Ik heb vandaag weer gewerkt ... meannn voor het eerst weer twee uurtjes "aan bed" in de zorg, maar dat viel me tegen
ik heb een pijn in mijn rug gehad ... en niet toe willen geven, want je wil niet zeuren. Gisteravond zakte ik zo door mijn rechterknie en vandaag deed die ook nog eens zeer en later op de ochtend zakte ik er weer doorheen. Ik hoop toch niet dat mijn me/cvs rare fratsen gaat uithalen hoor
Vreselijk!! Maar op het werk niks gezegd, wel lekker om 13u naar huis gegaan en geslapen en op de bank gelegen vanmiddag. Nu lig ik ook op de bank met mijn laptoppie, heerlijk onderuit en dán voel ik me redelijk. Maar zodra ik op moet staan...pfffff
Nah, nu lijkt het wel een klaagmuur ipv een 'hoevoelenweonsvandaag' topic.
Hielke komt zo thuis van de logeerboerderij, gaat morgen met mijn pleegdochter dagje mee naar Schiphol om de vriendin van Stephanie weg te brengen [gaat weer terug naar Ierland]. En dan gaat ie zaterdag weer weg op Winschoter Vakantiekamp. Uithuizig ventje
Maar hij heeft het naar zijn zin en wij dan ook!!
Fijne avond en als ik je niet meer spreek ...
tot morgen [moet ik ook werken van half acht tot half elf en dan om elf uur bij de bedrijfsarts zijn]
Liefs,
Marjan