Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jul 23 '09
Nee joh juist die krulspelden die doen het hem! LOL
Helma
Helma jul 23 '09
laughlaughlaugh

Heb nu een grijns voor drie!

Ik voel me sexy vandaag :$, ook al heb ik me begraven als een molletje. Ik kocht de film Mama mia, een spel voor de Wii, en rummikub! Nu staan er twee bordjes op tafel, en ik speel tegen mezelf, hihihi, LOL... even mijn skills opkrikken voor als de meiden terug zijn. Vanmiddag mijn overige nekwervels laten kraken, en verder insecten inleveren bij Tom Nook, in Animal Crossing! Mijn huisje is afbetaald, en ik vang nu alleen nog maar zeldzame vissen en insecten(spel op de Wii, waar we verslaafd aan zijn hier, dus dit verhaaltje zal wel belachelijk overkomen). Vanavond House. Een garage gaat voor mij op zoek naar een ander autootje, waarbij ik aanspraak kan maken op de slooppremie. Geen roestmerk, geen witte, onder de 1000 kilo en geen open dakje, want dat gaat toch alleen maar lekken. Ik heb zin om risico's te nemen en gekke dingen te doen.
Dus, ik voel me én rebels én sexy vandaag. cool
admin
admin jul 23 '09
Rebels én sexy? Hoe ga je dat combineren?
De garagist uitnodigen voor een heerlijk maal bij je thuis? smile

Met kaarslicht en zachte muziek?
Helma
Helma jul 23 '09
Hahahah, ik nodig helemaal niemand uit! Koken voor een ander, mezelf op moeten fluffen, de boel aan kant maken, etc, en dat allemaal voor een ander? Nee hoor, ik ben sexy en rebels voor mezelf! Ja, een heerlijk maal, voldoende voor één persoon!
admin
admin jul 23 '09
Helma.. een ander uitnodigen doe je toch niet voor een ander,
maar voor jezelf! Dan ben je daarin anders dan ik hoor,
Ik geniet van een maaltijd klaarmaken voor visite,
heerlijk het huis poetsen, omdat mijn lieve vrienden komen,
en ik ze wil laten delen met datgene waar ik zelf graag ben, Thuis in m'n eigen huis.
Helma
Helma jul 23 '09
Tja, daar zullen we dan verschillend in zijn. Misschien ben ik een beetje doorgeslagen naar de andere kant: altijd van alles ´klaarmaken´ voor een ander heb ik even geen zin in. Komt wel weer! grin
admin
admin jul 23 '09
Ik denk dat jij inderdaad een periode even nodig hebt om tot jezelf te komen. Geen andere mensen om je heen. Haha, dat lukt aardig toch, als je je sexy én rebels voelt in je uppie!!! tongue
admin
admin jul 23 '09
You go girl!
Eruan
Eruan jul 23 '09
Hoi Pipeloi! smile

Jeetje ik schrok van mezelf toen ik bedacht dat het al best weer lang geleden was dat ik hier was geweest. Ben behoorlijk druk geweest, en had nu ook nog naar stal gewild, maar mijn moeder hield me tegen (gelukkig nu). Op het werk is het gekkenhuis, iedereen heeft stress en dat slaat over op mij, terwijl ik bijna niets hoef te doen. Ben nu behoorlijk moe en heb weer hoofdpijn. Ik moet echt leren me af te sluiten en niet zo'n klein beetje ook.

Karin ik ben blij om te horen dat het best goed met je medicijnen gaat! Wat zal het fijn zijn als je zelfs over een tijdje helemaal zonder zou kunnen!

Helma volgens mij heb je een super dag, rebels en sexy tegelijk! smileIk hoop dat je nek weer fijn voelt.

Laraprinta wat leuk dat je dochters ook nog eens/ voor het eerst worden ingewijd! smileIk ga nadat we op vakantie zijn geweest naar een Reiki master toe om kennis te maken.

Jorine ik geloof dat je echt een topvakantie hebt! Nog veel plezier. smile

Gisteren ben ik weer lekker even kind geweest, we zijn namelijk lekker naar Walibi geweest. Het was echt super leuk, en je krijgt er altijd zo'n fijn gevoel van! Jammer dat het vandaag weer serieus was. winkMaar gisteren was echt te gek! laughDe dag was echt perfect geslaagd!
Helma
Helma jul 23 '09
Thanks! Vandaag waren de tweede en zesde nekwervel aan de beurt. Er zitten er nog meer vast, maar voor nu vind ik het wel even voldoende. Het is zo eng, net of je nek bijna breekt, zoals hij aan mijn hoofd trekt.

Ik kreeg vanmiddag zo´n maf mailtje! Begin maart had ik toestemming gevraagd om een winkeltje aan huis te beginnen bij de woningbouwvereniging en de gemeente. van de gemeente had ik al lang een afwijzing binnen, en ik was de woningbouw vergeten. Nu keuren zij het goed! Maar ja, jammer dan, de gemeente wil het niet.
Heidelroos
Heidelroos jul 24 '09
Ik wil eventjes kwijt dat er nu TWEE stelletjes in onze nabije vriendenkring (dus waar we veel mee optrekken) uit elkaar gaan.. frown

Vannacht gedroomd over een aardbeving..
Goh, zou het verband met elkaar hebben?

Zooo en nu .. net als Helma, naar de fysio..
Mijn vastzittende bovenrug laten 'knakken'
admin
admin jul 25 '09
Oh wat sneu!

En lekker geknakt ladies?
Helma
Helma jul 25 '09
Ja, heerlijk geknakt, dank je Kaat.
Het valt me nu wel op, dat als ik 's morgens wakker word, mijn hoofd diep in mijn schouders ligt, en mijn schouders dus enorm opgetrokken zijn. Ik moet dan echt heel bewust mijn schouders laten zakken, zeg maar. Heel raar. En dat terwijl ik heel ontspannen in slaap val.

Met jou alles flex?
admin
admin jul 25 '09
Origineel bericht van: Muin
Ik mis Hans heel erg veel.

Ben er weer! smile
admin
admin jul 25 '09
Heeee, Hanskie.. welkom terug!! ja we missen U hè!!!
Maryssa
Maryssa jul 25 '09
Leuk dat je er weer bent, Hans. Ik hoop dat je een supervakantie hebt gehad met je dochter!
Beschermengel
Beschermengel jul 25 '09

Hoeraaaaa smile......je bent er weer en we hebben je gemist!

Alles goed gegaan op de vakantie smile
admin
admin jul 25 '09
Hoe het was? Super-super-super!

Maya tempels, de een nog mooier dan de ander. Ook schitterende natuur, met slangen, apen, krokodillen en tarantula's in het wild. Wel intensief, maar ik heb het gevoel heel lang weggeweest te zijn.
Het was wel erg heet (35-42 graden) en de tropische regenwouden zijn vochtig waardoor het nog heter voelt, Ach, sauna is inclusief!
Lichamelijk geen problemen gehad. Echt genoten !
admin
admin jul 25 '09
Fijn om te horen, jullie kunnen er weer even tegen!
flow
flow jul 25 '09
ik voel me kl*te.....
We zijn 2 daagjes naar Renesse geweest, super leuk natuurlijk.
Mijn schoonmoeder heeft het eten en drinken van ons pukje verzorgd. En die heeft de kat al 2 dagen niet gezien en ze is nog steeds niet komen kijken. Ben toch wel erg bezorgd confused

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki