Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

gast
gast jul 18 '09
Karin; dikke knuffel voor jou.

Bee; heel veel plezier en geniet van het mooi Franse leven.

Verder iedereen een hopi bon weekend.
admin
admin jul 18 '09
Dank gast, jij ook !!

Karin: heb vertrouwen, komt goed !

B: een goede reis en enjoy !!!
admin
admin jul 18 '09
knuffel, Karin!
Beschermengel
Beschermengel jul 18 '09

Ja Karin van mij ook een dikke knuffel alles komt goed meid ..vertrouw maar! smile

Vandaag boodschapppen gehaald frownwas gelukkig niet zo druk in de winkels....en strakjes mijn loge's (konijn en andere beestjes ) eens lekker verwennen.
Het was tot nu toe een leuke dag smile....en wilde dat ze altijd zo zouden zijn!
admin
admin jul 18 '09
Hallo...

Zo, we zijn weer terug van Hielke wegbrengen. Hij is nu voor een week (vrijdag komt hij terug) mee met www.kinderkampwinschoten . Dit is het derde jaar dat hij meegaat en het is een zeer leuk kamp. Goed georganiseerd en zo van meerwaarde. Geweldig. Hopelijk komt hij vrijdag weer enthousiast terug.
Verder heb ik vandaag een hele luie dag. Of lui, ik ben gewoon moe van de afgelopen drie dagen werken denk ik.

Liefs,
Eruan
Eruan jul 19 '09
hoihoi!

Ik had gedacht in de vakantie meer tijd te hebben om op Merudi rond te hangen, maar het is eigenlijk minder tijd op de een of andere manier... wink

Wow Hans, vulkanen die pluimpjes uitspuwen! Volgens mij heb je een geweldige vakantie. smile

Laraprinta hoe is het nu met je rug? Ik hoop dat Hielke een leuke week gaat hebben! Doe het rustig aan.

Karin een dikke knuffel voor jou.

Heel veel plezier Bea! Dat gaat vast wel goedkomen daar in Frankrijk. Ik hoop dat die baan het voor je wordt!

Jorine jij ook een hele fijne vakantie, al ben je waarschijnlijk al helemaal lekker daar in de bergen.

Ik ben erg druk geweest afgelopen week, ik heb nu de taak op me genomen om de paarden in de gaten te houden terwijl de eigenaren op vakantie zijn, ook mag ik er 2 rijden beide op een verschillende stal, en moet ik zelf ook nog werken en een beetje uitrusten en gewoon vakantie vieren. drukdrukdruk dus... Gisteravond ben ik eens een keertje uitgeweest, het was gezellig maar het vriendje van een vriendin was ook mee dus dat was dan iets minder... Maar toch heb ik een gezellige avond gehad. smile

Hebben er al mensen toevallig de nieuwe Harry Potter film gezien? smile
Helma
Helma jul 19 '09
Ja, ik!!! Woensdagavond, om 21.00 uur, was het eindelijk zover. Er was niet zoveel actie, sommige scenes waren ronduit komisch, maar het einde van Dombledore was heftig. Maar in het boek nog veel heftiger. Ik kijk nu al uit naar de laatste films!
Eruan
Eruan jul 19 '09
Gaaf! laugh
Wel jammer dat er weinig actie, maar ik moethem nog gaan zien. Ik ben benieuwd of ik nog ga huilen bij het einde van Perkie... Ik ga er binnekort heen met de buurvrouw en mijn broertje.
Mij lijkt de scene waarin Ron ineens helemaal verliefd is door die drank geweldig!
Ik hoop dat film 7 gewoon volgend jaar ook al uitkomt. smile
Maryssa
Maryssa jul 19 '09
Dat klinkt druk inderdaad Ann_ik, maar wel heel leuk en afwisselend om zo bezig te zijn! Over Harry Potter kan ik niet meepraten. Ik ben vast 1 van de weinigen die nog nooit een heel Harry Potter boek heeft uitgelezen en nog geen enkele Harry Potter film heeft gezien.

Bea ik hoop dat je een supervakantie hebt in Frankrijk! Lekker bijkomen in een nieuwe omgeving! Hans jij ook veel plezier hoor samen met je dochter! Geniet er van!

Gisterenavond samen met mn vriend de Vierdaagsefeesten van Nijmegen bezocht. Beetje rondslenteren en naar bandjes kijken, mmm. Het was wel heeeeeel druk en daar kan ik toch minder goed tegen die mensenmenigte. Later was er een vertoning van de film Easy Rider op groot filmdoek op een relaxed terras. Geweldige film met allemaal superacteurs maar dan te zien als jonge broekies aan het begin van hun carriére(Anthony Hopkins, Dennis Hopper, Jack Nicholson) Glas rosé erbij....was heerlijk! Nu een beetje brak maar vanavond weer op stap; Frank Boeijen en De Staat treden op. crazy
Eruan
Eruan jul 19 '09
Ben je weleens in een boek begonnen of dat ook niet? wink

Wat leuk, en was het nog een beetje mooi weer daar in Nijmegen?
Klinkt echt als een geweldig lekkere avond. smileLeuk!
admin
admin jul 19 '09
Quote:
@ Ann_ik : Laraprinta hoe is het nu met je rug? Ik hoop dat Hielke een leuke week gaat hebben! Doe het rustig aan.

Wat lief dat je naar mijn rug vraagt blush, het is definitief een gevolg van me/cvs. Dus het doet nog vaak pijn, moet vaak erom denken hoe ik beweeg en werken is erg vermoeiend nog. Maar ik doe mijn best, en hoop met de pijnmedicatie het onder controle te houden.

Quote:
@ Maryssa : Over Harry Potter kan ik niet meepraten. Ik ben vast 1 van de weinigen die nog nooit een heel Harry Potter boek heeft uitgelezen en nog geen enkele Harry Potter film heeft gezien

Ik ben ook 1 van de weinigen die geen Harry Potter interesse heeft. Zelfs mijn beide kinderen geven er niks om. We hebben hier nog geen één film gezien of boek gelezen.
Is trouwens de Nijmeegse vierdaagse al begonnen?? Volg het altijd op tv, maar de laatste tijd beetje weinig tv gezien eigenlijk.

Quote:
Bea ik hoop dat je een supervakantie hebt in Frankrijk! Lekker bijkomen in een nieuwe omgeving!

Bea doet jullie allemaal de groetjes, heb haar net gesproken, ze rijden in Noord Frankrijk met het dak van de cabriolet open! smileGenieten doet ze zeker!!

Verder hier in Winschoten flinke brand bij ons om de hoek. Weet niet of jullie al iets ervan op de radio hebben gehoord. Pers was massaal aanwezig, dus ook waarschijnlijk wel op het nieuws. We moeten ramen en deuren gesloten houden, er kwam ook van alles uit de lucht vanmorgen (zwarte brokstukken en as) Het is nu wat rustiger geloof ik. De zwarte rookwolk is in ieder geval weg. Het is het theater de Klinker, waar ze van de week al met de sloop zijn begonnen, die is nu een beetje versneld winkHier kunnen jullie foto's zien:
http://www.112groningen.nl/Groningen/nieuws/6478/grote-brand-treft-theater-de-klinker.html

Heel veel liefs voor jullie allemaal!!!
Mar

Maryssa
Maryssa jul 19 '09
@ Larapinta: De vierdaagse begint komende dinsdag tot en met vrijdag. De feesten erom heen met bandjes etc is van zaterdag tot en met vrijdag. Is een enorm feest, ik plan mijn vakantie er altijd omheen haha! Jee wat heftig die brand ik zal zo eens kijken op tv. Wel raar als er ineens van alles uit de lucht komt vallen! Gaat het vandaag wat beter met je knieën en rug?

@ Ann_ik: Ik heb wel eens een Harry Potter boek doorgebladerd maar voelde niet de behoefte om te gaan lezen. Op mijn werk was het in de begintijd van Harry Potter erg "in" om collega's namen te geven van personages die in Harry Potter voorkomen. Hoorde je namen als Professor Zuurbekje enzo grinGisterenavond was heel leuk, al die verschillende nationaliteiten die gewoon bij je sta-tafeltje komen staan en gezellig meekletsen. Stond ik daar in mn beste Frans te ouwehoeren.. whistleErg gelachen.
admin
admin jul 19 '09
Hee lieve Maryssa,

Mijn knie is gelukkig weer de 'oude'. Niet meer doorheen gezakt gelukkig. Mijn rug blijft me parten spelen, maar daar moet ik mee om leren gaan.
Ja, de brand was echt wel heftig, zijn nu nog aan het nablussen vermoed ik. En we waren al bang dat het asbest zou zijn. Nog niks van gehoord. De auto zit wel onder een witte aslaag.

Liefs,
Marjan
Helma
Helma jul 19 '09
De leukste scene vond ik dat Harry 'liquid luck' gedronken had, omdat hij info moest lospeuteren van professor Slakhoorn. Hij werd heel vrolijk en reageerde soms heel grappig. Daar moest ik ontzettend om lachen!
admin
admin jul 19 '09
Thanks voor de knuffels, fijn om te krijgen!
Helma
Helma jul 20 '09
Had vanavond ook naar de sauna gezullen, maar de rooie vlag hangt iets te vroeg uit cry
Door de heftige buikpijn niet tot veel in staat.
Ik heb mijn viool weer eens uit de koffer gehaald en gestemd. Alle snaren hingen slap! Leuk, om weer eens op dat ding te krassen.
Mijn dochter Marjon heeft vrijdag haar eerste bruiloft gefotograveerd. Ze is niet tevreden, maar het zijn me toch mooie foto's! Ik ben supertrots op haar.
Deze week ergens naar het dorp, een zonnebril op sterkte uitzoeken en laten maken. Is toch wel fijner in de auto.
Ik bouw een feestje deze week in mijn eentje, wil van alles doen en toch ook weer niks. Zonnestraaltjes pakken in de tuin, glaasje wijn erbij, zalig! Roze zalm met mierikswortel, daar kan ik me klem in eten.

De afgelopen twee dagen elf vuilniszakken met tuinafval naar mijn moeder gebracht. Bij haar in de buurt is iedereen op vakantie, dus ze haalt overal containers vandaan. Heerlijk dat de zooi weg is! En dat is dan alleen de voortuin en de zijkant van het huis, en de achtertuin heb ik nog niet eens onder handen genomen! Eerst maar genieten van de geweldige buikpijn. Paracetamol is op, dus ik moet er nog even uit.

Allen fijne dag gewenst, en veel liefs!
admin
admin jul 20 '09
Zo, vandaag zit er weer zover op. Heb gewerkt vanmorgen. Stapte vanmorgen binnen ... 3 zieken! En omdat ik de planning doe ... hmmm, hoe lossen we dat weer op. Beetje creatief zijn en positief de schouders eronder. Maar ja, dat was wel moeilijk voor sommigen. Toch is het weer gelukt en heb ik zelfs een avonddienst voor vanavond te pakken weten te krijgen smilePostiief denken! Morgen weer een dag voor het werk wink
Vanavond naar mijn Reiki-master, worden de meiden ingewijd, Jorinda in Reiki 2 en mijn pleegdochter Stef in Reiki 1. Ben benieuwd hoe ze het vinden.
Ben verder wat moe, dus rustig aan en niet te druk laughkomt het allemaal goed.

Lieve groetjes
Marjan
admin
admin jul 21 '09
Vandaag lekker werken, vanavond voorstelling van Tony (afscheidsavond op school) zal wel brullen worden..alle juffen en meneren die hij niet mee kan nemen naar de grote school.
Brengt me weer terug naar mijn eigen afscheidsavond, jemig wat een lol hebben we gehad en wat hebben ook wij lopen grienen.
Ik zal een stevig steentje meenemen vanavond, ha ha.
Helma
Helma jul 21 '09
Een volle dag, Karin! Rustig aan, dan breekt het lijntje niet.
Veel plezier vanavond!

Ik verbaas me telkens dat als ik vakantie heb, ik in de lappenmand lig. Zo'n stijve nek! Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar een masseur deze week die de boel eens goed onder handen neemt. Ik wil nu ook wel eens een wijntje kunnen drinken in plaats van Ibuprofen slikken.

Voor mijn jongste heb ik op markplaats een reuzachtige beautycase gevonden. Ik heb hem besteld en krijg hem hopelijk snel binnen. Er liggen overal flesjes nagellak en andere make-up door het hele huis!
Verder heb ik gisteren de film Mama mia gekocht, zo'n lieve film! En reisrummikub! Want rummikub was zo'n item waar woorden over waren na de scheiding in 2002, en mijn ex heeft de echte meegenomen, maar er is daar nog nooit iets mee gedaan. En rummikub is zo leuk!
Vanavond House. Mijn knappe dokter. Als die beste man nou ook masseren kon, hahahaha!
Mijn ligstoel viel uit elkaar, de elastieken waren na een jaar al versleten. Gisteren bij zo'n campingwinkel acht meter elastiek gehaald en de boel gerestaureerd. Nu liggen in de zon!
Bij Pearle een gave zonnebril op sterkte uitgezocht. Helaas moet ik daar tien dagen op wachten. Ik verwen mezelf schandelijk en dat vind ik helemaaaaal niet erg! laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '09
Origineel bericht van: Helma

Ik verbaas me telkens dat als ik vakantie heb, ik in de lappenmand lig. Zo'n stijve nek! Ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar een masseur deze week die de boel eens goed onder handen neemt.

Ik niet. Ik heb gelezen wat je allemaal anders wilt, dus je lichaam gaat dan nogal protesteren. Kies eens voor jezelf in plaats van steeds voor een ander. Pas als jij vakantie hebt, ga je aan jezelf werken en dat is volgens mij veel te weinig.

Pas het leven aan zoals jij dat wilt in plaats van dat het leven jou aanpast.

Een masseur haalt alleen maar de klachten weg, maar aan de oorzaak van het probleem doe je niets.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki