stres nam ik over en wanneer ik thuis kwam ging ik naar de paarden en zo weer door naar bed. Nu heb ik vakantie en volgende week gaan we weg.
Ik hoop dat ik nu weer tijd heb om hier weer relaxt rond te hangen... smile
Ik heb jullie allemaal wel gemist!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske