Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Beschermengel
Beschermengel jul 14 '09

Nou ik was vandaag aan de beurt bij de tandarts en net terug eekwat een opluchting dan weer als je buiten staat en naar huis mag smileHeb maar een verdoving gevraagt want ze gingen alles schoonmaken en heb (had ) een pijnlijke tand ....nou ze hebben goed geschrobt hihi ...heb nu wel napijn.

Ga strakjes net als jij Maryssa lekker lezen en de boel de boel laten. jippie!!
Islandlady
Islandlady jul 14 '09
Arg Tandarts. Gelukkig hoef ik voorlopig niet.

Heerlijk lezen Maryssa en Beschermengel! Gelijk hebben jullie.
Hoop dat de bieb op St. Maarten ook boeken over Reiki heeft smile.
Kan ik die gaan lezen. Vooralsnog eerst maar op het internet.
Straks gaan Marjan en ik voor de laatste 4 uurtjes naar de Reiki Master. Ben benieuwd. We hebben wel wat vragen aan haar.

Fijne dag nog!

Liefs
Bea
Natalie1986
Natalie1986 jul 14 '09
woon je helemaal in Sint Maarten? wow!!

Ieder geval bij je twin in de buurt toch laugh

Ik ga zo ook even lezen, alleen weet ik nog niet wat haha.
Maryssa
Maryssa jul 14 '09
Ik sta op het punt om een wandeling te gaan maken. Maar als echte Merudi junkie nog even loeren hier grin

Wel leuk ik ga meewandelen met een gids en andere onbekenden lekker de natuur in. Heb er zin in even genieten van buiten zijn en de natuur op me in laten werken. En gezellig babbelen ondertussen.

Gelukkig zit jouw tandarts bezoek er ook op Beschermengel. Die verdoving had ik ook moeten doen. Voelt niet echt lekker dat schoonmaken maar ja met verdoving loop je erna met zo'n gezellig scheef mondje rond hihi. Geniet lekker van je boek hè smile

Iedereen hele fijne dag en tot later!

Liefs x
Eruan
Eruan jul 14 '09
Hoihoi!

Zo ik heb er weer een werkdag opzitten en ben morgen lekker vrij... smile
Ik ben telefoniste/receptioniste bij een internationaal bedrijf, ook doe ik hier en daar van allerlei klusjes... smile
Het is druk en soms best saai, maar ook wel leerzaam.

Oeh, was alles goed bij de tandarts Maryssa en beschermengel?
Leesze in ieder geval!

Owja! Bea en Marjan! Jullie hadden Reiki 1 en Reiki 2 gedaan! Gefeliciteerd! laugh

Ik ga nu zo maar eens naar bedje toe, en hoop dat ik morgen tijd heb om hier even lekker rond te hangen.
admin
admin jul 15 '09
Goedemorgen,

Na drie speciale dagen (dank je wel voor de felicitatie Ann_ik), ga ik vandaag weer aan het werk. Er ligt vast een hoop op me te wachten, aangezien ik de enige ben die zich met het dienstrooster bezig houd.

Geniet van je vrije dag als je die hebt en anders, net als ik, werkse en geniet van wat je toekomt.

Liefs,
Marjan
Islandlady
Islandlady jul 15 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
woon je helemaal in Sint Maarten? wow!!

Ieder geval bij je twin in de buurt toch laugh

Ik ga zo ook even lezen, alleen weet ik nog niet wat haha.

ja meis. 9 uurtjes vliegen... en 13 uur onderweg naar mijn lief....grr dus niet echt in de buurt cry

Dank je wel Ann_ik! Het was zeer bijzonder en ook heel erg fijn om bij Marjan te zijn!
admin
admin jul 15 '09
Quote:
Het was zeer bijzonder en ook heel erg fijn om bij Marjan te zijn!

Dat was het zeker, heel bijzonder, en zo heerlijk om je een paar dagen hier te hebben laughHad van mij wel langer mogen duren, maar het was ook goed dat je weer naar je jongens ging wink

Liefs,
Mar
admin
admin jul 16 '09
Welterusten allemaal, have sweet dreams en Kracht voor wie het nodig hebben

Liefs,
Marjan
Islandlady
Islandlady jul 16 '09
Jij ook slaap lekker lieverd.
Kracht en sterkte en vooral liefde voor jou en ieder ander.

Ik ga ook mijn mandje opzoeken

Liefs
Bea
Muin
Muin jul 16 '09
Ik mis Hans heel erg veel.
Cialara
Cialara jul 16 '09
Ik ook blush
gast
gast jul 16 '09
Ja, ben benieuwd hoe hij het heeft in Mexico. Helaas heeft hij zijn laptop niet mee.
Natalie1986
Natalie1986 jul 16 '09
wanneer komt hij weer terug?
Cialara
Cialara jul 16 '09
Na de 25e is hij er weer grin
Maar dan ben ik zelf lekker met vakantie smile
Islandlady
Islandlady jul 16 '09
Heb vandaag een heerlijke dag gehad.
Vanmorgen om 4 uur de kinderen en mijn zus en haar man uitgezwaaid. Die zijn naar Frankrijk!
Daarna natuurlijk weer achter de laptop smile
Sprak ik met een vriendin op St Maarten en die heeft de uitgelezen baan voor me. Mijn cv is inmiddels doorgestuurd! Voel gewoon dat dit de baan voor mij is!
Even afwachten natuurlijk maar toch.

Verslapen uiteraard maar toen naar een vriendin in Medemblik.
Heerlijk gelunched op het terras van de haven bij het Regatta centrum en natuurlijk heerlijk zitten kletsen. Er waren nog meer 'oude' bekenden van mij die ik ken via de regatta op St. Maarten.
Om 6 uur was ik weer thuis en mn 'date' van vanavond belde net af. Dus de avond heerlijk voor mijzelf!

Genieten dus!

Liefs
Bea
Muin
Muin jul 16 '09
Als die baan overeenstemt met jouw levenspad dan zal je die baan ook krijgen Islandlady.

Het blijft altijd spannend (maar dan leuk spannend). Ik ga in ieder geval voor jou duimen. smile
Islandlady
Islandlady jul 16 '09
Ja inderdaad! Zeker een leuke spanning. Maak me er in ieder geval niet druk om. Lief dat je voor me wilt duimen.

laugh
admin
admin jul 16 '09
Ik heb vandaag weer gewerkt ... meannn voor het eerst weer twee uurtjes "aan bed" in de zorg, maar dat viel me tegen cryik heb een pijn in mijn rug gehad ... en niet toe willen geven, want je wil niet zeuren. Gisteravond zakte ik zo door mijn rechterknie en vandaag deed die ook nog eens zeer en later op de ochtend zakte ik er weer doorheen. Ik hoop toch niet dat mijn me/cvs rare fratsen gaat uithalen hoor blushVreselijk!! Maar op het werk niks gezegd, wel lekker om 13u naar huis gegaan en geslapen en op de bank gelegen vanmiddag. Nu lig ik ook op de bank met mijn laptoppie, heerlijk onderuit en dán voel ik me redelijk. Maar zodra ik op moet staan...pfffff
Nah, nu lijkt het wel een klaagmuur ipv een 'hoevoelenweonsvandaag' topic.

Hielke komt zo thuis van de logeerboerderij, gaat morgen met mijn pleegdochter dagje mee naar Schiphol om de vriendin van Stephanie weg te brengen [gaat weer terug naar Ierland]. En dan gaat ie zaterdag weer weg op Winschoter Vakantiekamp. Uithuizig ventje winkMaar hij heeft het naar zijn zin en wij dan ook!!

Fijne avond en als ik je niet meer spreek ...
tot morgen [moet ik ook werken van half acht tot half elf en dan om elf uur bij de bedrijfsarts zijn]

Liefs,
Marjan
Maryssa
Maryssa jul 17 '09
Ai Marjan dat is niet fijn dat je zoveel last hebt van je rug en knie! Ik hoop dat je na een nacht goed slapen morgen met minder pijn wakker wordt! Volhouden hoor en je zou jezelf ook nog Reiki kunnen geven. Nu je Reiki 2 hebt hoef je je handen dan niet eens op de pijnlijke plek te leggen om er Reiki naar toe te sturen. Beterschap!

Ik heb wel een aardige dag gehad vandaag. Boodschappen gedaan, wat gelezen op mn balkon en net ook nog wat opgeruimd in huis. Zodadelijk lekker slapen en mezelf Reiki geven. Daar word ik heerlijk slaperig van. Slaap lekker allemaal en tot morgen maar weer! smile

Liefs x

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420