Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Islandlady
Islandlady jul 12 '09
Goedenmorgen allemaal!

Ja Ann_ik ben wel weer bijgekomen hoor smile. Maar ja gisteravond was het ook weer laat. Heb de familie getrakteerd op een etentje in een Japans restaurant hier in het dorp om ze te bedanken voor alles wat ze doen. Erg goed restaurant moet ik zeggen.

Vandaag met de oudste Amsterdam in. Even de toerist uithangen en wat foto's maken voor mijn lief. Dan met de trein naar Groningen en dan zie ik Marjan weer!
Heb er zin in!

Verder geen bijzonderheden aan deze kant.

Liefs
Bea
admin
admin jul 12 '09
Quote:
Vandaag met de oudste Amsterdam in. Even de toerist uithangen en wat foto's maken voor mijn lief. Dan met de trein naar Groningen en dan zie ik Marjan weer!
Heb er zin in!

Je bent van harte welkom, lieve Bea! Doe rustig aan, en wat je lief betreft, ik weet heoveel onzekerheid je daarin hebt, misschien kunnen we je helpen? Open anders een apart topic over afstandsliefde,, of onbereikbare liefde en hoe je gevoel daarbij is??

Liefs, en tot later vandaag ...
Marjan
admin
admin jul 12 '09
Hallo allemaal,

Vanmorgen heerlijk mogen uitslapen van mijn toppertje. Rond elf uur kreeg ik ontbijt op bed. Heerlijk!!! Moet nu dus alleen nog wel douchen, maar het is ook geen weer buiten dat je snel snel jezelf zou willen aankleden. Dus zit nog heerlijk in mijn huispak en duik straks wel onder de douche smile

Heb door de medicijnen van het vermoeidheidscentrum het idee dat ik betere nachten maak. Ik slaap ook rustiger volgens mij, want mijn bed is lang niet zo'n rommeltje als dat het was voor die tijd grinEn ook mijn man zegt dat ik minder onrustig ben in mijn slaap. Mijn dromen zijn ook lang niet meer altijd onrustig of dat ik er de hele dag "last" van heb.
Verder wel veel pijn op het ogenblik in spieren en gewrichten. En overdag kan ik lang niet altijd de dag aan, en slaap ik tussendoor, kruip ik op de bank. Maar dat hoort er bij. Als ik me maar steeds beter ga voelen. Dat is voor mij wel heel belangrijk... Procentjes pakken, meer zal het niet zijn, maar wel heel belangrijk voor me.

Vandaag rustig aan, tegen zessen even de spullen van onze pleegdochter naar de camping brengen waar ze twee nachten gaat vakantie vieren met haar vriendin. En daarna rijden we door naar station Grunn om Bea op te halen.

Jullie horen me vandaag vast wel ergens op dit forum, want ik vind het hier heerlijk, nog steeds een gevoel van thuiskomen!!

Liefs,
Marjan
Islandlady
Islandlady jul 12 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Quote:
Heb er zin in!

Je bent van harte welkom, lieve Bea! Doe rustig aan, en wat je lief betreft, ik weet heoveel onzekerheid je daarin hebt, misschien kunnen we je helpen? Open anders een apart topic over afstandsliefde,, of onbereikbare liefde en hoe je gevoel daarbij is??

Liefs, en tot later vandaag ...
Marjan

Dank je lieve schat!
Wie weet open ik wel een topic daarover inderdaad.

Het regende wel maar toch Amsterdam in gegaan. Was zalig met mijn kleine grote man! Inmiddels in Winschoten aangekomen! Top! En nu even samen op het forum he Mar smile.

Fijne avond!

Liefs
B
admin
admin jul 12 '09
Jep, het is hier net een laptop café winkMaar dat is elke dag zo, dus je kan er makkelijk bij smile

Ga nu wat voor ons inschenken .... grin

Liefs,
Marjan
Islandlady
Islandlady jul 12 '09
Doe maar een portje dan!

smileLiefs
BEA
Cialara
Cialara jul 12 '09
ha ha ha,

Is je vriendin er eindelijk en dan ga je er alsnog mee om als een lange-afstandsvriendschap grindoe mij maar een cola-tje dan smile

Veel plezier samen, ook komende week tijdens de Reiki inwijdingen grin
admin
admin jul 12 '09
We weten niet meer hoe we gewoon moeten communiceren........:)
We zijn het zo gewend!!!

Dank je wel lieverd smile
Islandlady
Islandlady jul 12 '09
hahahahahaha.... komt goed hoor.
Dank je wel ook de Reiki gaat helemaal goed komen.

Liefs Bea

enne proost!
Maryssa
Maryssa jul 12 '09
Wat gezellig Bea en Marjan! Samen op Merudi! Proost hoor! wink

Ik wil jullie alvast heel veel plezier en succes wensen voor jullie Reiki cursus morgen en de dagen daarna!

Fijne avond nog daar in Winschoten hè!

Liefs
Islandlady
Islandlady jul 12 '09
Ja zeker gezellig!
Dank je wel lieverd.

Liefs
admin
admin jul 12 '09
Dank je wel lieverd smile

Ik kijk er erg naar uit, en ja, we zitten naast elkaar op de bank en dan ook nog samen op Merudi.... hoezo verslaafd... blush

Liefs,
Marjan
Cialara
Cialara jul 12 '09
Yeah, cheers!
Maryssa
Maryssa jul 13 '09
Slaap lekker allemaal hè wink

Gezellige avond nog Bea en Marjan! (En het bleef nog lang onrustig in Winschoten laugh

liefs x
Islandlady
Islandlady jul 13 '09
of all places..... hihihi
slaap lekker!
admin
admin jul 13 '09
Slaap lekker smile

Wij gaan zo ook maar, want ja, morgen om 12 uur worden we in Hoogezand verwacht wink

Liefs,
Marjan
Eruan
Eruan jul 13 '09
Hoihoi! smile

Het lijkt erop alsof jullie een geweldige avond hebben gehad!

Fijn om te horen dat je nachten al fijner worden Marjan! smile

Ik ben vandaag weer begonnen met mijn vakantiewerk, het was vroeg eruit, en behoorlijk werken, maar ik heb nu al het kantoorwerk af, en ben nu weer op klusjesjacht bij andere mensen van het bedrijf. Lol... tongue
Ik ben net weer bij de chiro geweest, en hij heeft me flink te pakken gehad, mijn nek voelt echt raar nu, dus ik ga maar even een Harry Potter avondje houden. smile
Natalie1986
Natalie1986 jul 13 '09
was het leuk Ann_ik? wat voor werk doe je?

Liefs Natalie
admin
admin jul 13 '09
@Ann_ik - we hebben een fijne avond en nu ook een fijne dag achter de rug. Beiden zitten we wat in te zakken geloof ik, maar dat is logisch na de inwijdingen. Straks misschien nog wat energie, wie weet.
Ja, mijn nachten worden beter, wil alleen nog van de diazepam af. Gisteravond met een halve geprobeerd en dat ging okee. Dus vanavond ook en dan zsm hopelijk zonder.

En hoe was het bij je vakantiebaantje??? Wat doe je precies?? blushHeb ik dat gemist??

Liefs,
Marjan
Maryssa
Maryssa jul 13 '09
Het vakantiewerk bevalt je dus goed! Dat is leuk! Jij hebt je avond Harry Potter wel verdiend!

Och jee ja de chiro kan je echt het gevoel geven dat je hoofd achterstevoren op je romp staat of tijdens de behandeling dat ie hem er af trekt hihi. Kun je nou net als de Excorsist je hoofd helemaal rond draaien? laugh

Vandaag gezellig naar de tandarts geweest confused. Jakkes dat gemier met die haakjes en tangetjes. En apparaten die geluid produceren dat door merg en been gaat. Brrr maar ik kan er weer even tegen. Daarna gezellig even op terrasje koffie geleut met mn vriend. Heerlijk plannen gemaakt voor de vakantie en verliefd rondgeslenterd. Verder wat boeken geleend over Reiki in de bieb had wel behoefte om er meer over te lezen en dat ben ik vanavond heerlijk aan het doen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki