Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

flow
flow jul 25 '09
stom he heb het berichtje nog niet geplaatst en ze komt aanrennen.
Gelukkig maar!anders had ik waarschijnlijk niet kunnen slapen vanacht.
Voor de rest in ieder geval slaap lekker.
Cialara
Cialara jul 25 '09
Welterusten Flow, fijn als je kat lekker weer thuis is smile

Ik zit nu nog even te internetten in Oostenrijk. Morgen naar huis blushroteind rijden, maar het is niet anders... We hebben een prachtige vakantie achter de rug, veel gedaan, veel gezien hier en prachtig weer gehad (één dag zelfs zo'n 37 graden!)

Zoon S heeft zijn ogen hier uitgekeken en weer zoveel nieuws ontdekt over zijn "talent". Samen met zijn broer heeft hij zich ook heerlijk uitgeleefd in het rodelen, het klimmen tegen een steile wand, op blote voeten over de berg lopen op speciale barrevoets-paden grinheb ik zelf trouwens ook aan meegedaan: heerlijk! Ach teveel om op te noemen! Het was heerlijk.

Liefs Jorine
Beschermengel
Beschermengel jul 25 '09
Fijn dat hij weer terecht is Flow!

Jee Jorine dat is een end rijden ...maar fijn dat je het naar je zin heb gehad en de kinderen ook!

Ik ben de hele dag druk geweest met de gewone dingen ..boodschappen halen frownrommel opruimen frowneven in de tuin zitten als het zonnetje scheen smile...eten klaar gemaakt de beesten verzorgt en uitgelaten pff wat nog meer sickehhhhh afwassen stofzuigen.....en achter de pc natuurlijk effies smileen nu ga ik heerlijk naar mijn bedje.
Welterusten iedereen en tot morgen
Maryssa
Maryssa jul 26 '09
@ Jorine Wat klinkt dat goed jouw tijd in Oostenrijk! Die reis is niet fijn maar thuiskomen is toch wel heerlijk..

@ Beschermengel lekker is dat hè zo'n beetje van alles wat dag. Heb ik ook gehad vandaag. Overdag huis opgeruimd, krantje gelezen en vanvond lekker maskertje genomen. Slaap lekker voor straks!

@ Flow Wat een opluching hè als zo'n beestje er dan weer is. Kunnen jullie rustig gaan slapen. wink
Helma
Helma jul 26 '09
Fijn dat je er weer bent Hans!

Ik heb de indruk dat Nims nu op vakantie is... kan dat kloppen mensen?

En wat klinkt iedereen heerlijk positief vandaag. Echt zo fijn om dat af en toe te lezen!

Welterusten allen,

liefs, Helma.
admin
admin jul 26 '09
Gisteren de vloer geschrobt in de huiskamer op handen en knieën, ik zat vrijdag op de bank en had een springertje....(ja 7 katten wat wil je... eek) dus alles naar buiten gisteren en alle kiertjes hoeken van de kamer gehad.Poezels gedruppeld, dus dat probleem is opgelost..hoop ik!

Werd vanmorgen wakker en mijn stem is kwijt, lol, dan klink je soms zo heerlijk zwoel hahahaa.
Helma
Helma jul 26 '09
Wahahahah Kaat, hoe komt dat nou? Geen vuilnisman op zondag, jammer! Kon die jouw stem mooi horen.
Ja, ik zag mijn kat zich van de week ook krabben, moet ook zo'n pipetje halen.

Maar wat ben je er allemachtig vroeg uit op zondag! Ben je wel helemaal in orde? cool
Helma
Helma jul 26 '09
Jippie! Zojuist de Hobbit besteld, op www.boekwinkeltjes.nl , voor maar 2 euri! Dat wordt weer genieten!!!
admin
admin jul 27 '09
Hallootjes,

Even een krabbel van mij.
Afgelopen weekend weggeweest met mijn moeder, was fijn en bijzonder. Heb het gevoel dat ik haar "moet" helpen met mijn gaven. Maar de tijd zal het leren.
Vanavond weer werken, en morgen overdag ook. Ik ben er dus waarschijnlijk woensdag wat meer.

Ga nu nog wat proberen te lezen smileen misschien her en der reageren. Maar veel tijd voor het werk heb ik niet meer.

Heel veel liefs en knufs
Marjan
Richie Richard
Richie Richard jul 27 '09
Ik voel me trots! Ik heb vandaag veel gepresteerd!
1. Een nacht over geslagen. (again.)
2. Mensen geholpen met een spel.. (niet echt belangrijk)
3. om 6 uur met de hond uit gegaan
4. daarna mijn kamer opgeruimd!
5. Ik kwam mijn losse speakers tegen.. Ik vond het zonde om ze niet te gebruiken omdat ze echt top zijn. dus besloot ik om een klankkast te maken.
6. Afmetingen gemaakt. 4x 65x30cm, 4x 65x20cm, 4x 30x20cm. Diameters gaten: 19 cm, 14 cm, 9.5cm. Ik wou hout halen.. Me vader hield me tegen, hij had nog wat hout voor me.Geweldig, ik uit tekenen.. Maar hoe krijg ik het in hemelsnaam recht? Ikke vragen. Hij zei dat ik eerst mijn andere troep in de schuur moest opruimen. Dit gedaan. Weer aan de slag gegaan. Kennis kwam langs, is toevallig timmerman, heeft mij trucjes geleerd. En ik ging aan de gang. Ik heb er 2 uur over gedaan om een plank met de afmetingen 70x65 te maken. (ja idd anders, ik kreeg een ander idee.) Daarna mooie gaten getrokken en deze uit gezaagd met een figuurzaag, koste mij nog een uur. De speakers paste er netjes in. Kabels aan gelegd, door gelust en verbonden met elkaar.
Daarna weer de schuur opgeruimd. En nu ben ik bek af..
Nog 5 platen te gaan..
Helma
Helma jul 27 '09
Ah wat leuk Denzil, om te lezen! Wat goed! En wat een lieve vader heb je.
Knap hoor, dat je niet opgaf, en dat je doorzette. Komen de speakers in je kamer of met een elastiekje achter op je scooter? wink
Helma
Helma jul 27 '09
Oeps. Ik ben een beetje dom geweest. Ben uren bezig geweest met de hogedrukreiniger, en heb zojuist het laatste beetje port nogal snel opgedronken. En nu ben ik dronken.
Ik heb maar even gauw eten klaargemaakt, want dan is het straks weer over. Oh wat dom. En ik typ heel veel fout, en moet telkens woorden overnieuw typen. Tsssss...
Het einde is nabij. Van mijn vakantie welteverstaan dan he.
Volgens mij mag ik me dan wel laten gaan. Gaap....

Oh jeetje. Ik moet lachen om mijn eigen bericht.
Helma
Helma jul 27 '09

Op vakantie met Plien en Bianca. Beetje fout, moet kunnen.

http://www.youtube.com/watch?v=1UjLczPCfeo
Maryssa
Maryssa jul 27 '09
Een beetje dronken zijn mag best hoor wink

Plien en Bianca zijn geweldig!

Vandaag MOEST ik even het huis uit iets te veel thuis geweest de laatste dagen. Dus even naar een terrasje en van de rust genoten die er nu weer is nu al die vierdaagselopers en feestvierders weer naar huis zijn winkVerder in de bieb heeeeerlijk naar muziek geluisterd...Otis Redding, Solomon Burke en Jeff Buckley mmmm.
Cialara
Cialara jul 27 '09
Ha ha ha, ja Maryssa, die vierdaagse wandelaars zijn zeker luidruchtige; mijn moeder liep ook mee; met een roze pruik op, heb je haar gezien? (tussen al die duidenden lopers? zal wel niet!)

Gisteravond zijn we laat thuisgekomen, weer veel file's gehad; zelfs een uur helemaal stil gestaan blushVandaag lekker de was gedaan, de auto uitgemest en opgeruimd.

Oostenrijk was weer fantastisch, maar de vakantie was veel te kort!

Wat hebben we veel gedaan in die week zeg!
En wat zijn we goed geaard grinkijk maar naar deze foto!

Hier hadden we de top bereikt via het "blotevoetenpad" dat ging over houtsnippers, boomschors, grind, zand, boomstammen, denne-appels enzovoort winkEcht dikke pret voor de kids!
Maryssa
Maryssa jul 27 '09
Ehm een roze pruik? Nee niet gezien grinMaar wat leuk dat ze de vierdaagse heeft gelopen! Ik heb de feesten gelopen whistleal waren die wat minder leuk dit jaar vanwege het klo..eh rotweer confused

Hahaaaaa leuke foto hoor die lachende gezichten en voetjes naast elkaar smileHeerlijk lijkt me dat op blote pootjes wandelen! Goed om te horen dat je zo'n fijne vakantie hebt gehad! Welkom terug!
Cialara
Cialara jul 27 '09
Ja, het is wel lekker om weer thuis te zijn grinbedankt smile
Helma
Helma jul 27 '09
Wat een superleuke foto Jorine! Echt een leuk stel bij elkaar!
Cialara
Cialara jul 27 '09
hi hi ja, dank je wel; we hadden ook echt lol hier!
gast
gast jul 27 '09
Hé leuke foto. Lijkt me trouwens niet echt lekker om op grind en denne-appels en boomschors enzo te lopen. Jou voeten zijn wel de smerigste van allemaal wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki