Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jul 9 '09
Hey Maryssa smile

Ja, het zijn vroege tijden, ga zo ook de computer afsluiten en op bed. Maar goed, ik red het morgen wel hopelijk wink

En ik denk ook dat het er evengoed was uitgekomen, alleen had je het meteen kunnen bespreken met je maatje op het moment dat hij thuis was geweest, en nu heb je daarmee moeten wachten. Maar ben trots op je!!!

Liefs,
Marjan
Maryssa
Maryssa jul 9 '09
Je bent een lieverd. Welterusten, slaap lekker zodadelijk en succes morgen!
admin
admin jul 9 '09
blushjij ook hoor!!
Slaap lekker straks en ik laat morgen weer van me horen.
Islandlady
Islandlady jul 10 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Islandlady

Lieve Bellefleur,

Welke site trek je die kaartjes?

Liefs

Deze, http://www.starmanproductions.nl/elfenkaarten/elfenkaarten.html

Dank je wel lieverd
Eruan
Eruan jul 10 '09
Hoihoi!

Hoe is het vanmorgen gegaan Maryssa? smile

Ben je weer een beetje bijgekomen Laraprinta? Ik hoop voor je van wel, en anders is het vandaag toch een dag om heel rustig aan te doen. smile

Ik heb net solicitatiegesprek gehad, het ging wel goed geloof ik, in ieder geval moet ik mijn lesrooster voor volgend jaar nog krijgen en daarna doorsturen zodat ze weten wanneer ze me zouden kunnen inplannen.
Verder voel ik me vandaag wel redelijk, alleen dat weer is zo jammer!
admin
admin jul 10 '09
Hey hallo smile

@Ann_ik: ik heb wel goed geslapen, wekker vanmorgen vroeg, maar hoppa in de benen, en nu ben ik weer lekker thuis. Heb op het werk weer een anderhalf uur in de zorg gewerkt, medicijnen, spuiten en ook één bewoner gewassen. Dan merk ik dat het werk zwaar is frownNaja, hopelijk komt het allemaal goed in de toekomst, maar dat is niet zeker. Ik zie het wel, doe mijn best en blijf knokken.

Je sollicitatiegesprek klinkt wel positief joh! Heb je dus een goed gevoel over. Toppie!!

Bea, heb je een kaartje getrokken?? Ben wel benieuwd ...

Liefs,
Marjan
Eruan
Eruan jul 10 '09
Heel goed Marjan! Ik bewonder je wilskracht enorm. smile

Ik heb er zeker een goed gevoel over, het was ook eerst van nouja vooral de maandag en dinsdag, en later zeiden ze, nou misschien kunnen we ook wel met andere meiden iets gaan schuiven. smileDus wie weet...

Een hele fijne dag in ieder geval nog!
admin
admin jul 10 '09
Ik wil gewoon blijven knokken om aan het werk te blijven blushIk weet dat rolstoelafhankelijk of bedlegerig ook bij me/cvs kunnen horen, maar het hóeft niet, dus ik ga daar gewoon vanuit. Van het positieve. En ik hoef hier thuis niets te doen, dat doet mijn man.

Wanneer hoor je meer dan over het sollicitatie gesprek? Duim voor je hoor!!

Liefs,
Marjan
Eruan
Eruan jul 10 '09
Positive thinking helpt gewoon echt enorm ook... smile
Toen ik afgelopen najaar eigenlijk niet meer mijn bed uitkwam van de moeiigheid, ben ik toen ik aan medicijnen begon ook een stuk positiever gaan denken waardoor ik sneller resultaat had met de medicijnen en waardoor ook de juiste diagnose gesteld kreeg. De wil om gewoon te leven is echt zo enorm belangrijk voor een mens, negatief denken is echt slecht voor je merk ik vaak...

Nou ik ben dus als het ware aangenomen als ik de uren kan werken die los staan, en zowieso heb ik kans om oproepkracht te worden wanneer ik niet die bepaalde uren kan. smile
Hij was in ieder geval wel over me te spreken geloof ik.. smile
Haha, dankje! smileIk hoop dat mijn lesrooster mooi gunstig wordt volgend jaar. laugh

(beetje veel smileys, sorry...)
Maryssa
Maryssa jul 10 '09
@ Anniek Wat leuk! Gefeliciteerd dat je bent aangenomen! Jezelf zijn (want je bent goed zoals je bent) en positief denken dat is een supergoede combinatie! Ik ben benieuwd hoe het zal zijn als je daar aan de slag gaat. Maar het klinkt goed!

@ Larapinta Goed zo dat je er een beetje uit kon komen! Het weer nodigde daar niet echt toe uit. Werken in de zorg is zwaar maar heel dankbaar en volgens mij geeft dat je kracht om dit te doen. Maar je werkdag zit er lekker weer op dus je kunt weer lekker gaan relaxen. Ga ik ook doen, zo lekker een kopje thee en even naar Derek Ogilvie kijken wat ik had opgenomen van gisterenavond.

Ik heb vanmiddag mn stemtest gehad in een geluidsstudio. Was erg leuk! Ik kreeg 3 teksten die ik moest voorlezen. 1 column van Martin Bril, een tekst over politiek en nog 1 tekst over communicatie uit een studieboek. Ging best goed. Het enige woord waar ik over struikelde was REPUBLIKEIN ik kon er wel om lachen en toen ik hem over deed ging het wel goed. Binnen nu en 10 dagen hoor ik of ik door ben als dat zo is dan gaan ze me coachen om aan de slag te gaan als voorlezer. We wachten af.. smile
admin
admin jul 10 '09
@ Ann_ik - jep, positive thinking , is zó belangrijk!! Ik moet daardoor gewoon er wel komen!!
En gewoon gefeliciteerd whistlewant je hebt een baantje !! Je zal merken dat ze je vaak nodig zullen hebben!!

@ Maryssa - ja, het geeft heel veel energie en Kracht terug. Ik ben ook dankbaar dat ik dit werk kan doen en hoop het zo lang mogelijk te blijven doen!!!
Wat spannend dat je het nog niet weet, maar dat het wel een goed gevoel gaf!! Is het een betaalde baan??

Liefs,
Marjan
Maryssa
Maryssa jul 10 '09
Het is een vrijwilligersfunctie. Was wel leuk om in zo'n geluidsstudio te zijn. Ik zie wel of ik door ben anders was het een hele leuke ervaring.
Islandlady
Islandlady jul 11 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Ik wil gewoon blijven knokken om aan het werk te blijven blushIk weet dat rolstoelafhankelijk of bedlegerig ook bij me/cvs kunnen horen, maar het hóeft niet, dus ik ga daar gewoon vanuit. Van het positieve. En ik hoef hier thuis niets te doen, dat doet mijn man.

Wanneer hoor je meer dan over het sollicitatie gesprek? Duim voor je hoor!!

Liefs,
Marjan

Uhh Mar... power of positive thinking? Jij gaat niet in rolstoel komen en bedlegerig al helemaal niet. Tenzij er een heel lekkere...
ME/CVS heeft jou niet toch? niet eens over nadenken zou ik zeggen! Ja ik weet makkelijker gezegd dan gedaan!

Anniek schat! Wat goed. Gefeliciteerd met je baan!

Verder ben ik even helemaal leeg en natuurlijk weer laat maar ga nu slapen.

Liefs
admin
admin jul 11 '09
Quote:
@Bea Uhh Mar... power of positive thinking? Jij gaat niet in rolstoel komen en bedlegerig al helemaal niet. Tenzij er een heel lekkere...
ME/CVS heeft jou niet toch? niet eens over nadenken zou ik zeggen! Ja ik weet makkelijker gezegd dan gedaan!

Helemaal juist, en zo leef ik ook gewoon van dag tot dag en geniet ik!!!
En het is makkelijk gezegd, maar ook makkelijk gedaan als je maar wil. Tot nu toe tenminste en dat hou ik zo.

Liefs,
Mar
Eruan
Eruan jul 11 '09
Hooi!

Ik ben vandaag wakker geworden met een grote big smile en voel me super, lekker uitgerust en erg blij heerlijk! smile

Dankjullie! smile
Ik vond het trouwens wel vreemd daar zo voor de eerste keer... er kwam meteen een vrouwtje naar mij toe die zei dat ze zich zo verveelde en weg wilde, dat vond ik wel zielig, ze was namelijk behoorlijk aan het dementeren...

Ben je alweer bijgekomen Bea?

Maryssa klinkt als geweldig werk om te doen. smileIk hoop echt dat je erdoor bent, ik ga voor je duimen.

Hoe is het vandaag Laraprinta? Heerlijk lekker weekend vieren met de kids en je maatje?

Ik ga over een uurtje naar de paarden toe met een vriendin die ik niet heel vaak meer spreek, lekker bijkletsen en bezig zijn, heerlijk! smile
admin
admin jul 11 '09
Quote:
@ Ann_ik : Hoe is het vandaag Laraprinta? Heerlijk lekker weekend vieren met de kids en je maatje?

Vandaag vroeg op gestaan, heb mijn pleegdochter met haar Ierse vriendin naar het werk gebracht. Ze werkt tot 13u. en gaat dan vanmiddag op bezoek bij haar broertje bij haar moeder. Dus zat voor achten al in de auto. Ben nu wat suf, maar ga straks wel even naar de markt, fruit halen en een visje voor op brood vanavond. Mijn moeder heeft daar geld voor over gemaakt. Ze wil graag dat we vers fruit en groente en vis blijven eten, hoe arm we ook zijn winkLief he!!
Hielke blijft t/m volgende week vrijdag bij de logeerboerderij www.wubslogeerboerderij.nl . Bea komt morgenavond ... en vandaag heerlijk rustig aan.

Ja, we genieten zeker wel!!!

Liefs,
Marjan
Eruan
Eruan jul 11 '09
Gezellig! smile
Wat lijkt die logeerboerderij leuk! Hij gaat het daar vast naar zijn zin hebben.
Wat een lieve moeder heb je zeg! En fruit en vis is ook wel een belangrijk deel van de voeding, het scheelt met het geld wel dat het nu lekker zomer is. smile

Ik heb net aardbeien gesplasht met suiker om er ijsjes van te maken. smile

Fijn weekend alvast en veel plezier morgenavond! laugh
admin
admin jul 11 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Gezellig! smile
Wat lijkt die logeerboerderij leuk! Hij gaat het daar vast naar zijn zin hebben.
Wat een lieve moeder heb je zeg! En fruit en vis is ook wel een belangrijk deel van de voeding, het scheelt met het geld wel dat het nu lekker zomer is. smile

Ik heb net aardbeien gesplasht met suiker om er ijsjes van te maken. smile

Fijn weekend alvast en veel plezier morgenavond! laugh

Op deze logeerboerderij komt hij nu al een jaar of drie. En hij gaat er met veel plezier heen! De laatste tijd fietst hij het stuk naar Harpel (zo'n 25km bij ons weg). Elke veertien dagen een weekend en in de vakantie hele weken. We krijgen daar PGB voor.

Ja, mijn moeder is lief... winkOok een gebruiksaanwijzing, maar niet zo moeilijk te lezen meer voor mij. Een open boek is ze. Laatste weekend van juli gaan we samen een weekendje weg naar Stadskanaal. Hopelijk kan ik daar op internet, en anders moet ik mijn lappie drie dagen missen...hahaahah.....

En we zullen zeker genieten van de dagen samen. Tenminste, dat hoop ik maar tongue

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 11 '09
Morgen ... komt Bea gezellig bij me!!! Ik haal haar in de avonduren op vanaf Groningen station. Dan rijden we samen naar Winschoten.

En maandag en dinsdag is het dan zover ... we hopen dat ze daardoor ook meer rust krijgt en duidelijkheid smile
En ikke ... ben zó blij dat ik na mijn Reiki 1 inwijding tien jaar geleden eindelijk de kans mag krijgen om Reiki 2 ingewijd te worden grin

Liefs,
Marjan
Maryssa
Maryssa jul 11 '09
Vandaag was een leuke dag. Vanmiddag op terrasje gezeten met mn vriend. En vanavond ben ik in mn up naar een heel bijzonder klein kerkje geweest hier bij mij in de buurt. Het was een avond met al het talent uit de buurt er was gospel, prachtige schilderijen, close harmony, poëzie, dans, koormuziek en quatre mains piano muziek. Het was heerlijk! Ik zat naast een mevrouw die er ook alleen was en we raakten gezellig aan de praat. Was een bijzondere avond voel me helemaal high van al het prachtigs dat ik gehoord en gezien heb. Ik zweef maar eens naar mn bedje, slaap lekker allemaal!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki