Had vanavond ook naar de sauna gezullen, maar de rooie vlag hangt iets te vroeg uit
Door de heftige buikpijn niet tot veel in staat.
Ik heb mijn viool weer eens uit de koffer gehaald en gestemd. Alle snaren hingen slap! Leuk, om weer eens op dat ding te krassen.
Mijn dochter Marjon heeft vrijdag haar eerste bruiloft gefotograveerd. Ze is niet tevreden, maar het zijn me toch mooie foto's! Ik ben supertrots op haar.
Deze week ergens naar het dorp, een zonnebril op sterkte uitzoeken en laten maken. Is toch wel fijner in de auto.
Ik bouw een feestje deze week in mijn eentje, wil van alles doen en toch ook weer niks. Zonnestraaltjes pakken in de tuin, glaasje wijn erbij, zalig! Roze zalm met mierikswortel, daar kan ik me klem in eten.
De afgelopen twee dagen elf vuilniszakken met tuinafval naar mijn moeder gebracht. Bij haar in de buurt is iedereen op vakantie, dus ze haalt overal containers vandaan. Heerlijk dat de zooi weg is! En dat is dan alleen de voortuin en de zijkant van het huis, en de achtertuin heb ik nog niet eens onder handen genomen! Eerst maar genieten van de geweldige buikpijn. Paracetamol is op, dus ik moet er nog even uit.
Allen fijne dag gewenst, en veel liefs!