Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin jul 8 '09
Origineel bericht van: Islandlady

Lieve Bellefleur,

Welke site trek je die kaartjes?

Liefs

Deze, http://www.starmanproductions.nl/elfenkaarten/elfenkaarten.html
admin
admin jul 8 '09
Origineel bericht van: Eniroj
O, wat leuk, ik zie hier opeens steeds meer foto's verschijnen, heel mooi allemaal!

Ik heb gisteren een TOP-avond gehad grinMijn oudste zoon stond in zijn musical met zijn klas in het middelpunt, want hij nam afscheid van de basis-school. En wat een stralertjes allemaal zeg, wat een sfeer; het was echt fantastisch. Er werd uit volle borst gezongen en prima geacteerd door de tieners in hun musical "Cash" die heel toepasselijk over een bank en de kredietcrisis ging met als ondertoon dat mensen toch eigenlijk belangrijker zijn dan het geld tongueen zo is het maar net!

Tijdens de musical wel even een traantje gelaten stiekem, want het was zo mooi, en mijn kind was ook zo aan het stralen; tja en dan gaat hij straks de grote wereld van het middelbaar onderwijs in en moet hij zelf zijn keuzes in dit leven gaan maken, maar dat gaat hem lukken smile

Na de musical natuurlijk de gebruikelijke toespraakjes en een uitgelaten horde tieners en ouders die nog even nababbelden, was pas om half twaalf thuis smile

Ja meis, ik vond het ook heel wat hoor, dat vorig jaar mijn jongste afscheid nam van de basisschoolperiode. Nu allebei op het middelbaar. Het is een stap verder weer smileWelke school [stroom] gaat je zoon volgen? Is het middelbaar wel bij jullie in de buurt of moet hij veel reizen?

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 8 '09
@Bea
Quote:
Je laat me blozen Mar en ja het was fijn!

Het is de waarheid, en ik vond het echt geweldig!!! Ben blij dat ik je nog een keer ga zien hoor!!!

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 8 '09
@ Ann_ik
Quote:
Laraprinta ik hoop ontzettend dat de medicijnen het werk goed gaan doen!
Hebben jullie nog leuke dingen gekocht bij de schoolcampus?

Ik hoop het ook, me/cvs is een sluipende ziekte en dat is balen, maar moet ermee dealen. Ik hoop inderdaad dat de medicijnen me zo helpen, dat ik niet zoals velen in een rolstoel kom of bedlegerig word. Ik wil positief denken dat ik het ver ga redden. Ik wil mijn werk blijven doen ... etcetc
De schoolcampus, altijd een leuk moment vind ik. Vroeger ging ik met mijn moeder en zus altijd heen en maakten we een dagje uit en nu doe ik het met Jorinda samen. Ook ergens lunchen, ik spaar ervoor. Is gewoon een gezellig moment. En ja, we zijn geslaagd voor Jorinda, en uiteraard ook voor Hielke, die vindt alles goed op het ogenblik. Hihihihi.....

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 8 '09
Zo, lekker op het forum ... ik kom zelfs weinig aan het schrijven van PaintShop Pro lessen toe blush

Vandaag wat langer kunnen slapen, daarna naar mijn werk. Vanmiddag was ik rond vijven thuis. Dus weinig nieuws te vertellen. Morgen kranten rondbrengen (mijn pleegdochter en haar vriendin uit Ierland zijn ze aan het vouwen), daarna lekker met Jorinda naar de kapper en daarná doe ik lekker helemaal niks. Msn-en, op Merudi, toch maar een les schrijven, anders kan het lid wat het verste is met de lessen straks niet verder wink
Zie er naar uit, lekker eventjes niks.

Iedereen een knuffel en de lieve groetjes,
Marjan
Emuca
Emuca jul 9 '09
Hooi iedereen!

Vakantie is lekker joh! Gisteren mijn verjaardagje gevierd... smile
admin
admin jul 9 '09
Goedemiddag allemaal,

Na een goede nachtrust, en de krantewijk gelopen te hebben, even en krabbel van mij. Straks naar de kapper, heerlijk even de schaar in mijn haar smile
Het is hier regenachtig, maar verder niet koud.
Als ik vanmiddag thuis ben, ga ik mijn huispak aantrekken en kom ik lekker niet buiten! Zálig! Even in mijn coconnetje,,, kan er nu al van genieten!!

Liefs,
Marjan
miyase
miyase jul 9 '09
Hallooooh ^^ Ik voel me geweldig ^^

Mijn vriendin's school was echt niet goed voor haar. Ze kon zich niet aanpassen en vond de sfeer niet aangenaam. En het is heel belangrijk voor haar, ze zult later dan problemen hebben met haar studies. Dus ik nodigde haar uit, stelde haar voor om even naar mijn school te gaan zodat we konden vragen of er nog plaats was. En ja dat was er ^^ Net op tijd, morgen is het de laatste inschrijfdag. Ze belde haar vader op, maar haar vader vond het niet oke, ik vroeg haar de telefoon en sprak met haar vader. Ik heb hem heel goed kunnen uitleggen hoe goed mijn school is, en hoe belangrijk het is voor haar ^^ Ik weet zeker dat mijn school een veel betere plek is, en dat ze zich goed zal voelen, anders heeft ze mij. =]

Is het niet geweldig? n_n
Eruan
Eruan jul 9 '09
Voorzover ik heb gelezen over Me-Cvs, klinkt het echt als een ***** ziekte. Ik vind dat je je er echt super doorheenslaat. Altijd positief blijven ook al lijkt het soms zwart te zijn.
Volgens mij ben je echt een gezellige moeder voor je kinderen! smile

Bij ons is het ook al regenachtig, bah... tongueMaarja na regen komt zonneschijn. smile

Miyase goed gedaan meid! smileIk hoop dat het goed voor haar gaat uitpakken! laugh

Ik heb gisteravond heerlijk opgepast. Het was heel gezellig en we hebben lekker mandela's getekend, en we zijn nog even bezig geweest met de paarden. Daarna heb ik F in bed gelegd en heb ik lekker tv gekeken en gelezen. Heerlijk! smile
Vandaag heb ik mijn raport gehaald dus heb ik echt vakantie. smile
Morgen heb ik trouwens sollicitatiegesprek bij een bejaardentehuis, iemand nog tips? wink
admin
admin jul 9 '09
Hee Ann_ik,,

Ik doe mijn best meis, het is een hele vervelende ziekte, niet meer te genezen, maar ik leef van procentjes pakken, de ene dag wat meer dan de andere.
En nu heb ik ook gezegd, ik kom vandaag er niet meer uit blushIk ben nu ook heel erg moe, en dat accepteren ze wel van me gelukkig hier thuis. Je sociale leven wordt wat kleiner, maar ik doe mijn best. En hier voel ik me ook thuis, en mijn levensmaatje doet alles in huis, dus zo hou ik het vol.

Een sollicitatiegesprek voor wat voor functie?? Facilitaire dienst, helpende, verzorgende??? Ik werk zelf in een zorgcentrum, dus vraag maar raak..... wink

Liefs,
Marjan
Eruan
Eruan jul 9 '09
Ik wil daar in de keuken gaan werken, dus eten rondbrengen en brood smeren bijvoorbeeld, en daarna bij de mensen thuis de afwas doen. En andere afwas ophalen. wink
admin
admin jul 9 '09
Okee, leuk! Maar ik kan je dan alleen zeggen dat je moet laten blijken dat je heel graag voor mensen wilt zorgen, en dat je het fijn vindt om te helpen!!

Succes meis!!!

Liefs,
Marjan
Maryssa
Maryssa jul 9 '09
@ Miyase Hee wat een goed nieuws! Gezellig dat jullie nu op dezelfde school komen!

@ Anniek Spannend je sollicitatie! Maar dat komt vast goed hoor! Lekker jezelf zijn en zoals Larapinta al zegt laten zien dat je graag voor mensen zorgt en enthousiast bent! Succes hoor!

@ Larapinta Ben je al heerlijk aan het relaxen thuis? Pfff tis er wel weer voor.

Vandaag heb ik mn vriend weer gezien. Heerlijk om hem weer te zien en bij te kunnen kletsen! Deed me erg goed. We hebben elkaar erg gemist. Morgen ga ik op auditie in de geluidstudio in Grave (luisterboeken voor blinden en slechtzienden inspreken) ben benieuwd hoe dat zal gaan!
Eruan
Eruan jul 9 '09
Oke, dankjullie, ik ga er denk ik maar gewoon een gezellig gesprek van proberen te maken... Dit is tevens de eerste keer dat ik moet solliciteren, ghehe. Mijn vakantie baantje is me namelijk zo aangeboden.

Jij ook heel veel succes en plezier morgen. smileSuper dat je je vriend weer hebt gezien, fijn!

Ik ben net trouwens nog even naar de bieb geweest en heb 2 enge boeken gehaald, de alchemist, en een boek over hsp. Zo heb ik weer lekker leesvoer. smile
Maryssa
Maryssa jul 9 '09
De Alchemist is heel bijzonder. Lekker is dat hè leesvoer wink
Eruan
Eruan jul 9 '09
Hoe meer hoe beter! smile
Ik heb laatst in een nacht/avond een boek uitgelezen. Ik begon om 2300 en om 200 was het boek helemaal uit. smile

The lord of the rings heb ik ook al 3 keer gelezen, maar ik vind nu dat het ook tijd wordt om wat serieuzere boeken te lezen af en toe, dan leer ik ook nog wat.
admin
admin jul 9 '09
Quote:
@ Larapinta Ben je al heerlijk aan het relaxen thuis? Pfff tis er wel weer voor.

Ja, vanaf vanmiddag een uur of drie lig ik op de bank. En ik ben supermoe. Maar verder gaat het wel hoor. Ik moet wel rusten, want morgen moet ik werken van half 8 tot half 1.

Liefs,
Marjan

ps wat fijn dat je je vriend weer hebt gezien!!!! Hij is dus weer in Nederland........lekker hoor!!
Maryssa
Maryssa jul 9 '09
Oei half acht dat is wel vroeg morgen! Ontspannen en genieten van de rust. En later lekker slapen.

Jaaaaa mn vriend was hier vanmiddag. We zijn elkaar in de armen gevlogen! Hij is gisterenavond thuisgekomen hij kon een lift krijgen van een vrachtwagen van het bedrijf waarvoor hij in Londen heeft gewerkt naar Nederland dus hij had er iets meer dan 1000 km opzitten. crazyHeftige reis maar we zijn allebei blij dat hij er weer is!
admin
admin jul 9 '09
Ja, is wel vroeg, wekker om kwart over zes en dan rond kwart voor zeven de deur uit. Maar goed, ben het weekend vrij, dus da's wel weer lekker wink

Heerlijk dat je hem weer veilig in je armen kon sluiten!! Was het vervelende onzekere gevoel ook weg??

Liefs,
Marjan
Maryssa
Maryssa jul 9 '09
Jee wat een tijden! Ik ken het heb het jarenlang gedaan 6:00 op rond 7:00 de deur uit ai. Daar moet je echt van bijkomen.

Wat lief dat je daar naar vraagt Marjan! Ik heb mijn onzekerheid met hem besproken en weet dat ik geen reden heb om aan zijn liefde voor mij te twijfelen. Het is echt oud zeer en pijnlijke ervaringen van eerdere relaties. De reiki maakt best veel los. Ik vind het pittig dat dit net boven kwam toen hij in Londen zat. Een kennis van mij zei dat door de reiki ik het waarschijnlijk ook had gehad als hij gewoon naast me had gezeten op de bank. Er moet blijkbaar iets verwerkt worden dat ik netjes had weggestopt.. confused

Liefs x

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420