Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jul 28 '09
Leuk vieze voeten!
Fijn dat je weer heelhuids terugbent Jorine.

Ben een beetje ziekjes, stem kwijt, hoesten, zwaar hoofd...ach gossie.. confused
nynke
nynke jul 28 '09
Goedemorgen!

Beterschap Karin! Mijn kids zijn ook alledrie niet fit...hoesten en snottebellen..
Komt vast door onze mooie zomer..

Ik voel me vandaag goed! De zon schijnt al..heerlijk wakker worden zo,hoop dat het zo blijft!
flow
flow jul 28 '09
vandaag is het eindelijk zover!Ik heb er al lang naar uitgekeken... Maar vandaag gaan we onze luna (berner sennen pupje) ophalen (L) Kan niet wachten tot ze er is.
Wel ook een dubbel gevoel omdat ik vandaag mn laatste sigaretjes opblaas. Ik hoop dat ik het nu eindelijk eens een keer volhou!

En heerlijk natuurlijk want the sun is shining wat Nynke al zei
Helma
Helma jul 28 '09
Flow! Die honden worden errug groot eek
Helma
Helma jul 28 '09
Kaat, van harte beterschap gewenst! Hopelijk is het met een dagje weer over...

xxx
flow
flow jul 28 '09
haha idd. Dat is ook de bedoeling. We wonen sind kort midden in de boomgaard. En een berner is een echte buitenhond.

Wel grappig dat wij een hond krijgen vroeger was ik nl meer een kattenmens en heb heel erg schrik voor grote "enge" loslopende honden.

Natuurlijk Berners, Labradors en Goldenretrievers e.d. zijn lieve leuke beesten. Luna is echt een snoeppie smile
Ben echt benieuwd!
Helma
Helma jul 28 '09
Honden vind ik wel leuk op zich, maar bij een ander. Niet aan mij besteed. Jarenlang honden gehad toen ik met mijn ex was, en moet er niet aan denken weer drie, vier keer per dag het blokje te moeten lopen. Wat was dat saai zeg! in een nieuwbouwwijk is het niet handig om grote honden te hebben: maar inderdaad, als je veel ruimte hebt, is het fantastisch.

Zojuist de Hobbit op de deurmat horen vallen: jippiiiieeee! En ik heb nog zoveel te lezen... zucht... laugh
Helma
Helma jul 28 '09
Vorige week ontving ik al de Samsonite Beautycase van Marktplaats voor San: een tientje, mét cijferslot! En zojuist werden er ook nog acht Snoecks fotoboeken bezorgd, voor Marjon! Slechts 20 euri, en ze zien er goed uit!

Ieder jaar heb ik een verrassing voor ze, als ze thuiskomen van hun pa. Ik hoop dat ze er blij mee zijn. Mij maakt het in ieder geval heel erg gelukkig.
Cialara
Cialara jul 28 '09
Origineel bericht van: gast
Hé leuke foto. Lijkt me trouwens niet echt lekker om op grind en denne-appels en boomschors enzo te lopen. Jou voeten zijn wel de smerigste van allemaal wink

Hé, ja, nu je het zegt! Ik had het nog niet gezien winkdat heb je met van die grote platvoeten ha ha ha. En die denneappels vielen wel mee hoor! Het waren van die gesloten, zachte dingetjes...

Beterschap Karin!

En wat een leuk idee Helma, om voor je kids iets speciaals te kopen voor als ze weer thuis zijn, dan voelen ze zich extra welkom bij jou. Jammer dat je man is zoals hij is frownniets aan te doen zo te lezen.

Ik ben blij dat vandaag de zon schijnt, 't waait wel een beetje hard hier aan de kust... bij jullie ook?
Richie Richard
Richie Richard jul 28 '09
Origineel bericht van: Helma
Ah wat leuk Denzil, om te lezen! Wat goed! En wat een lieve vader heb je.
Knap hoor, dat je niet opgaf, en dat je doorzette. Komen de speakers in je kamer of met een elastiekje achter op je scooter? wink

In mijn kamer, past nooit op mijn scooter. De eerste plaat alleen al is 65x70cm.
Ik wil er eigenlijk 1 blok van maken. Dus..
Moet ik er achter ook een 65x70cm hebben.
en aan de andere kanten ook..
De zij kanten doe ik toch wat minder.. anders gaat het te hol klinken.. En ik moet een soort weerstandje tussen zetten. De bovenste speakers zijn niet geschikt voor veel bass.. En die vangen atm heel veel bass op. De onderste zijn gemaakt voor de bass. En probeert nu ook de mid en high tonen te doen >.<
Klinkt heel .. fout..
Kraakt hier en daar vooral met de hoge bass bij de bovenste plank.
Cialara
Cialara jul 28 '09
Klinkt allemaal heel technisch Denzil! Knap dat je dat allemaal kunt grin
gast
gast jul 28 '09
Karin; beterschap meis.
admin
admin jul 28 '09
@ Maryssa - heerlijk genoten even van jezelf en de buitenwereld op jouw manier!! Toppie

@ Jorine - wat een leuke foto ... echt vette lol hahaha

@ Karin - och jee, op een koud tochterig hoekje gestaan? Hoe is het nu?

@ Flow - veel plezier met Luna!!

Heb vandaag gewerkt ... dus weinig nieuws te vertellen. Nu drie dagen vrij en dan weer de zorg in, dit weekend.

Lieve groetjes,
Marjan
admin
admin jul 28 '09
Gaaf Helma, leuk idee! Enne de Hobbit heb ik pas gelezen, hij is superleuk.

Voel me nog brak..maar ja mamma's kunnen eigenlijk niet ziek zijn. Morgen gelukkig dagje vrij!
Maryssa
Maryssa jul 28 '09
@ Karin. Dat is niet fijn; beterschap hoor! Lekker de zon in morgen met het snuitje misschien dat dat een beetje helpt.

@ Larapinta. Ha lekker hoor 3 dagen vrij! Dat klinkt goed! Ga je nog wat leuks doen of heerlijk genieten in de tuin? (is ook leuk wink

Ik heb vandaag lekker een paar uurtjes gewandeld in de natuur. Het heeft me goed gedaan al heb ik wel vermoeide pootjes. Zodadelijk lekker slapen en morgen zonnebaden op mn balkon mmmmm zzzzzz

Slaap lekker zo iedereen!
admin
admin jul 28 '09
Quote:
@ Larapinta. Ha lekker hoor 3 dagen vrij! Dat klinkt goed! Ga je nog wat leuks doen of heerlijk genieten in de tuin? (is ook leuk

Morgen eerst naar de HA, ben zaterdag in Stadskanaal door mijn enkel gezwikt en die blijft dik en pijnlijk. Verder heerlijk genieten even van de rust inderdaad en niks smile

Komt helemaal goed!!!
Jij ook genieten morgen op je balkon!!!

Liefs,
Marjan
Helma
Helma jul 29 '09
Vandaag weer werken na 2 1/2 week vrij. Ik kan geen hap door mijn keel krijgen. Maar ja, dat heb ik ieder jaar grinAls ik er maar eenmaal weer ben, en mailtjes op kan ruimen, dan komt het vast goed. Bijna iedereen is op vakantie daar, dus zo'n storm zal het niet zijn aan mijn bureau. Ik haal me iedereen weer even voor de geest die kan komen vragen aan mijn adres, en geloof me, dat zijn er veel!

Eerst maar eens beginnen met het scoren van de Incidenten en Calamiteiten van het 2e kwartaal, want dat zijn er een heleboel. Het eerste kwartaal had ik er 950...

Tot vanavond!
admin
admin jul 29 '09
Jeumig zit het er alweer op helma?
Dat is gevlogen!

Vandaag ga ik me laten vertroetelen door mijn ouders, de kids gaan mee naar de camping, kunnen ze zwemmen en in de blubber rollen dus die zullen zich opperbest vermaken.
Hoestdrank, drop en thijmthee mee, en lekker in de stoelen hangen vandaag.
admin
admin jul 29 '09
@ Helma,,, werkse vandaag!! Weken zijn inderdaad omgevlogen smile

@ Karin,,, lekkere dag bij je ouders hoor, en laat je maar lekker verwennen!

Jorinda is moe van haar logeerpartijtje bij haar vriendin, dus die heeft nu al twee dagen hoofdpijn, doet lekker rustig aan. Die is echt al wat ouder en gaat heerlijk haar eigen gang!
Hielke heeft het vandaag "druk" met zijn krantewijk, Ron en Stef vouwen en Hielke fietst wink
Ben zelf naar de dokter geweest, linkervoet zit ingetaped, ingescheurde banden. Vrijdag terug. Als ik zit pootje omhoog, maar verder kan ik er wel gewoon op lopen. Hij heeft niet gezegd dat het niet mag, dus rustig aan mijn gangetje. Vanmiddag even met Jor en Stef naar het stadje, kleine dingen regelen.

Fijne dag
Liefs,
Marjan
Maryssa
Maryssa jul 30 '09
Gescheurde enkelbanden auwww dat is pijnlijk Larapinta! Ik zou er toch niet te veel op lopen. Even wat rust geven zodat alles kan herstellen. Beterschap!

Ik ga straks nog wat opruimen hier in huis, was vouwen en daarna lekker met kopje muntthee en een boek op de bank zalig!

Fijne dag iedereen!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420