Hallo allemaal,
Vanmorgen heerlijk mogen uitslapen van mijn toppertje. Rond elf uur kreeg ik ontbijt op bed. Heerlijk!!! Moet nu dus alleen nog wel douchen, maar het is ook geen weer buiten dat je snel snel jezelf zou willen aankleden. Dus zit nog heerlijk in mijn huispak en duik straks wel onder de douche
Heb door de medicijnen van het vermoeidheidscentrum het idee dat ik betere nachten maak. Ik slaap ook rustiger volgens mij, want mijn bed is lang niet zo'n rommeltje als dat het was voor die tijd
En ook mijn man zegt dat ik minder onrustig ben in mijn slaap. Mijn dromen zijn ook lang niet meer altijd onrustig of dat ik er de hele dag "last" van heb.
Verder wel veel pijn op het ogenblik in spieren en gewrichten. En overdag kan ik lang niet altijd de dag aan, en slaap ik tussendoor, kruip ik op de bank. Maar dat hoort er bij. Als ik me maar steeds beter ga voelen. Dat is voor mij wel heel belangrijk... Procentjes pakken, meer zal het niet zijn, maar wel heel belangrijk voor me.
Vandaag rustig aan, tegen zessen even de spullen van onze pleegdochter naar de camping brengen waar ze twee nachten gaat vakantie vieren met haar vriendin. En daarna rijden we door naar station Grunn om Bea op te halen.
Jullie horen me vandaag vast wel ergens op dit forum, want ik vind het hier heerlijk, nog steeds een gevoel van thuiskomen!!
Liefs,
Marjan