Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jul 30 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Lieve Marjan,

Allereerst de dikste knuffel die er is voor jou en de anderen in je gezin want dit is voor iedereen in huis heel zwaar. Geloof in je intuitie als mens maar vooral als moeder; jij kent je kind; je voelt hem aan als geen ander. Uiteindelijk zal je duidelijk worden wat voor Hielke maar ook voor jullie het beste is. Sterkte meid!

Liefs en x

Dank je wel lieve Maryssa, die knuffel doet ons goed. Ja het klopt dat het voor iedereen hier in huis heel zwaar is.
En mijn intuïtie staat heel raar, nu op een laag pitje, maar ik zal me weer eens ertoe zetten om te mediteren blush

Liefs,
Marjan
Beschermengel
Beschermengel jul 30 '09

Ik wens jullie allebij heel veel Licht Liefde en Kracht ..het komt goed! vertrouw maar! en ik ga je verhaal volgen Marjan.

een dikke knuffel van mij smile
admin
admin jul 30 '09
Origineel bericht van: Beschermengel

Ik wens jullie allebij heel veel Licht Liefde en Kracht ..het komt goed! vertrouw maar! en ik ga je verhaal volgen Marjan.

een dikke knuffel van mij smile

Dank je wel, lieve Beschermengel!! Ik zal jullie op de hoogte houden, heb elke dag misschien wel iets wat ik kwijt wil over Hielke en omdat ik het mag delen hier, zal het me waarschijnlijk ook sterken!!

Liefs,
Marjan
Helma
Helma jul 30 '09
Lieve Larapinta,

waar woon jij ongeveer in Nederland? Ken jij de zg. Fasehuizen en Logeerhuizen? Kinderen kunnen daar woensdagmiddag- en avond heen en in het weekend, en ook gedeeltes van vakanties: bij Philadelphia heb je er verscheidene, en de ouders hebben dan even de tijd om op adem te komen...
admin
admin jul 30 '09
Lieve Helma,

Ik woon in Winschoten, de roos van NO Groningen, 12 km van de Duitse grens af. Ik heb een brief geschreven naar de gemeente Groningen, want ik wil graag daarheen verhuizen blushProbeer urgentie te krijgen.

Hielke gaat één keer in de twee weken naar logeerboerderij Wubs en deze vakantie is hij in het begin twee weken geweest, en hij gaat weer van 15 t/m 24 augustus. We krijgen PGB voor hem, maar we moeten door de regering een nieuwe indicatie aanvragen. Hopelijk houdt Hielke het PGB.

Liefs,
Marjan
Helma
Helma jul 30 '09
Hebben jullie PGB in natura gekregen, of geld naar eigen inzicht te besteden? Ik vind het schrijnend, om te lezen dat de regering weer zo lekker bezig is, terwijl de nood zo hoog is. Als je liever niets kwijt wilt over de financiele kant begrijp ik dat uiteraard.

liefs, Helma.
Helma
Helma jul 30 '09
GGGGRRRRRRR! Ik probeer bij TNT een leuke verjaardagskalender te laten maken, en daar kun je zelf dan foto's op af laten drukken: ben er al de hele middag mee bezig geweest, maar het hele digitale gebeuren is nogal ingewikkeld. Ik pluk weer foto's van mijn hyves af en plaats ze in mappen, maar krijg ze vervolgens niet meer te zien in die mappen als ik ze vanuit dat downloadprogramma van TNT wil selecteren. Ben een beetje boos.

Dan ga ik nu maar lekker House kijken, de dokter met de felblauwe ogen! (Volgens mij zijn zijn ogen gefoto-shopt, als de scene zich daartoe leent, maar dat maakt me niet uit, hiihihihi)
admin
admin jul 30 '09
Origineel bericht van: Helma
Hebben jullie PGB in natura gekregen, of geld naar eigen inzicht te besteden? Ik vind het schrijnend, om te lezen dat de regering weer zo lekker bezig is, terwijl de nood zo hoog is. Als je liever niets kwijt wilt over de financiele kant begrijp ik dat uiteraard.

liefs, Helma.

We krijgen geld om zelf naar inzicht te besteden. Maar de ondersteunende en aktiverende begeleiding gaat eruit en nu moet je aantonen dat hij wel PGB nodig heeft. Ik doe maar de laatste diagnose van het ATN Groningen erbij ...
Het is verschrikkelijk dat alles wordt gekort en mensen zo in de kou gezet worden. Hopelijk overkomt dat niet het PGB van Hielke.

Liefs,
Mar
admin
admin jul 30 '09
GGGGRRRRRRR! Ik probeer bij TNT een leuke verjaardagskalender te laten maken, en daar kun je zelf dan foto's op af laten drukken:

Waarom ga je niet over naar Vista Print, daar doe ik altijd kalenders bestellen.....en bevalt me goed smile

Liefs,
Mar
Cialara
Cialara jul 30 '09
Die van de Hema zijn ook heel erg leuk. Ook een makkelijk programma...
Helma
Helma jul 30 '09
ik heb een kortingsbon van vijf euro blushen dan is de kalender maar 12,95 , vandaar...
Toch bedankt voor de tip, ik zal eens op die sites kijken.
Cialara
Cialara jul 30 '09
Tja, dat is wel een heeeeel mooi prijsje hoor Helma! De Hema is volgens mij toch wel ietsjes duurder... Maar kijken kan natuurlijk altijd. En het ligt er ook aan of je een kalender voor alleen 2009 wilt of bijvoorbeeld een verjaardagskalender die jaren meegaat...
In ieder geval toch succes ermee. Het zal je vast wel lukken! En het is altijd leuk om zelf iets te maken en dan het eindresultaat in je handen te houden wink
admin
admin jul 31 '09
Nou....gaat beter maar ben bloedchagerijnig...
Gaat beslist over smilevoordat ik een jongetje word.
Gruwelijk zenuwachtig voor de vakantie, inpakken en alles regelen vind ik echt een ramp, vroeger werd ik ook steevast twee tot drie dagen voor vertrek hardstikke ziek, ook ben ik sinds ik kids heb vreselijk bang voor vliegen....dat kan nog leuk worden..haha.
Mijn dochter vroeg van de week wat we zouden doen als het vliegtuig zou neerstorten, "nou waarschijnlijk niets meer" was mijn antwoord,"laten we hopen dat het dan na de vakantie is, dan hebben we die tenminste nog gehad"..
Nee de kinderen zijn niet bang, dus dat word nog een kunst om dat niet te laten merken.
admin
admin jul 31 '09
ik heb een kortingsbon van vijf euro blushen dan is de kalender maar 12,95 , vandaar...
Toch bedankt voor de tip, ik zal eens op die sites kijken.

Geweldig he! Echte zunige hollanders ... zouden de Belgen zeggen smileMaar ik zou de bon dan ook liever gebruiken!!

Liefs,
Mar
admin
admin jul 31 '09
Origineel bericht van: Karin
Gaat beslist over smilevoordat ik een jongetje word.
Gruwelijk zenuwachtig voor de vakantie, inpakken en alles regelen vind ik echt een ramp, vroeger werd ik ook steevast twee tot drie dagen voor vertrek hardstikke ziek, ook ben ik sinds ik kids heb vreselijk bang voor vliegen....dat kan nog leuk worden..haha.
Mijn dochter vroeg van de week wat we zouden doen als het vliegtuig zou neerstorten, "nou waarschijnlijk niets meer" was mijn antwoord,"laten we hopen dat het dan na de vakantie is, dan hebben we die tenminste nog gehad"..
Nee de kinderen zijn niet bang, dus dat word nog een kunst om dat niet te laten merken.

Veel sterkte met de voorbereidingen!
Je bent net mijn moeder, vlak voor is de zin weg, en als je eenmaal onderweg bent, vind je het fijn om op vakantie te gaan ...
Het komt allemaal goed, maar ja, dat weet je zelf ook wel smile

Liefs,
Mar
Heidelroos
Heidelroos jul 31 '09
Origineel bericht van: Karin
vroeger werd ik ook steevast twee tot drie dagen voor vertrek hardstikke ziek, ook

Jup, de onbekendheid..
Brrrrrrrrrrrrrrrrr...

Als ik eenmaal in het vliegtuig zit, geef ik me over..
Het zij zo...ik vind vliegen (tot nu toe) trouwens wel heerlijk.. stom hé..

Misschien helpt de volgende tip:
Adem als een baby'tje als je zenuwachtig bent of opgefokt in het vliegtuig..
In onschuld en onwetenheid en laat je meevoeren door het moment..
Als je de zaak onder controle wil houden gaat het vaak mis..
Laat je lekker meevoeren en let bewust op je ademhaling ...
Dat je niet langer en vaker inademt dan uitademt..

Dat is een visualisatie die ik neem, zodra het eventjes niet meer gaat smile

Héél veel succes..
Ik begrijp je als geen ander hahaha..
Mijn man wordt er gek van..
admin
admin jul 31 '09
Lieve Heidelroos,

Wat een schitterende meditatie als baby'tje! Nooit bij stilgestaan, ik durf niet in liften, ik ga het toch eens proberen. Want het is absoluut een kwestie van geen controle meer hebben over ... Maar ik beloof niks blushhaha, want ik heb nu al claustrofobie voor járen!!

Liefs,
Mar
gast
gast jul 31 '09
Hé Karin, herkenbaar hoor. Ik zie altijd allerlei apen en beren en wordt ook super chagrijnig vooral als het niet gaat zoals ik in mijn hoofd heb. Gelukkig kan ik dit tegenwoordig aardig loslaten en geef me er maar aan over. Maar zelfs als ik in het vliegtuig zit ben ik aan het nagaan of ik niets vergeten ben. Dan vraagt mijn man steevast; heb je je bankpas bij je? Nou dan hoef je je niet meer druk te maken want alles wat er in die koffer kan zitten is ook te koop. En daar heeft ie natuurlijk wel gelijk in. En dan nog; die paar weken houd je het ws ook wel zonder uit. En dat neerstorten; een noodlanding heb ik al een keer meegemaakt dus statistisch gezien.......
Maar heel veel plezier jullie allemaal in Griekenland. Geniet van de zon en de zee. (en van de rest natuurlijk wink)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki