Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Islandlady
Islandlady jul 17 '09
Hoi allemaal,

Zo tas is gepakt! Zojuist een afspraak afgezegd waar ik geen goed gevoel bij heb. Kan niet zo zijn dat een borrelafspraak uitdraait op iets heel anders wat ik NIET wil. Ga kaasfondueen bij een vriendin! Beter smile
Meldt me later vanavond wel weer even.

Voel me nu dus goed kan ik wel zeggen!

Liefs
Maryssa
Maryssa jul 17 '09
Ah wat goed B! Iets cancellen wat niet goed voelt en er iets anders gezelligs voor in de plaats afspreken! Heel veel plezier en kaasfondue is heerlijk! Geniet er van en fijn dat je je goed voelt!

Liefs x
admin
admin jul 17 '09
Quote:
Ai Marjan dat is niet fijn dat je zoveel last hebt van je rug en knie! Ik hoop dat je na een nacht goed slapen morgen met minder pijn wakker wordt! Volhouden hoor en je zou jezelf ook nog Reiki kunnen geven. Nu je Reiki 2 hebt hoef je je handen dan niet eens op de pijnlijke plek te leggen om er Reiki naar toe te sturen. Beterschap!

Ja, ik laat mezelf wel in het Reiki licht staan hoor, maar ja, de me/cvs is niet te stoppen. Máár vandaag veel minder pijn in mijn knie! Dus ik help mezelf toch! wink
Vanmorgen naar de bedrijfsarts geweest. Mag me nog niet meer beter melden dan de 50%, eerst binnen die 50% de zorg opbouwen en kijken of dat lukt. Kijken hoever ik kan komen, maar met mijn positieve instelling gaan we wel voor uiteindelijk 100%. Of dat haalbaar zal zijn, zal de tijd uitwijzen. Over 5à7 weken terug bij de bedrijfsarts.

Nu eerst lekker weekend.....

Goh B, zal je wel missen hoor, ons dagelijkse contact doet me goed smileMaar je zal ook lekker genieten in Frankrijk!! Quality-time met de familie, is ook superbelangrijk!!!

Liefs,
Marjan
Cialara
Cialara jul 17 '09
Zo, het jongste kind is weer thuis van een paar dagen logeren, morgen komen de oudste twee ook weer thuis van voetbalkamp en zondagochtend vroeg gaan we gelijk met z'n allen in de auto naar Oostenrijk. Zal er dus wel even een weekje ofzo niet zijn blush...

Iedereen ook een fijne vakantie gewenst en tot na de vakantie maar weer grin

Dzoeiiiiii
admin
admin jul 17 '09
Lieve Jorine,

Een hele fijne vakantie!! En kom gezond weer terug. Veel plezier en geniet lekker van je gezinnetje, de rust en alles om je heen wat je blij maakt. smile

Liefs,
Marjan
Maryssa
Maryssa jul 17 '09
Dat is altijd weer fijn als alle kinderen er weer zijn! Kun je gezellig bijkletsen en horen hoe ze het gehad hebben. Ik wens je een heerlijke vakantie, goede reis en geniet er van!
Cialara
Cialara jul 17 '09
Hey bedankt hoor! Ik heb al hele leuke foto's van de jongens op het kamp gezien op internet grindie komen heeeeeeeeeeeeeel moe thuis morgen ha ha ha. Kunnen ze lekker uitslapen in de auto smile
admin
admin jul 17 '09
Vandaag prima.
Zit in een internetcafe aan het centrale plein van Antigua, de oude hoofdstad van Guatemala. Het is prachtig weer en ik heb even tijd.
Schitterende reis, al veel gezien en meegemaakt. De vulkanen rond de stad spuwen pluimpjes uit.
Cialara
Cialara jul 17 '09
He, fijn je te lezen; we misten je al hier op Merudi!
admin
admin jul 17 '09
Hee Hans smile

Ik sprak je al aan op de hyves-chat. Dacht al dat je in een internetcafé zou zitten!!
Dus het gaat goed? Je vermaakt je wel? Kan bijna ook niet anders natuurlijk ....
We horen je verhalen later wel!!! smile

Liefs,
Marjan
Heidelroos
Heidelroos jul 18 '09
Origineel bericht van: Hans
De vulkanen rond de stad spuwen pluimpjes uit.

Spannend laugh
Heidelroos
Heidelroos jul 18 '09
Origineel bericht van: Islandlady

Genieten dus!

Liefs
Bea

Wat een rotleven zeg..
Heeeeeeeeee.. ik heb in oktober een tussenstop op st. maarten (daar heb je wat aan wink)
Islandlady
Islandlady jul 18 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Ah wat goed B! Iets cancellen wat niet goed voelt en er iets anders gezelligs voor in de plaats afspreken! Heel veel plezier en kaasfondue is heerlijk! Geniet er van en fijn dat je je goed voelt!

Liefs x

En gezellig dat het was. We zijn zelfs nog de stad in gegaan. Zeedijk in dit geval want vrienden van mij (31 jaar al) hebben daar een kroegje. Was geweldig! Nu ben ik aan het wachten op mn andere vriendin waarmee ik naar La Douce France ga.

Kortom allemaal fijne vakantie en tot over een dag of wat smile

Liefs Bea
admin
admin jul 18 '09
Bea, je hebt een prachtleven!!
Islandlady
Islandlady jul 18 '09
Lieverds,
Ben weekje naar Frankrijk
Tot snel

Liefs
B
Beschermengel
Beschermengel jul 18 '09

Een heel fijne week! smile
admin
admin jul 18 '09
Verwarrende week, veel nieuwe inzichten en die moesten even op hun plekje worden gelegd, vandaar het weinige schrijven.
Weer nieuwe stappen gezet, oude losgelaten en geworsteld met mijn gebrek aan vertrouwen in anderen.
Geaccepteerd dat dat er nu gewoon even niet is en nu opnieuw leren mezelf te gaan vertrouwen.
Kortom fijn dat het weekend is en ik weer wat meer tijd voor de kinderen heb.
admin
admin jul 18 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Lieverds,
Ben weekje naar Frankrijk
Tot snel

Liefs
B

Een hele fijne week lieve meid! Geniet volop en laat alles lekker even los. Dit is jouw quality time met je familie en je vriendin.

Liefs,
mij
admin
admin jul 18 '09
Origineel bericht van: Karin
Verwarrende week, veel nieuwe inzichten en die moesten even op hun plekje worden gelegd, vandaar het weinige schrijven.
Weer nieuwe stappen gezet, oude losgelaten en geworsteld met mijn gebrek aan vertrouwen in anderen.
Geaccepteerd dat dat er nu gewoon even niet is en nu opnieuw leren mezelf te gaan vertrouwen.
Kortom fijn dat het weekend is en ik weer wat meer tijd voor de kinderen heb.

Sterkte met alles Karin, en een knuffel!
Marjan
Maryssa
Maryssa jul 18 '09
Ha Karin, ik miste je al hier. winkGoed dat je even de tijd neemt om dingen te verwerken. Vertrouwen is een belangrijk en moeilijk thema. Het kost tijd om dat op te bouwen; dat lukt je wel stapje voor stapje. Ik hoop dat je lekker je rust vindt dit weekend en geniet van je kinderen.

Liefs x

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420